Oh dolfijn, wat ene prachtige fotó's. Wauw! Is dat een kennis van jou die de foto;s heeft gemaakt? @bibi, dat was dan even een flinke domper. Nou hopelijk toch een kansje deze maand. Ik duim. Bij mij nieuwe foto;s in album. Later wat meer schrijven. De kleine meid huilt nogal veel. En ik ben ondertussen behoorlijk moe. Hopelijk gaat het snel beter. knuffies voor jullie
Wat een prachtige foto's van moeder en dochter!! Super om te zien dat je zo gelukkig bent en zo geniet van je wondertje. Leuk om jou ook eens te zien.
Hier alles goed hoor Bibi ik geniet gewoon heerlijk van mijn mannetjes <3 Ben wel wat moe, Beau en Lucièn zijn verkouden en manlief heeft weer veel klachten gehad dus ik heb een paar dagen alleen moeten draaien wat ik toch wel heftig vond zo kort na een heftige bevalling. Gelukkig herstel ik verder prima, wil alleen wel weer graag een string aan.. hihihi maar daar moet ik nog maar ff mee wachten @musicalfan; ik ga zo ff de foto's bekijken, heb er al wat op FB gezien en kan zien dat je gelukkig bent hopelijk snel een betere tijd zodat je weer kunt bijtanken.. knuff! oh ja, die foto's zijn gemaakt door een fotografe die ik via FB heb gevonden.. zij wou haar portfolio uitbreiden met newborn foto's dus daar werkte ik graag aan mee.. hahahah Hier nog ff een foto van het geboorte kaartje @Bibi duimen draaien nog hoor!
Oooh, wat een mooi kaartje! En die tekst, super lief! Kan me voorstellen dat het even zwaar is nu. Ik weet nog hoe ik me voelde die eerste weken...Hopelijk knappen je mannen snel weer op! Stef is ook verkouden sinds vandaag. Extra veel fruit gegeven in de hoop dat ie er dan snel weer overheen is.
Supergaaf dolfijn, het kaartje. Geniet van je knappe mannen.Hoe gaat het nu? Kun je een beetje bijtanken? @bibi, ach arme stef. hoop dat hij snel weer opknapt. Geef hem maar een dikke knuf van mij @andere meiden, hopelijk gaat het goed met jullie? Hier mijn meiske alweer 12 wk vandaag. Ze weegt nu 3910gram en is 52,5cm lang. Ze huilde erg veel, maar lijkt sinds 2 dagen weer wat beter te gaan. Ook omdat ik haar wat extra voeding geef. Ik had het idee dat ze toch sneller meer honger kreeg. Afgelopen dagen laatste fles om 22.00 en om 6.30 weer. Hopelijk houdt ze dit vol (wel bv overigens, maar ik geef 's avonds laat een fles zodat ik zeker weet dat ze genoeg naar binnen krijgt voor de nacht).En idd ik ben superhappy met mijn wondertje.
Gefeliciteerd! 12 weken alweer, wat gaat het snel hè? Fijn dat het wat beter lijkt te gaan. Hier groot nieuws: Stef loopt!!!!!!!!!!!!!! Wow, eindelijk mag ik dan ook zeggen dat mijn mannetje loopt, haha. Gisteren bij het cb geweest, begint ie vandaag te lopen. Alles was trouwens super goed bij het cb. 12,5 kg en 82,5 cm is ie nu. En hij loopt heel ver voor in zijn ontwikkeling dus het was niet zo gek dat het lopen wat langer op zich liet wachten. Ben dus weer een mega-trotse mama!
He meiden Dolfijn, wat een ontzettend leuk kaartje!! Knappe jongens! Musicalfan Wat super om te horen dat je zo blij bent met je meisje!! Bibi Het word dus nog even spannend er kan dus toch zomaar een brusje in aantocht zijn! Wat knap van stef dat hij loopt!!! Hier van de week ook op het cb geweest Demyan loopt ook voor in zijn ontwikkeling hij kan al los staan en soms al best een tijdje. Hij is niet zo hard gegroeid de afgelopen maanden, maar hij liep dan ook wel voor en zakt nu wat meer terug dat geeft niet, want het blijft wel gelijk op gaan met elkaar! Demyan op bed en ik heb uitnodigingen voor zijn verjaardag de deur uit gemaild en een opzetje voor zijn verjaardagstaart gemaakt met allemaal foto''s van hem zelf erop nog even manlief laten zien of die ze oke vind dan kan die ook vast in de bestelling. Ben ook al Demyan zijn foto's aan het napluizen voor zijn eerste fotoalbum! Op het cb zeiden ze van de week dat demyan moet oefenen met uit een beker drinken, nu kan die dat al best aardig, maar hun voorstel om er dan zijn melk (voeding) in te doen vind meneer geen strak plan het moet net als in zijn tuitbeker water zijn ende melk drink je gewoon uit de fles Ben ook benieuwd of ik hem op gewone melk over krijg tzt, want ik geef hem ook weer allergycare en niet vanwege een koemelk allergie, maar meneer moet de standaard opvolgmelk niet die vind die vies smaken, meestal is dat andersom
haha, demyan heeft dus een heerlijk eigen willetje. Wat fijn dat het zo goed met hem gaat. en met jouzelf? En hij wordt alweer bijna 1 jaar. Wat is dat eerste jaar snel gegaan. Ik heb hier al 2 foto albums van thyrza en dat ging alleen maar over de eerste 2 maanden. @bibi, wauw jouw mannetje loopt. Geweldig nieuws zeg! Je bent vast supertrots (dat blijkt ook al uit je berichtje). Nu kun je helemaal continu achter hem aan gaan,haha! En ik zie dat je 1 dag overtijd bent? spannend! Ik duim nog steeds meis. Dikke knuf @dolfijn, hoe is het nu met jou?
Hier gaat het wel beter. Met de extra voeding zo af en toe is Thyrza weer een beetje het meisje wat ze aan het begin was. Rustig,tevreden en vooral veel lachen. Huilen vooral nog in de avond. Gisteren weer bij de osteopaat geweest. Hij was tevreden met wat hij voelde t.o.v de vorige keer en heeft alles weer behandeld. Ook bij haar darmpjes/bekken en lever e.d. En ze deed het zo goed daar. Ze heeft gisteravond om 21.15 fles gekregen en om 6.50 vanmorgen pas weer. Ze heeft dus enorm goed geslapen en ik dus ook. Ik dacht vanmorgen toen ik haar een beetje hoorde, zal wel half 6 zijn ofzo. Maar bleek dus al 6.50. Was zo trots op haar. En nu ligt ze weer te slapen. straks visiste, dus ik ga snel ff douchen en straks stofzuigen. En w.s vanmiddag even met opa een videocamera kopen. Ik wil zo graag e.e.a vastleggen voor later. Foto's genoeg, maar ik vind de filmpjes van ons vroeger zo leuk om terug te zien. Ik ben zo intens gelukkig met mijn moppie. Zij is mijn alles en heeft mijn leven zoveel mooier gemaakt.
Een videocamera is onmisbaar Musicalfan! Heb al 4 dvdtjes van één uur voor Stef. Heb zelf ook films van toen ik klein was en ik vind het geweldig om die terug te zien dus ik hoop dat Stef er ook zo blij mee gaat zijn later. Wat heerlijk dat jullie hebben uitgeslapen! Echt fijn is dat hè? Nu maar hopen dat Thyrza dat vaker gaat doen, is voor jullie allebei goed. @ Marsonny: wat goed dat Demyan al kan staan! Wat lijken ze dan ineens groot hè? Leuk om de eerste verjaardag voor te bereiden. Wat voor taart krijgt hij? Jij hebt je wel ingehouden met foto's, ik zit al in album nummer 6. Niet allemaal van die hele grote hoor, maar toch. Probeer nu echt wat minder foto's te maken anders wordt het wel overdreven, hihi. @ hier: sinds gisteren wat bruin verlies en gisteren nega getest, maar nog geen ongi. Ik weet dus nog niks, maar hou jullie natuurlijk op de hoogte.
O jeetje bibi, bruinverlies? Tja, het kan nog, maar liever zie je dan helemaal niets. Ik blijf keihard doorduimen. Wat leuk dat je ook al 4 dvd's hebt. Ik heb wel een dvd van de doopviering van Thyrza. Dus 1 dvd'tje al binnen. Heb net een camera gekocht(ze hadden hem niet op voorraad in de winkel, maar ze komen hem dinsdag gratis thuisbezorgen.Superfijn dus.) Was wel ff gezellig met opa. Samen even wat gedronken. Thyrza slaapt nu en hopelijk doet ze dat nog een halfuurtje, want dan zit ze weer een klein beetje op schema qua voedingstijden. En dan hoop ik dat ze vanavond weer om 21.15 de fles pakt en zo goed slaapt. We zullen zien.
En, een goede nacht gehad? Hier helaas gisteren toch ongi geworden...Jammer, maar wel keurig op dag 32 dus ik denk dat ik mijn cyclus aardig in beeld heb. Geloof wel dat mijn vriend aan het idee gewend is dus tel nu deze maand maar als ronde 1. Ben zo toe aan een tweede wondertje.
Ach, jeetje lieve bibi. Dikke knuf voor jou. Hopelijk volgende ronde meer kans. Werk je ook met ovutesten? Ik gun je zo een tweede kindje. Hier goede nacht gehad. Nu ligt ze weer vanaf 21.15 in bed en zelf duik ik er nu in. Ben het zo zat, maar kon het niet laten snel nog even hier te spieken.
Groot gelijk dat je lekker vroeg naar bed gaat! Wij gingen gisteren om dezelfde tijd als jij. Ik ga wel altijd nog even lezen op bed, maar ik vind het heerlijk om er vroeg in te kruipen. Dank je voor je lieve woorden! Ik gebruik geen ovutesten. Ik weet nog van mijn vorige zwangerschap hoe dat was en dan ben ik er straks weer veel teveel mee bezig. Eerst maar eens zo proberen. Hoe is het vandaag met Thyrza? Heeft ze weer een beetje uitgeslapen vanochtend?
@bibi, ja dat is waar! Ovutesten is wellicht voor later. Ik moest natuurlijk wel, maar je wordt er ook wel gek van. Heerlijke nacht gehad. Ze sliep tot 8.00! Dat was echt toppie. Maar vandaag huilen,huilen en nog eens huilen. Da's dan weer minder! Nou ja, hopelijk morgen beter.
Hoe is het vandaag gegaan? Hier carnavalsoptocht, Stef vond het helemaal geweldig! Ik hoop eigenlijk wel dat dat over gaat want ik heb zelf echt een hekel aan carnaval.
hey lieve meiden, ons topic ligt hier een beetje stil. Hoe is het met jullie? Geweldig bibi dat je nu al een carnavalsbeest in huis hebt,haha! Nu jij nog! Hier sinds zondag eindelijk een doorbraak, maar ik voel me er best rot onder. T huilde zoveel en sliep nauwelijks overdag. Nu had ik alles losgelaten, voedt meer op verzoek en geef extra bij. Ik kolfde ook vaak uit 1 van mijn borsten maar 20 cc. Ze heeft ws gewoon heel veel honger gehad en sliep daardoor wellicht minder. Ze wisselt nu met 5 a 6 voedingen. Mijn vriezer raakt zo onderhand aardig leeg, en ik heb nu ook flesvoeding in huis. En nu is het zo stom. Ik heb het borstvoeden vanaf het begin af aan niet zo geweldig gevonden (ook omdat ze nog steeds niet zonder tepelhoedje kan). Ik deed het vooral omdat het goed zou zijn voor de endo en omdat ik het gewoon graag wilde proberen. Maar nu ik wellicht binnenkort allereerst 1 voeding vervang voor fles raakt het me toch! Had dat nou nooit van mezelf verwacht. Maar goed, tot nu toe met extra bijvoeden in de vorm van afgekolfde melk lukt het nog steeds, dus misschien blijft dat nog even zo. Ik heb het in ieder geval in huis de flesvoeding. Maar T is dus sinds het weekend veel relaxter. Weer een vrolijke blije baby. Ze eet, is anderhalf a 2 uur wakker en slaapt netjes dan weer in haar bedje. Soms wel kort, maar dan slaapt ze even later bij mij op mijn buik nog verder. Laatste voeding tussen 20.30-21.00 en dan meestal tussen 6.00-6.30. Dus heerlijk. We genieten allebei nu meer en zijn allebei daardoor meer ontspannen. maar wat voel ik me daardoor rot over die 7 wk die ons allebei zo heeft gesloopt. Misschien was ze ook gewoon wel een beetje een huilbaby, want ik gaf haar eerder al wel wat extra voeding, en toen wilde ze niet altijd. Spugen blijft ze nog steeds veel doen. Vandaag bij het cb geweest en ze is nu 56cm lang en woog 4475 gram. Dus ze groeit gelukkig goed. Wel heeft ze nu alweer 7 dagen geen ontlasting gehad. (dit is nog niet eerder gebeurd,6 was de max) Ik probeer me daar ook maar niet meer zo druk om te maken. Kan het toch niet veranderen. Gelukkig lijkt ze er minder last van te hebben nu. De cb zei wel iets over haar heupjes. Niet ernstig, maar ze vonden wel dat het ziekenhuis daar even goed naar moet kijken. Dus heb ik een brief meegekregen. Verder geniet ik met volle teugen van mijn moppie. Wel raar is dat ik volgens mij een van de weinigen ben die een baby heeft die badderen maar niets vind. Of ik het nu voor of na de voeding doe, in de middag of in de avond het lijkt niets uit te maken. Ze schreeuwt de hele boel bij elkaar. Moet wel zeggen dat dit ook meer is sinds ze zo'n speciaal zitje heeft dus van de week probeer ik het maar weer zonder. Maar naar een zwembad gaan zie ik dus voorlopig echt niet zitten,haha!
Hier alles oké de kleine meneer is lekker ondeugend en bijna jarig Daar zijn we op dit moment druk mee met voorbereiden, het is wel bijzonder vorig jaar aan het aftellen, maar nu weer!!! Musicalfan Jeetje meis dat je kleine meisje honger heeft gehad kan me voorstellen dat je je daar verdrietig over voelt, maar weet dat je dat echt niet had kunnen weten en je daar nu wel naar handelt! Blijf dichtbij je eigen gevoel! Demyan hield ook niet van in bad gaan die vond dat pas leuk toen die zelf kon zitten voor die tijd samen tijd samen onder de douche vond die heerlijk, badje stond 9 van de 10 keer garant voor huilen en stress. Nu is het zo hij zit in zijn badje en ik sta onder de douche en dan sluiten we samen af onder de douche, heerlijk hangt die dan bij je
Meiden, Wat een bijzondere dag zo'n eerste verjaardag ♥ ik startte mijn morgen met een klein slapend mannetje op mijn borst en ik was even emotioneel. Dat was een momentje helemaal alleen voor mij <3 Wat ben ik dankbaar dat hij ons gezin compleet is komen maken!!! Hoe geweldig is het dan als je beneden komt en zijn reactie op de slingers en ballonnen te zien. 1 GROOT feest!! Vandaag met zijn viertjes en morgen met de familie.