op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat is het hier stilletjes. :( Hoe is het met iedereen?
    Hier even wat minder; ons manneke heeft een infectie aan zijn keel en luchtwegen. :( Gisteren naar de huisartsenpost geweest want hij had flink koorts en ik was er echt niet gerust op. We hebben meteen antibiotica gekregen dus ik hoop dat het snel aanslaat. Het lijkt vandaag wel iets beter te gaan, maar hij is echt nog goed ziek. Ik vind het echt zó verschrikkelijk om 'm zo te zien en niks voor 'm te kunnen doen...:(

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden ik ben er ook weer we hebben heerlijk genoten van onze dagen weg wat gaat het alleen zo snel voorbij:$ manlief is weer aan het werk dus voor mij zp tijd:D

@ musicalfan ja das wel een opluchting hoor je weet het nooit he ben al weer op de helft wat vliegt het voorbij:) hoe voel jij je gaat het al wat beter ik hoop zo dat je nu echt kan genieten;)knuff

@ dolfijn wat een mooie echo weer en wat fijn dat het er goed uit ziet lekker genieten meid knuff:)

@ bibi beterschap voor jullie mannetje zeg ik hoop dat hij snel opknapt een dikke knuffel:)

@ marsonny wat een mooie foto's zeg wat een mooi kereltje:D

@ denise met jullie ook alles goed:)

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    he bah Bibi, vervelend dat jullie ventje zo ziek is :( Ik hoop dat de ab snel aan mag slaan en dat hij weer opknapt! weet echt hoe het is om zo machteloos toe te moeten kijken.. veel knuffelen is vaak het enige wat je kunt doen..
    KNUF voor jou!

@Twinkle; fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad meis!

@Musicalfan; hoe is het nu meis? kan je al een beetje genieten? ik hoop het zo voor je! denk veel aan je.. knuffels!

@Marsonny; wat een heerlijke foto's :D geweldig om te zien.. wat is het hard gegaan! geniet lekker!

@Hier; ik voel me gelukkig weer wat beter :) erg druk geweest met manliefs 50e verjaardag.. erg gezellig maar wel vermoeiend zo al met al..
    nu even nodig om bij te komen, maar dat komt wel goed: we hebben erg genoten!
    Woensdag nog lekker een dagje naar Duinrell met het hele gezin :) zo'n zin in!
    Beau doet het echt super, geniet zo van hem!
    Zwanger zijn met zo'n kleintje erbij is echt heel anders, het is waar dat ze zeggen dat je er veel minder mee bezig bent :)

Morgen afspraak maken voor 20wk echo: ben heel benieuwd!
    Knuffels meiden, ik probeer er vanaf nu echt weer wat meer te zijn..
    xx

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Thx lieve meiden! Een dikke knuf terug voor jullie!
    Stef was vandaag gelukkig veel levendiger dan gisteren, maar hij heeft nog veel verdriet gehad en hij ziet maar witjes. :( Misschien morgen toch maar weer naar de ha want hij krijgt alleen maar meer uitslag. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar ik moet wel zeker weten dat de ab goed werkt en dat hij er niet verkeerd op reageerd.

@ Twinkle; fijn dat jullie zo genoten hebben!

@ Dolfijn; is hubbie al jarig geweest? Gefeliciteerd! En wat gezellig dat jullie naar Duinrell gaan! Hopen op beter weer dan de afgelopen dagen. Veel plezier!
    Ben ook benieuwd wanneer je de echo hebt natuurlijk, hou ons op de hoogte hè. ;)

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi en nog naar de ha geweest of is het al minder geworden hoop echt dat jullie mannetje snel weer de oude is;) knuff ja was heerlijk waren we ook echt aan toe hoor:D

@ dolfijn wat fijn om te horen dat het allemaal wat beter gaat;) geniet lekker van jullie dagje duinrell knuff

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; ja, we konden vanochtend om 8:30 meteen terecht bij de ha. Moesten meteen stoppen met de antibiotica omdat de uitslag waarschijnlijk daardoor komt. Stef heeft geen koorts meer en de ha denkt dat het zonder medicijnen ook goed moet komen. Stef staat echt helemaal onder de uitslag nu, maar toch ging het vandaag gelukkig super goed met hem. :) Hij heeft weer normaal gegeten en veel gespeeld, echt een opluchting. :)

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat fijn dat je zo snel terrecht kon bij de ha en dat Stef gelijk mag stoppen met de antibiotica gelukkig is hij al een heel eind opgeknapt hoop dat hij snel weer helemaal het oude mannetje is knuff;)

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel lieve Twinkle! De uitslag wordt gelukkig een stuk minder dus het gaat de goede kant op. :) Vanochtend zijn we bij het cb geweest. De prikjes hebben we een weekje opgeschoven en verder was alles weer prima in orde. Stef is weer goed gegroeid, zijn lijntjes gingen weer wat stijler omhoog dan de vorige keer. Hij was volop aan het brabbelen en lachen daar dus weet de verpleekundige meteen dat hij dat ook kan, haha. :D
    Hoe is het met jou? Lekker aan het genieten van het gefriemel in je buik?

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wat fijn om te horen dat het minder word en dat het allemaal goed is met Stef:D gelukkig zijn de prikjes nog even uitgesteld kan hij nog even goed bijkomen;) leuk om te horen dat het zo'n vrolijk jochie is:) ja genet er echt heel erg van hoor zo bijzonder

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hoe is het hier meiden? Met de zwangeren alles goed hoop ik? En met alle kindjes ook?
    Hier gaat het weer redelijk met Stef. Zijn uitslag is zo goed als weg en hij komt weer een beetje in zijn ritme, maar wat was hij van slag zeg, pfff. En hij is me toch mopperig en hangerig. ;) Hopen maar dat het nog met het ziek zijn te maken heeft en dat het snel over gaat anders hebben we een leuke vakantie....;)
    Gisteren zijn we naar de Ikea geweest, spulletjes in geslagen om een speelhoek in te richten voor ons manneke. Heb een paar opbergbakken en zo'n super handige kast met losse bakken waar het speelgoed in kan. Dus nu zijn we druk aan het ruimen en plaats aan het maken in de woonkamer. Je moet wat met dit weer hè. ;)

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey lieve meiden, Even weer niet geweest.

@bibi, wat fijn dat het wat beter gaat met Stef. Pff, was wel even pittig en sneu zeg zo voor hem en jullie.
    Nu maar hopen dat zijn humeur ook weer wat beter wordt,haha!
    En wat fijn dat het weekje weg zo heerlijk is geweest. Gaaf een speelhoek. Altijd leuk. Zeker ook om in te richten. Daar zal hij straks vast heel blij mee zijn. Nog 3 weekjes en dan is zijn B-day! Spannend!!

@dolfijn, wat fijn meis dat je je weer iets beter voelt en de b-day van je man zo geslaagd was. Hopelijk was duinrell dat ook.
    Alweer 12 wk. Gaat snel zeg. Lijkt bij jou sneller te gaan dan bij mij. Ik vind de tijd vooruit kruipen, maar wellicht ook door het ziek zijn. pff... Hoe is het met Beau?

@twinkle, jij ook lekker genoten van je vakantie. Lekker hoor! Hoop dat het goed met je gaat.

@marsonny, heerlijk mannetje heb je hoor. Leuk dat schommeltje. Ik heb ook een schommeltje waar de wipstoel vanaf kan. Heerlijk, worden kindjes vaak lekker rustig in.

@denise, hoe is het met jou en Tegan?

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier:

Het leek even iets beter te gaan, bleef wel flink beroerd, maar spugen was even weg. Kokhalsreflex wel blijvend sterk aanwezig. Afgelopen week was afzien en weer meer spugen, ondanks de medicijnen. Gisteren best een goede dag gehad, dus hopelijk komen daar meer van. Heb ook ontzettende hoofdpijnen. Tjee, wat hormonen allemaal wel niet met je doen. Afgelopen Donderdag nog een echo gehad, en mijn beebje stak zijn duim op. Zo leuk. Arts zei al, hij wil vast laten zien dat het goed met hem gaat. Maandag ga ik nog even langs de huisarts. Ik zie steeds andere gyn die allemaal andere meningen hebben voor wbt spugen/opname.gewichtsverlies en ketonen in urine. Hij controleerde niet eens mijn gewicht en urine. Hij zei dat ie wel vaker mensen zag die afvallen en veel spugen. Kindje maakt het vaak wel goed. Toen dacht ik wel, maar ik ben ook nog wel een beetje belangrijk, maar goed. De huisarts houdt me ook in de gaten, en als die iets nodig vind, zal hij er wel achteraan gaan.
    Zo ging de opname ook. Huisarts stuurde me door na contact te hebben opgenomen met gyn. Van de gyn van afgelopen week mag ik naar de verloskundige. Dat vind ik op zich wel fijn. is ook in datzelfde ziekenhuis waar ik tzt wil bevallen.

Volgende week heb ik nog een afspraak bij mijn eigen gyn in ander ziekenhuis. Maar daar ga ik het afsluiten, omdat ik dichter bij huis onder behandeling wil blijven. En ik ging destijds naar dat ziekenhuis ivm dat ze daar alleenstaanden wel helpen met IVF. Wel wil ik in de toekomst naar hem terug voor evt hele mikmak verwijderen. Omdat niet alle gyn daar mee eens zullen zijn, en hij liep ook niet te hard van stapel maar begreep me wel. Die dingen zal ik volgende week wel bespreken daar.
    (beetje warrig verhaal zo, sorry)

Ondanks de misselijkheid e.d. en mijn dips daarbij, geniet ik wel steeds meer.Buikje begint ook wel te groeien. Ik denk, maar weet niet zeker dat ik mijn beebje 2 keer gevoeld heb. Was maar een vlaag en allebei de keren heel kort, maar ik ben ervan overtuigd. Gisteren met de angelsound het hartje nog eens duidelijk gehoord en opgenomen op de compie. Die dingen houden me steeds op de been. Want ik blijf op een of andere manier soms zo bang. Bang dat het toch ergens misgaat ofzo.
    Dat komt mede ook omdat ik iedere maand rondom menstr datum wat bloedverlies heb en dan maak ik me steeds zorgen, maar beebje lijkt er niets van te hebben. Gelukkig maar.

Van de week heel even langs Prenatal geweest. Geen eerste pakje gekocht maar wel wat andere dingetjes. Dat was wel even fijn. Verder dus nog heel rustig aan doen. Bij de minste inspanning wordt ik beroerder en ga ik dus spugen. Heel fijn. Na 16 wk (dat ben ik nu) schijnt hcg af te nemen en progesteron de boel over te nemen. Hopelijk maakt dat de misselijkheid wat minder. Ben daar wel beetje klaar mee. Maar ja, stel dat het blijft zal ik het er ook mee moeten doen. Komt vast goed allemaal. Vandaar dat ik ook steeds even er niet ben, maar jullie zitten wel in mijn gedachten. Knuffies voor een ieder van jullie. Liefs

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; fijn dat alles weer goed gaat! heerlijk hé dat groter worden van je kleintje: een heuse speelhoek.. daar zal hij vast van gaan genieten!

@Musicalfan; jammer om te horen dat je zwangerschap zo voorbij kruipt.. het is natuurlijk ook lastig om te genieten zo :( hoop echt dat het nu allemaal wat beter mag gaan.. ik blijf voor je duimen! hele dikke knuffel meis! en goed dat je wel even bent wezen shoppen ;) xx

@Hier; goede nacht gehad, maar nogsteeds niet helemaal bij getankt van de drukte rondom manliefs verjaardag..
    Merk dat het eigenlijk even teveel is geweest.. dus even nodig.
    Beau heeft zich zo super gedragen in Duinrell! het was echt gezellig!
    We zijn van 11 - 18u in het park bezig geweest, toen van 18 - 20u gezwommen in het Tikibad: Beau vond het echt geweldig en is wel 100x van de glijbaan geweest (erg vermoeiend voor mama :p) hij is alleen nergens bang van dus dat was soms wel ff schrikken!
    Daarna nog uit eten gegaan en ook dat deed hij nog super: en dat allemaal op een uurtje slapen in de wagen :D

Hij at een halve grote pannekoek en nog wat patatjes, en ging toen heerlijk slapen in de auto.. Zo trots op mijn Boefje!

Zelf dus nog erg moe, en weinig bezig met het zwanger zijn.. Gewoon erg druk met Beau en daarvan erg aan het genieten! Zodoende ook pas twee dagen later er achter dat ik de 12wk grens ben gepasseerd :D
    Zolang ik op tijd en genoeg eet gaat het prima, buikje begint wel echt te groeien en dat voel ik ook wel.. mijn lichaam wil wat minder deze zwangerschap dus het vraagt even wat meer displine op het rustig aan doen :) ben ik niet zo goed in dus........... hihihih

Dikke knuffels voor allemaal! xx

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wij willen wel buikfoto's zien ladies! :D

@ Musicalfan; wat fijn om te lezen dat je toch een beetje kunt genieten! Leuk hè, shoppen bij de Prénatal. :) Het is nu sale dus nu moet je je slag slaan hoor. Heb er van de week nog een jasje voor Stef gekocht en misschien dat ik nog even terug ga. Kreeg van schoonmoeder geld voor zijn verjaardag dus ik zeg 'we moeten binnenkort naar de speelgoedwinkel Stef'. Zegt ze 'je kan misschien ook iets kopen waar je iets aan hebt, kleertjes ofzo'. ;) Ze geeft geld, maar ze wil wel bepalen wat ik ervan ga kopen, stom mens...Maar goed, misschien dat ik dus nog maar kleertjes ga inslaan, Stef kan toch wel weer wat dingetjes gebruiken.
    Goed van je dat je naar de ha gaat! Zoals je zelf al aan geeft, beebje is het belangrijkst, maar mama telt ook mee! En je kunt beter een keer teveel gaan dan te weinig.
    Kan best dat je je kindje gevoeld hebt hoor. Bij mij was het volgens mij iets later, maar ook best vroeg. Je weet dat zelf het beste. Geniet er maar van! *knuf*

@ Dolfijn; wat super dat Beau het zo goed heeft gedaan in Duinrell! En dat met zo weinig slaap, knap hoor! Zo wordt het allemaal steeds wat makkelijker hè. Wij zijn vrijdag bij Ikea geweest en in plaats van water en poeder heb ik gewoon een beetje gewone melk in zijn fles gegoten en meegenomen. Zit je ook niet met opwarmen te kijken, super handig.
    Kan me helemaal voorstellen dat je weinig met de zwangerschap bezig bent. Zo'n kleintje als Beau houdt je constant bezig, dat merk ik hier ook dus ik geloof best dat een tweede zwangerschap veel sneller lijkt te gaan. Wel een beetje genieten hoor meis. ;)

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Pff, bibi, tis wat met schoonmoeders,haha! Doe je gewoon combi, kleertjes en speeltje.

Bij deze even de foto van buik. Maar ik haal hem wel volg week weer weg. xxx

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow, die begint al echt te bollen! Mooi hoor! Als ik mijn buikfoto's zie kan ik me niet meer voorstellen dat ik zo'n enorme toeter had op het laatst.

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi fijn om te horen dat het met Stef weer een stuk beter gaat;) hier gaat het goed hoor heb wel last van mijn heup het word niet erger maar goed in de gaten houden:)

@ musicalfan mooi buikkie al:D jammer dat je nog steeds niet volop kan genieten van je zwangerschap ik had het zo voor je gehoopt;)

@ dolfijn knuff voor jou

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden
    Erg druk gehad afgelopen tijd met Demyan gaat het allemaal goed lekker ventje ♡

Leuk om te lezen dat het met alle zwangere dames goed gaat!!

Ben zelf aan het rond kijken naar een Quinny zapp xtr want m'n maxitaxi onderstel is overleden of bijna in ieder geval, iemand hier ervaring met de Quinny zapp???

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Echt waar, is de kinderwagen stuk?? Balen. was het een nieuwe, of niet? Anders heb je wel garantie denk ik. Ik heb helaas geen ervaring met de Zapp dus kan je niet helpen.

@ Twinkle; rustig aan doen meis, je hebt nog even te gaan dus inderdaad goed opletten dat het niet erger wordt met je heup. *knuf*

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny fijn dat het zo goed gaat;) met de wagen kan ik niet helpen misschien de andere dames:D volgens mij heeft dolfijn een quinny maar ik weet niet welke haha

@ bibi doe ik zeker kijk ook echt uit hoor verder voel ik me prima:D

Deel Deze Pagina