Foto's babykamer staan in mijn foto albums Kon niet kiezen welke te plaatsen dus dan maar zo.. Helemaal blij nu Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Wauw. Het is echt onwijs mooi geworden dolfijn. Kan me voorstellen dat je er supertrots op bent! En nu even je rust pakken, oke.
hhaha doe me best Musicalfan.. en vind het heerlijk om even te zitten genieten op deze super kamer Dus komt vast goed.. KNUF voor jou!
Eigenlijk alles is MP werk en de lamp dus ook.. maar weet dat ze em oa bij de babydump verkochten.. Maar MP is echt een aanrader voor leuke prijsjes Hier bijv een link waar die te koop is.. maar ik heb em toch voor heeeel wat minder Plafonniere 4-standen wolk/maan STER - Lampen - Stoffen,lakens, lampen, dekens e.t.c. - Webshop - Snowis Babyartikelen
Hier gaat het met mij goed, heb er wel rust bij dat we het deze maand niet proberen! Manlief heeft zwaar een dip, die is nu pas alles aan het verwerken wat er allemaal gebeurd is, maar nu kan ik er voor hem zijn!
Fijn dat jullie er voor elkaar kunnen zijn.. erg belangrijk en op de één of andere manier lijkt het op elkaar te wachten zodat je elkaar ook echt kan steunen.. Hele dikke knuffel, want ondanks dat je zegt dat je er voor hem kan zijn zal het best even zwaar zijn.. Sterkte deze maand en ik vind het nogsteeds knap hoe jullie er mee om gaan! xx
Marsonny: Fijn dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden. Maar blijft allemaal moeilijk. Hoop dat 2011 een goed jaar zal worden met veel zwangeren en baby's.
Raar eigenlijk, vandaag zou de uitgerekende datum zijn als de zwangerschap van mij goed verlopen was. Stom eigenlijk dat je daar dan toch bij stilstaat. Ik hoop echt dat 2011 voor ons allen een mooi jaar wordt met een goede gezondheid, liefde en baby's. Knuf
@ marsonny wat fijn dat jullie elkaar zo steunen en ervoor elkaar zijn dat is wel heel belangrijk ik hoop dat 2011 een top jaar voor jullie gaat worden en natuurlijk voor ons allemaal @ musicalfan dikke knuffel voor jou meid
Pff musicalfan.. kan me heel goed voorstellen dat je er nu bij stil staat.. hefig lijkt me dat.. Dikke knuffel voor jou! Ik denk aan je..