op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Demyan zit al in maat 62, maar draagt ook maat 68 al, we zijn vandaag weer in het ziekenhuis geweest op controle en begin mei woog hij bij het cb 6015 gr en 59,2 cm, maar vandaag was hij 6835 en 63cm hij groeit goed is iets te lang en zwaar, maar de kinderarts vond het allemaal prima. We gaan de reflux medicatie afbouwen hij kreeg nu in verhouding tot zn gewicht een te lage dosis en hij deed het heel goed daarmee. Over 2a3 maanden een provocatietest ivm de koemelkallergie. Zijn haar was idd al erg lang, had al veel haar bij de geboorte, maar het nieuwe haar zat er al onder en dit was kort zag er wat armoedig uit en hij trok zelf plukken haar uit zn koppie, t is nu wel erg kort moet er zelf nog erg aan wennen, maar het is wel stoer. Zal morgen kijken of ik foto's kan plaatsen. Hij vond de tondeuse totaal niet eng, ging met zn papwangen in mn man's hand hangen en leek het getril zelfs wel fijn te vinden, voor de achterkant heb ik hem even vast gehouden.

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    bibi, het is aan de andere kant wel fijn dat je keus heb, maar kan me voorstellen dat dat wel lastig is, dan zou je voor jezelf de voors en tegens moeten afwegen, maar dat komt vast wel goed ;)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat fijn dat Demyan zo goed groeit! En dat jullie de medicatie af mogen bouwen, super! Zo zie je maar, jullie hadden een moeizame start, maar ineens gaat het helemaal de goede kant op. :) Dat kan zo snel veranderen bij die ukkies (gelukkig maar!).

Hoe is het met de zwangere dames? Alles goed hoop ik?

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier is alles goed hoor bibi:D we zijn lekker wezen babyshoppen van het weekend zo leuk:)

dolfijn is op vakantie gegaan vandaag ze komt vrijdag weer terug ze is nu iets minder misselijk;)

5. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
  7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Aaah wat een leuke foto's Marsonny

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een leuke foto's!! Zijn z'n haartjes inmiddels alweer hard gegroeid? En hoe is het verder Marsonny, lekker aan het genieten?

@ Twinkle; fijn dat alles goed is en dat je gezellig hebt geshopt! Leuk is dat hè. :) Geniet er maar van!

@ Dolfijn; hopelijk ben je lekker uitgerust morgen als je terug komt en voel je je goed.

@ Musicalfan; hoe is het met jou?? Hopelijk niet meer zo ziek, maar ik vrees van wel aangezien je al even niet geweest ben...Knuf voor jou!

@ hier; Stef kan staan! :D Hij doet het nog niet uit zichzelf, maar als we hem aan de tafel zetten staat hij hartstikke stevig. :) Hij kan inmiddels ook zwaaien al doet ie het alleen maar als ie er zelf zin in heeft, haha. :p Zijn ontwikkeling gaat ineens weer zo hard, echt super mooi om mee te maken!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat een leuke foto's:D

@ bibi wat goed zeg trotse mama:D nog even joh dan loopt hij weg

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, ja inderdaad Twinkle. En dan kan ik hem dus de hele dag gaan lopen vangen. :p Moet ik nu ook al trouwens want hij doet echt de hele tijd dingen die niet mogen. En dan even snel kijken of mama het wel ziet, haha. :D
    Hoe is het met jou? Begint je buikje al goed te groeien?

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hahah bibi al echte streken:D wat gaat het hard he hier gaat het goed hoor mijn buik groeit aardig vrijdag weer controle gyn en dan 3 juli 20 weken echo gaat snel hoor:)

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @twinkle, heerlijk dat je al hebt geshopt. Veel gekocht? En wil je weten wat het geslacht van je kindje is?

@dolfijn, hoe is het met je meis? Lekker genoten van de vakantie zag ik. Hoe was het bij cb met Beau? Knuf

@marsonny, geweldige foto's zeg! Erg leuk.

@denise, hoe is het met jou?

@ bibi, wat een kanjer is die zoon van jou. Al staan. Heerlijk. Ook al doet ie het nog niet vanuit zichzelf. Dat komt wel. Zeker nu hij weet hoe leuk staan is. En lekker ondeugend dus al. Dat wordt nog wat,haha!

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier: mooie echo vandaag weer gehad. Goede uitslag nekplooimeting. Dus beebje maakt het prima. Met mij gaat het weer minder, vandaar dat ik weinig aanwezig ben.
    Wordt er moedeloos van. Ik kan echt nog niet enorm genieten van mijn zwangerschap. Ik lever alleen strijdt tegen eten/drinken. Ben zo uitgeput en zo beroerd. Eigenlijk zouden we vandaag na de echo naar prenatal gaan om een leuk eerste pakje uit te gaan zoeken, maar daar was ik echt te ziek voor. Dus dat komt nog wel een keer. Wel nieuw medicijn gehad van de homeopaat. Hoop dat die wel aan gaat slaan. Want kan/durf ondertussen nergens meer heen. Hoop echt dat het snel beter wordt.Maar ik denk wel aan jullie hoor meiden! liefs

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan wat goed zeg weer een mooie echo en een goede nekplooi meeting jammer dat je nog niet echt kan genieten meid:( hoop echt dat het gaat veranderen knuff ja we hebben al een aantal dingen gekocht luk hoor ik hoop dat je je snel beter voelt om ook lekker te kunnen shoppen een hele dikke knuffel voor jou en we begrijpen heel goed dat je niet zoveel komt hier dat geeft helemaal niks;)

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; wat fijn dat je weer goed nieuws over beebje hebt gekregen! Ik vind het wel echt heel vervelend voor je dat je niet kunt genieten :( Hopelijk komt dat nog en gaat de misselijkheid binnenkort afnemen. Een knuf voor jou en maak je om ons niet druk, wij gaan nergens heen dus we zien je vanzelf verschijnen. ;)

@ Twinkle; wow, al bijna 20 weken echo! Het gaat echt hard! Vind je dat spannend of vooral leuk? Ik vond het wel enigzins spannend, maar het is ook echt super leuk en mooi om te zien. :) Ben benieuwd naar jullie beebje! Ga je de echo hier showen?

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Zozo Twinkle, dat gaat snel he, bijna al de 20 wk echo. Lekker dat je ervan kan genieten

Jammer dat jij er nog niet zo van genieten Musicalfan, ik hoop dat het 2e semester voor jou beter verloopt.

Leuk he dat staan, heel stoer. Tegan staat hier al een behoorlijke tijd, ze is heel snel volgens het cb. Zodra hij door heeft dat ie zelf kan opstaan zal je het merken ook haha, ze zijn zo lekker ondeugend, tenminste Tegan wel ;)

Verder gaat alles hier zijn gangetje, lekker druk met kleine meid in de weer, het gewoon heerlijk!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi ja gaat heel hard joh de tijd vliegt voorbij:D ik vind het ook wel heel spannend hoor maar gelukkig zie ik ons kindje al vaak omdat ik onder behandeling van de gyn ben en niet bij de vk;) dus dat is wel prettig:) tuurlijk show ik hem hier

@ denise ik ben de eerste 13 weken ook heel misselijk geweest gelukkig is het toen erg afgenomen wel heb ik soms nog weleens een dag hoor maar niet meer iedere dag:)

20. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Scheelt al een hoop dat het niet meer dagelijks is. Je hoort het inderdaad vaak dat het alleen in het eerste semester erg extreem is en daarna minder of helemaal wel.
    Gelukkig kan je nu meer genieten, nu maar hopen dat Musicalfan dat ook snel kan

Deel Deze Pagina