@ musicalfan het schiet nu op kamertje is bijna af zo leuk hahaha komt goed hoor straks krijg jij je schoenen ook niet meer dicht wat fijn dat de baarmoedermond gewoon goed gesloten is en ze daar goed naar heeft gekeken nu kan je toch ondanks dat je je zo beroerd voelt weer een stukje geruster zijn nee heb dat onderzoek niet gehad hoop dat de uitslagen gewoon goed zijn je hebt al zoveel gehad het mag nu eens mee zitten dikke knuffel
@ Musicalfan; fijn dat alles weer goed was bij de controle en dat je weer gerustgesteld bent! Je kleine meisje is echt sterk, je kunt nu al trots op d'r zijn! Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik dat onderzoek gehad heb. Er is een aantal keer geprikt, maar volgens mij alleen op ijzer. @ Marsonny; Hoe is het met de tandjes? Heeft Demyan er nog last van of is het weer wat rustiger? Stef heeft sinds vorige week zijn eerste kies! Maandag had hij er wel wat last van (véél poepluiers, die waren gelukkig voor opa en oma ), maar verder heb ik niks aan hem kunnen merken. @ all; sorry dat ik er zo weinig ben, maar die studie vreet tijd en energie...*zucht* Ik denk zeker aan jullie en hopelijk is met Twinkle en Dolfijn ook alles ok! Knuf voor jullie allemaal!
@ bibi geeft niks hoor dat is heel belangrijk wij denken ook aan jou knuff en hier gaat het goed hoor zondag 30 weken wat vliegt het voorbij
Al 30 weken?! De tijd vliegt echt!! Het aftellen kan bijna beginnen Twinkle. Wordt je intussen niet ontzettend nieuwsgiering naar jullie ukkie? Ik was op het laatste echt razend benieuwd hoe de kleine eruit zou zien. En natuurlijk naar het geslacht, ik had af en toe spijt dat we hadden besloten om het niet te weten. Zoals jullie weten is hier de pil de deur uit. Nou heb ik twee hele mooie cyclussen achter de rug en nu zit ik alweer op dag 32 en nog niks. :x Vrijdag getest, maar die was omowit. Misschien was het nog wat vroeg, maar op dag 27 zou moeten kunnen. Dus het zal niet raak zijn. Baal er wel enorm van dat ik dus nog steeds van die wisselende cyclussen heb. Had eigenlijk gehoopt dat mijn lichaam nu door zou hebben hoe het werkt. Maar goed, dat is een klein probleem vergeleken bij wat sommige dames hier door hebben moeten maken dus ik wil niet zeuren, maar moest het gewoon even kwijt.
@twinkle, thanks again voor je lieve woorden. Alweer 30 weken bijna. Jeetje wat gaat het hard zeg. Doe jij iets aan zwangerschapscursus? Doe rustig aan hoor meis! @bibi, dat snappen we toch dat je het druk hebt meis. Thanks weer voor je lieve woorden. Enne, let wel goed op jezelf hoor. Wat onzeker zo van je cyclus. En elke maand als het niet zo is, is er een te lang. Als je gaat voor een kindje wil je gewoon dat het zsm lukt. Hopelijk wordt je alsnog verrast door een roze test. Ik gun het je enorm meis! xx
@ bibi ja word wel steeds nieuwschieriger hoor begin me nu ook echt wel af te vragen wat het word maar nog even volhouden dan weten we het he wat balen dat je cyclus nog steeds niet weet hoe het moet misschien idd toch iets te vroeg getest ik hoop dat er toch een mooi streepje komt te staan en anders mag de ongi wel komen dat afwachten is zo vervelend @ musicalfan geen dank meis heel graag gedaan je hebt al zoveel meegemaakt dan zou je verwachten dat het nu eens mee mag zitten tuurlijk doe ik rustig aan meis jij ook he lieverd nee meis daar doe ik niet aan jij wel?
Twinkle, ik heb je overigens een uitnodiging gestuurd voor fb.Kan me voorstellen dat je zo nieuwsgierig bent naar beebje in je buik. Zeker omdat je nog niet weet wat het is. Ik weet het wel maar ben supernieuwsgierig hoe ze eruit ziet. Ik ga eind Sept als het me lukt naar zw cursus. Sta al ingedeeld, maar had weer veel gespuugd en voel me weer behoorlijk beroerd. Heb voor mezelf ook echt iets van lukt het dan ga ik, lukt het niet jammer dan. Maar ik ga samen met vriendinnetje en het zou wel een uitje zijn voor me. Overigens beebje ligt erg laag en trapt continu op mijn blaas. Haha, kan ik dus elke paar minuten naar de wc rennen om te plassen. Ik blijf het zo gaaf en bijzonder vinden om te voelen.
@ Musicalfan; mooi hè, dat getrappel. Ben blij om te lezen dat je nu toch geniet van je zwangerschap, goed zo! @ hier; thx lieve meiden! We zijn er deze maand nog niet voor gegaan hoor, de kans op een zwangerschap is dus ook érg klein, maar aangezien mijn ongi weg blijft dacht ik je weet maar nooit. Daarbij zou het zeker welkom zijn hoor dus stiekem vond ik het wel jammer dat de test wit bleef. Ik wacht gewoon nog maar even af.
@ musicalfan had het gezien we zijn nu vrienden hahaha ja het komt nu steeds dichterbij op fb niks over zp hoor want dat wil ik gewoon lekker voor mezelf houden ja zo benieuwd hoe het kindje eruit gaat zien nog even volhouden dan weten we het hier ligt het kindje ook graag op mijn blaas dat heb ik al de hele zwangerschap soms zeg ik wel eens kan beter blijven zitten hahaha ik hoop dat je je goed genoeg voelt om de cursus te gaan doen meis knuff en idd heel bijzonder dat getrappel en gedraai in je buik het is net een zwembad maar dan net even anders
@ bibi geeft niks hoor we duimen gewoon even door wie weet heb je gewoon een laat ei zou zo leuk zijn als het toch raak is weer een zp baby @ dolfijn hoe gaat het met jou meis heb je de 20 weken echo al gehad of wanneer heb je die heb in ons andere topic even uitgebreid gereageerd knuff @ marsonny hoe gaat het met jou en de kleine man allemaal weer een beetje opgeknapt knuff @ denise hoe gaat het met jou en de kleine Tegan ik hoop dat alles goed gaat knuff
@twinkle, ik zal niets zeggen hoor over zp op fb. Ik zit eigenlijk weinig op fb op het moment. Wel kijken en soms reageren, maar zet er zelf weinig op. Maar vind het wel leuk dat we nu daar vriendjes zijn @bibi, geen bloed geeft moed meis! Ik blijf toch voor je duimen en niet alleen nu (al hoop ik dat je een posi test mag hebben nu al).xx
Nou, mijn ongi is eindelijk doorgebroken meiden. Maar toch thx voor het duimen hoor. Denk niet dat het nog héél lang duurt totdat wij voor een tweede wonder gaan. Ik zei van de week tegen mijn vriend, als ik nu (komende maand) zwanger zou raken ben ik pas half juni uitgeteld. Stef is dan bijna 2 dus wat mij betreft kan dat wel. Hij wilde er wel even over denken, maar vanmiddag zei hij ook al 'hangt er vanaf of we zwanger willen worden of je straks meteen gaat werken of niet'. Dus hij denkt er serieus over. En inderdaad, als we voor een tweede ukkie gaan, ga ik na mijn studie niet meteen aan de slag. Dan ga ik eerst lekker moederen en zwanger zijn (hoop ik). Met die onregelmatige cyclus zou het sowieso wel weer even kunnen duren voordat ik zwanger ben dus we zullen denk ik nog wel dit jaar aan de klus gaan. En uiteraard horen jullie dat als eerste! Hoe is het verder met alle zwangeren en mama's hier? Hopelijk is geen nieuws goed nieuws en hebben jullie het gewoon allemaal heel erg druk en zijn jullie lekker aan het genieten. Een dikke knuf weer voor jullie allemaal!
@All; sorry dat ik zo weinig hier ben.. wij zijn overgegaan op FB met het ander clubje dus ben daar veel, en daarbij gewoon erg druk met Beau en de voorbreidingen voor onze beeb.. Hier gaat alles goed, erg rumoerig geweest.. Kaylee (hondje) overleden, bonuszoon en schoondochter verhuist.. dus even heel stil in huis maar het begint te wennen en we zijn lekker bezig om Duco op andere kamer te krijgen zodat Beau straks ook een stoere jongens kamer kan krijgen. Morgen 20wk echo, ben weer nieuwschierig hoe ons kindje is gegroeid en hoop dat alles goed mag zijn. Beau doet het super, rent heel de dag door het huis en de tuin in en vermaakt zich prima met zijn zandbak en glijbaan Hier een buikfoto van 20 wk nu (1e) en 20wk Beau (2e) hihihi toch wel verschil, ondanks dat de maten hetzelfde zijn
@Bibi; toch wel een teleurstelling denk ik dat je ongi is doorgebroken.. ergens stel je je dan toch in op een zwangerschap.. Hoop dat jullie er snel weer voor kunnen gaan, heerlijke spannende tijd *alleen moet je wel waarschuwen dat het best zwaar is * @Musicalfan; ik denk veel aan je meis! heerlijk hé dat getrappel blijft genieten! hoop dat je naar zw-gym kan, lijkt me zeker voor jou een uitje.. hoop dus dat dat haalbaar is straks! hele dikke knuffel @Twinkle; in andere topic verder gereageerd: knuf! @Marsonny en Denise; alles goed met jullie meiden? hopelijk zoals gezegd: geen nieuws goed nieuws xx
Thx voor de waarschuwing Dolfijn! Ben wel blij dat je dit eerlijk zegt want daar ben ik dus ook bang voor...Het ene moment weet ik zeker dat ik ervoor wil gaan en het andere moment ben ik heel bang voor hoe zwaar het zal zijn om nu zwanger te zijn en daarna twee ukkies in huis te hebben. Dus kan me goed indenken dat het heel anders is dan een eerste zwangerschap. Fijn dat Beau het zo goed doet en zich zo goed vermaakt! Hij is ook alweer 1,5 hè, dat wordt echt al een grote knul! En wat een leuke buikfoto weer! Inderdaad verschil, maar niet heel veel, toch? Heel veel succes en plezier morgen bij de echo! Laat je even weten hoe het is gegaan? *knuf* @ hier; Stef is weer snip-verkouden. Echt sneu. Hij heeft niet geslapen vandaag en echt heel veel gehuild. Zo kennen we hem helemaal niet. Daarbij is zijn tweede kiesje ook nog eens door gekomen dus het zit hem even niet mee. Hopen maar dat hij zich snel beter voelt.
@bibi, wat ontzettend rot dat je ongi is doorgebroken, ondanks dat jullie er nog niet volledig voor gingen, de kans zit er wel in omdat je met de pil bent gestopt. Die twijfel soms voor een tweede kan ik me wel iets bij voorstellen. Tis toch een stuk zwaarder, maar ook heel leuk natuurlijk. (al weet ik voor mezelf zeker dat het er bij eentje blijft, maar goed, ik ben dan ook alleen). Bovendien wil ik nooit meer zo'n zwangerschap al weet ik nu al dat de kleine meid dat allemaal dubbel en dwars waard zal zijn geweest (is het nu al), maar ik vind zwanger zijn ondanks mijn genietmomenten loodzwaar op deze manier. Laat staan met een kleine die om me heen zou dwarrelen. Spannend wel hoor al die keuzes e.d. En ach, arme Stef. Hopelijk komt zijn kies snel door en voelt hij zich snel beter. Geef hem maar een dikke knuffel van mij en eentje voor jou @dolfijn, oh meis, fijn even wat van je te horen. Mooi buikje hoor. Ik heb er ook eentje bijgeplaatst in mijn album van vandaag (24+1). Weer veel gebeurd bij jullie zeg. Doe rustig aan meis waar dat kan en heel veel suc6 morgen. Laat je ons even weten hoe het gegaan is. Ik zal aan je denken. Knuf
@ bibi toch wel jammer dat het niet gelukt is maar jullie waren er ook nog niet echt op aan het klussen fijn dat dolfijn je wat wijze raad kon geven daar kan ik je niet mee helpen geniet lekker van je mannetjes en een brusje komt als jullie daar klaar voor zijn knuff hier gaat het goed hoor alweer 30 weken gisteren de tijd vliegt voorbij @ musicalfan dankje wel jij ook alweer 24 weken wat gaat het hard he voor je het weet is het zo ver knuff @ dolfijn ik vind het jammer dat ons andere topic eigenlijk helemaal naar fb is verhuisd ik voel eigenlijk meer bij zp daarom post ik ook niet op fb ook omdat ik er niet iedere dag kom maar begrijp jullie keuze hoor ook whats app groep gebruik ik niet dus mis vaak net zoveel als jij soms krijg ik dan een berichtje van ikke of sasje met hele belangrijke dingen krijg alleen de indruk dat ook daar steeds meer onbelangrijke dingen besproken worden want soms blijft die tel piepen manlief word er gek van haha mooie buik foto meis en heel veel succes met de echo altijd spannend knuff
@ Musicalfan; thx voor de knuffels! Een dikke knuf terug voor jou! Wat een geweldige buikfoto weer! Nu kriebelt het bij mij nog meer! Snap wel dat jouw zwangerschap niet bepaalt voor herhaling vatbaar is. En ik vind het onwijs knap dat je ervoor hebt gekozen om het allemaal in je uppie te doen. Dus begrijp dat het bij jou bij één kindje blijft (alhoewel, je weet natuurlijk nooit hoe dingen lopen ). Ik ben gewoon een grote twijfelkont met álles, word er zelf soms moe van... @ Twinkle; joepie, nog maar 10 weekjes te gaan voor jou! Alles klaar voor de kleine uk? @ Dolfijn; ben heel benieuwd hoe de echo is gegaan. Hoop dat alles in orde is met jullie kleine man!
hey meiden, hier een mooie echo gehad: een heerlijk eigenwijs ventje (ja, het is nu 100% een jongen!) die vooral zijn gezicht niet wou laten zien.. deze verstopte achter handen en zelfs voeten Dus helaas geen mooie profiel foto, maar ach.. alles was compleet en gezond.. de beste conclusie die er was volgens de echoscopiste: GEEN BIJZONDERHEDEN Dus helemaal blij met een nieuwe gezonde zoon <3 Meteen een heerlijk eerste pakje gekocht, zal em snel even op de foto zetten.. net als de echo foto's. maar voor vandaag houdt het even op: wel moe van alles dus op tijd me bed in.. Slaap lekker allemaal! xx
@bibi, idd je weet niet hoe het leven loopt. Misschien komt er alsnog een partner op mijn pad met wie ik een tweede zou willen. Maar ook vanwege alle endometriose shit die ik heb overweeg ik als die ellende niet minder is een gyn te zoeken waarbij ik bespreekbaar maak om alles eruit te laten halen. En tja, dan kun je geen kindjes meer krijgen. Maar goed, zover ben ik nog niet. (weliswaar wel in mijn hoofd, maar de gyn met wie ik dit bespreekbaar heb gemaakt gaat met pensioen). Ik blijf voor je duimen en hopen dat je snel een positest straks in handen mag hebben. @dolfijn, oh wat onwijs fijn meis, dat alles goed was met de kleine man. Ben zo benieuwd of hij op Beau lijkt straks. 2 van die heerlijke kereltjes. Wat een rijkdom. Doe rustig aan. Ben benieuwd naar je foto's. xxx @marsonny, hoe is het met jou en Demyan? @twinkle, nog maar 10 weekjes. Die zullen vast voorbij vliegen. Alles al klaar (kamertje, geboortekaartje e.d.)