op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; ow ja, jij krijgt natuurlijk meer echo's. :D Dat is wel fijn denk ik hè, dan weet je al dat alles goed is omdat het super goed in de gaten wordt gehouden. Heb je trouwens al een kamertje uitgezocht? En een kinderwagen? Ow, je hebt zoveel te shoppen, je kunt helemaal los, hihi. :D Ik ben nu verslaafd aan kleertjes kopen voor Stef. Ik zie altijd wel iets hangen waarvan ik denk 'dat neem ik even mee, altijd handig'. Koop geen dure dingen hoor, maar moet toch af en toe denken 'nu even niet' ;).

@ Denise; 9 maanden is jullie dametje alweer, gefeliciteerd! :) Stef is inderdaad ook heerlijk ondeugend, geweldig! :D Het valt niet mee om streng en consequent te zijn, kan af en toe echt mijn gezicht niet in de plooi houden als ik dat ondeugende snoetje zie. :D

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise dat hoop ik ook dan kan ze ook lekker gaan genieten ik weet dat het zeker geen pretje is:)

@ bibi kamertje hebben we al uitgezocht wagen gaan we dit weekend doen leuk hoor al dat shoppen:D en het hoeft niet altijd duur te zijn als het maar leuk is:p

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow leuk! Heb je al iets in gedachten? Er is zóveel keus in kinderwagens, echt niet normaal! Wij hebben een maxi cosi mura en die bevalt in elk geval heel goed. ;)

4. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier ook de mura (4), ook wij zijn er erg blij, lekker stevig ding.

Nou inderdaad, ze heeft nu heel erg dat ze bellen wil blazen met eten in haar mond, is natuurlijk hartstikke komisch om te zien maar handig is anders hahah

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    er is idd keuze zat we vinden een aantal wagen erg mooi de stokke de quinny en joolz vinden we erg mooi maar we kijken ook wat de meest handige wagen is dus we zien het wel laat het jullie wel weten;)

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi,
    Wat stoer dat Stef het staan aan het ontdekken is, eigenlijk leren ze veel in hun 1ste jaar!!!!

Denise,
    Tegan is vlot met staan!

Musicalfan,
    Wat fijn dat de echo goed was, maar wat balen dat je je daarna niet lekker voelde, hoop zo dat dat binnenkort beter gaat!!!

Twinkle,
    Jij ook weer een goede echo en shoppen is zo leuk :D!!

Kleertjes kopen voor de kleine is zeker leuk, maar ik ga naar de kringloopwinkel en naar een winkeltje met tweedehands kleding hij groeit er toch zo uit!

Dinsdag met de kleine man naar het CB geweest en we hadden zowaar een leuke arts, hij groeit super goed, misschien net iets te goed ;) hij is nu 7320gr en 63 cm beide boven gemiddeld, maar gingen wel gelijk met elkaar op. Ook heeft die zijn 2de prikjes gehad was deze keer wel verdrietig, maar had er eerst geen last van en de dag erna lichte verhoging en duidelijk niet lekker en vandaag weer, paracetamolletje erin en daar knapte die zichtbaar van op.

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat fijn dat alles goed gaat en de kleine man goed groeit:D vind het zo'n lief mannetje hoop dat hij snel geen last meer heeft van de prikjes

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Aaaah wat verveldn dat ie zoveel last had z'n prikjes, wel fijn dat een paracetamolletje zo snel werkt. Hier gelukkig nog nooit last van gehad, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. We moeten met 11 mnd weer voor prikjes.

Tegan is idd snel......te snel mss, maar wel heel leuk.
    We zijn gister ook op het cb geweest, 9275 gr en 73.5 cm, al met al een grote dame, maar dat komt vooral door de bv, en papa is groot

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds demyan de speciale voeding krijgt vanwege de KA groeit die echt als een gek, met de standaard voeding groeide die ook wel, maar niet zo hard als nu. Moet wel zeggen wij zijn beide 1:73, maar mijn lengte zit in mn benen, demyan heeft ook lange beentjes, maar bij mn man zit zn lengte in zn romp en die heeft demyan zoals t er nu naar uit ziet ook. Aan mijn kant van de familie zitten ook veel lange mensen.

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nou meiden hier op controle geweest het ziet er allemaal super uit het kindje doet het prima het is goed aan het groeien en bewegen heb het ook voelen trappen nu heel bijzonder hoor:) de gyn is heel tevreden bloeddruk goed gewicht super dus tot nu toe alles prima:D 3 juli 20 weken echo en 13 juli weer bij gyn

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; gefeliciteerd weer met dit goede nieuws! Hoe bijzonder als je je kindje voelt trappen hè. :) Ik vond al die beweging in mijn buik echt heel leuk en gezellig, hihi.

@ Marsonny; wat een flinke knul is Demyan!Fijn hoor. Stef zat ook steeds boven het gemiddelde, maar sinds hij 7 maanden is groeit ie wat minder hard en nu is ie eigenlijk niet overdreven lang of zwaar.
    Prikjes zijn altijd sneu hè. Stef had er gelukkig weinig last van, maar hij kreeg wel altijd even wat verhoging op de dag zelf en was dan wat hangerig. Wij moeten over 3 weken weer naar het cb en dan krijgt Stef ook weer prikjes. Gelukkig heeft papa dan vakantie, mag die het ook een keer aan zien. :p

@ Denise; Tegan is ook al flink inderdaad! Heerlijk toch als ze zo goed groeien. :) Stef zal denk ik niet echt groot worden, zijn mijn vriend en ik ook allebei niet (ik ben maar 1.65m). Als ze verder maar gezond zijn en lekker in hun velletje zitten, daar gaat het om.

@ hier; tandje nummer 6 is gearriveerd. :D En heb niks aan Stef kunnen merken, hij heeft gelukkig echt heel weinig last van zijn tandjes. Verder geen nieuws. Meneertje ligt nu lekker te slapen. Hij kruipt echt het hele huis rond dus daar wordt ie goed moe van. ;)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dat is idd een heel bijzonder gevoel zo mooi:D ja erg blij met weer een mooie echo:) zo tandje zes alweer en wat fijn dat hij er weinig last van heeft

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoe is het met de andere dames? Dolfijn, Musicalfan? Hopelijk gaat het goed met jullie en de wondertjes die jullie meedragen. *knuf*

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @Twinkle, wauw, wat geweldig lijkt me dat om je kindje te voelen.
    En nog geslaagd voor een kinderwagen?

@denise, Tegan een heerlijk snelle meid dus! Wat gaat het hard allemaal zeg. Haha endie bellen blazen tijdens eten drinken, nu al lekker uitproberen. Heerlijk!

@marsonny, Wat fijn dat Demyan zo goed groeit. Tja, het zijn maar curves, als kindjes maar gezond zijn denk ik dan. En Demyan ziet er gezond en goed uit. Mooi mannetje hoor! Hoop dat hij na de eerste paracetamol niet opnieuw last kreeg van de prikjes.

@bibi, Stef alweer tandje nummer 6. Krijgen ze vaak een ander snuitje van. Met al die tandjes. Leuk hoor! Al bezig met verjaardagsvoorbereidingen (ideeen) of niet?

@dolfijn, hoop dat alles goed met je gaat. Denk aan je.

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier houdt het nog niet over. Als het vlg week niet beter wordt dan wellicht toch even een infuus erin. Ik weet het niet meer. Vandaag nog niet gespuugd tot nu toe, maar wel kotsmisselijk.
    Gisteren begon de 6x spugen ook pas rond 19.00.
    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in mijn leven zo'n afkeer heb gehad tegen eten/drinken.
    Ben nu wel zover, dat als zo'n opname zou gebeuren dat het dan ook maar beter is. Tot nu toe vind ik zwanger zijn echt geen pretje. Ongeacht dat ik super super blij ben met dit wondertje.
    En gelukkig heb ik ook wel momentjes dat ik er van geniet, maar soms is het verdomd moeilijk als je je zo ziek voelt.
    Ik ben nu gestopt met alle medicijnen die ik slikte. Wil toch kijken of het verschil maakt. Of dat het hetzelfde blijft. Had niet het idee dat de medicijnen werkte namelijk.

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Aaah jeetje Musicalfan, das wel heel naar, maar inderdaad als het beter is gewoon doen. Het wel gehoopt dat het nu met deze termijn wat minder zou worden voor je. Sterkte nog even.

Wat fijn zeg Twinkle, dat het zou goed gaat, heerlijk om te lezen

Ja ze is heel flink, ik ben maar 1.58 dus............waar het vandaan koomt, dus nog kleiner dan jij Bibi, mijn vriend is wel 1.87 dus ben erg benieuwd. Demyan word lang Marsonny hihi, als ie jou lange benen heeft en de lange romp van je vriend.........tel maar uit hahahah

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sorry meiden, even ego bericht.. maar dan zijn jullie weer een beetje bij :p
    Echo foto's trouwens in album.. zal snel proberen buikfoto te maken..

@Hier; nogsteeds niet helemaal van me misselijkheid af.. moet erg veel letten op wat ik eet en hoeveel ik eet..
    Beau voeden blijft ook nog wel wat gevoelig, maar gelukkig gaat dat weer beter :)
    Buikje is blijkbaar wel zichtbaar, vandaag tot 2x toe de vraag of het zo was :p dus nu maar openbaar gezet.. dan hoeven we daar ook niet meer moeilijk om te doen :)

Mis jullie meiden, blijf meelezen en reageer waar ik kan.. KNUFFELS! xx

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ dolfijn; Heerlijk toch om het goede nieuws met iedereen te kunnen delen? Wat vinden de andere kids ervan? Fijn dat het wat beter gaat. Kun je een beetje rustig aan doen momenteel? Goed op jezelf een beebje letten en lekker genieten. :)

@ Musicalfan; wat rot dat het maar niet beter wil gaan meis. :( Mijn nicht heeft het ook gehad bij de tweede, een paar keer in het zh gelegen. Natuurlijk is dat alles behalve leuk, maar zoals je zelf al zegt, als het moet dan moet het. Het gaat om jouw gezondheid en om die van je ukkie. Ik hoop natuurlijk voor je dat het niet nodig is, maar geef je er anders gewoon aan over, dat is het beste.
    Ik ben inderdaad al bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag. :D Heb de uitnodigingen in huis en al een beetje bedacht wat ik met taart wil en hapjes enzo. Heb ook al veel versiering gekocht dus we gaan er een echt feest van maken voor ons ventje!
    Knuf voor jou en doe rustig aan!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan het is zeker heel bijzonder en dat ga jij binnenkort ook echt meemaken zo super als j dat de eerste keer voelt:D wat ontettend vervelend dat je zo misselijk blijft en nog steeds overgeeft:( ik hoop echt dat het infuus niet nodig zal zijn en je echt heel snel van je zwangerschap mg gaan genieten want als je echt de hele dag zo ziek bent voel je je niet blij een hele dikke knuff voor jou en het is gelukt met de kinderwagen

@ dolfijn ook bij jou is de misselijkheid nog niet over ook voor jou hoop ik dat het snel gaat afnemen je krijgt al een aardig buikkie wat een super gevoel is dat:D

@ bibi ik ga zo even de beloofde buikfoto en echo's plaatsen jullie hebben er even op moeten wachten:D verder alles goeet jou en de kleine man

@ denise dat is zeker een heel fijn gevoel kijk echt uit naar de 20 weke echo het schijnt heel erg bijzonder te zijn:)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier is dan de beloofde buikfoto

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina