op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Gefeliciteerd Marsonny!!
    Super bijzonder inderdaad, die eerste verjaardag! :) Ik vond het ook echt een geweldige dag. Is de kleine man goed verwend? En wat vond hij van alle cadeautjes en visite? Stef begreep er toen echt helemaal niks van, die zat alleen maar te duimen, zo onder de indruk was ie. :D

@ Musicalfan: wat heerlijk dat het nu beter gaat met je meisje!! Je hoeft je niet schuldig te voelen meis. Je doet toch wat je kan? En Thyrza groeit goed en is nu hartstikke tevreden dus je doet het prima! Ik vond het verschrikkelijk dat de bv bij mij niet lukte en voelde me ook enorm schuldig, maar achteraf was dat echt niet nodig. Je moet gewoon altijd doen wat jou het beste lijkt en dan hoef je daar achteraf niet meer over na te denken. Thyrza is zeker weten hartstikke blij met zo'n lieve mama! ;)

@ hier: alles prima. :) Stef heeft de griep gehad, maar hij is gelukkig inmiddels weer helemaal beter en weer vrolijk en gezellig. Hij oefent nog steeds druk met lopen. Hij wil de hele dag lopen, maar alleen aan de hand dus je snapt wel wat ik hier de hele dag doe ;):p
    Verder maar weer eens afwachten wat deze maand brengt. Denk dat we goed geklust hebben dus fingers crossed!

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een heerlijk weekend gehad zaterdag niet echt een bijzondere dag alleen de versiering en kadootjes waren anders dan normaal. .

Vandaag was het grote feestje en feest was het Demyan had tussen de middag maar driekwartier geslapen en ik dacht o'jee als dat maar goed gaat, want later op de middag weigert hij om te slapen hoe moe die ook is, maar het ging super. Hij was heel blij en vrolijk heeft kadootjes uitgepakt alsof die het dagelijks doet :') <3 en hij is super verwend. Heeft de hele middag lekker gespeeld. Hij heeft niet zelf taart gegeten, maar taart is baah hij vind een nijntje koek lekkerder. Heeft zijn eigen wortel chippies op en heeft de hele middag niet aan de salontafel gezeten terwijl die helemaal vol stond en hij er makkelijk bij kon, wonderbaarlijk zoals mijn mams zei.

Om 19.00 naar bed gebracht en hij sliep direct <3

Bibi,
    Zie je al de hele dag rond wandelen met Stef!! Word dus nog spannend deze ronde. Wat zegt je gevoel?

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny: die Demyan, wat een knapperd! Stef zit wel overal aan hoor, als die chips ziet is ie niet te houden. :D Maar met zijn verjaardag was dat ook nog niet zo, toen kende hij nog geen chips. ;) En dat Demyan geen taart lust is ook wel handig, hihi. Als wij naar een verjaardag gaan zegt Stef meteen 'taart!', hahaha :D. Hij is echt een snoepkont dus daar moet ik heel goed op letten.
    Wat mijn gevoel zegt...Ik heb werkelijk geen idee, het kan alle kanten uit. Had dag 14 en 15 best wat slijm dus ik dacht dat mijn ei nu eens een keer op tijd was. Maar nu had ik het gisteren en vandaag weer. :( Dus zou ook zomaar kunnen dat ik een heel laat ei heb. En tenzij we dan vandaag nog een gezellige avond hebben is de kans deze maand anders verkeken. Dus ik weet het echt niet, afwachten maar en proberen mezelf in te houden met testen. :):p

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @marsonny, douchen vind ze nog minder leuk helaas. Van harte gefeliciteerd met Demyan. Wat mooi hoe je het moment van de ochtend omschreef. en wat fijn dat hij zo verwend is en een leuke dag heeft gehad. Nu even lekker bijkomen. Zullen best vermoeiende dagen zijn geweest.

@bibi, gelukkig dat Stef de griep achter de rug heeft. Zo sneu bij die kleintjes. En wat leuk dat hij zoveel loopt. En jij er maar achteraan,hihi. Ik zie het al voor me.

@dolfijn en twinkle, alles goed met jullie en de kids?

Hier rustig aan. Ik kolf in de ochtend iets meer, zo hou ik ht wellicht nog even vol. Zo niet, dan start ik binnenkort met 1 kunstvoeding. Ik zie het wel. Een blije baby, dat is het allerbelangrijkst.

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zo is het Musicalfan! Met kunstvoeding is niks mis. En het moet voor jullie allebei vooral fijn blijven allemaal.

Hebben jullie vandaag ook zo van het zonnetje genoten dames? Wij wel hoor! Vanochtend eerst zomerjassen gaan kopen voor mij en Stef, was super gezellig! Heb Stef wel 4 jassen laten passen en hij vond het allemaal prima. :cool:
    Vanmiddag heeft ie heerlijk in de zandbak gespeeld. Dat was na al die maanden weer even nieuwe voor hem dus hij wilde er niet meer uit, haha. :D Hopelijk morgen weer zo'n dagje, heerlijk!

Deel Deze Pagina