@ Musicalfan; natuurlijk sta je daarbij stil...Dikke knuffel meid! Hopelijk heb je morgen een fijne jaarwisseling en kun je vol goede moed aan het nieuwe jaar beginnen! @ Marsonny; fijn dat jij je vriend nu kunt steunen...Het is ook allemaal niet niks. Sterkte voor jullie allebei en de beste wensen voor 2011, hopelijk wordt het een heel mooi jaar voor jullie! @ Dolfijn; wat een gaaf kamertje!!!!! Echt prachtig zeg, wow! En dat allemaal via mp, ik vind de kast zo mooi. Het is best een grote kamer, of niet? Wij gaan hier het kleinste kamertje inrichten voor ons ukkie, de andere kamer vind ik toch wat te groot.
hahah kamer is idd best wel groot.. is namelijk 6,8 x 4m Heb er gisteren zonder moeite het tweepersoons logeer bed in gezet voor onze vrienden die oud en nieuw hier vieren.. hahah en het valt niet eens op
hey meiden hoe is het hier... met volle moed het nieuwe jaar in!! wat een prachtige kamer dolfijn.. lekker van genieten.. musicalfan dikke knuff voor jou ook... hoop voor een goed 2011!. dit tevens voor jullie allemaal dat hetveel goeds mag brengen!!
hier gaat alles prima eigelijk Ik heb de laatste 2/3 dagen wat gevoelige borsten en rommeltje in mijn buik dat is me niet bekend Wel had ik de maanden hiervoor veel witte vloed voor mijn ongi, dat heb ik nu ook dus voor mij is het een raadsel wanneer ik ongi moet worden Wel heb ik vandaag een playstion 3 gekocht voor vriendlief, een verlaat kerstcadeau zeg maar....vriendje ook weer blij
Goeie morgen meiden op deze laaste ochtend van 2010 Hoop dat jullie allemaal lekker hebben geslapen! Hier op zich wel, alleen vroeg wakker.. nu maar hopen dat ik ergens nog een uurtje kan pakken anders ga ik middernacht niet halen ben ik bang Ik hoop dat het goed gaat met iedereen en dat we in 2011 nog heel veel nieuwe roze testen mogen gaan zien; het is iedereen zo gegunt! @Hier; bedankt voor alle lieve reacties op de babykamer.. ben er erg blij mee! Voel me verder goed, alleen Dummie heeft wat meer ruimte nodig en begint tegen mijn ribben te duwen.. hahah voel me net alsof ik weet ik hoeveel buikspier oefeningen heb gedaan hahah toch is dat wel even geleden Geniet van deze laatste dag van het jaar meiden en ik hoop dat er spoedig zwangeren bij mogen komen.. Hele dikke knuffel voor allemaal! Ik denk aan jullie! xx
Ik ben blij dat het straks 2011 is er ben zo klaar met 2010!! Ik heb een redelijke nacht gehad, had slaapdienst op mn werk, daar slaap ik toch minder goed, maar het voordeel is wel weer dat ik vanavond vrij ben en bij mn mannetje kan zijn! Net toch maar even mn vraag hier op het forum aan de VK gesteld ik heb de afgelopen drie dagen zoveel doorzichtig slijm bij het afvegen en geen kleine beetjes, nu kan dat zijn omdat je je ei krijgt, maar dan ben ik volgens mn cyclus wel laat die had ik met kerst moeten hebben! Nu doet mn lijf na de opgewekte mk en gedeeltelijke curretage toch raar rond om mn cyclus!
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt meis! en dat 2011 heel wat meer positiviteit gaat brengen.. Ik geef je nog even dikke knuffel, speciaal voor deze lastige laatste dag 2010.. xx
Lieve Marsonny Jeetje, wat een lijf allemaal met je kunt doen. Ik hoop echt dat 2011 je weer mooi geluk mag gaan brengen. Lieverd, doe rustig aan en ik hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen. Liefs van mij
Dolfijn: Wij leven helemaal met je mee. Ik ben blij dat alles zo goed gaat en dat je zo geniet van je prachtige babykamer. Inderdaad lekker groot ook. En haha, het schoppen net alsof je buikspieroefeningen hebt gedaan. Pak vanmiddag lekker nog even een uurtje ofzo om nog even te slapen. Hoop dat het je gaat lukken. En 2011 wordt heel bijzonder voor jullie. Dan kunnen jullie je prachtige wondertje in de armen sluiten. En het is jullie zo gegund. En er zal vast meer roze bij gaan komen. Thanks voor al je lieve woorden en steun van het afgelopen jaar. je bent een lieverd!! Liefs en knuffels van mij
Voor allen, een hele fijne jaarwisseling en een mooi, gezond en gelukkig 2011. Hopend op veel roze. We blijven weer duimen en hopen!!
Je laat me nog net even tranen in me ogen krijgen Musicalfan Super bedankt voor je lieve woorden! Ben blij dat je zo met me meeleefd ondanks dat het soms best confronterend voor je kan zijn.. Ik hoop zo dat er roze komt voor jou en de anderen in 2011!! Nogmaals hele fijne jaarwisseling meis! Doe voorzichtig en vergeet niet dat ik er ook in 2011 voor je ben.. Je weet me te vinden Dikke knuffel! xx
Ik wens jullie ook allemaal het allerbeste voor 2011 lieve meiden! Hopelijk wordt het voor iedereen een prachtig jaar om nooit te vergeten! Fijne jaarwisseling!
Hey meiden! Allemaal weer een beetje bijgekomen van oud & nieuw? In elk geval wens ik jullie allemaal een super jaar toe, en wens voor iedereen een wonder Hier overviel het besef mij rond middernacht; Onze Dummie zal er met ongeveer 3 maanden al zijn Voor het besef heel snel, maar verder kan ik niet wachten ons wonder in me armen te houden We hebben een wens ballon speciaal op laten gaan voor onze kleine.. dit wouden de kinderen graag: Hoe mooi kan je het hebben! Ik ben super trots op onze pubers! Verder natuurlijk wel beetje te veel geweest dus vannacht maar eens goed bijgeslapen.. gelukkig was Dummie rustig en kon het ook. Allemaal heel veel succes met het "gewone" leven op starten en hoop nog even van jullie te lezen hoe oud & nieuw is verlopen Hele, hele, hele dikke knuffel.. Speciaal voor het begin van 2011!! xx
Onze O&N is rustig verlopen, sampies de avond door gebacht en 2010 met een traan afgesloten en 2011 met een lach gestart! Verder doet mn lijf nog wel apart, maar dat komt idd door de curretage, maar daar hoef ik me geen zorgen om te maken volgens de VK!
Lieve Marsonny: Kreeg gewoon even tranen in mijn ogen over hoe mooi je het opschrijft. Ik hoop echt dat 2011 een prachtjaar mag worden voor jullie. Liefs
Lieve Dolfijn: Wat een ontzettend mooi idee van de kinderen. Een wensballon oplaten. En inderdaad de tijd zal nu wel voorbij vliegen. Over 3 maanden je kleintje in jullie armen. Zo mooi! Fijn dat je goed kon slapen vannacht. Dat is wel erg belangrijk. Jij ook een dikke knuffel en een prachtig jaar toegewenst.
Hier rustig oudjaar gevierd. De kids van mijn zus wilde niet echt slapen en tot 22.15 waren we daar dus mee in de weer. Daarna gezellig samen geweest. Wel anders dan anders. Veel met onze gedachten ook bij de buren (van wie buurvrouw) dus vorige week overleed. Na 00.00 ook daar geweest. was wel even moeilijk, maar ja, we gingen er elk jaar naartoe na 00.00 dus om het nu niet te doen kon ook niet. Gelukkig vonden ze het heel fijn dat we langskwamen. Gisteren nieuwjaarsreceptie en nu straks naar een feest. Moet nu snel opschieten. Tis al 11.00 en ik zou 12.00 bij zus zijn en ik moet nog van alles doen. haha. Ben eigenlijk wel heel erg moe, maar ja, zal toch even moeten. Iedereen een mooi, gezond 2011 toegwenst. Liefs van mij
Fijn om te lezen dat jullie dit jaar rustig hebben afgesloten Marsonny.. die traan hoorde erbij.. maar fijn dat jullie met een lach zijn gestart Geef je lichaam de tijd meis, en probeer te luisteren naar wat de VK zegt.. dat je je er geen zorgen over hoeft te maken.. Hele dikke knuffel speciaal voor dit nieuwe jaar; dat er een mooie glimlach mag overheersen dit jaar! xx
Fijn dat het toch gezellig was Musicalfan.. en de moeite bij de buurvrouw is heel logisch, maar goed dat jullie toch gewoon gegaan zijn! Ze heeft het vast erg fijn gevonden niet alleen te moeten zitten na 00u.. Knap dat je zo met anderen bezig bent geweest meis! Ik hoop voor jou ook op een goed jaar, met hopelijk een boel mooie momenten.. en natuurlijk ook dat ene speciale moment van het ontstaan van een wonder.. hoe die weg ook gaat lopen voor je.. Ik ben er voor je! KNUF!
@ Dolfijn; wat een mooi gebaar, die wensballon. Fijn dat de kinderen zo uitkijken naar de komst van hun broertje of zusje. @ Marsonny; met een lach gestart, heel goed meid! Knap dat jullie positief zijn! Ik duim dat 2011 jullie jaar mag worden. @ Musicalfan; gelukkig heb je fijne dagen gehad zo te lezen. Was het feestje vandaag gezellig?