Hier: Ik word gelukkig weer beetje mens,haha! De homeopatische medicijnen slaan wel aan, in de zin van nog maar 1 tot 2 x per dag spugen. Dat is zo fijn. Wel nog heel misselijk. Heb ook O.R.S gebruikt om alles weer beetje aan te vullen. Drinken blijft lastig. Eten gaat nu wel redelijk. Hopelijk blijft het zo steeds een stukje beter gaan. Gelukkig is ziekenhuis dus nu niet nodig. Ben wel extreem moe en sta nog steeds erg zwak op mijn benen, maar alles op zijn tijd!
Hello meiden Hier gaat alles steeds een beetje beter afgelopen weekend ben ik jarig geweest en kwamen mn ouders logeren, we zijn toen maandag naar de zilverdag in schoonhoven geweest dit was heel druk, maar de kleine man heeft het goed gedaan in de kinderwagen, strooide veel lachjes rond naar onbekende mensen de charmeur! Toen die moe was begon die te mopperen (hij word sowieso altijd boos vlak voor die in slaap valt) hem even uit de wagen gehaald omslagdoek om en de kleine man pruttelde nog wat en viel in slaap terwijl ik mn lunch zat te eten. Slapend in de wagen gelegd en weer verder zilver gekeken, ateliers bezocht! Hij is onverwachts gisteren met mn ouders mee gegaan om te logeren, heel vreemd dat mn kleine mannetje niet thuis is, maar hij heeft het reuze naar zn zin bij mn ouders, de kinderen (15, 12, 5, 4 jr) van mn broers zijn daar ook er word volop geknuffeld, gespeeld en geholpen met flesjes geven Ik ga nu mn tas inpakken vanavond slapen we allemaal bij mn ouders en morgen ga ik met manlief shoppen in Utrecht, mag ik mn ik heb een baby gekregen/moederdag/ik ben jarig geweest kadootje uitzoeken!! Musicalfan, Fijn dat je in ieder geval niet meer zo veel heb hoeven spugen!!
als jullie mijn verhaaltje lezen zullen jullie wel denken waarom heeft ze niks gezegd maar ik hoop dat jullie begrijpen waarom niet het spijt me echt heel erg en weet dat ik jullie niet wilde kwetsen want jullie zijn er altijd geweest maar de angst was groter als de blijdschap lieve lieve meiden het is al een hele poos geleden dat ik hier was en zoals ik al schreef net heb ik veel aan jullie gedacht zoals ik in mijn laatste post schreef had ik even tijd nodig er was zoveel op ons afgekomen ik had tijd nodig en die heb ik ook zeker genomen ook schreef ik dat ik een flinke cycste had in mijn linker eierstok die daar tot op heden dus nog steeds zit maar daar word voorlopig niks aan gedaan want ik bleek dus zwanger ik wist niet wat ik hoorde ik was 8 weken ik was blij maar stond ook gelijk weer met bijde bene op de grond want als de cycste groter zou worden of onrustig zou worden moest ik geopereerd worden en dan was het weer een miskraam gewordende zwangerschap kon dan niet behouden worden dus moest iedere week terug op controle wat een slopende weken zijn dat geweest daarom heb ik ook niemand iets verteld ik was zo bang dat het weer mis zou gaan zelfs mijn ouders en schoonouders wisten het niet die weten het pas twee weken de onzekerheid is na de laatste echo wel afgenomen want daar bleek alles goed alleen word de cyste niet kleiner maar ook niet groter maar probeer die angst nu los te laten echt te genieten van het idee dat we straks dan toch echt papa en mama gaan worden ik blijf onder controle bij de gyn en niet bij de vk omdat de cycste daar zit dus heb meer echo's dus is wel een heel fijn gevoel vrijdag hoor ik hoe ver ik ben want er is ook nog twijfel omdat ik pregnyl had geprik maar het erg lijkt of ik daarvoor al een eisprong had gehad vandaar dat ik vrijdag weet hoe ver ik precies ben maar tussen de 14 en 15 weken is het ongeveer en wat lees ik tot mijn verbazing @ musicalfan gefeliciteerdddddddddddddddddddddddddd dolfijn gefeliciteerddddddddddddddddddddddddddd
Wauw! Gefeliciteerd Twinkle Ik kan alleen maar blij voor je zijn, en zeker niet boos of gekwetst dat je niets gezegd hebt!! Wat een mooi bericht meis! ik hoop dat je verder mag gaan genieten.. en dat alles goed mag blijven gaan! Hou je ons vanaf nu wel een beetje op de hoogte? xx
@ dolfijn wat een lieve reactie ik was gewoon zo bang dat het weer een miskraam zou worden daarom heb ik al die tijd niks gezegd en tuurlijk hou ik jullie op de hoogte jij ook genieten he spannend hoor
Twinkle; Jij ook gefeliciteerd!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!! Ik snap heel goed dat je niks gezegd hebt hoor meid, je bent toch ook niks verplicht. Maar wat heerlijk dat je je nieuws nu met ons hebt gedeeld! Hou ons wel op de hoogte hè. ik zal veel aan je denken de komende tijd en ik hoop heel erg dat alles goed mag blijven gaan en dat je lekker kunt genieten. @ Marsonny; wow, uit je berichtje spreekt echt een gevoel van een uitgeruste mama die nu eindelijk heerlijk aan het genieten is. Wat fijn meid! En ook heerlijk dat je ouders even wat zorg uit handen nemen, toch? Geniet maar lekker van je dagje shoppen vandaag, dat heb je dubbel en dwars verdiend! @ Dolfijn; vind je het spannend, de echo vrijdag of valt het mee? Ben wel heel benieuwd wanneer jullie tweede ukkie verwacht wordt hoor. Alvast succes en veel plezier! @ hier; alles zijn gangetje. Stef doet het nog steeds geweldig goed, het is toch zo'n grappig, vrolijk ventje. Vorige week zijn er weer twee tandjes doorgekomen dus de teller staat nu op 5, gaat hard.
Twinkle, wat een superbericht zeg, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap Hier nu even een drukke Tegan dus zal vanavond eindelijk eens de tijd nemen om uitgebreid te reageren
Dolfijn, ik weet niet of ik er op gereageerd had, anders nogmaals of bij deze: GEFELICITEERD. Wat ontzettend leuk zeg. Al een beetje aan het idee gewend? Weten je bonuskids het al? Wat fijn zeg Marsonny dat het nu wat beter gaat. Lekker shoppen in Utrecht, leuk hoor, geniet ervan Musicalfan, wat lekker dat de homeopathische medicijnen lijken te werken. Kan je zonder misselijkheid genieten van je zwangerschap. Nu maar hopen dat de vermoeidheid snel wegtrekt. Ze zeggen dat de meeste klachten tot 13/14 weken duren, heb zelf nooit klachten gehad dus kan het niet voor je beamen. Wat leuk dat het zo goed gaat met Stef, Bibi. Helemaal super! Hier gaat ook alles zijn gangetje. Tegan heeft ontdekt dat ze overal kan staan en doet dit nu dus ook. Ze krijgt nu 'smorgens en 'savonds nog bv, voor overdag krijgt ze dus 2 kv flessen. Het kolven op mijn werk werd me echt een beetje teveel. Dit gaat nu dus echt super. Hier zijn er nu 2 tandjes door bij mevrouw, dus ben erg benieuwd naar de volgende
Fijn toch dat je het met kv kunt oplossen. En dat ze nog twee keer per dag bv krijgt is toch helemaal geweldig, al 8 maanden lang! Tegan doet dus ook rustig aan met haar tandjes. Stef ook hoor. Hij heeft er nu inmiddels vijf, maar dat komt omdat er vorige week twee tegelijk zijn doorgekomen. De eerste drie duurden redelijk lang. Krijgt Tegan 's ochtends geen pap dan? Of maak je die met bv? En verder, eet ze al goed brood en groente? Stef die smult echt overal van, een echte lekkerbek is het.
het was niet goed meiden of in elk geval te vroeg om er iets over te zeggen.. kwam op termijn van 5wk en 4dgn.. maar geen duidelijk vruchtje in bm (wel vruchtzak) en ook een stukje onbekend naast de bm.. er wordt nu gedacht aan BBZ, moet maandag naar gyn voor verder onderzoek.. ik hou even afstand meiden, hou jullie op de hoogte maar kan even niets met de onzekerheid.. @Twinkle; hoop dat jij beter nieuws hebt meis! xx
Ah meis, wat een rot bericht. Snap helemaal dat je even afstand neemt. Een hele dikke knuffel voor jou en veel sterkte!
Jeetje meis, wat een rotbericht, logisch dat je afstand neemt. Bibi, Tegan krijgt inderdaad geen pap, ik krijg het er met geen mogelijkheid in, niet uit fles, niet uit een bakje. Ze vind het gewoon niet lekker. Verder eet ze alles super goed, 's morgens fruit, tussen de middag brood met sappie en 's avonds een avondmaal. Ligt er een beetje aan wat wij eten maar anders eet ze zo goed als met de pot mee, maar dan goed geprakt haha
@dolfijn, lieverd, ik blijf even voor je duimen. Echo's met 5 wk 4 dgn blijken zo verschillend te zijn. De een ziet niks op dat termijn, de ander wel. Dus ik blijf hopen dat de volgende controle er wel een beebje mag zitten. Dikke knuf meis @twinkle, wat fijn dat je ons even op de hoogte stelt meis! Was al steeds zo ongerust en hoopte maar dat het goed met je zou zijn. Van harte meis! @bibi, Stef ineens 2 tandjes erbij. En een echte lekkerbek qua eten dus.Dat is wel heel fijn. Beter zo, dan dat ze niets lusten, toch? @denise, tegan ook alweer 8 mnd. Gaat zo hard allemaal. En wat goed dat ze alles al zo goed meedoet. @marsonny, geniet lekker van je mannetje meis! @hier helaas iets te vroeg gejuicht. Ben zo ziek, spugen wordt ook weer meer. Schiet dus niet op. Leef nu op vloeibare dingen. Maar al het eten/drinken is een strijdt. Alles staat me tegen. Vandaag weer urine ingeleverd. Ben benieuwd naar de uitslag. Ik hoop maar dat beebje het goed blijft doen. Dat is het allerbelangrijkste, maar mijn leven staat behoorlijk stil. Pff... zo ziek zijn is en niet leuk en behoorlijk vermoeiend.
@ dolfijn ik had al gereageerd en ons andere topic maar ook hier een hele dikke knuffel en ik hoop dat er maandag toch goed nieuws komt meid @ bibi fijn dat alles zijn gangetje gaat wat gaat de tijd snel zeg @ denise ook daar gaat alles zijn gangetje wat fijn zeg die tijd vliegt voorbij @ musicalfan wat vervelend dat je zo misselijk bent zeg ik weet er alles van ben de eerste 13 weken zo misselijk geweest vanaf ik opstond tot ik naar bed ging voor jou ook een dikke knuffel nou vandaag dus naar de gyn geweest kreeg vandaag ook de uitslag van het bloedonderzoek maar was toen ik er heen ging ook er gespannen voor de echo ik kwam binnen bij de gyn en ik mocht eigenlijk gelijk plaats nemen op de echo tafel en wat was ik gespannen zeg was toch wel bang hoor moet ik zeggen dat zag hij ook en zei meteen nou het hartje klopt keurig hoor dus er verscheen gelijk een lach op mijn gezicht en wat super was dat zeg toen ging hij het opmeten en dat zag er ook allemaal keurig uit het bloedonderzoek was helemaal prima de bloeddruk was super en ik was ook niks aangekomen maar mijn buik groeid aardig hoor ik ben dan ook 15 weken en vijf dagen zondag 16 weken de echo plaats ik nog want die moet even onder de scanner dus daar moeten jullie nog even op wachten bedankt voor jullie lieve reactie's meiden en nogmaals dolfijn een hele dikke knuffel voor jou
Dank je voor jullie lieve reacties meiden! Ben ondertussen wat rustiger en probeer het wat los te laten: veel echo's bekeken van deze termijn en vaak is er nog niet zoveel te zien.. en dat onbekende buiten BM probeer ik ook maar even te laten: het kan zoveel zijn! Manlief is erg lief voor me en probeert alles te doen om me wat beter te laten voelen.. hij is ook bezorgt en heeft al 2x me temp opgenomen om in de gaten te houden dat ik geen koorts krijg, verder proberen we positief te blijven en rekening te houden met..... @Musicalfan; lief dat je overal even hebt gepost Hopelijk ga jij je snel wat beter voelen meis! hou je zelf goed in de gaten, en trek aan de bel waar nodig! @Denise en Bibi; heerlijk zulke goede eters! dat heeft hier heel wat langer geduurd ik ga bankhangen meiden, mijn energie is nul.. tranen blijven hoog zitten als ik op zp rondhang.. maar ben blij met alle lieve berichtjes die ik ontvang! xx
@Twinkle; ondanks mijn onzekerheid blijf ik blij voor jou! het is je zo gegunt.. je hebt er al zolang op moeten wachten! geniet meis.. dat is het enig wat ik je nu kan zeggen en wees blij met het feit dat alles goed is! xx
Lieve Dolfijn, lekker rustig aan doen en goed op jezelf passen. Niet teveel hier op zp komen als dat niet goed voor je is, je moet nu echt even aan jezelf denken. Fijn dat je man zo goed op je let. Sterkte en een dikke knuf, ik denk aan jullie. @ Denise; wat goed dat ze al met de pot mee eet! Stef eet nu wat later zodat hij tegelijk met ons aan tafel zit, maar hij krijgt wel zijn eigen potje. Eerst at hij rond 16:15 en dan wilde hij daarna weer van alles van ons proeven en twee keer eten vond ik een beetje teveel van het goede. Als hij zo wat kleine beetjes proeft van ons lijkt hij alles lekker te vinden, maar ik kreeg er eerst echt geen vers eten in dus ik hou het nog even bij Olvarit en probeer langzaam over te gaan om met de pot mee eten. @ Twinkle; wat heerlijk dat de echo zo goed was en dat je zo genoten hebt!! Ben echt heel blij voor jullie! Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van jullie beebje dus wel even showen hoor. En natuurlijk binnenkort ook een buikfoto hè? Geweldig als je je buik zo ziet groeien en je weet dat je eigen kindje daarin zit hè? Geniet maar lekker van alles meid, je hebt het verdiend! @ musicalfan; kan me helemaal voorstellen dat het ontzettend vermoeiend is om constant zo misselijk te zijn. Daarbij hou je natuurlijk weinig binnen dus dan ben je al niet sterk op het moment. Ik hoop echt voor je dat het snel minder gaat worden. Wie weet gaat het beter als de eerste 12 weken voorbij zijn. Doe maar lekker rustig aan en ook voor jou een dikke knuffel!
@dolfijn, lieverd, graag gedaan! Ik kan alleen maar voor je bidden, duimen en hopen dat je maandag beter nieuws krijgt. Ik gun het je zo! En laat die tranen maar gewoon stromen hoor meis! Ik denk aan je. Overigens let ik ook wel op mezelf!! @twinkle: meis, wat fijn dat alles goed was. Je hebt er net als ik zo lang op moeten wachten. En dan al zo ver. Ik blijf steeds zo bang en onzeker ook. Maar ja, met al dat spugen e.d. zal het hopelijk vast nog wel goed zitten. Hoop wel dat die misselijkheid snel af zal nemen. Geniet ervan meis!! @bibi, niks mis met olvarit hoor!(ik heb er nu ook een aantal staan als avondeten, komt er weliswaar snel weer uit, maar beter dat uitspugen dan grof eten). En idd als stef op die manier leert mee te eten is dat oke. Ik doe verder rustig aan! Liefs en dikke knuf voor jou en stef
Dank je musicalfan! Heb je ook potjes fruit van olvarit? Dat is misschien ook wel licht verteerbaar...En Danootjes ofzo, zoiets wil er ook nog wel eens in blijven. Hopelijk voel je je vandaag niet al te beroerd. Knuf! @ Twinkle; geweldig om die banner onder jouw naam te zien staan, echt! Ik word er gewoon blij van, haha.
en ik wordt vrolijk van jouw banner Bibi hihihi wat is het jaar hard gegaan hé?! Ik slaap veel, kom zo me dagen wel door.. probeer mezelf rustig te houden en rekening te houden met beide kanten.. helemaal geloven dat het goed komt kan ik *uit zelfbescherming* niet, maar blijven hopen wil ik zeker wel! Erg moe, erg beroerd, en vol spanning wacht ik of de gyn morgen na 15.30u eindelijk wat meer duidelijkheid kan gaan geven.. duimen jullie meiden?! ik denk aan jullie en dank jullie voor alle lieve berichtjes! xx