op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was hier gewoon dat mn gevoel klopte met de werkelijkheid, ben er ook niet verdrietig of onderste boven van geweest! We gaan met kerst gewoon ons kerstkadootje in elkaar knutselen ;)

Hé meis
    Heel veel sterkte, ik zou het er idd nog over hebben met je acupuncturist!!
    Ik hoop dat de pijn snel een beetje wil zakken met de pijnstillers!
    Dikke knuf!!

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Oooh wat balen, Musicalfan en Marsonny :(

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier was alles goed bij de VK, Dummie lag weer eens overdwars en dat was duidelijk te zien in mijn buik (heel uitsteksel links van mijn navel) Erg grappig om te zien :D
    Bloeddruk was 105/68 dus prima.. hartje van Dummie was ook weer prima, alleen dat ding om me buik vind ie maar niets, dus weer aan het schoppen geweest.. VK moest dopler echt vast houden :)
    Moet alleen wel rustiger aan gaan doen en waarschijnlijk naar fysio :( Hoofdpijn en spiertje in mijn lies zijn spierspanningen door teveel doen en dit moet dus opgelost worden met rust en evt fysio..

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; knap dat je er zo goed mee omgaat meid! Ik vind het toch rot voor je, maar wat je zegt, maak maar 'gewoon' een mooi kerstkindje. ;)

@ Musicalfan; een hele dikke knuffel voor jou!! Ik vind het echt heel vervelend voor je...:( Ik weet ook zo goed hoe verdrietig je kunt zijn als die stomme duiveltjes weer komen...Sterkte meis en we geven de moed niet op hè, ook voor jou moet gewoon een mooi kindje in het verschiet liggen. :)

@ Dolfijn; wat fijn dat alles goed is met de beeb! met jou zelf wat minder, dat is dan wel balen. Goed je rust nemen hoor meid, je hebt nog even te gaan. ;) Hopelijk helpt de fysio en voel je je snel wat beter.

@ hier; vandaag voor de tweede keer urine ingeleverd voor mvm. :) Als ik dat niet had zou het helemaal onwerkelijk zijn, dit is toch steeds een bevestiging van 'o ja, we krijgen een kindje' :D. Maar verder dus nog steeds geen klachten behalve vermoeidheid. Nog 8 daagjes en dan mogen we eindelijk naar de vk, dat maakt het misschien allemaal wat meer werkelijkheid.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Duurd lang hé Bibi.. ik wacht met je mee die 8 daagjes en duim heel hard dat alles goed mag zijn.. maar dat komt vast helemaal goed :)
    Succes met afwachten! KNUF

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel Dolfijn! :) Het duurt zó lang...Soms denk ik 'zal ik nog een test doen, gewoon voor de zekerheid', maar ergens durf ik dat niet. :) Straks is ie te licht naar m'n zin ofzo, maak ik me dáár weer zorgen om. Pfff, wat kan een mens moeilijk doen hè. :D

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Sorry hoor meiden maar ik word nou toch ff verdrietig, ik klets ook gezellig mee in een ander topic en daar begint toch ook iedereen zwanger te worden, er zijn er maar 3 die wat langer bezig waarvan een in ronde 20 en ik en een ander meisje in ronde 9. Niet dat dat extreem lang is maar ik wordt nu toch wel ongeduldig
    Begin nou toch aan mezelf te twijfelen of er niets mis is.
    Ongi is nu voorbij we kunnen er weer voor maar op de een of manier heb ik geen positief gevoel.

Sorry ik moest ff klagen,
    Hie gaat het met jullie?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; niet testen hoor! het zal je hoogstwaarschijnlijk alleen maar onzeker maken.. Zolang je geen gigantische kramp of bloedingen hebt kun je er echt op vertrouwen dat alles goed is.. Ook ik had nergens last van met die eerste weken, maar de onzekerheid overheerste ook hier.. en als je me nu ziet :D Komt helemaal goed meis! Probeer te genieten!

@Denise; Hele, hele dikke knuffel meis! Ik kan je pijn helaas niet wegnemen :( Hoe graag ik het ook zou willen.. Ik hoop en duim dat je een stukje positiviteit terug kan vinden, en dat het snel raak mag zijn voor jullie.. Probeer je niet teveel te focussen op het zwanger worden (weet het gemakkelijk gezegt!) en te blijven genieten van wat je nu hebt.. Als we iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden meis.. en vergeet niet dat je hier altijd even mag klagen.. we zijn er voor je! KNUF

9. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dank je wel, lief van je

We houden het ook echt leuk, we gaan niets forceren ofzo, het moet leuk en lekker blijven maar toch ......

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ... ik wou dat ik meer kon doen dan lieve berichtjes achter laten... Toch goed om te horen dat jullie blijven genieten..

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Je hebt gelijk Dolfijn, ik moet ook niet testen. ;) En ik ben natuurlijk ook heel blij dat ik geen erge krampen heb en geen bloedverlies (even afkloppen *klop klop* :p), maar toch...Gelukkig herken je die onzekerheid. ;)

@ Denise; meid, ik snap je heel goed. Ik klets van begin af aan al mee in een ander topic en ik was echt een van de laatsten daar die zwanger is geraakt. De meeste meiden waren in ronde 1 of 2 zwanger en zijn dus al bijna uitgeteld. Dat is soms erg frustrerend...Ik was me al aan het voorbereiden op een bezoek aan de ha en misschien zelfs het ziekenhuis en kijk nu eens...;) Je moet de moed echt niet opgeven meid, het kan zomaar raak zijn komende maand en dan ben je echt snel vergeten hoeveel verdiet je gehad hebt. *dikke knuffel voor jou*

12. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik zit in een dip, erg vervelend ik hoop dat ik er snel uit kom, om mij heen hoor ik en zie ik iedereen zwanger worden lijkt het wel en dat maakt het soms moelijk om positief te blijven, ik had gewoon nooit verwacht dat we 9 maanden bezig zouden zijn
    Ben echt heel blij voor de meiden die wel zwanger zijn maar het begint nu wel te steken:(
    Dank je wel voor je lieve woordjes en knuffel, das het enige wat ik nodig heb nu, je bent een lieverd

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Graag gedaan meid. Ik ben blij dat het een klein beetje helpt. :) Ik vind het knap dat je hier mee blijft kletsen, het is echt niet altijd makkelijk. Ik had ook nooit verwacht dat het zo'n tijd zou duren, maar je ziet wel dat je de natuur niet kunt regelen...Wie weet ziet je wereld er over een paar weekjes wel heel anders uit. ;) Ik heb nu zelf ervaren hoe snel allesn op z'n kop kan staan en ik blijf duimen voor jou dat jij ook snel zwanger zult zijn.

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi het schiet gelukkig al op allemaal heel spannend willen jullie weten wat het word;)

@ denise ook van mij een hele dikke knuffel ik weet hoe je je voelt meid ik had dat gevoel de laatste tijd ook heel erg ik heb echt een paar dagen helemaal voor mezelf genomen en alles op een rijtje gezet ik vond dat ook heel moeilijk maar het is me toch gelukt;) doe rustig aan meid en weet dat we ervoor je zijn

@ dolfijn wat fijn dat alles goed is:) doe wel rustig aan meid

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn
    Neem de rust en tijd voor jezelf je lijf geeft nu ook zelf aan dat het echt nodig is!! Super dat het met dummie goed gaat!

Bibi
    :) Ik moet ook wel zeggen dat ik ook wel verbaasd over mezelf was!

Spannend hoor volgende week de 1ste afspraak bij de VK!!

Denise
    Tuurlijk mag je hier even komen klagen, dat is toch ook volkome logisch om je heen gebeurt bij iedereen wat jij ook graag zelf zou willen! Dikke Knuffel voor jou!! Soms moet je jezelf ook even de tijd geven om teleurgesteld/verdrietig te zijn dat geeft helemaal niks! Dat is gewoon nodig om de moed weer te vinden om het positief te kunnen zien!!

Hier
    Ik ben echt ongelofelijk verkouden niet normaal ben dr ook echt best beroerd van!!
    Ik heb wel weer een bijzondere ongi periode ik vloei nu al 3 dagen echt weinig het is ook meer doorzichtig slijm met bloed dan wat ik normaal heb echt rood bloed! Zelfs sonny viel het op toen hij de badkamer in kwam terwijl ik op het toilet zat. Hij zei heel droog wat is het licht qua kleur?? Of dat door de curretage komt :(

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny ik heb geen idee of het van de curretage komt meid maar toch wel een vreemde ongi

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; vervelend als je ongi elke keer anders is hè...Hopelijk duurt het niet zo lang als het niet zo zwaar is. En hopelijk ben je ook snel van die verkoudheid af, al dat gesnotter wordt je zo moe van vind ik altijd. ;)
    Inderdaad spannend volgende week naar de vk! Alhoewel, zoveel nieuws kom ik waarschijnlijk niet te weten, ik wil een echoooooo!!! :p Geduld is een schone zaak hè....Valt niet mee hoor. :D

@ Twinklestar; hoe is het met jou vandaag?
    Wij willen niet weten wat het wordt. Ik wil alleen maar een paar goede echo's, verder maakt het me niets uit. Ik vind die verrassing of het een zoon of een dochter is juist leuk om tot het laatst te bewaren. :)

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    #258 twinklestar, 14 dec 2010
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
    @ bibi hier is alles goed hoor ;) als het hier zover is willen wij het ook niet weten net wat je al zei dan is de verassing leuker als het geboren word:)

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Zo is het Twinklestar! Fijn dat alles goed gaat. :) Vindt je het lastig op de wachtbank of vermaak je je wel? ;)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nee hoor bibi valt mee ik wacht het geduldig af en wie weet heb ik straks een mooi kado voor manlief onder de kerstboom;)

Deel Deze Pagina