op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bibi, wat een onwijs leuke foto van jullie saampjes. Ook jij staat er goed op hoor! Wat wordt de kleine man groot zeg! Echt een droppie. Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst. Geef hem maar een dikke verjaardagszoen van mij.

@marsonny, ik hou het ook bij 1 kindje. Sowieso omdat ik alleen ben en vanwege de endometriose die ik heb. Ik snap heel goed dat je paardje zoveel voor je betekent. En een paard is nu eenmaal enorm duur in onderhoud. Gelukkig dat jullie allemaal weer een beetje aan de betere hand zijn. Knuf voor jullie

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dat zal geen makkelijke keus geweest zijn maar heel knap dat jullie er samen uit gekomen zijn;)

@ bibi wat is de tijd hard gegaan 1 jaar alweer zeg een hele fijne en mooie dag morgen geniet er lekker van en trouwens een hele mooie foto zo van jullie twee geniet van de mooie dag morgen;)

@ musicalfan is het oud bloed nu ook gestopt of blijft het wat aanhouden ik hoop van niet en dat je weer lekker kunt gaan genieten de schrik zal er goed inzitten dikke knuff:)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Thx meiden! Kleintjes worden écht heel snel groot!

@ Twinkle; Stef is zondag jarig. ;) We gaan er zeker een leuke dag van maken, mama is er klaar voor!

@ Musicalfan; hoe is het nu met jou dan? Hopelijk is het bloeden inmiddels voorbij?

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een makkelijke keuze is het niet maar soms moet je echt met je verstand keuzes maken, maar dan blijft het volgende wel door mijn hoofd spoken;

1. Als er iets met ons gebeurt dan is Demyan alleen en heeft díe niet echt een broer/zus waar die op terug kan vallen, want mijn gevoel zegt dat mijn stiefzoon dat niet voor hem zal zijn.

2. In mijn hart was mijn gezin pas compleet met twee kleintjes, maar;
    * na 1 miskraam & 1 MA was ik al blij met 1 goed verlopen zwangerschap
    * en na al die jeuk wat een allergie voor mijn zwangerschapshormoon bleek wat alleen heftiger kan worden bij volgende zwangerschappen & de jeuk was nu al gekmakend
    * ik heb de afgelopen tijd ook iets te veel ellende om me heen gezien met betrekking tot zwangerschappen, bevallingen, ziekte bij baby's
    * ik ben nu 33 maar wil niet als Demyan een jaar is gaan voor een tweede, maar als die richting de drie gaat ben dan zelf 36 vind dat zelf weer best wel oud
    * financieel hebben we al twee kinderen alleen in de praktijk helaas niet echt

Daarbij het verhaal van mijn paard, kortom t leven en keuzes zijn niet simpel ;)

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @twinkle en bibi, bloedverlies (bruin) blijft aanhouden. Ik ga het maandag sowieso bespreken bij vk. Zeker ook dat buikpijn erger wordt bij lopen/staan. Ik heb vertrouwen in mijn kleintje en dit moet gewoon goed gaan. Ik trek sowieso op tijd aan de bel als het meer wordt. Het is in ieder geval "onder controle" denk ik nu.

@marsonny, ik zou ook niet meer zwanger willen zijn (wel ervan uitgaande dat het nu dus goed mag blijven gaan) vanwege de HG (extreme zw misselijkheid) en steeds bruinverlies (tot nu toe elke maand op menst data's). Nu was het alleen anders, omdat het van de week heel veel rood bloed was.
    Snap je dus wel. En idd soms moet je keuzes maken. Wat jij schrijft over als er met jullie iets gebeurd dat heb ik ook, maar hoeveel broers en zussen kunnen het niet met elkaar vinden??
    Dat komt ook voor. Gelukkig is het ook vaak wel goed het contact bij/tussen meerdere kinderen. Ik ken ook meer kinderen die alleen opgevoed zijn en echt niet minder gelukkig zijn. Daar vertrouw ik voor mezelf dan maar op. Kindje heeft genoeg lieve familie/vrienden/nichtjes/neefjes om zich heen.

Overigens worden soms keuzes voor je gemaakt bij bijv een gewenst "ongelukje." Niemand kan in de toekomst kijken. Maar vind het wel knap dat je ook wel zo reeel denkt. Geniet maar heerlijk van Demyan.

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Demyan is qua neefjes/nichtjes een nakomertje, want tussen mijzelf en mijn broers zit negen en zes jaar leeftijd verschil de kinderen van mijn oudste broer zijn tieners, van mijn andere broer 6 & 4 jaar. Van mijn schoonzussen zijn het ook tieners, maar wat je zegt over broers/zussen is wel waar ik heb een goede band met mijn broers maar we zien elkaar niet veel.
    Ik hoop ook dat demyan qua vrienden, ect zijn eigen vangnet opbouwt, maar het motiveert ook om alles goed te regelen, vast te leggen voor het geval er iets met ons beide gebeurd.

Dat is ook de rede waarom ik naar de huisarts wil want ik wil niet overvallen worden door een ongelukje (al zou die welkom zijn hoor) want ik wil voor een tweede dan zelf de bewuste keuze maken.

Van demyan genieten we 1000% het is zo'n lekker mannetje, vijf maanden alweer de tijd gaat zoo snel wat Bibi al zei!!!

Bibi,
    Jou mannetje al bijna weer 1 jaar, leuke foto van jullie samen :D

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; gelukkig maar dat het nu enigzins onder controle lijkt te zijn...Hopelijk is het vandaag ook goed gegaan? Je moet het maandag zeker bespreken hoor! Je kunt niet voorzichtig genoeg zijn en beter een keer te veel controle dan te weinig, toch?

@ Marsonny; je hebt helemaal gelijk hoor. Je kunt nu eenmaal niet altijd met je hart kiezen, verstand is ook belangrijk. Ik vind het idee van enig kind zijn ook nooit zo prettig, maar er zijn genoeg mensen die geen broers en zussen hebben en dit helemaal niet als een last ervaren. Je weet ook niet beter als je alleen opgroeit. En jij hebt inderdaad al wat meegemaakt met zwanger worden/zijn dus snap heel goed dat dat ook meespeelt in je beslissing.
    Jááá, morgen is het zover!! :D Zal van de week dan wel even een verjaardagsfoto spammen, ben benieuwd wat Stef van de taart vindt en of ie die meteen in mootjes hakt of juist heel voorzichtig gaat doen. :D

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    BIBI: Ik wens jullie een hele fijne dag morgen. Geef Stef maar heel veel b-day knuffies van mij

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Alvast gefeliciteerd met jullie kanjer Bibi!
    Alweer een jaar.. wat is het hard gegaan hé?!
    Heb je al wat last van je baby-af syndroom? ;) je hebt vanaf morgen een dreumes :D

Ben heel benieuwd hoe hij op de taart reageerd en zie graag je foto tegemoet!

@Musicalfan; denk aan je meis: knuf!

@Hier; erg moe, spetter heeft heimwee dus het is niet echt een gemakkelijke taak om haar te logeren te hebben op dit moment :(
    Jammer maar helaas.. morgen komen haar ouders haar weer halen.. iedereen gelukkig denk ik ;)
    Komt wel goed, fijne avond meiden!

xx

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow dat is minder Dolfijn. :( Hopelijk is het toch nog een beetje leuk geweest?
    Het baby-af syndroom ja...Ongelooflijk om te bedenken dat we nu geen baby meer hebben...Wel een beetje jammer, maar een dreumes is ook super leuk, weer een nieuwe fase!

@ musicalfan; dank je wel meis! Stef snapte weinig van de cadeautjes vanochtend, haha. Hij dacht 'ik ga maar duimen, papa en mama doen de rest maar mooi'. :p Hij vond zijn cadeau wel leuk want hij heeft er al mee gespeeld gelukkig. Zometeen snel verder met versieren en de hapjes en dan kan het feest beginnen! :D

Fijne zondag meiden!

11. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi
    Gefeliciteerd met stef!!!!! Hele fijne dag!!!
    Wat heeft stef gekregen?

Dolfijn,
    Aahh wat sneu van de heimwee

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bibi, van harte met Stef. Vandaag mag het officieel. Ben benieuwd wat hij allemaal heeft gekregen.

@dolfijn, nu maar even je rust nemen dan meis

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Even heel ego sorry

Gaat helaas niet zo. Heb net weer behoorlijk rood bloedverlies gehad en ik was compleet in tranen. Neemt nu weer af gelukkig. Maar bruinverlies blijft. Heb de vk gebeld en overlegd, maar ze kunnen nu niets doen. Als ik enorme krampen zou krijgen of het wordt erger wel meteen bellen en dan alsnog langskomen, al is het vannacht. Ze vroeg wel meteen of de gyn van de week goed naar de placenta had gekeken. Volgens mij niet goed genoeg, meer even snel naar beebje. Morgen heb ik afspraak bij vk en ik eis dat er goed gekeken word, want dit is veels te stressvol. Advies was wederom niet teveel lopen e.d. Vooral bedrust. pff... zorgen, zorgen en nog eens zorgen.

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh lieverd! ik wou dat je meer duidelijkheid kreeg! ik zou zeker eisen dat er goed gekeken gaat worden, dit kan echt niet goed zijn!
    Begrijp je zorgen goed, probeer je alsjeblieft rustig te houden.. hoe moeilijk ook.. En bel de VK bij welke twijfel dan ook.. ze zijn er voor jou! maak daar ajb gebruik van..

hele, hele dikke knuffel meis, ik denk aan je! en duim en bid dat alles goed mag gaan........... xx

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow meis, wat erg maar probeer idd rust te houden en vertrouw op je kleintje!!! Bij welke twijfel dan ook direct de vk bellen. Ik denk aan je en weet dat je sterker bent dan wie dan ook.

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    thanks lieve meiden. Ze hebben geen echo gemaakt vandaag. Wel hebben ze met zo'n ellendig eendenkbek ding gekeken, en alles leek er goed uit te zien. Ze hebben voor de zekerheid ook kweekjes afgenomen om te kijken of er een infectie zit. Ze zagen wel het bloedverlies zitten. De gyn had nog even gekeken naar de echo van vorige week en het leek erop dat placenta achter de baarmoeder lag. Volg week bij de 20 wkn echo zullen ze overal goed naar kijken. Mocht ik ineens heel veel bloed verliezen of krampen krijgen dan wel meteen terug. Hoe dan ook kunnen ze op dit termijn niet zoveel doen mocht het mis gaan. Maar dat gaat het niet, gewoonweg omdat het niet mag. Hartje beeb doet het goed gelukkig. Afwachten dus weer. En weinig inspanningen doen. Ik ben wel blij dat alles er goed uit zag van onder. Als de baarmoedermond open had gestaan oid hadden ze dat zeker wel gezegd lijkt me. Dus vooralsnog een beetje gerustgesteld. Bruinverlies blijft nog wel maar neemt nu langzaam af.

Hoe is het met jullie meiden?

@bibi, stef gisteren een leuke dag gehad?

@dolfijn, beetje bijgekomen vandaag van de dagen met spetter?

@marsonny, weer een beetje de oude allemaal? Demyan alweer 5 maanden. Jeetje wat gaat dat hard zeg.

@twinkle, hoe is het met jou meis?

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat de gyn je enigsinds gerust heeft kunnen stellen.. maar kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal gerust op bent.

Ik ben het helemaal met je eens dat het niet mag fout gaan! Hou jezelf goed in de gaten meis, en een hele dikke knuffel!

@Hier; nog wat moe maar wel wat rustiger weer.. heeft er toch best wel ingehakt zo die 5 dagen ;)
    Voel me verder nog niet echt zwanger (het is allemaal gewoon heel anders als met Beau) dus het blijft een beetje apart zo al met al..
    Ach, nog een maandje en dan 20wk echo.. dan zal het toch wel komen?

Dikke knuf voor jullie allemaal meiden! xx

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi sorry voor de late reactie maar hartelijk gefeliciteerd met jullie Stef 1 jaar alweer wat is de tijd voorbij gegaan:) is de kleine grote jongen goed verwend

@ dolfijn doe lekker rustig aan even lekker bijkomen knuff

@ marsonny knuffie

@ muscialfan o jee zeg schrik weer van je bericht weer bloed verloren:( ik begrijp heel goed dat de schrik en angst weer toesloeg gelukkig heb je je kindje weer kunnen zien vandaag en lijkt alles er prima uit te zien maar het bloed komt ergens vandaag het mag gewoon niet mis gaan ik leef net als de andere meiden met je mee en denk aan je ik hoop dat er snel duidelijkheid komt knuff

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; wat een pech toch allemaal meis...:( Gelukkig maar dat het hartje gewoon goed klopte, wat een heerlijk geluid moet dat zijn geweest voor je. :) Hoe is het vandaag? Geen bloedverlies hoop ik of in elk geval niet erger geworden? Nog maar eens een dikke knuffel voor jou, ik denk aan je!

@ all; thx voor de lieve felicitaties meiden!! :) We hebben zondag echt een geweldige dag gehad! Het weer was super en Stef heeft enorm genoten! Met de cadeautjes wist ie nog niet zoveel raad, daar ging ie maar bij zitten duimen, maar de taart ging er wel in:
    Bekijk bijlage 265385
    Hij heeft zo zitten smullen, hij werd er helemaal happy van, haha. :D
    Van ons heeft hij de garage van de toet-toet auto's gekregen met de takelwagen (zat erbij), van zijn peetoom en peettante de kazerne met de brandweerauto, van mijn ouders de kermis van Little people en van de andere opa en oma geld. Heb ik kleertjes en wat speelgoed van gekocht. Verder wat boekjes, een xylofoon en een heel gaaf hobbelpaard van een vriend van ons. Dus we zijn enorm verwend. :)
    Gisteren nog bruiloft gehad van mijn broer dus wij hebben voorlopig genoeg gefeest. Ook daar deed Stef het weer super trouwens. Geslapen van 17:15 tot 20:00 en toen is ie nog wakker gebleven en zijn we om 21:30 naar huis gegaan. Was voor het eerst dat hij zo 's avonds op was.

@ Dolfijn; Wel apart dat je de zwangerschap nu zo andres beleeft, of niet? Ben heel benieuwd naar je echo! Ga je die hier showen? En willen jullie het geslacht weten?

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat fijn dat het zo'n super dag is geweest wat een leuke foto en ook nog een goed verwend:D een top dag dus

Deel Deze Pagina