@ marsonny heel veel sterkte meid en nogmaals neem alle tijd die je nodig hebt als je maar weet wij zijn er voor je @ denise wij klussen wanneer wij willen en dat houden we ook zo ik wil alleen graag weten of ik mijn ei kan vinden omdat mijn cyclus heel erg verschilt iedere keer
Meiden, t is allemaal heel heftig geweest vrijdag ging t thuis niet goed, we zijn naar t zh gegaan, daar een hele heftige behandeling gehad. Moest een nachtje blijven, maar dat was nog niet alles mocht zaterdag ook nog naar de ok voor een gedeeltelijke curretage! Ben nu thuis aan t herstellen van de narcose, lichamelijk & geestelijk! Is er iemand die in meer details het verhaal wil weten, moet je me even een priveberichtje sturen, ga dat niet zo online zetten! Vandaag voor het 1st weer even naar buiten geweest en even langs mn paardje gegaan voor de nodige knuffels en wat afleiding!
Lieve Marsonny Wat een vreselijk nieuws zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies. Kreeg enorm kippenvel van het lezen van je bericht. Dit is zo oneerlijk! Waarom gebeuren dit soort dingen toch! Een enorme dikke knuffel voor jou en ik denk aan je.
Hey Meiden, Eindelijk heb ik jullie gevonden. Maar dan wel via twinklestar's profiel. Ik dacht ook al waar is iedereen. Bibi: Balen weer van die lange cyclus. Hoop dat je je ei inmiddels gevonden hebt. Twinklestar: Jij weer op het wachtbankje zie ik. Spannend weer hoor!
Denise: Ik hoop dat je snel je ei zal vinden. Dolfijn: Hoop dat alles goed met je gaat. Hier helaas ook ronde 7 in. Maar ik heb half nov afspraak bij gyn. Heb me zelfs ziekgemeld vanwege de pijn van ongi. het gaat gewoon allemaal niet goed en als ik de verhalen zo hoor bij de endo wordt het ook niet veel beter. Ik hoop echt op een "wonder", maar huisarts benoemde al de optie IVF. Hoop echt dat die niet nodig zal zijn. Pff, wil daar ook allemaal helemaal nog niet aan denken. Dus hoop dat deze ronde meer geluk gaat brengen alhoewel ik daar ook nog weinig op hoop.
musicalfan gelukig heb je ons gevonden meid en wat balen dat je ongi bent geworden meid ik hoop dat net wat je zegt er een wonder gebeurt en dat je geen ivf nodig zult hebben ik hoop dat je ongi pijn snel af zal nemen je hebt al zoveel pech gehad het word nu wel weer tijd voor geluk een hele dikke knuffel van mij
hey meiden heb ons maar even naar voren gehaald we stonden erg ver weg wilde even laten weten dat ik naar ronde 6 ben gegaan van het weekend
Hé twinklestar, wat ontzettend vervelend!! Hier gaat de ene dag beter dan de andere, blijkbaar vond mn lichaam het hoognodig om alle ellende er, maar uit te gooien in 1x. Heb nog steeds last van mn baarmoeder volgens de gyn kan dat hoef ik me geen zorgen om te maken, mn conditie is echt nul komma niks, geestelijk gaat het de ene dag goed de andere dag is alles k*t, mijn immuunsysteem is helemaal niks meer heb de ene koortsuitslag na de andere en op dit moment ook nog grieperig! Maar de geest is een raar fenomeen, heb steeds meer het gevoel ik wil weer zwanger zijn, liever gisteren dan morgen dat is echt heel raar als je dat gevoel heb, terwijl alles heel belabberd gaat!
Lieve Marsonny Wat naar dat je zo'n last hebt van je baarmoeder. En het is heel logisch dat je je zo voelt. Het is ook helemaal niet niks allemaal. En dat gevoel van ik wil weer zwanger zijn, dat heb ik ook nog steeds, maar helaas bij mij wil het niet meer zo lukken. Hoop echt dat we het snel weer mogen meemaken en dat het dan natuurlijk goed mag gaan. Ik wens je heel veel sterkte met alles en als je ons nodig hebt weet je ons te vinden. Hoop sowieso dat je je gevoelens goed kunt delen bij iemand. Hou je haaks! Dikke knuf van mij
Dolfijn: Maak me een beetje zorgen om je. Hoop dat alles goed is. Twinklestar: Dank je wel! Hoop dat het goed met je gaat. Bibi Hoe is het met jou?
Denise: Nog een weekje op de wachtbank. Voel je rare dingen of probeer je zo min mogelijk er op te letten?
@dolfijn...haar internet werkt niet vandaar dat ze niet meer online is geweest...... zij zit namelijk ook in mijn clubje samen met twinkestar, maar misschien i het ook wel leuk voor mij om ook hier mee te kletsen want ik ben namelijk ook gestopt laatst maart....
Sasje: Gezellig dat je hier ook mee komt kletsen. Welkom. En bedankt voor de opheldering van Dolfijn, want ik maakte me wel zorgen. Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.