sorry, sorry sorry meiden! het liep allemaal giga uit: was uiteindelijk om 17.10u aan de beurt.. pff.. en gelukkig was het allemaal goed!!! Kloppend hartje gezien: ik ben verliefd!! 6,2wk zwanger en alles prima in orde Verdere controles bij VK Oh meiden, wat een opluchting!!
Lieve dolfijn, nogmaals zo blij voor je!! Wat een opluchting zeg!!! Ik blijf voor je hopen en duimen. En wat een mooie banner meis!! Knuffies voor jou @bibi, hey wat een leuke nieuwe banner!! Danoontjes gaan helaas niet zo goed. Groente en fruit heb ik van olvarit. maar eigenlijk spuug ik het allemaal steeds erna weer uit. Ik doe mijn best. heb nu ook wat andere spullen in huis, zodat ik zelf kan pureren. Nu nog niets gegeten verder, ben zo beroerd. Maar ja, straks misschien wat fruit proberen. @twinkle, wauw, eindelijk een mooie banner zeg! Wat een verrassingen hier ineens. 3 zwangeren!!
Hier vandaag een goede echo gehad. Beebje, is goed gegroeid. Precies op termijn. En wat een verschil met bijna 2 weken geleden zeg. Dus gelukkig maar. Dat is het allerbelangrijkste. Met mij komt het dan vast ook wel goed op den duur. Ik blijf me vreselijk beroerd voelen, maar ben wel blij dat beebje wel goed doorgroeit. Over 2 wkn de nekplooimeting. Kan ik mijn beebje weer even zien. Daar doe ik het dan allemaal voor!
Dolfijn, wat was dat spannend allemaal zeg heb wel veel aan je gedacht & wat ben ik blij om te horen dat je gisteren een goede echo had! Gefeliciteerd!
twinkle, wat fijn dat je excho goed was kan me zo goed voorstellen dat je nerveus was dat had ik ook toen bij de zwangerschap van Demyan, maar 15 weekjes alweer, wauw!! Vind het gezellig dat je weer mee komt kletsen, heb je wel gemist!
musicalfan, wat ontzettend klote dat je niets binnen houdt en iets van brinta, dan voel je je zo slap en beroerd ookal is het voor het goede doel kan me zo voorstellen dat je dr ook wel flink klaar mee bent, dat had ik toen die jeuk alleen, maar erger werd. Yeaaaah ook jij weer een goede echo!!
Afgelopen weekend hebben we de verjaardag van mn man en mezelf gevierd en de kleine man heeft het ondanks de drukte super gedaan, zo hier en daar gekroeld met die of gene en lekker zn slaapje gedaan. Daar komt ook steeds meer ritme in gelukkig na de eerste fles van 8 uur slaapt die tot 11 of 12 uur en dan is die tot een uur of 4 wakker krijgt die weer ze fles en dan slaapt die weer tot 8 uur 's avonds en meestal is die dan tot de laatste fles van elf uur wakker of doet een klein tukje bij ons en dan moet ik hem om 8 uur 's morgens weer wekken. Ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik ga werken t is hier nu de dagen aftellen tot de 18de heb ook besloten dat die voor die tijd als t even kan niet meer naar mn schoonzus gaat, maar ik zelf nog heel bewust van die daagjes wil genieten. Demyan heeft het tong uitsteken ontdekt echt te grappig, hij begint dan te lachen en dan floept die zn tong eruit. Ook kwijlt die al aardig veel nu hadden mn broers en ik met 3,5 a 4 maandjes onze 1ste tand ben benieuwd of dat bij demyan ook zo is en waarschijnlijk zit ook zn 1ste verkoudheid er aan te komen, maar dat is niet gek, want ik liep ook aardig te hoesten
@ dolfijn hier ook even wauw wat super zeg dat alles goed is ben zo blij en wat musicalfan zegt 3 zwnageren hier zo leuk @ musicalfan wat fijn weer zo goede echo dat is altijd fijn hoop dat je snel beter gaat voelen ook ik ben zo misselijk geweest nu valt het mee @ bibi wat gaat de tijd hard bijna 1 jaar jullie mannetje @ marsonny fijn dat alles goed is gegaan met de verjaardag altijd lekker @ denise met de pot mee eten wat gaat het allemaal snel he
@marsonny, brinta, daar kan ik sowieso niet tegen. maar lief dat je meedenkt. Nog gefeliciteerd met jullie verjaardag. wat fijn om te lezen dat Demyan het zo goed doet. Wat fijn die slaapjes zo. Zit echt een ritme in nu. Grappig van het tong uitsteken. Ben benieuwd of zijn tandje idd vroeg doorkomt. Het zou zomaar kunnen. Nu maar hopen dat ie niet ziek wordt van de verkoudheid. En jij trouwens ook niet. Hoeveel dagen ga je straks werken??
Ik werkte voorheen 28 uur, wilde 20, maar omdat mn man een opleiding doet via zijn werk is hij iets minder gaan verdienen en ga ik nu eerst 24 uur werken en kijken hoe dit financieel gaat en dan misschien als nog naar de 20 uur uren minder kan altijd nog, maar er weer bij is lastiger. Ik werk onregelmatig en het kan zomaar zijn dat ik de ene week vijf dagen werk en de andere week 1, maar mn man werkt ook onregelmatig. We gaan straks sowieso beide om en om het weekend werken dus 1 het weekend vrij de ander werken.
@ Dolfijn; wat fijn dat alles goed is!! Gefeliciteerd!! Nu lekker genieten van je kleine man en dat geweldige wonder in je buik. @ Musicalfan; en jij ook weer een goede echo, helemaal super!! Dat is dan wel even een opsteker hè, met al die ellende van het spugen enzo. @ Marsonny; fijn dat het bij jullie nu allemaal zo goed gaat. En dat Demyan lekker slaapt. Het is toch wel heel prettig als er een beetje ritme in zit hè? Al veranderd dat nog wel een aantal keer, het is elke keer weer aanpassen met die ukkies. Zie je er tegenop om weer aan het werk te gaan? Ik had dat wel heel erg met mijn stage, maar ik ben nu wel blij en trots dat ik heb doorgezet. Alhoewel ik nog steeds niet weet wat ik na mijn studie wil. Ik denk dat ik toch fulltime mama ga worden... @ hier; ja, geinige banner hè? Misschien wat vroeg, maar zoals ik vorig jaar uit keek naar Stef zijn geboorte, kijk ik nu uit naar zijn eerste verjaardag. Echt wel bijzonder dat hij alweer zo groot is. Stef heeft nu trouwens zijn eerste verkoudheid...Niks aan de hand natuurlijk, maar het is wel een beetje zielig. Gisteren had ie echt veel verdriet, gelukkig gaat het vandaag alweer een stuk beter. Hebben jullie trouwens ook allemaal zin in het EK? Ben normaal geen voetbalfan, maar als Nederland speelt ben ik fanatiek hoor, haha. Ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken dit keer...
He Bibi Zie er niet tegen op om aan het werk te gaan, vind het wel spannend om straks alles rond te breien qua oppas en zo, maar laat het over me heen komen komt vast allemaal goed. Ben ook al weer vanaf november al thuis ben er ook wel aan toe om weer iets te gaan doen. Full time mama zijn zit er hier niet in qua financieen, maar dat zou ik ook niet willen merk nu ook dat ik wel behoefte heb aan iets buitenhuis en ik wil ook graag mn paardje houden en tja dan moet ik toch blijven werken. Ach z'n eerste verkoudheid, het is altijd sneu als die kleintjes ziek zijn!! Voetbal is niet aan mij besteed ook niet als oranje speelt, meestal moest ik werken ivm collega's die het wel leuk vinden zo heb ik vorige keer alle wk wedstrijden van oranje gewerkt weet eigenlijk niet hoe het dit jaar is!
Als je er weinig aan vindt kun je ook net zo goed gaan werken. Zijn je collega's ook weer blij. Ik ben natuurlijk ook een dik half jaar thuis geweest en toen dacht ik ook wel eens 'zal blij zijn als ik er straks weer een paar dagen uit ben'. Maar ik merk toch dat ik het moeilijk blijf vinden om weg te zijn. Dingen gaan dan thuis anders dan ik ze zou doen en dat hoeft natuurlijk helemaal niet erg te zijn, maar ik ben er gewoon het liefst zelf voor Stef. Daarnaast blijft het toch steeds een geregel. Mijn vriend is bijvoorbeeld op dinsdag vrij, maar komende week moet hij persé komen werken dus moet er weer van dag geruild worden met mijn moeder (wat gelukkig geen probleem was). Toen ik ouderavonden had op stage had mijn vriend storingsdienst wat dus ook weer geruild moest worden...Zo is het altijd wat, thuis zijn is gewoon handiger, haha. Maar fijn dat jij er vooral gewoon zin in hebt om weer aan de slag te gaan, hopelijk bevalt het straks ook echt goed!
Ik zal het wel moeilijk vinden hoor om hem bij mn schoonzus te brengen of als mn moeder komt oppassen, maar met het proefoppassen en t logeren had ik een boekje gemaakt over Demyan hoe wij het vooral doen en ook ivm zn voedingen en de tijden, uitleg over zn reflux en waarom bepaalde dingen daarvoor op een bepaalde manier moeten, uitleg over de medicatie die die krijgt en ik merkte wel dat zowel mn moeder als schoonzus dit ook precies zo overnamen en het met alle liefde op onze manier probeerde te doen, t ging wel iets anders bij ons, maar de medicatie en voedingstijden gingen goed dat is voor hem het belangrijkste en t slapen tja dat lukt bij ons zelf ook weleens niet.
Daarbij mocht ik het te zwaar vinden stoppen met werken gaat qua inkomsten toch echt niet al zou ik het graag willen mocht het werken tegen vallen, het is niet anders dan moederschap brengt heel wat dillema's met zich mee
Moet t even in aparte berichtjes doen op de phone doet de spatie het niet op deze site, kan ik eindelijk eens op de computer doet internet t niet en ik had nog demyan foto's van zn eerste haar knipbeurt, manlief heeft de tondeuze er overheen gehaald
Ow haha, had Demyan al zoveel haar dan?? Hoe vond ie het? Was hij niet bang van de tondeuse? Stef is eind april voor de eerste keer geknipt. Het maakte hem niks uit en papa hield hem bezig met z'n gsm dus Stef zat nog mooi stil ook. Als je geen keus hebt is het ook anders natuurlijk, dan hoef je er niet over na te denken of je wel of niet thuis zal blijven. Ik heb die keus wel en dat is soms ook alleen maar lastig. Want aan de ene kant beleef ik heel veel plezier aan mijn werk als leerkracht en aan de andere kant beleef ik ontzettend veel plezier aan ons mannetje en het is gewoon een super goed gevoel om er voor hem te kunnen zijn en voor hem te kunnen zorgen. Dus dat is inderdaad wel een dilemma, maar dat komst wel goed. Heb trouwens vanochtend maar truien bijgekocht voor Stef...Heb allemaal leuke zomerkleertjes, maar daar heb je met dit weer helemaal niks aan. :x Welke maat heeft Demyan nu, 62 al, of niet? Stef zit in 74/80, is echt afhankelijk van hoe de kleertjes uitvallen.
@ marsonny het zal best even moeilijk zijn om hem weg te brengen maar dat is ook heel normaal ook meid maar het zal vast goed komen en gelukkig is hij in goede handen knuffel @ bibi wat leuk wezen shoppen voor de kleine man idd jammer dat je nu nog geen mooi weer hebt het word nu wel eens tijd hoor hier valt het er nu met bakken uit en waaien dat het doet het word tijd voor de zomer knuff @ musicalfan hoe gaat het meid word de misselijkheid al minder? een hele dikke knuffel voor jou @ dolfijn ook jij bent erg misselijk een hele dikke knuff