Ik blijf voor je hopen en duimen meis.. en goed om te horen dat je het verder even kan laten gaan.. KNUF!
Hallo meiden! Allemaal een fijne kerst gehad? Wij wel, we hebben onze familie echt enorm verrast! De opa's en de broer van mijn vriend waren meteen in tranen bij het goede nieuws. Iedereen is nu al helemaal gelukkig met onze beeb, gek dat zo'n gevoel er automatisch meteen is hè. @ Dolfijn; met jou gaat alles nog lekker? Wanneer begon jouw buik eigenlijk te groeien? Ik zal wel weer te ongeduldig zijn, maar ik wil zo graag een dikke buik.
We hebben hier fijne kerstdagen gehad met familie! We hebben wel besloten deze maand over te slaan met klussen voor een beeb in 2011 gaan we er weer voor!
Wat ontzettend mooie reactie Bibi. Inderdaad dat dit gevoel er meteen is, dat herken ik ook nog wel van toen mijn zus vertelde dat ik tante werd. Ik weet niet wat er gebeurd op zo'n moment maar het is zo bijzonder. Dat hadden ze bij mij ook toen ik destijds vertelde dat ik zwanger was, alleen ging dat dus helaas mis. Geniet ervan meid, en die buik komt vanzelf wel.
Dolfijn: Kun je je voorstellen dat je volgend jaar kerst viert met je kleintje erbij. En Bibi ook natuurlijk. Hoop dat ik dat ook kan zeggen tegen die tijd, maar ja die garantie heb ik dus niet.
Hier een beetje een bedrukte stemming met kerst. Op 24 december overleed de moeder van mijn beste vriendin na een kortstondig ziekbed, onze buurvrouw en voor mij een soort van tweede moeder. Dus je kan wel nagaan wat een impact dat op ons allemaal heeft. Deze week de begrafenis e.d. Moeilijk, moeilijk. Tis altijd moeilijk, maar precies zo rond deze dagen. Dat hebben we met mijn opa ook gehad, ook op 24 dec. We hebben het wel fijn gehad met elkaar, maar gisteren voelde het zo raar, bijna niet goed zelfs, om met zijn allen bij elkaar te zijn, te genieten van en met elkaar, terwijl er een deur verder mijn lieve buurman alleen zit en daar met zijn overleden vrouw. Toch weet ik zeker dat zij zou willen dat wij niet rouwend de kerst doorbrachten, maar toch? Vind het vooral zo ontzettend rot voor haar kinderen. Haar dochter is zwanger van de eerste en uitgerekend in Juni. Haar wens was altijd oma te willen worden en nu maakt ze dat niet eens mee. Gelukkig heeft ze wel meegekregen dat ze in verwachting was en zal ze vast van boven meekijken. Maar het leven is absoluut niet eerlijk soms.
meiden bedankt voor het duimen maar helaas eerste kerstdag ongi geworden dus testen was niet meer nodig wist het zelf eigenlijk al had weer dat gevoel maar we gaan voor een knaljaar in 2011 en ik hoop dat we snel allemaal een mooie test in handen hebben voor jullie allemaal een hele dikke knuffel @ musicalfan wat een naar nieuws zeg heel veel sterkte meid dikke knuffel voor jou
Jeetje twinklestar, jammer weer dat deze poging het ook niet was. Maar we gaan voor een knaljaar in 2011. Dikke knuffel terug.
Pff musicalfan.. het leven is inderdaad niet altijd eerlijk We hadden hier de 23e zo'n dag; het was toen 5 jaar geleden dat de moeder van de kids en eerste vrouw van manlief kwam te overlijden.. Ook zij hadden met kerst een kist in huis staan ipv een boom.. Het voelt altijd erg zwaar rond deze dagen.. Dus kan me heel goed voorstellen wat voor impact het op jou heeft gehad! Hele dikke knuffel! ps. ondanks omstandigheden nog wel je ei kunnen vinden? xx @Bibi; buikje begon echt te groeien met 15 wk, en na de 20wk ging het echt heel hard Nog even geduld meis, maar komt echt vanzelf @Marsonny; ik wens je nu alvast een heel vruchtbaar 2011.. en blijf duimen en hopen dat er voor jullie snel een blijvend wondertje zal zijn.. @Twinklestar; ook hier nog even een knuf! balen dat je weer ongi bent geworden ookal had je het zelf verwacht.. ook voor jou hoop ik op een vruchtbaar 2011! @Hier; zijn heel veel bezig op de babykamer.. begint nu echt vorm te krijgen Zo ontzettend leuk! Doe alleen weer teveel natuurlijk dus lichaam roept me op dit moment even terug.. maar ach, de vloerbedekking ligt, de meubels staan en ik ben druk aan het kleertjes uitzoeken. Vandaag wat knuffels en aankleding gehaald.. dus gaat vast goed komen Zodra ik tevreden ben zal ik foto's plaatsen xx
@ Musicalfan; wat een rotbericht zo net voro de kerst zeg, bah. Ik vind het heel knap dat jullie er toch nog wat van hebben gemaakt met elkaar. Je gunt het echt niemand om in deze tijd met zulke verdrietige dingen bezig te moeten zijn...*knuffel* @ Twinklestar; ook jij een hele dikke knuffel! Wat balen dat het nog niet gelukt is. Maar wat je zegt, nieuw jaar, nieuwe kansen. Wie weet begint 2011 wel meteen kei geod voor jullie en vier ook jij volgend jaar kerst met een beebje erbij. @ Dolfijn; oei, ik wist helemaal niet dat de moeder van je stiefkids overleden is...Heftig zeg. gelukkig maar dat ze nu weer een fijn gezinntje hebben om bij thuis te komen. Ik wil wel het kamertje zien hoor, schiet eens op met klussen! Jouw buik begon pas laat te groeien dan, maar dan zal ik inderdaad geduld moeten hebben. (je had al gemerkt dat dat niet meevalt ) Heb trouwens net wel mijn buikomvang en borstomvang gemeten voor mijn 9 maanden dagboek en er is toch een paar centimeter bij ten opzichte van vorige maand! Dus ongemerkt groei je toch.
Bibi, hoezo ongeduldig,haha. Dat buikje komt echt wel en als je hebt opgemeten en ziet dat het al iets gegroeid is. Ik denk dat je ook niet blij zou zijn als je nu al een enorme buik zou hebben. Dan denk je w.s alleen maar, jeetje hoe dik wordt ik nog. Echt het komt vast goed. En inderdaad je gunt niemand dit soort dingen. Maar het hoort helaas bij het leven. xxx
@ bibi dankje we gaan er gewoon voor @ musicalfan ik hoop zo dat je je ei gevonden hebt ik duim weer hard voor je
Sorry meiden dat ik jullie dan een beetje overvallen heb met het bericht dat manlief weduwnaar is.. dacht dat ik dat wel verteld had Gelukkig hebben we het nu goed met z'n allen en genieten we des te meer van elkaar Kom straks even foto's spammen van de babykamer; gister avond lukte het niet meer en hadden nog een verjaardag.. maar komen eraan hoor Nu het kamertje zo goed als klaar is overvalt me af en toe het gevoel van mama worden.. het komt allemaal toch dichtbij; deze week de mijlpaal van 26 wk gehaald (Dummie zou levensvatbaar zijn als het nu komt!) Dus nu wordt het echt echt @Musicalfan; dan ga ik toch voor je duimen dat er nog een wonder mag gebeuren voor februari.. knap dat je probeert het wat los te laten.. ondanks dat je weet dat het daarna een hele andere weg gaat worden.. Ik denk aan je meis! KNUF @Bibi; buik was al snel opgezet door darmen, maar het echte groeien kwam toen pas.. en je zal straks het verschil ook merken het voelt anders! Ben vorige week in één week tijd 2cm in omvang gegroeid haha toen had ik wel even zoiets van.. pff.. iets minder hard mag wel hoor.. hahaha Borsten zijn nog maar amper gegroeid, maar wel duidelijk veranderd (tepels groter en donkerder).. Ach bibi, je hebt het toch niet in de hand.. het is gaat zoals het gaat.. en wat dat betreft is zwanger zijn echt afwachten! (hihihi hoe lastig ook ) @Twinklestar; Kom maar op met 2011 dan! Hopelijk maken we er een knal jaar van met z'n allen!
@ Musicalfan; in hoop dat je je eitje hebt gevonden! Ik vind het wel heel knap dat je je best doet om het los te laten, goed van je! Mijn duimen draaien weer. @ Dolfijn; je hebt helemaal gelijk, het is afwachten, afwachten, afwachten. Als we de echo maar eenmaal gehad hebben, dat ben ik al een stuk rustiger denk ik. Mijn borsten groeien ook nog niet echt trouwens, maar mijn tepels zijn inderdaad wel donkerder. En ik had nog wel gehoopt dat ik ook eindelijk grote borsten zou krijgen. Haha, nee hoor, geintje, het maakt ook allemaal niks uit, als het maar goed gaat met ons beebje.