Fijn dat in elk geval je bloeddruk goed was Bibi en een duidelijke datum voor echo.. Spannend! Hopelijk krijg je meteen een mooi duidelijk plaatje van jullie wondertje te zien.. Die screening.. tja, vind wel dat je er samen achter moet staan.. lastig hoor! Wij waren gelukkig allebei meteen duidelijk dat we dat NIET wouden.. Heel veel succes met je keuze en nog even volhouden tot echo Hier vandaag heel veel geshopt, dus portemonee leeg maar kinderkamer nu bijna helemaal compleet
hey meiden,.. zie nu pas dat dit topic een oproep was voor velen haha. ik ben ook begonnen in maand maart april. en sprak hier ook mee. waarschijnlijk kennen jullie mij niet meer....
Volgens mij hebben wij elkaar nog wel gesproken hoor Michele Zie dat je ondertussen 34 wk zwanger bent.. alnog gefeliciteerd! Alles goed verder? xx
Bibi: Eindelijk je eerste bezoekje achter de rug. En een datum voor een echo. Oke, nog even geduld dus, maar een mooiere start in het nieuwe jaar kan je niet krijgen als alles goed is met de baby. Maar dara gaan we wel vanuit. Wel mooi dat je een goede bloeddruk had. Dat is wel erg belangrijk. Nu op naar 6 Januari voor jou! Spannend hoor!
Hoi Michele, Volgens mij hebben wij elkaar inderdaad ook nog gesproken. Wauw alweer 34 weken zwanger. Hoop dat alles goed gaat met je.
Dolfijn: Haha, je portemonnee leeg. Moet kunnen zo af en toe toch? En is voor het goede doel. Je ziet het in ieder geval terug! Fijn om te horen dat kamertje bijna klaar is.
Marsonny: Gelukkig maar dat het bloeden niet heeft doorgezet. Hou je eigen lichaam goed in de gaten hoor! En lekker druk weekend, las ik. Geniet ervan meid. Enne, succes dan in de komende ronde. Hoop dat je cyclus weer duidelijkheid gaat geven.
michele dat is lang geleden 34 weken alweer wat gaat de tijd toch hard ik hoop dat alles goed gaat hier weinig te melden ik heb zelf niet het gevoel dat het raak is ik voel me eigen net als in de andere ronde's we wachten het af
Ik voel hier nog hier sowieso niet veel, moet zeggen dat ik me ook niet echt bezig hou met mijn lijf laatste dagen. Hoop dat je gevoel fout is Twinklestar en dat het toch raak is, is een mooi cadeautje hihi
ja idd alweer 34wk zwanger.. tijd gaat wel snel nu. hier nog alles goed. wel 3e kindje dus aftellen is begonnen. aangezien t vermoeiend word. maar goed. komt allemaal ok... tjonge zijn er van jullie al zwanger geweest... of nog aan het wachten.. wat een respect heb ik voor jullie zeg... hoop zo dat gaat lukken op n kort termijn!!!!
@ Michelle; ik 'ken' je ook nog wel hoor! Wat leuk dat je hier weer eens bent. En alweer 34 weken, wat gaat dat snel! Leuk dat jullie een meisje krijgen. Hoe voel je je buiten de vermoeidheid? @ Twinklestar; wat maak je het weer spannend! Knap dat je er zo rustig onder blijft hoor meid, mijn duimen draaien! @ Dolfijn; we zijn eruit wat betreft de screening en we doen het niet. Gelukkig, want dat was sowieso al mijn beslissing en na de uitleg van de vk vindt mijn vriend het ook niet nodig. @ Musicalfan; ja inderdaad, zou een heel mooi begin van het jaar zijn als alles goed is met ons ukkie. Nog precies twee weekjes en dan mogen we hem/haar eindelijk zien! Hoe is het met jou?
@ bibi ik vind het ook erg knap van mezelf had niet gedacht dat het me zou lukken maar tot nu toe gaat het goed meiden allemaal hele fijne kerstdagen
Ze ging vandaag testen halen en kijken of ze ze nog nodig zou hebben We horen nog als ze gaat testen.. Duimen dus voor een mooi kerst cadeau voor haar!! Allemaal hele fijne kerstdagen!! Geniet ervan!
haha denk dat we dat allemaal wel doen Denise Ik ben heel hard aan het duimen.. Hoe is het verder met jou Denise? Je ei gehad? of even niet mee bezig? Ik hoop voor je dat 2011 nog vele roze testen met zich mee mag brengen voor alle meiden hierzo! Ik duim hard door..................................................
We zijn er niet echt mee bezig dus ik weet het echt niet, geen duidelijke eipijn of iets dergelijks gehad dus we zien wel.....