op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb inderdaad een Quinny ;)
    Alleen de buzz, deze bevalt echt super!!

Ben zelf niet voor de Zapp gegaan als Buggy zijnde, omdat ik het echt een nadeel vond dat deze niet gekanteld kan worden.
    Beau slaapt nog veel in de wagen, dus een ligstand was hier echt noodzaak.

Verder hier; momenteel niet echt super, zit niet lekker in me vel.. moet veel janken en ben niet gezellig of vrolijk :(
    Ben erg bang voor een depressie waar ik jaren geleden door genekt ben.. weet dat ik het nu aan kan, maar het voelt eng..

Daarom ook weinig reacties van mij, ik red het gewoon even niet.. Sorry meiden.. Hoop dat het snel weer anders is..................

xx

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn
    Logisch je heb nu even genoeg aan jezelf, je gezin en de zwangerschap!!
    Dikke knuf voor jou!!

De zapp xtra kun je kantelen en naar je toe draaien

Bibi,
    Mijn kinderwagen is niet kapot maar daar kunnen geen adapters op voor de maxicosi, niet handig maar toen hadden we de wagen al, maar voor even gauw hadden we een maxitaxi onderstel in de auto en de is gammel. Vandaar aan t kijken voor een buggy dat leek me ook weer handig voor nu met de maxicosi even gauw een boodschap doen, als die straks zwaar is dat je hem in de maxicosi naar de auto rijdt en even gauw als die niet meer in de maxicosi past

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @dolfijn en twinkle, even een dikke knuf voor jullie! Doe rustig aan meiden. xxx

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn heb in ons andere topic ook gereageerd maar hier ook even een dikke knuffffffffffffffffffffffff voor jou en je weet je mag altijd een beroep op me doen;)

@ muscialfan knuff terug hoe gaat het met jou weer een beetje beter of nog steeds zo misselijk:(

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @twinkle, ups en downs. Van de week weer meer gespuugd. Houdt nog niet over, maar zitten ook wel betere momentjes in. Daar hou ik me aan vast. Maar gaat nog niet over rozen, helaas.
    Wel vandaag weer goede echo gehad en hartje gehoord. Beebje ligt mooi op schema. Over 4 weken mag ik weer. xx

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan ik hoop echt dat het helemaal over gaat en je echt alleen ups hebt en geen downs meer wat fijn om te horen dat je weer een goede echo hebt gehad super:D altijd fijn om je kindje weer even te zien

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; fijn dat je je ukkie weer even hebt mogen bewonderen. :) Doe rustig aan meis *knuf*

@ Dolfijn; ook voor jou een hele dikke knuffel!! Je moet nu aan jezelf en je kids denken. Als je niet hier wilt zijn hoeft dat natuurlijk niet, wij gaan nergens heen en we zien je als je er weer aantoe bent. ;)

@ Marsonny; ik heb een wagen van maxi cosi en ik vond het inderdaad ook fijn dat de maxi cosi erop kon. Maar het is natuurlijk maar voor eventjes, over een aantal maandjes past Demyan er waarschijnlijk niet meer in dus je moet wel even bedenken of het de moeite waard is om nog iets aan te schaffen. Maar die maxi cosi stoeltjes zijn zware krengen dus ik snap dat je niet de hele tijd wilt sjouwen. :D Ik was heel blij toen ik er vanaf was. ;)

@ hier; alles goed. :) Stef is weer zijn vrolijke, gezellige zelf. Vanmiddag naar een verjaardag geweest en hij deed het weer super! Hij is nu ook constant naar iedereen aan het zwaaien, zo leuk. :D

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat fijn dat Stef weer helemaal de oude is dat is fijn om te horen;)

hoe gaat het met alle andere meiden

9. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi
    Dat is ook de rede waarom we voor een buggy gaan kijken dan kunnen we het onderstel gebruiken nu met de maxicosi en straks als die goed kan zitten voor even gauw de buggy die ligt dan standaard in de auto en voor langere stukken nemen we de kinderwagen mee.
    Demyan is voor mij in de maxicosi niet te tillen nu ook vanwege mijn si gewricht wat bij zware belasting gevoelig word en zoals het er naar uit ziet moet die er nog vier maanden in.

Vandaag naar het cb de derde prikjes halen en ben benieuwd wat die gegroeid is!!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Hier; gisteren controle bij VK gehad: alles goed, bloeddruk was nog prima!
    Ook gemeld over mijn mega dip van de week, ze vond het herkenbaar en niet vreemd.. het lijken dus idd horrormoontjes :( wel goed in de gaten houden natuurlijk!
    Moet afspraak bij gyn maken om protecol te bespreken... ben benieuwd!
    Hartje klopte super mooi, beau vond het net een trein.. tjoekke, tjoekke... hihihi

fijne dag allemaal! xx

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn
    Dikke knuf meis!!
    Wel fijn dat de kleine het zo goed doet en schattig die reactie van Beau bij het horen van het hartje :)

Hier

Demyan heeft vandaag weer zijn prikjes gehad en gaf geen kik de bikkel.
    Zat lekker te sjansen met de cb arts ;)
    Hij is weer flink gegroeit 8660gr en 69cm (vorige maand 7320 en 63.7cm)

We zijn daarna nog buggy's gaan rijden hier in een grote babywinkel
    om hem vervolgens ergens anders online te bestellen :)
    Het is de quinny senzz geworden, helaas konden we hem niet meer
    in het grijs/groen krijgen, het is een grijs/gele geworden. nomaal
    koste die 339,- en ik kon hem voor 119,- krijgen:D
    Bekijk bijlage 262289

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Da's een mooie buggy marsonny. Zal Demyan straks heerlijk in zitten. En wat groeit hij hard zeg. Doe je rustig aan met tillen dan met de maxi cosi. Ik wil als het even kan maxi cosi echt als autostoel gebruiken en niet er mee slepen. Maar gewoon beebje eruit halen. Alleen weet ik dat je dat vaak aan het begin wel doet.Let goed op jezelf hoor meis!

@twinkle, hoe is het met jou?

@dolfijn, wat fijn dat alles goed was bij de vk. En goed dat je het besproken hebt. Zal vast niet makkelijk zijn. Ik denk aan je.

@bibi, wat fijn dat het wat beter gaat met Stef.

@all, hoe doen de kleintjes het met die hitte? Vinden ze het wat of hebben ze er veel last van.

Hier gaat het wel iets beter. Spugen wordt minder (eindelijk), misselijkheid blijft, maar eetlust komt gelukkig wel wat terug.
    Wel heel veel last met lopen nu ook. Morgen naar de fysio (hopelijk wordt het geen bekkeninstabiliteit). Pff...zit ook niet echt mee. Is het een nog niet over, dient het ander zich alweer aan.
    Hoeveel rompers moet je eigenlijk hebben in maat 50/56. Heb er nu al 10 (gekregen).

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom wil ik ook dat onderstel om gesleep te voorkomen dat is voor demyan ook niet fijn ligt die zo te schudden in die bak. Wil het onderstel ook alleen voor korte stukjes gebruiken voor een boodschapje of van huis naar de auto. Voor langere periodes gaat sowieso de kinderwagen mee.

Wel fijn dat het spugen minder lijkt te worden en hoop zo dat je geen bi krijgt!
    Ik had 15 rompers ongeveer.

Demyan heeft niet zo veel last van de warme ligt lekker in zijn romper en frissen hem regelmatig op met een koud washandje.

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat een bikkel zeg:D fijn dat hij weer zo goed gegroeid is;) mooie wagen

@ dolfijn heb al gereageerd in het andere topic maar hier ook even een dikke knuffel:)

@ musicalfan wat fijn dat het nu wat beter gaat en je eetlust een beetje meer gaat worden alleen gaat het niet over he bij jou hoop niet dat het bekkeninstabilteit word knuff en romper ik heb een lijstje gekregen daar stond op 5 maar heb er ook wat meer hoor haha;)

@ hier gaat het goed hoor heb alleen last van mijn heup maar het word tot nu toe niet erger maar goed in de gaten houden van de gyn verder nu lekker aan het genieten van het eindelijk lekkere weer:D

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Nou hè Twinkle, eindelijk zomer! :) Al is het nu wel weer érg heet, maar ok, we mogen niet mopperen. Stef heeft ook helemaal geen last van. Hij slaapt gewoon hartstikke goed, lekker in zijn rompertje en overdag spelen we buiten in de schaduw en plonzen af en toe lekker het badje in. Dus wij vermaken ons ook prima. :D

@ marsonny; die Demyan, niet huilen bij de prikjes, stoer hoor! Stef zette het de laatste keer bij de eerste prik al op een brullen. :(
    Mooie wagen heb je gekocht! Nu kunnen jullie weer vooruit dus, lekker op stap. :)

@ Musicalfan; wat fijn dat het spugen eindelijk minder wordt!! Je hebt nu zeker ook wel last van de warmte? Lekker rustig aan doet en bij de ventilator gaan zitten. ;)

@ Dolfijn; hihi die Beau, een trein. :D Schattig! Fijn dat met beebje alles goed is! En met jou? Is de dip weer wat minder?

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi het is ook wel heel warm ineens hoor maar beter als al die regen die we hebben gehad:D fijn dat Stef niet veel last heeft van de warmte geniet er nog maar even van want het gaat weer minder weer worden:$ en wat lees ik nu in je onderschrift gaan jullie straks voor nummer twee of begrijp ik dat verkeerd:)

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,
    Hoe is het hier?? De hete dagen overleefd??

Hier is manlief ziek geweest, ik zelf ook en Demyan is ook niet helemaal fit!!

Heb in het fotoalbum van Demyan nieuwe foto's geplaatst

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny het was ook wel heel heet hoor maar het is goed gekomen alles op het gemakkie:D balen dat jullie allemaal niet fit waren en zijn beterschap;) ga even in je album spieken

hoe gaat ie met de andere dames:)

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @marsonny, geweldige foto's van je kleine mannetje. Wat een kanjer is het.
    Balen dat jullie allemaal niet lekker waren. Hopelijk knappen jullie snel op.

@twinkle, groei jij ook ineens zo hard? Alweer 24 weken. Gaat snel hoor.:)

@bibi, wat fijn dat Stef niet zoveel last had van de warmte.Heerlijk zo'n badje. Kan niet wachten totdat ik dat kan doen met kindje. Leuk, leuk, leuk! Enne, ben benieuwd, hopelijk dient nummer 2 zich voor jullie snel aan. Ik ga weer voor je duimen

@denise, hoe is het nu met jou en Tegan?

Hier had ik iets te vroeg gejuichd. Leek iets beter te gaan, maar laatste dagen weer flink beroerd en spugen(niet elke dag spugen gelukkig) maar wel vaak boven de pot hangen. Met het lopen gaat het gelukkig wel beter. Ik heb oefeningen gekregen van de fysio en die doe ik trouw en lijken dus echt te helpen. Dat is dus wel fijn.
    Vrijdag beebje echt voor het eerst goed gevoeld (nog niet vanaf de buitenkant). Ik kreeg een smile van oor tot oor. Vond het zo bijzonder. Dat maakt het allemaal wat draaglijker, maar vooral echter. Volgende week ga ik voor het eerst naar de verloskundige. O ja, buikje begint ineens erg hard te groeien,haha! Ik ga hem morgen opmeten en zo bijhouden hoeveel die groeit. Ben benieuwd en tegelijkertijd beetje bang voor wat komen gaat.(is dat raar???) In gewicht nauwelijks aangekomen, ondanks buikje, maar ja eten en drinken is nog erg weinig. Al ben ik blij met alles wat erin komt en blijft zitten.

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan jammer dat je toch weer last heb van de misselijkheid:( toch hoor ik in je verhaal dat je meer gaat genieten zo fijn:) ja hier gaat het ook best hard maar gaat ook vreselijk snel nu ineens de eerste schopjes zo bijzonder daar geniet ik echt heel erg van dikke knuffel voor jou

Deel Deze Pagina