op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Musicalfan

Ja misschien snel maar anders is het mezelf pesten, want als ik alleen met mijn hart zou denken wil ik graag een tweede, maar dat is echt niet verstandig dus schakelen we het verstand in en verkopen we de spullen.

Dolfijn
    gefeliciteerd met jullie mannetje hoop dat alles goed met jullie gaat!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine man! Ben heel benieuwd naar zijn naam! Hopelijk is alles goed met jullie ben je lekker aan het genieten.

@ Musicalfan: Hoe is het nu met Thyrza? Worden de krampjes al wat minder? Wat zeiden ze er bij het cb over?
    Hoop ook dat ik snel een mooie test mag laten zien hier. :)

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Lieve, lieve meiden,

Ik heb jullie verwaarloosd en ben het eigenlijk vergeten hier te melden.. maar gelukkig heeft Musicalfan jullie vast een beetje op de hoogte gebracht :)

Ik ben 10 januari bevallen van een prachtige zoon, Dinant Lucièn.. roepnaam Lucièn
    Hij is om 05.45u geboren en woog 3285 gram

Ik ben woensdag 09 januari ingeleid ivm verminderd leven en verminderd vruchtwater.
    Ze hebben tot 2x toe een ballon geplaatst om de bevalling in te leiden, deze hadden 's nachts resultaat..
    Daarna nog een langdurige heftige tijd in de weeen gehangen.
    Helaas bleef Lucièn "hangen" door een zeer, zeer korte navelstreng.. Hierdoor hebben we er erg lang over gedaan, ik was kapot en de pijnmedicatie zorgde dat ik een paar keer ben weggezakt.
    Al met al geen fijne bevalling om op terug te kijken, maar gelukkig wel een super mooie Kanjer om van te genieten!
    Ik heb nog wel even nodig om bij te komen, op te knappen, te herstellen en alles te plaatsen..
    Lucièn doet het gelukkig super goed, de BV loopt nu al geweldig en Beau is super trotse broer..
    Ben erg gelukkig, maar ons gezinnetje is nu wel echt compleet
    We doen even rustig aan en pakken langzaam de dagelijkse routine weer op.

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn
    Wat Een mooi mannetje, stoere naam. Heel Veel sterkte met herstellen!! Fijn Dat de bv weer zo goed gaat! Wat een rijkdom je twee mannetjes zo bij elkaar!

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een geweldige foto, krijg er kippenvel van. :) En wat fijn dat het goed gaat met jullie kleine Lucien (mooie naam!) en dat de bv zo goed loopt. Geniet van je 2 grote schatten en pas goed op elkaar en op jezelf. *knuf*

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve dolfijn, wat een rijkdom zeg, om zo beide wonders te zien. Beau is grote trotse broer. Leuk hoor! Nog geen jaloezie van zijn kant?
    Geniet ervan meis. Rustig aan en aansterken. Laat je maar even voorlopig in de watten leggen, gezien je bevallingsverhaal.

@bibi, mooi hoor je onderschrift. Ik blijf duimen

Thyrza haar krampjes zijn verschrikkelijk. Echt heel zielig. Stond op een gegeven moment zelf boven haar te huilen. Gisteren en vandaag was het ook weer. pff...wordt er moe van. Op cb zeiden ze alleen maar dat het erbij hoort en dat dit meestal na 3 mnd over is. Nou dan mag ik nog een paar weken. we zullen zien. Het is gewoon naar dat je haar niet kunt helpen.

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Lekker makkelijk gezegd. ;) Intussen zitten jij en je meisje ermee. Wat bij Stef ook altijd goed hielp was fietsen met zijn beentjes. Hij heeft er gelukkig niet extreem veel last van gehad, maar misschien helpt het bij Thyrza ook wel. Verder lekker aan het genieten?

@ hier: vandaag diploma uitreiking gehad! :) Was echt leuk. Hele mooie speech gehad van mijn begeleider en lekker uit eten geweest met mijn ouders en natuurlijk vriendlief en Stef. Was een fijne dag. :)

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bibi, gefeliciteerd met je diploma! En wat fijn dat het een mooie bijzondere dag was.

Ik ga dat fietsen met beentjes uitproberen. Thanks voor de tip. Ga nu snel naar Thyrza toe. Die huilt en heeft w.s. honger. (daar is het ook tijd voor). Fijn weekend meiden.Nog even een cutie foto spammen!

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Mijn moppie! maar ik ga echt niet lachen hoor mamma! Nou ja, vooruit, beetje dan maar!:D

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een fantastische foto weer!! Wat een heerlijk meisie heb je toch! Hoop dat het fietsen met de beentjes helpt? Verder lekker aan het genieten?

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Vooruit, gooi ik onze grote knul er ook weer een keer in :D

Bekijk bijlage 299975
    Foto is van afgelopen woensdag, even een frisse neus halen in de sneeuw. :)

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    oh bibi, wat een heerlijk mannetje heb je toch!
    zo te zien vond hij de sneeuw best leuk! wat worden kindjes toch snel groot.
    ik geniet enorm van de kleine meid, alleen van het huilen echt minder blij. ze heeft nu vanaf woensdag niet gepoept, maar ze perst zoveel en laat winden en gilt het dan uit. zo sneu. fietsen met beentjes is lastig, juist omdat ze of beentjes intrekt of zichzelf overstrekt. nou ja,we komen er wel doorheen. gelukkig lacht zo ook heel veel. dat maakt een hoop goed.fijne zondag nog.xx

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Gelukkig maar dat ze er niet continu last van heeft. Kun je niet iets toevoegen aan de voeding of geef je bv?
    Ja, kindjes worden écht snel groot! Stef vond de sneeuw in eerste instantie helemaal niet leuk, maar na een tijdje begon hij de lol er toch wel van te zien. :D Sleeën vindt ie nu ook helemaal geweldig.
    Jij ook een fijne zondag! Hier zitten we lekker binnen want het sneeuwt weer eens. ;)

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heerlijke foto's meiden :D

Hier geniet ik heel erg van mijn mooie jongens.. en kon het niet laten jullie even te laten delen in de foto's van de shoot die we hebben laten doen voor het geboorte kaartje..
    (haal ze later wel weer weg, maar wil gewoon even showen.. hihihi) alleen de foto voor het geb kaartje zelf houd ik nog even geheim :p

Lucièn doet het prima, BV loopt goed en hij komt goed aan.. wel wat krampjes maar sinds vandaag infacol in gebruik en hopelijk brengt dat wat rust.
    Beau blijft super trots en lief.. probeert wel even de grenzen opnieuw uit maar doet het verder helemaal top!
    Zelf herstel ik redelijk snel, alleen subtotaal ruptuur heeft nog wel even nodig.. gelukkig gaat bewegen steeds beter dus afgelopen dagen ook weer wat buiten geweest.. errrug lekker :)

Tot snel meiden! en Bibi.. ik duim!!

Bijgevoegde bestanden:

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even keukenweegschaal gebruikt: 3830 gram :D helemaal trots op mijn mooie kanjer!

Hoe is het met jullie meiden??

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow, wat een gave foto's!! Echt mooi Dolfijn! Zo'n shoot is echt een mooie herinnering voor later. :)

Hier gaat het wel...Vriendlief wil toch nog even wachten met een brusje. :( Ben heel verdrietig geweest, maar het is niet anders. Deze maand hoeft er dus in elk geval niet geduimd te worden...;)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh wat jammer Bibi! Ik dacht dat jullie daar al uit waren :(
    zal een behoorlijke domper zijn geweest.. hopelijk is papa er ook snel klaar voor!

Dikke knuff meis!

En dank je :) ben ook echt heel erg blij met de foto's!

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dacht ik ook...;):( Is zeker een domper. Maar goed, hij wil het wel zegt ie dus ga er nog steeds vanuit dat we er echt wel binnen niet al te lange tijd voor gaan. :)

Fijn dat de Infacol goed helpt. Heb ik ook gebruikt voor Stef. En de bv loopt dus weer lekker? Geweldig hoor! Had dat ook echt graag gewild, lijkt me zo mooi als je kindje zo goed groeit op jouw eigen melk. :)

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Even update: toch nog een klein kansje deze maand. :):D Mijn cyclus is best onregelmatig dus het is eigenlijk gewoon een gok, maar denk zelf dat ik gisteren mijn ei had. Hou mijn NOD op 9 februari. :)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahaha ok dan Bibi :D Ik duim!!! :D

Deel Deze Pagina