@all, thanks nogmaals lieve meiden voor jullie steun. Bruinverlies blijft aanhouden. Misschien hoort het wel gewoon bij me. Als beebje tot 28 weken blijft zitten ben ik al blij (moet natuurlijk langer blijven zitten, maar meer geruststellend idd dat het dan buiten de buik levensvatbaar zou zijn en geholpen zou kunnen worden). Gewoon uit angst heb ik die gedachtes heel erg, want ik wil gwoon als het even kan een voldragen zwangerschap. Helaas heeft niemand daar invloed op. @twinkle,sorry dat ik je steeds zo laat schrikken, dat doe ik bij mijn ouders ook, maar ik kan het wel ontkennen, wat ik het liefste zou willen, maar tis helaas niet anders. Hoop dat met jou en beebje alles goed is. Btw ik ben blij met de doptone die ik heb zodat ik steeds het hartje kan horen. @ bibi, nog van harte ook met je broer. Leuke drukke dagen dus gehad. En Stef zo heerlijk verwend. Wat een lief mannetje is het toch ook. En alweer zo groot. Leuk om zo de kids hier op het forum te volgen. We hebben gewoon al vanaf 2010 contact met elkaar hier in deze setting. Ik vind het heel bijzonder.En ben superblij met jullie @Dolfijn, jij gaat ook snel nu. Ben jij dan in januari uitgerekend? Of net in Feb? Hoop dat je een beetje je rust kan pakken. Geef Beau maar een knuf van mij.
@Musicalfan; geeft niets hoor meis, begrijp heel goed dat je ons liever niet laat schrikken omdat er niets aan de hand zou zijn.. maar helaas is het je tot nu toe niet gegunt.. Ik begrijp je gedachtes heel goed en kan me voorstellen dat je blij bent met elke week die je dichter bij levensvatbaar komt.. hele dikke knuffel meis en houd vol! Oh ja, ben inderdaad in januari uitgerekend, om precies te zijn 23 januari 2013 @Hier; weer druk geweest vandaag.. mocht vandaag weer aan de poets maar merk helaas dat ik last van mijn bekken ga krijgen Volgende keer bij VK overleggen maar ik ben er bang voor.. Baal er flink van! Beau is daarbij ook al twee dagen erg onrustig en komt slecht in slaap.. denk aan tandjes daar hij de hele dag op zijn vinger loopt te kluiven.. maar zie/voel nog niets.. dus we wachten af.. Fijne avond allemaal! xx
Nieuwe buikfoto's in album voor wie het leuk vind om te zien @Musicalfan; hoe is het nu? denk aan je!
Oh lieve dolfijn, dat van de bekkenpijn wees daar wel op tijd bij hoor. Ik heb nu oefeningen gekregen van de fysio omdat ik een paar weken geleden bijna niet meer kon lopen van de pijn en het helpt me wel (alleen vanwege de bloedingen durf ik ze nu minder uit te voeren). Komt wel weer na een goede echo. Je hebt een mooi buikje. Mijn kindje kan ook nog in Januari komen als ik later ben uitgrekend, maar stiekem hoop ik dat het voor de kerst komt. Lijkt me heerlijk om met beebje bij mijn kerstboompje te zitten,haha! Ach die arme Beau. Waarom doen die tandjes krijgen nu toch altijd zo'n zeer. Zo sneu is dat. Hier wel veel buikpijn nog steeds maar ga er maar steeds meer vanuit dat het allemaal bij me hoort. Ook wbt bruinverlies. Ik probeer zoveel mogelijk rust te houden, maar gisteren en vandaag lukte dat minder. Ik doe mijn best.xxxx en knuffies voor jullie
O ja, dolfijn, wil je weten wat het geslacht van je kindje is straks? Wist je dat bij Beau? Ik wil het wel weten, ben veels te nieuwsgierig, dus hopelijk is de kleine niet al te eigenwijs volgende week. xx
@ lieve musicalfan ben het met dolfijn eens ik weet dat je ons niet wilt laten schrikken we zijn blij dat we er voor je kunnen zijn dus voel je niet schuldig ik wil je zo graag helpen maar het bruinverlies kan ik niet wegnemen ik hoop dat het idd gewoon bij de zwangerschap hoort en het bij jou gewoon zo loopt denk heel goed aan je zelf en we zijn er voor je knuffel voor jou @ dolfijn hele dikke knuffel voor jou je verwoord het altijd zo mooi ik hoop dat het geen bi is hou het goed in gaten meid
Ik wil het heeeeel graag weten! Wou het bij Beau niet weten (verrassing!!) maar nu, vooral praktisch gezien en voor de leuk Ben heel benieuwd of ik nu voor een meid mag gaan shoppen of dat we alles al in huis hebben en aanvulling moeten halen Heb je zelf een voorgevoel Musicalfan? ik eigenlijk niet, was bij Beau overtuigd dat het een meid werd.. hihihi Dikke knuffel meis en houd je ajb zo rustig mogelijk.. ik denk aan je! xx
@dolfijn, ik wil het wel heel graag weten. Ik denk een jongetje bij mezelf, maar een echt groot voorgevoel heb ik niet. Iedereen om me heen denkt een meisje. We zullen zien. Heb voor beide al een naam, dus dat is geen probleem. Vandaag weer flink beroerd en spugen, dus idd rustig aan. Knuffies
Voor alle meiden hier een dikke knuf!! Even snel een berichtje van deze kant ik was weer ziek, maandag ziek van het werk naar huis gestuurd. Deze week paard ondergebracht bij verzorgster, schoonzus standby voor de kleine man, dat is helaas ook nodig geweest! Deze week begonnen met groente koken en invriezen voor Demyan, we moesten eigenlijk nog een maand wachten met bijvoeding omdat die al een voedselallergie heeft, maar hij gaf steeds zo duidelijk aan dat die meer wilde dan alleen melk. Met groente gestart onder het mom gaat het niet stoppen we direct weer! Echt te schattig, zodra die in zijn stoeltje zit en de slab gaat om gaat die helemaal hyper met zijn armpjes zwaaien, na 2x snapt die al dat er iets anders gaat komen dan melk :')
Wat een leuke foto's marsonny wat balen dat je weer zo ziek was ik hoop dat je nu weer een beetje opgeknapt bent dikke knuffel voor jou
@twinkle, thanks meis, gaat nu vandaag even weer iets beter, maar durf niets meer hardop te zeggen,haha! Hoe is het met jou? Voel je beebje elke dag? Ik ben zo benieuwd wanneer ik het van buitenaf kan voelen. Ik voel het denk ik nu ook wel vaker, maar kan het gevoel niet omschrijven. Kan bijna niet anders dan dat het beebje is, maar voel het nog niet enorm overtuigend. Komt vast snel! @marsonny, jeetje meis, wat rot dat je weer ziek was. Hopelijk knap je snel op. wel goed van je dat je paardje even ergens hebt ondergebracht en Demyan ook even. Snap dat het moeilijk is, maar soms is het ook wel even fijn. Wat geweldig die foto's. Ook die van jou als baby. Leuk! En er zijn heel veel kindjes die al eerder dan 6 maanden vast voedsel krijgen. Geweldig dat hij er zo gek op is. @bibi, hoe is het met jou en Stef. Beetje bijgekomen van alle drukte. @dolfijn, doe je een beetje rustig aan. Volgens mij ben jij altijd zo'n druk bezig bijtje,haha! In mijn album heb ik een buikfoto geplaatst van vandaag (en die van 16 wk). Ik heb het album alleen voor contacten neergezet, dan kunnen andere mensen via google het toch niet zien???
Zo meiden, was ik ook weer eens! Ik was hier vrijdag al, maar toen sloeg mijn muis op hol, kon 'm niet meer gestuurd krijgen dus de boel maar uitgezet. @ musicalfan; blij om te lezen dat het gisteren wat beter ging. Hopelijk gaat het nu gewoon de goede kant op! Wat een prachtige buik heb je zeg, wow! Leuk om bij te houden hè? Ik heb echt een hele serie buikfoto's. Met Stef en mij is alles prima hoor! Vrijdag middag nog bezoek gehad voor zijn verjaardag en gisteren lekker een dagje thuis gebleven. Ik ben zelf 's ochtends even een uurtje gaan shoppen. Ik had echt nieuwe kleren nodig en heb in die korte tijd 5 shirtjes gekocht dus ik ben goed geslaagd. Vanmiddag gaan we golfen met mijn familie om de vakantie af te sluiten, morgen begint mijn stage weer... En jij, nog plannen of gewoon heerlijk rustig thuis? @ Dolfijn; jij ook al zulke mooie buikfoto's! Echt leuk om te zien! Hoe is het daar nu? Ik kan me wel voorstellen dat je het geslacht nu wel wil weten. Ik twijfel soms ook omdat ik dan inderdaad ook benieuwd zou zijn of ik roze spulletjes mag gaan kopen, maar ik denk dat we toch weer zouden kiezen voor een verrassing. Ben in elk geval heel nieuwsgierig naar jullie beebje! Ga je het hier met ons delen of laat je ons in spanning? @ Marsonny; Leuke foto's! Demyan lijkt echt op jou, grappig! Leuk is dat om te zien hè? Ik heb wat foto's van mijzelf als baby en dan bijna dezelfde van Stef, die leek ook een tijdje veel op mij. Nu af en toe nog, maar hij krijgt nu wel echt een eigen snoetje. Fijne zondag allemaal dames!
@bibi, voor jezelf shoppen is ook weleens fijn idd. Je eerste stageweek zit er dus alweer bijna op. Pff.. en dat met die hitte. Hopelijk trek je het allemaal een beetje. Hoe is het met de andere meiden? @dolfijn, haha, thanks voor je reactie. Geweldig! Tja, idd groeispurtje. Ik vind mezelf best enorm eigelijk qua buik. Tja, het zij zo. In kilo's valt het nog steeds mee, en aan het eten kan het bij lange na niet liggen.
Hier gisteren de 20 wk echo gehad. Alles lijkt voor nu goed, alleen zagen ze dus definitief dat de navelstreng 2 vaten had in plaats van 3.. Hierdoor is de kans op hart- en nierafwijkingen groter en het kindje kan hierdoor 'kleiner uitvallen'. Hartje zag ze geen afwijkingen aan, niertjes nu ook niet. Er zijn 2 niertjes en niet vernauwd ofzo. Wel is het dan zo dat vanaf 28 wk er groei echo's gemaakt moeten worden, omdat ze vaak zien dat de groei stagneert. Nu moet ik zeggen dat ik zelf geadopteerd ben en toen ik bijna 3 maanden oud was, ik maar 47 cm was en ook maar heel weinig kilo's woog. Ik moest nog net niet in de couveuse hier. (100 gr lichter en het had wel gemoeten). Ik ben nog steeds niet groot en mijn donor is ook niet enorm groot, dus tja, een klein kindje is niet erg, als alles maar oke is. Ik moest me er voor nu niet teveel zorgen om maken, omdat alles er op het oog goed uit lijkt te zien, maar onbewust doe je dat wel een klein beetje. Maar ergens denk ik dat zien we tegen die tijd wel. Kindje zal meteen goed gecheckt worden na de bevalling ook wbt de niertjes. Vaak is het zo dat ook deze kindjes gewoon gezond zijn, maar een afwijking kan mogelijk zijn. Voor nu gaat de echoscopiste daar niet vanuit. En oke, ik zal het wel onthullen, aangezien ik er geen geheim van maak, maar het ook niet overal van de daken schreeuw. It's a girl!! We zijn na de echo een eerste pakje gaan kopen. zie hieronder. http://www.zwangerschapspagina.nl/at...rstepakje1.jpg En nog wat dingetjes gekocht. Ik had ook nog een taart gemaakt (een zogeheten gender taart). Pas bij aansnijden zie je wat geslacht kindje is. Maar het was me allemaal veels te veel. Voel me behoorlijk ziek. Gisteren al zo beroerd, vannacht spugen en nu ook zo jakkie. Ik kan ook nog absoluut niet zonder de medicijnen. Maar goed, ik ben verder enorm blij.
En nog wat foto's. Foto's verwijder ik wel binnenkort. Hieronder een zogeheten gendertaartje. Onthulling "geslacht" bij opensnijden taart!
Meis, wat een mooie foto's!!!! Fijn dat ze de kleine straks goed in de gaten gaan houden en dat het er voor nu gewoon goed uitziet!! Wat ontzettend leuk strakkies roze muisjes