Hoe was het vandaag Bibi?? Ik hoop dat alles goed was.. heb aan je gedacht! en ben heel benieuwd naar je foto's @Musicalfan; maagzuur is gelukkig weggebleven, maar heb wel uit voorzorg vanille vla gehaald.. het schijnt dat dat vaak helpt! Balen dat je nacht niets meer is geworden.. hoop dat buikpijn wat is gezakt na accupunctuur en dat het allemaal mee valt.. Duim natuurlijk dat je ongi wegblijft meis.. ik geef nog niet op! Dikke knuffel! xx
Goeie morgen! Even héél snel, moet zo aan het werk namelijk. Gisteren een prachtige echo gehad met een heel mooi klein beebje met kloppend hartje!! Me = happy! Alles zag er perfect uit, ben twee daagjes teruggezet dus we zaten er niet ver naast. Ik kom snel bijlezen meiden!
Fijn Bibi!! Super voor jullie.. toch altijd een opluchting! Ben benieuwd naar de eerste foto van je kleintje maar zal nog even geduld moeten hebben.. hahhah werkze vandaag meis! xx
WAUW!!!!!! SUPER GEFELICITEERD MEIS!!! WAT GAAF!!! Echt ontzettend gaaf voor jullie.. oh, het is jullie zo gegunt! Ik hoop natuurlijk dat alles voorspoedig mag verlopen en dat je over 8 maandjes een mooi wonder in je armen kan gaan houden.. Wauw! heb echt kippevel hierzo!! Geniet van deze super test meis!
Dolfijn Mooie buik foto! Wat vervelend dat je last had van maagzuur had de VK daar nog tips voor?? Wat fijn dat het met je man ook goed gaat weer een stukje meer rust! Wat de operatie aan gaat ik denk dat ik als ik jullie was het na de geboorte zou doen soms kan het herstel van een knie lang duren en het is toch wel fijn als hij je mee kan helpen als de kleine er is! Bibi Het is idd wel lastig met een laag libido, maar het is al een keer gelukt nu is het afwachten op de volgende keer! Super dat je een goede echo heb gehad, dat is zo'n bijzonder moment! Twinklestar Knap dat je het voor deze ronde heb losgelaten!! Musicalfan Om die rede heb ik ook nog geen zin in die ovu testen en thempen omdat dat ook onzeker kan maken ipv rust geven! Ik zie wel hoe het allemaal gaat verlopen en zoals ik al zei de kans zit erin dat de ene maand we wat eerder aan de slag moeten en de andere maand wat langer door gaan eens zal het daar mee ook wel raak zijn! Wat ontzettend vervelend dat je last heb van vermoeidheid, dat komt denk ook door de burnout! Denise Gefeliciteerd met de prille zwangerschap!! Geniet ervan en ik duim dat het een plakbeeb mag zijn en dat alles goed gaat!
Hier gaat alles redelijk, heb de afgelopen dagen even een dipje gehad met vragen in mn hoofd; wat als ik niet meer zwanger mag worden of wat als de kleine dan weer stopt met leven. Niet echt positieve gedachte zeg maar, merk aan mezelf wel dat het verder van me af gaat staan het zwanger worden!
Denise!!!! Wat een goed nieuws! Oh ik ben zo blij voor je. Van harte gefelicicteerd en geniet ervan meid! Het is jullie zo gegund. xxxxx
@Marsonny; knuffel meis, het klinkt inderdaad niet echt als een positieve gedachte.. maar kan me heel goed voorstellen dat dit toch hoort bij het verwerken en afstand nemen van alles.. Toch hoop ik dat je deze gedachte weer los kan laten en je hoop op een mooie plakbeeb kan vestigen.. @Maagzuur; Rennies en vanille vla.. beiden helpen een beetje en de vanille vla vind ik ook gewoon lekker hahah dus nu gewoon maar in huis en hopen dat het niet meer nodig is.. De laatste dagen in elk geval niet! *klopt af* @Operatie manlief; we hebben volgende week vrijdag een afspraak met de orthopeet en gaan dan overleggen wat het handigst is.. er is momenteel zo wie zo een wachtlijst en als deze te lang is houdt het dus voor de bevalling al snel op.. We gaan het wel horen! Nogmaals knuf voor jou Marsonny en blijf je tijd nemen.. xx
Bibi: Blij om te horen dat alles goed was met de beeb in je buik. Kun je nu echt gaan genieten. Heerlijk gevoel lijkt me dat! Ik ben benieuwd naar een foto van je echo! xxx
Lieve marsonny Ik herken je gedachten wel. Maar lieverd, echt hou hoop hoor! Komt vast wel, maar wanneer dat is de vraag. Ik wil je alleen een dikke knuffel geven en die dipjes zijn wel normaal. Geef er lekker aan toe als je even van je af wil praten, wil huilen o.i.d. Het is allemaal niet makkelijk, als je zo graag wil, of het eens mis is gegaan. Het vertrouwen ebt dan een beetje weg. En je mag daar best verdrietig om zijn. Knuffies van mij
Spannend Dolfijn die afspraak volgende week. Ben benieuwd hoe lang die wachtlijst is. Jullie krijgen iig wat duidelijkheid. Enne blij dat de rennies en vla wel wat helpen voor het maagzuur. Inderdaad zorgen dat die twee altijd in huis zijn en hopen dat je het zo min mogelijk nodig hebt. xxxx
Het speelt ook wel mee dat ik als mn cyclus deze maand goed gaat ik dit weekend ongi moet worden, ben benieuwd! Meiden dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden en knuffels, ik hoop dat ik straks weer mn positieve vibe weer kan herpakken!!
Dit liedje van Marco Borsato klopt zo met hoe ik me voel hij zingt het dan voor een vrouw, maar als ik dit nummer hoor dan denk ik altijd aan mn kindje YouTube - Marco Borsato - Niemand Weet (lyrics)
Mooi nummer Marsonny.. begrijp heel goed dat je je erin herkent en dat het je herinnert aan je kindje.. Het is goed zoiets te hebben waar in je je verdriet even kwijt kan.. Knap en lief van je dat het deelt met ons! KNUFFEL!
Ooh Marsonny, weet niet zo goed wat ik op dit moment tegen je moet zeggen, ik hoop dat je gauw een wat positiever uitzicht krijgt. Het is fijn dat je hier je gevoel kwijt kunt.....en dat je gesteunt wordt. Het is mooi nummer, snap dat je je hierin kunt vinden....