Bibi: Wel geprobeerd uit te rusten, maar nu weer extreem moe. Maar goed, we zien wel. Ik zit toch nog thuis en werk maar 1 keer per week nu ivm burn out dus probeer mijn rust wel te pakken. Nog 2 daagjes en dan je echo. Zo spannend. Ik ben bijna zenuwachtig voor je, haha! Hoe zit het met jouw zenuwen??? xxx
Twinklestar: Haha, je bent me net voor zie ik. Fijn om te lezen dat je je goed voelt. En als je een goed gevoel hebt bij ovutesten even niet te gebruiken moet je dat inderdaad zo laten. Ik wil dat eigenlijk ook niet meer, maar ja, bij mij is het wel van belang qau planning omdat ik afhankelijk ben van donor. Ik weet niet meer wat ik denk over wel/niet zwanger. Heb steeds veel last van mijn buik, maar verder niet zoveel kwaaltjes als anders. Weet ook niet heel precies deze ronde wanneer nod zal zijn. Ik gok op Maandag, maar aan de buikpijn te voelen denk ik dat het eerder zal zijn en dus ook niet raak. Maar ja, nog even afwachten. Iets anders kan ik toch niet doen. En dan nog na die ene keer een week overtijd te zijn geweest, wil ik me niet nog eens voor de gek laten houden door mijn eigen lijf. Wat dat betreft durf ik ook geen uitspraken meer te doen van of ik het gevoel heb dat het wel of niet raak zou kunnen zijn. Het komt zoals het komt is denk ik meer mijn motto geworden en ook zelfbescherming. Maar spannend blijft het toch. Ik blijf voor je duimen hoor twinklestar liefs van mij
dankje musicalfan ik wil er gewoon even niet mee bezig zijn en tot nu toe gaat het goed dus even volhouden ik hoop dat je snel een mooie test in handen hebt je hebt het zo verdient net als alle andere meiden hier een hele dikke knuffel voor jou
Jullie verdienen allemaal die positieve test meiden en ik duim heel hard dat het snel zover mag zijn voor jullie allemaal! Hier even snel verslag van mij.. Heb vandaag even mindere dag; heel veel maagzuur, doet gewoon pijn in maagstreek en keel Dummie zit heel erg hoog dus ribben zitten goed in de verdrukking.. Vanmiddag ruim 2u geslapen, had het blijkbaar nodig.. Manliefs controle in het ziekenhuis vandaag was super positief Zijn bloeddruk is super netjes (131/71) en het bloedbeeld en de ECG waren ook helemaal goed Echt super blij! We hoeven zelfs niet meer op controle in het ziekenhuis maar mogen nu verder bij de HA.. Medicatie blijft gewoon zoals ie nu is, daar zit hij wel voor zijn leven verder aan vast.. gelukkig is dat prima te doen. We mogen weer een afspraak gaan maken bij de orthopeet voor de knie operatie die telkens uitgesteld is ivm te hoge bloeddruk en dan gaan bespreken of we dat nog voor de bevalling of na de bevalling gaan doen.. Al met al goed nieuws dus Verder even weinig te melden.. Sorry meiden, hoop morgen weer wat actiever te zijn..
@ Dolfijn; dat is goed nieuws! Heerlijk dat het zo goed met je mannetje gaat! Nu jij nog. vervelend hoor, dat maagzuur. Hopelijk voel je je morgen weer beter! @ Musicalfan; haha, wat lief dat je ook gezellig in de zenuwen zit. Ik ben wel gespannend hoor. Probeer het allemaal zonnig in te zien, maar het zal zó'n enorme opluchting zijn als de echo goed is...Nog 2 daagjes doorbijten dan zullen we het weten. Goed dat jij probeert om er wat nuchter mee om te gaan, ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Wie weet wat 2011 brengt meis, hopelijk een mooi, gezond beebje.
Goeie morgen meiden, Gelukkig lijkt maagzuur weer wat gezakt Vanavond controle bij VK, dus zal het daar eens overleggen wat ik er het beste tegen kan doen.. was namelijk echt niet leuk gister! Maar ach, er zijn middeltjes tegen dus komt vast goed @Bibi; nog één nachtje slapen en je mag naar je wondertje gaan kijken.. SPANNEND!! Hoe laat mag je voor echo? Ik ga je foto's afwachten
Dolfijn: Wat vervelend dat maagzuur. Gelukkig dat het vandaag weer iets beter is. Volgens mij zijn daar wel middeltjes voor die je wel mag gebruiken als je zwanger bent. Goed om het inderdaad even te overleggen met de verloskundige. Wat betreft je rust. Je had het inderdaad vast nodig. Zal wel vaker gebeuren denk ik. Geef er lekker aan toe als dat mogelijk is. Wat een goed nieuws zeg van je man. Dat geeft weer een beetje rust denk ik. En tja, die operatie voor of na de bevalling. Als hij snel terecht kan zou je het voor de bevalling kunnen overwegen. Hoop dat jullie daar snel duidelijkheid in krijgen.
Naar zeg dat maagzuur, heel cliche maar het is voor een goed doel hihi Fijn Musicalfan dat je zo mee probeert om te gaan, scheelt een hoop kopzorgen om het zo maar te zeggen..... Twinklestar ik kan je echt aanraden om even geen ovutesten enzo te gebruiken, heb ik de laatste 2 rondes ook niet gedaan, en deze laatste ronde hebben we geeneens rekening gehouden met eventuele vruchtbare dagen, dit is heel ontspannend kan ik je vertellen. Alleen jammer dat als je aan het einde van je cyclus zit je niet weet wanneer je eisprong geweest is en je dus ook niet weet wanneer je NOD is. Hier verder nog steeds weinig te melden, opvallend weinig witte vloed, nog steeds kleine krampjes maar niets noemenswaardigs. Ik hoop niet dat er ongi komt zonder aankondiging, op de een of andere manier heb ik deze maand ontzettend veel hoop.....
Ik duim heel hard voor je Denise! en heb samen met jou goede hoop duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim @Musicalfan; ben inderdaad heel blij met het nieuws van manlief.. en we moeten maar even kijken wanneer operatie KAN en hoe lang dan herstel periode is etc.. Zie het nl niet zitten als hij nog niet op krachten is tegen bevalling @Hier; alle kerstspullen zijn opgeruimt, huis is eindelijk weer netjes.. hihihi vind een strak, opgeruimt toch altijd zo lekker na de feestdagen Manlief wou de box nu vast beneden zetten (kerstboom eruit, box erin) maar toch maar besloten nog even te wachten.. hihih was ook wel heel vroeg Doe vanavond nog even verslag van VK, maar inderdaad hoe dan ook is het voor een goed doel dat maagzuur.. Betekend dat Dummie die ruimte nodig heeft en dus goed is gegroeid
@ meiden we gaan gewoon allemaal op roze in 2011 ik ben voor iedereen al heel hard aan het duimen @ bibi heel veel plezier morgen bij de vk spannend meid kan je eindelijk de kleine bewonderen @ dolfijn wat goed dat alles goed is met manlief dat mag ook wel na alle tegenslagen balen dat je zo last had van maagzuur gisteren ik hoop dat het vandaag beter gaat @ denise ik vind het heerlijk zo en we wachten het gewoon af ik had toch al een wisselende cyclus dus daar ben ik wel aan gewend ik duim heel hard denise
Ja meiden, nog één nachtje slapen! Jullie moeten wel geduld hebben want ik ben pas om 20:15 aan de beurt dus denk niet dat jullie morgen al wat van me horen. En vrijdag moet ik de hele dag werken. Maar ik probeer wel even snel wat te laten weten. Ik vind het zó spannend!! Sorry hoor, na morgen zal ik niet meer zo ego doen, maar ik ben blij en bang tegelijk, hoop zo dat ons beebje het goed doet. @ Denise; ik duim met Dolfijn mee!! Wie weet voel je onbewust toch al dat er wat veranderd is... @ Twinklestar; wat ben je positief, goed zo meid! Jullie moeten ook snel in het roze komen, het is je gegund! Zijn jullie trouwens ook zo ontzettend blij met dit heerlijke weer? Ik heb altijd last van winterdepressie, ik vind die sneeuw en andere ellende echt afschuwelijk, maar nu voel ik me al een paar dagen echt geweldig. Heb de lente al in m'n bol, dat kan nog wel eens een teleurstelling worden.
hahha zou me inderdaad niet teveel vast pinnen op lente hoor Bibi.. kan nog wel eens heeel erg tegen gaan vallen Tot de geboorte van onze Dummie kan het echt nog vriezen en sneeuwen! *moet er ook niet aan denken hoor!!* en nog één nachtje slapen.. pfff.. en dan nog de hele dag door tot echt Duurd wel lang hoor meis! haha ik wordt vast ongeduldig voor je en dan moeten wij dus nog wel even wachten op foto's.. hmm.. Hopelijk kan je snel ergens tijd maken om ze dan te posten! Nog even tip voor eerste echo: zorg voor een volle blaas! je BM wordt dan wat meer omhoog geduwd wat meestal zorgt voor duidelijkere plaatjes Nog even succes met afwachten!! xx
Mijn duimen draaien op volle toeren voor je Denise. Hoop dat je lijf je niet voor de gek houdt. Dolfijn: succes vanavond bij de vk. Twinklestar: Inderdaad we moeten allemaal snel op roze!! Bibi: Jeetje morgenavond pas! Moeten we allemaal inclusief jij nog langer wachten. Hoop echt dat alles goed zal zijn. Lan me voorstellen dat je het nu toch wel erg spannend vind. Enne, jij ego???? Je denkt net zoals allen hier veel aan anderen en leeft mee. En een berichtje over jezelf is allesbehalve ego. Die mogen er juist ook zijn. Nou ik wacht met spanning af. succes morgen met de dag doorkomen.
@ bibi dankje ik heb nu gewoon mijn rust erin gevonden en als de tijd er is dan komt het vanzelf @ dolfijn hoe was het bij de vk @ musicalfan ja we verdienen allemaal een mooi test met twee strepen
Alles was goed bij de VK, bloeddruk was 120/72, onderdruk wel wat hoger als vorige keer maar kan geen kwaad. Moet wel weer ijzer en glucose prikken voor de zekerheid (doen ze altijd rondom 30wk) Dummie ligt nu met kontje naar beneden en koppie omhoog, voetjes via opzij ook omhoog.. hahah dus nogsteeds in stuit, maar gelukkig kan het nog alle kanten op! Vind apparaten op mijn buik nogsteeds niets en schopte er dus weer flink tegen Blijft grappig! Alles liep alleen behoorlijk uit dus is laat geworden.. Nu moe en lekker me bedje in! Slaap lekker allemaal! xx
Fijn om te lezen dat alles goed was bij de vk. Dummie blijft wel lekker eigenwijs,haha! O ja, als je denkt raar tijdstip, dat klopt, ik kan nadat ik even geslapen heb nu absoluut niet slapen en dus maar even eruit en achter de compie. Hoop dat ik straks wel weer in slaap val.xxx
Hoop dat je nog even lekker hebt geslapen Musicalfan.. was inderdaad wel heel vroeg Probeer wel voldoende te rusten meis! KNUF
@ dolfijn fijn dat alles goed was met je dummie @ musicalfan wat balen dat je zo snel wakker was neem wel voldoende rust meid
Dolfijn: Nou de nachtrust was sowieso niet echt goed uiteindelijk. Ook enorme buikpijn gehad (aankomende ongi???) Dus vanmorgen om half 12 er weer in tot half 2. Ik baalde dat ik eruit moest vanwege acupunctuur, maar goed, hoop dat ik straks lekker slaap. Hoop dat jouw maagzuur beetje weg is gebleven? xxx