op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dit is de echo van 12 weken en 4 dagen

Bijgevoegde bestanden:

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dat is met 15 weken en 5 dagen

Bijgevoegde bestanden:

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dit is de echo van afgelopen vrijdag

Bijgevoegde bestanden:

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een mooie foto's Twinkle, super!! Ik kon er naar blijven kijken toen met de echo's van Stef, zó bijzonder!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje bibi het is heel mooi en bijzonder dinsdag 20 weken echo:D

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw, mooi buikje al twinkle. En mooie foto's.
    Wat fijn dat het gelukt is met de wagen!

@bibi, leuk die voorbereidingen voor Stef. Gaat allemaal zo snel. Is hij gewoon alweer bijna 1. Zo bizar!

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik hou het even kort, want ik voel me nog niet helemaal geweldig. Ik kom net uit het ziekenhuis. Heb daar vanaf Maandag gelegen. Ik was weer afgevallen en urine was weer niet goed. En ik bleef maar spugen. Was er zo klaar mee. Gelukkig waren ze heel lief in het z-huis voor me. Je hoort helaas weleens anders. Ze vonden ook dat ik het heel lang zelf zo heb uitgehouden. In het ziekenhuis knapte ik wel beetje op. Nu thuis had ik weer heel sterk kokhalsreflex, maar tot nu toe niet gespuugd. Het is even aankijken. Wel heb ik voor het eerst hartje gehoord van mijn beeb. Dat was wel even bijzonder. Over 2 wk controle. Hopelijk gaat het nu echt de goede kant op. Heb overigens nog niet geshopt. Doe ik voorlopig ook nog niet. Ik wacht wel tot de 20wk echo. Kan ik meteen gericht shoppen. Ik laat snel weer van me horen.

Btw, wel voor het eerst hartje gehoord van mijn beebje. Zo bijzonder

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @dolfijn, knuffies voor jou. Hoop dat het beetje met je gaat! xx

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve lieve musicalfan wat ontzettend vervelend dat het niet beter ging en je echt opgenomen moest worden:( gelukkig waren ze heel lief en werd je goed geholpen fijn dat je nu weer thuis bent hoop echt dat het nu de goede kant op gaat en je echt kan gaan genieten;) wij hebben ook niet zo snel alles gekocht hoor wij zijn pas gaan kijken tussen de 16 en 17 weken:D heel bijzonder dat je het hartje nu echt hebt gehoord dat is heel speciaal een heel bijzonder moment is het zeker een hele dikke knuffel voor jou

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Thanks lieve twinkle. Ik heb wel wat spullen hoor, maar dacht dat ik helemaal los zou gaan als ik ooit zwanger zou zijn (op kleertjes e.d.). Maar daar ben ik veels te ziek voor.
    Heb wel al een commode, Schommelwiegje, ledikantje (waar ik zelf in geslapen heb), maxi cosi, kinderwagen (van mijn zus, rijdt prima, heerlijk ding en ziet er nog goed uit, dan ga ik niet voor een nieuwe). Dus wat dat betreft,haha! Heb veel spullen in huis, alleen beebje ontbrak nog.
    Meeste had ik al, of krijg ik of via mp. Alleen kastje (commode) pas gekocht en geverfd.

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    musicalfan wat fijn dat je toch al een heleboel hebt:D die kleine komt straks niks te kort hoor en als je je straks beter gaat voelen ga je vast nog helemaal los je hebt er lang op moeten wachten dus ik hoop echt dat je heel snel echt van je zwangerschap kunt gaan genieten;)

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; ow sorry, zie gewoon nu pas je buikfoto! :) Mooie buik hoor, leuk om te zien!

@ musicalfan; wat fijn dat je zo goed bent geholpen in het zh! Hopelijk gaat het nu de goede kant op en hoef je niet meer terug.
    Met de bevalling ben ik ook heel goed behandeld in het zh, viel me echt 100% mee.
    Leuk dat je al zoveel spullen hebt! Je hebt groot gelijk dat je niet alles nieuw gaat kopen hoor. Een kinderwagen van een vreemde vind ik persoonlijk niet zo fris (al kun je natuurlijk alles wassen), maar van je eigen zus is juist alleen maar leuk.
    Lekker rustig aan doen, met die spulletjes komt het wel goed. ;)

@ hier; ik geloof dat baby's die bijna dreumes worden ook opstandig worden...;) Stef protesteert bij àlles, niet te geloven! Als ik niet reageer is het zo over, het is echt protesteren gewoon om dwars te liggen. Hij was deze week sowieso niet helemaal zichzelf, snel moe en hij zag vaak wit, maar vandaag ging het gelukkig beter. Hij wilde vanmiddag niet slapen, maar had over het algemeen goeie zin gelukkig. :)

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi geeft niks hoor het waren er ook een aantal:D ja hij krijgt nu echt die leeftijd het begint ook echt op te schieten joh bijna een jaar wat is de tijd omgevlogen:$

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden daar ben ik nog even snel vanmorgen de 20 weken gehad en alles is helemaal super het is zo mooi en zo bijzonder we hebben onze ogen uitgekeken:) dat je zoveel kunt zien op een echo alles groeid goed en het is echt een heel beweeglijk kind het ligt in een stuit maar dat kan morgen zo weer anders zijn dus dat was helemaal nog geen probleem nu:p alles zit erop en eraan en geen rare dingen te zien alles was mooi gesloten geen klopvoet hazelip waterhoofd enzovoort zo opgelucht zei heeft het geslacht gezien wij niet en we willen het ook niet weten dat blijft nog een verrassing:D de foto van de echo volgt volgende week dus nog even geduld manlief en ik gaan nu genieten van onze welverdiende vakantie we gaan lekker een paar dagen weg dus ben vanaf nu niet meer online ik wens jullie hele fijne dagen en tot snel

een hele dikke knuffel voor jullie allemaal

xx twink

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Echo was weer helemaal prima: twee bewegende armpjes, twee bewegende beentjes en een mooi kloppend hartje ♥ het blijft zo bijzonder om te zien! Morgen al weer 11weken zwanger van dit nieuwe wonder: Uitgerekende datum is nu 23 januari

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @twinkle, wat fijn meis dat alles goed was. En lekker beweeglijk.Spannend tot op het laatst dus, wat het geslacht is van jullie beebje. Geniet lekker van jullie vakantie. Liefs

@Dolfijn, wat fijn meis, dat alles goed is. Mooie foto! Gaat snel hoor zo. Hoe is het verder met jou en Beau?

@marsonny, bibi en denise, hoe is het met jullie meiden?

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoi hoi! Ben terug van weg geweest. We zijn lekker een weekje naar Centerparcs geweest dus vandaar dat ik er even niet was. ;)

Dames met de mooie echo's; gefeliciteerd!! :) Super om te horen dat het allemaal zo goed gaat!

Hoe is het met jou Musicalfan? Kun je inmiddels een beetje genieten?
    Hier gaat alles prima. We hebben een heerlijke vakantie gehad, Stef had het super naar zijn zin dus dan zijn papa en mama ook blij hè. ;)

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden

Dolfijn, mooie echo foto!!

Twinkle, een goede twintig weken echo, fijne vakantie!!!

Bibi, heeft een fijne vakantie gehad!!

Musicalfan, hoe is het met jou??

Hier,
    Druk met kleine vent, paard, werk, huishouden, man en ergens nog tijd plannen voor mezelf :), maar alles gaat wel goed en dat is wel fijn!!!

Hij eet goed, krijgt nu ook op een dag twee flessen met rijstebloem is die helemaal gek op, ligt dan lekker te smakken ;). Slapen gaat op de dag ook beter, hij word nog steeds na een half uur/driekwartier wakker en dan word die heel boos om vervolgens na een speentje erin doen weer verder te slapen :)

Van de week met demyan gewandeld
    Bekijk bijlage 258420

19. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow leuk hè, die schommelstoeltjes! Ik heb er geen, maar op het werk boden ze vaak uitkomst. :D Fijn dat het zo goed gaat met Demyan! Op de foto's ziet hij eruit als Hollands welvaren. ;) Dat zeggen mensen ook altijd over onze Stef, da's ook een lekker stevig manneke. Woensdag moeten we weer naar het cb, ben benieuwd. Hij krijgt dan ook weer een prikje, daar zie ik wel tegenop, maar gelukkig gaat mijn vriend dit keer ook mee.

Deel Deze Pagina