op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wat gaaf twinkle. Idd, gelukkig kan ik meer genieten. Lijkt me zo cool om die schopjes duidelijker te voelen. Dat zal vast snel gebeuren, nog even geduld voor mij. Knuf terug voor jou en beebje

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; de pil is alvast de deur uit, maar we wachten nog even hoor. ;) Het kriebelt wel, maar ik durf het nog niet aan. Twee kindjes lijkt me echt heavy. Ik denk dat we in het najaar of anders van de winter weer gaan proberen.
    Leuk om die schopjes te voelen hè, zo bijzonder!

@ Musicalfan; ow wat balen dat het weer minder gaat meis. :( Wel heel mooi dat je je beebje nu kan voelen! Geniet er maar van, het is echt het meest bijzondere wat ik ooit heb meegemaakt. :) Kan het af en toe nog missen, hihi. Vooral nu. Nu Stef bijna jarig is komt alles weer terug. Die laatste weken vorig jaar waren zo bijzonder...Heerlijk om aan terug te denken. Sterkte voor jou meid en hopelijk kun je intussen toch van je ukkie genieten *knuf*

@ Marsonny; hoe is het nu? Vervelend, met zijn drietjes in de lappenmand. Komt vast door dat gekke weer. vandaag was het ook gewoon weer koud en morgen geven ze weer 29 graden aan! :$ Niet te volgen toch, daar wordt een mens wel ziek van. Hopelijk zijn jullie snel weer beter!

@ hier; dagje Efteling gedaan en weer super genoten! Stef vond het weer hartstikke leuk. Hij heeft een half uurtje geslapen in de wagen en verder vooral gedanst en naar iedereen gezwaaid en in zijn handjes geklapt, haha. :D Was echt weer een fijne dag!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; het is inderdaad best heftig om zwanger te zijn met een kleintje erbij.. Ben erg blij dat Beau nu zelf loopt bijv.. dat scheelt toch echt wel een heleboel.. Hopelijk heb je in elk geval snel een mooie cyclus zodat je weet waar je aan toe bent!
    Heerlijk zoals je over Stef verteld :D Echt genieten!

@Musicalfan; nogmaals sorry voor mijn reactie op FB, heb er echt totaal niet bij stilgestaan :)
    Fijn dat het toch wel iets beter gaat (minder spugen) en dat je langzaam toch wel wat aan het genieten bent! Blijf dat doen meis, die zwangerschap is echt zo bijzonder! knuffels

@Marsonny; weer helemaal opgeknapt? Hoop het wel! Heerlijke foto's van Demyan, wat gaat het hard!

@Twinkle; genieten hé meis, die schopjes.. ik kan niet wachten tot ik ze weer mag voelen.. knuffel!

@Hier; het gaat weer beter, veel last gehad van uitslag maar ook dat is weer onder controle.. gelukkig wel want ik werd gek van de jeuk en de pijn (vooral in mijn gezicht :( )
    Heel druk weekend gehad met zaterdag een dagje bij broer en schoonzus met 3neefjes :) echt genoten hoe die jongens met elkaar en ons genoten!
    Zondag verjaardag gevierd van onze spetter die alweer 2jaar mocht worden.. het gaat zo hard: ze wordt nu echt snel groot!
    Gisteren mijn mams onverwachts te eten dus Beau heeft nog even heerlijk kunnen knuffelen!

Vandaag maar heel rustig aan gedaan, merk dat dit eigenlijk te veel was, maar goed het kwam zo uit.

Morgen onze Spetter ophalen: ze komt 5 daagjes logeren :) Ben benieuwd wat die twee samen gaan uithalen allemaal :p

Komende dagen dus even me handen vol, ik lees bij en reageer waar ik kan!

Liefs en knuffels voor iedereen! xx

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    :(:(nee, nee, nee, net behoorlijk bloedverlies:(. Ben er helemaal even ontdaan van. Durf niet eens nog weer straks naar de wc. Morgenochtend maar even bellen als het nog zo is. Maar zit me niet lekker. Vanmiddag nog wel gespuugd en net gezellig bij mijn ouders, buikfoto gemaakt en hartje duidelijk gehoord, toen naar de wc en echt in de wc klont (was meer wit met rood (bloed)slijm maar echt rood, sorry voor de details) en op wc papier. Heb nu maandverband in. Dit mag niet mis gaan. Sorry, ben even zo verdrietig.:( Hopelijk is het echt onschuldig. Later reageer ik even op jullie. Moest het even kwijt.Hoe kan dit nou. Willen jullie duimen dat het niks zal betekenen. Wat een stress zeg!

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    OH nee Musicalfan!!! natuurlijk duim ik dat het niets te betekenen heeft!!

Bel ajb nu nog de VK: ze kan je vast uitleggen en hopelijk geruststellen wat dit is geweest.. wacht hier niet mee meis, die stress is niet goed voor jou en je beebje!

Hele dikke knuffel en hou ons op de hoogte waar mogelijk! ik duim voor je!! xx

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en Musicalfan? hoe is het nu? ik hoop dat het bloeden is gestopt en dat je een beetje hebt geslapen..
    Bel je vanochtend wel even met zh? dikke knuffel! xx

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik heb straks een afspraak bij het ziekenhuis. Ik laat jullie weten hoe het gegaan is. Hartje klopte nog wel vanmorgen gelukkig. Bloedverlies is over in bruin (ook met stolsel zo af en toe), maar heb behoorlijke menstruatiepijn en harde buiken. Spanning doet w.s ook een hoop extra nu, maar ben blij dat ze me even laten langskomen.

@dolfijn, thanks meis. You= lief! xxx

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ow nee musicalfan wat schrikken zeg zit met open mond achter de laptop ik hoop dat alles gewoon goed is meid dikke knuffel

@ bibi oke spannend hoor neem lekker je tijd en als het zo ver is dan horen we het wel toch:D wat leuk om te horen dat Stef zo heeft genoten in de efteling leuk hoor:)

@ dolfijn ja bijzonder geniet er ook echt van manlief vond het ook geweldig dan heft hij de twinkeling in zijn ogen:D mag jij straks ook weer gaan voelen meid knuff

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nog geen nieuws musicalfan ben je al in het ziekenhuis geweest ik denk aan je hoop zo dat alles gewoon goed is;) knuff

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    even snel beebje is oke. later meer. xx

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje musicalfan was ook geschrokken (herken t zo heb in de zwangerschap van Demyan ook bloedverlies gehad) als ik het goed begrijp ben je in het zh geweest en is het met de kleine goed?

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Nog even over vanmorgen:

Ze kunnen niet zien waar het vandaan komt. Als het "mis" zou gaan, dan zou de natuur dat bepalen. Tja, dat is een lekkere geruststelling "NOT"!
    Het zou kunnen zijn dat de placenta doordat ie nog verschuift bloeding afgeeft of ergens wat "brokkelt" ofzo. Hij lag gelukkig niet voor de uitgang zeg maar.
    Beebje lijkt het goed te doen gelukkig. Ik zit er aardig doorheen. Ben ff echt behoorlijk emo en zoooo ontzettend moe.Advies complete bedrust houden, als het weer erger wordt meteen aan de bel trekken. Bloeden zelf is gelukkig nu bruinverlies geworden en niet meer zoveel, maar de menstruatiepijn die ik heb zit me niet lekker. Pff.. zwanger zijn is bij mij tot nu toe ook niet echt genieten. Ook spugen en zo beroerd zijn ben ik nog niet vanaf. Nu maar duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan. Ik heb wel vertrouwen in mijn beebje, maar wat kun je schrikken zeg! Maandag gelukkig 1e afspraak vk, dan week erop 20 weken echo. Dus de komende 2 weken word ik sowieso gevolgd. Dat is wel een fijne geruststelling. En mocht ik het eerder niet vertrouwen zit ik zo in het ziekenhuis.

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @marsonny, ja ik was vanmorgen even in het ziekenhuis geweest. Het blijft schrikken. Hopelijk gaat het beter nu. Hoe is het nu met jullie? Aan de betere hand of nog steeds in de lappenmand?

@twinkle, wat leuk dat je man zo mee kan genieten met de kleine. Echt geweldig.

@dolfijn, druk baasje ben je ook zeg. En wbt fb no worries. Is geen enkel probleem. Nog gefeliciteerd met Spetter. Alweer 2 jaar. Gaat zo hard allemaal. En nu 5 daagjes haar om je heen. Leuk 2 boefjes zo samen. Gaan haar ouders er even lekker tussenuit? Doe jij wel een beetje rustig aan?

@bibi, heerlijk al jouw verhalen over Stef. Ik ben benieuwd naar een update foto van je kleine grote man (alleen als je die wil showen hier natuurlijk). Nog maar 4 daagjes en dan groot feest. Zo leuk! En straks misschien een tweede. Zo spannend. Lijkt mij ook wel zwaar hoor 2 kleintjes. In mijn eentje zou ik daar sowieso niet aan beginnen. Ik ken wat bammers die dat wel hebben. Ik voel me al gezegend als dit kindje straks in mijn armen gezond en wel mag liggen.

@all, thanks lieve meiden voor al jullie meelevendheid en steun. Dat doet me ondanks alle stress zo goed. Jullie zijn stuk voor stuk enorme lieverds.xx

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan wat k*t dat ze niet hebben gevonden waar het vandaan komt kan me voorstellen dat dat geen opluchting is en dat je ernu helemaal doorheen zit ik vertrouw samen met jou dat het gewoon goed gaat komen neem wel de raad aan en hou bedrust dat zeggen ze niet voor niks;) een hele dikke knuffel voor jou ik hoop dat het bruinverlies nu ook snel af gaat nemen

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve Musicalfan,

We hebben al even contact gehad via FB :) maar ik wou je ook hier nog even laten weten dat ik blij ben dat alles goed is met beebje!
    Doe ajb heel rustig aan en kom alleen je bed uit als dit echt nodig is.. en bel het zh als je het niet vertrouwd.
    Vind het zo heftig allemaal voor je! wou dat ik meer voor je kon doen.. Je weet me te vinden als je even wilt kletsen!

@Twinkle; ja, kan niet wachten om het ook weer te voelen.. geloof dat ik eergister en gisten toch wel de eerste bewegingen heb gevoeld :D maar dat is nog zo minimaal dat ik dat nog niet met zekerheid durf te zeggen :)

@Musicalfan; ja hoor, ik doe wel rustig aan.. manlief is ook thuis dus dat scheelt een heleboel en we genieten er zo van!
    Spetter haar ouders gaan er inderdaad een paar dagen tussenuit, hebben even tijd voor elkaar nodig.. ze zijn bezig voor een brusje maar na ronde 8 nog geen resultaat (terwijl dit met spetter heel snel was :( ) dus dat sloopt ze een beetje en dus even tijd voor elkaar..
    Het KDV waar zij heen gaat is namelijk 3wk gesloten in de zomer dus dan passen wij elk jaar 1wk daarvan op :)

@Hier; ik geniet van 2 heerlijke boefjes :) en zorg dat ik tegelijk met deze dreutels even op bed lig om bij te tanken <3

xx

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dat kon ik eerst ook niet plaatsen hoor ik voelde wat maar wist het niet zeker toen werd het steeds krachtiger zo mooi;) geniet ervan meid

@ musicalfan hoe gaat het nu is het bloeden gestopt doe alstublief rustig aan meid en als je het niet vertrouwd bellen;) knuff denk aan je

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @dolfijn, nogmaals thanks meis! Je bent een lieverd! En goed dat je ook op tijd je rust neemt.

@twinkle, bloeden is bruinverlies en soms nog met stolsels. Ik heb een angelsound zodat ik het hartje zo af en toe kan checken. Heb vooral buikpijnen die ik eng vind. Als ik iets te lang sta of doe neemt de pijn toe, dus idd heel rustig aan proberen te doen. Dat deed ik al ivm het vele spugen, maar nu durf ik zelfs geen rondje te lopen buiten. Wil gewoon dat eerst het bloeden helemaal stopt. Alles voor het beebje! Lief dat je zo meeleeft. Hoe is het verder met jou. Voel je beebje elke dag?xxx

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Musicalfan wat fijn dat je zelf naar het hartje kan luisteren maar toch begrijp ik je angst:( zolang gewacht en dan gebeurt er zoiets je schrikt je helemaal rot goed dat je echt rustig aan doet jammer dat het net gebeurt als je begint te genieten het is een sterk kindje meid ik hoop dat het bloeden snel stopt:) ja ik voel de kleine iedere dag wel alleen de ene keer meer als de andere hoor ligt er ook net aan waar het ligt en tuurlijk leef ik met je mee je bent een kanjer knuff

19. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Musicalfan
    Heb ook veel aan je gedacht, snap zo dat je het eng vind je ben er al zo lang op opgewacht en dan heb je nog een zware zwangerschap!! Ik voelde Demyan in het begin ook niet dagelijks dat hangt ook af waar de placenta zit.

Bibi,
    Spannend dat jullie voor een tweede willen gaan.

Dolfijn,
    Leuk twee kleintjes in huis, maar wel druk idd. Lekker tegelijk rusten.

Hier,
    Zijn allemaal weer enigzins opgeknapt alleen nog verkouden.
    Hier binnenkort een afspraak maken bij de huisarts om voorbehoedmiddelen te bespreken ik kan niet tegen de pil, maar wil niet voor een verassing komen te staan.
    We hebben gekozen voor één kleintje, maar die hormonen maken dat soms wel aan t wankelen, maar dan moet mijn paard echt weg & hij is ook een bijzonder verhaal die niet makkelijk verkocht kan worden dan weet ik zeker dat hij over een paar jaar bij de slager eindigt na vele mensen die hem hard handig willen heropvoeden. Voor mij is het een geweldig dier, maar voor onbekende totaal niet. Eigenlijk is die autistisch zeg maar.

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; wat schrik ik van jouw berichtjes!! Was heel blij om een stukje verder te lezen dat met beebje alles goed is! Lijkt me heel fijn dat je nu de angelsound hebt, kun je jezelf af en toe gerust stellen. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt meis, maar het hoeft niks te betekenen dus probeer (makkelijk gezegd, ik weet het) vertrouwen te hebben in je lichaam en vooral in je kindje. Een hele dikke knuf voor jou!!

@ Dolfijn; mooi om te horen dat alles goed is bij jullie. :) Lekker druk zo te lezen, maar wel allemaal gezellig. :)

@ Twinkle; bij jou ook alles goed, fijn zo!

@ Marsonny; gelukkig maar dat jullie weer opgeknapt zijn. :) Jullie houden het dus bij één kindje? Knap dat je die keuze hebt gemaakt. Ik zou het boek nu nog niet dicht kunnen doen denk ik, maar logisch dat je paardje ook heel belangrijk is.

@ hier; Voorbereiding voor de verjaardag in volle gang. :D Stef en ik zijn gisteren allebei naar de kapper geweest dus we staan er weer netjes op al zeg ik het zelf, hihi. Hij was trouwens hartstikke bang van de tondeuse, echt sneu. Maar hij kreeg wel lekkere snoepjes dus het verdriet was weer snel over. :D
    Morgen de tent in de tuin zetten en 's ochtends wordt de taart bezorgd. Zelf ook nog een taartje maken en dan 's avonds de boel versieren. Heb er echt zó'n zin in!
    Hier meteen even een update, foto is van 15 juli:
    Bekijk bijlage 264369
    (let niet op mij, het gaat om ons knappe manneke :p)

Deel Deze Pagina