op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heb het even opgezocht in Stef zijn groeigids (nu al vergeten, hoe erg is dat?! :):D) en hij is met 2 maanden voor het eerst ingeënt. Zie je er tegenop? Ik nam altijd een koud washandje mee om er even op te leggen en Stef was altijd heel verdrietig, maar dat was ook altijd zo weer over. ;)
    Ik hoop dat de Infacol gaat werken voor Thyrza. Ik denk niet dat je je heel veel zorgen hoeft te maken om de voeding hoor. Ze moet natuurlijk niet te vaak overslaan, maar als ze een keer geen trek heeft kan best. Ik weet nog wel hoe stipt ik altijd was met voeden, ik maakte Stef er altijd voor wakker. Als ik er nu aan terug denk vind ik het gewoon zielig voor hem, haha. :p Thyrza is natuurlijk wel een stukje kleiner en lichter dan Stef, maar meestal geven kindjes het wel aan als ze iets nodig hebben of juist niet. En woensdag zul je horen hoe goed ze gegroeid is. :)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vandaag controle gehad:

alles prima alleen ivm verminderd vruchtwater toch poging gedaan tot strippen, maar ze was bang dat het niet veel ging uithalen..
    Morgen weer heen voor CTG en woensdag inleiden dmv ballon..
    Dus het wordt nu echt spannend!
    Kijk erg uit naar het moment dat ik onze zoon vast mag houden, maar vind het nu ook wel wat eng ivm verminderd vruchtwater..

Hopelijk kan ik snel BUB nieuws geven :D

3. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop het ook voor jou dolfijn! !

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Succes Dolfijn!!! Ga aan je denken morgen! *knuf*

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    CTG vandaag was prima.. op naar morgen!! Vind het wel spannend hoor! :D

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat snap ik! Nog even meis dan heb je wondertje nummer 2 in je armen. :) Hopelijk kun je een beetje slapen vannacht. ;) Zet 'm op morgen meis!

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je!

vind het vooral lastig Beau achter te laten :)
    nooit langer als een paar uurtjes bij hem weggeweest..
    gelukkig is mijn mams er nu ook al voor hem.. maar ben blij als ik onze zoons aan elkaar voor kan stellen!

lieverds, jullie gaan snel van me horen! xx

8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Dolfijn! Nog even een je kan jullie tweede wonder ontmoeten en heerlijk knuffelen!!!

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank jullie meiden, hopelijk wil het allemaal beetje vlotten vandaag :p

Over uur richting zh..........................

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Echo gehad.. Vruchtwater nog verder af genomen.. Vandaar keuze voor ballon, moet rustig maar mag niet meer te lang duren..

Beetje eng voeld het, keizersnede is al genoemd als evt optie als dit niet werkt.. Duimen jullie dat dit niet nodig is???

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hopelijk ben ik nog niet te laat met duimen? Natuurlijk wil je liever geen kiezersnede, maar als het niet anders kan ben je straks ook blij als ze je helpen. Nogmaals veel succes meis, maar wie weet heb je jullie mannetje al wel in je armen. :) *knuf*

p.s. Zien jullie mijn banner? Zo cool om weer een afteller te hebben. :cool: :D

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    nee hoor Bibi, nog ruim op tijd.. helaas weinig effect tot nu toe..
    Dus we wachten af.........

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duim ook voor jou dolfijn dat alles voor jou en je kleine man goed mag gaan.

Bibi
    Leuk hoor maar ook spannend!!!

Hier zijn we ook aan het aftellen naar de eerste verjaardag. We weten nog niet wat we hem moeten geven voor zijn verjaardag!!
    Hier is de kinderwagen de deur uit, de maxicosi en wipstoel moet ik nog op mp zetten, hier dus geen nr twee (eigenlijk nr drie)

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow, je verkoopt ook echt alles? Ik denk dat ik toch wel wat dingen bewaar hoor, na nummer 2. Maar fijn dat je de kinderwagen al hebt kunnen verkopen, toch weer wat centjes. ;) Heb je nu een buggy dan? Ik gebruik nog steeds de wandelwagen, die kunnen we nog niet missen.
    Leuk hè, aftellen naar de eerste verjaardag! Cadeautjes genoeg te verzinnen. :)

@ Dolfijn: Hoe is het nu? Nog steeds geen beebje op komst?

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Tweede ballon gekregen, durven het nog niet aan ivm gekantelde bm.. Nu dus weer flinke harde buiken..
    Morgen verder (misschien vannacht maar dan moet ik het zelf gaan doen..)

16. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja we hadden al een buggy omdat voor de maxicosi geen adapters konden krijgen op het onderstel van de kinderwagen. We hadden toen een quinny senzz erbij gekocht en die rijdt zo fijn dat weer die nu meer gebruiken sinds Demyan goed kan zitten. Mocht er ooit een per ongelukje zijn is het welkom en alles weer te koop, maar we kiezen er voor om niet voor een tweede te gaan. Soms vind ik dat wel jammer maar het is oké zo!

Spannend dolfijn sterkte vannacht!! Ben toen ook ingeleid met ballonnetjes.

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Qua kado weet ik niet wat we zelf voor Demyan moeten kopen van mijn ouders krijgt hij een loopauto dit was eigenlijk mijn eigen idee. We hebben laatst van mijn broers die hun zolders aan het opruimen waren fp little people speelgoed gehad. Wilde aan de genodigden kleding, fp speelgoed vragen dat wist ik al, maar ja nu dat van ons zelf nog bedenken :$

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dolfijn, denk dat je inmiddels bevallen bent? Hoop het voor je en hoop dat je lekker aan het genieten bent van je mannen!

@ Marsonny: een groot cadeau is misschien lastig te bedenken...Stef heeft met zijn eerste verjaardag o.a. de blokkentrein van de Hema gekregen, hij speelt er nog steeds heel veel mee. Ik heb hem toen ook de garage van de toettoet auto's gegeven, maar hier kon hij nog niet veel mee en hij vindt auto's ook niet zoveel aan.

19. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De toet toet autogarage is hier ook de revue gepasseerd tot we bij een vriendin waren en er een hele boel herrie uit de hoek van de kamer kwam. We vinden vast wel iets voor het boefje ;)

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn is inmiddels bevallen. Ik laat haar zelf de naam vertellen.
    Lieverd, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje. Wens jullie alle geluk, liefde en gezondheid toe voor nu en in de toekomst.
    Liefs van mij en Thyrza

@bibi, thanks voor het opzoeken. Thyrza kreeg geen prikjes. Over 2 weken wel. Spannend je banner. Ik duim enorm dat jij ons in 2013 zsm goed nieuws mag vertellen.

@marsonny, tja, er is tegenwoordig zoveel te geven/pff...moeilijk hoor. Zo jij bent snel met alles in de verkoop te zetten,haha!

Ik ga nu snel naar mijn moppie. Die huilt de hele boel bij elkaar. knuf voor jullie

Deel Deze Pagina