op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; eerst een hele dikke knuffel voor jou, ik vind het zo rot voor je...Hoop echt dat je snel uit je dip bent en dat jullie ook weer heel snel het geluk van een zwangerschap mogen ervaren, het is je zo gegund!!

@ Denise; aaaah, wat geweldig!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Wat een heerlijk nieuws!! Hoe voel je je? Dringt het al door? ;)

@ Musicalfan; dank je wel! :) Het is een hele opluchting om te zien dat alles goed is.
    Hoe is het met jou?

@ Dolfijn; zal morgen even een foto in mijn album zetten, kun je spieken. ;)

2. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik voel me prima eigenlijk, het is nog een beetje onwerkelijk en ik ben nog wat onzeker, ik hoop dat beeb blijft plakken en dat ik kwaaltjesloos blijf

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise gefeliciteerd meid:D:D:D:D:D

@ marsonny dikke knuffel voor jou;)

@ musicalfan ook voor jou een hele dikke knuffel;)

@ bibi ik denk dat het ook beter is voor me zelf en kijk waar het denise heeft gebracht;)

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En Denise? wat zegt CB?
    Hoop dat alles goed is daar je banner op dag 1 is gesprongen..

KNUF! xx

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Cb zegt ZWANGER dus ik ben nu echt in de wolken, het is natuurlijk nog pril maar toch...................

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Super voor je meis!
    maakt me al weer wat zorgen ivm je banner.. maar gelukkig heb je nu een echte mooie ZWANGER banner! :D:D
    Tuurlijk is het pril maar ga wel vanaf nu genieten meis! Hoe het ook mag lopen, deze periode neemt niemand je meer af..

Nogmaals super gefeliciteerd!
    xx KNUF xx

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dank je wel dolfijn, ik ga zeker genieten.....:D

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Heerlijk Denise, lekker genieten meis! Die CB testen zijn echt een geweldige uitvinding. :D

@ Twinklestar; ook ik had het zwanger worden los gelaten en ook mij bracht het een mooi wondertje dus ik hoop héél erg dat het bij jou ook zo zal gaan!

@ echo; foto staat op mijn profiel dus jullie kunnen spieken. :D

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mooie duidelijke foto Bibi :)
    Lekker van genieten! Elke echo wordt een stukje duidelijker.. zo gaaf om je kindje te zien groeien!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise wat goed zeg heb je toch even die bevesteging ga lekker genieten van alles wat er komen gaat;)

@ bibi het komt vast goed we zien wel wat de tijd ons brengt;) en ga even in je profiel spieken ben erg benieuwd:p

@ hier ben vandaag weer erg druk en morgen weet ik niet wat manlief in de plannig heeft die komt nog weleens met een verassing of leuk idee dus ben denk weinig aanwezig;)

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw Bibi, wat een mooie foto van julie kleintje. Geweldig gevoel moet dat zijn. En je zal zien dat je buik ook straks steeds meer gaat groeien. Leuk ook dat je die ook neerzet in je album.

Marsonny: Heel mooi liedje van Marco. Dikke knuffel voor jou

Denise: Die clear blue geeft inderdaad echt de bevestiging voor je gevoel. Gaaf hoor! Nu genieten hoor!

Twinklestar: geniet van je weekend. Dikke knuffel terug

Dolfijn: Hoop dat de vla en rennies in de kast blijven.

Hier: lekker een beetje mijn rust pakken. Verder geen nieuwtjes.

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    #472 marsonny, 9 jan 2011
    Laatst bewerkt: 9 jan 2011
    Hé meiden

Ik had vandaag ongesteld moeten worden, maar niets in zicht heb af
    en toe wel buikpijn, maar verder nog nopes!
    Dat zou dus betekenen dat deze keer mn cyclus langer is dan 29
    dagen ipv korter net als de vorige keer :( :(

Ik zou haast zeggen schiet mij maar lek :) de kans dat ik zwanger
    ben is niet aanwezig!

Van een nette cyclus van 29 dagen met af en toe een keer 27
    dagen er tussen schiet het nu dus heen en weer van na de
    curretage 32,29,27 & nu ???

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vervelend Marsonny dat het nu zo onduidelijk is.. maar ben bang dat er niets anders op zit dan afwachten..
    Als het té lang duurd kan je altijd nog even contact opnemen met VK of HA.. maar die doen nu toch nog niets..
    Je lichaam zal nogsteeds wat van slag zijn meis.. geef het tijd!
    KNUF!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Bedankt voor de leuke reacties meiden!
    Ben vandaag echt heel beroerd. :( Twijfel of het een griepje is of de zwangerschap...Behalve misselijk heb ik eigenlijk nergens last van. Als de klachten maar niet alsnog gaan beginnen...

@ Marsonny; een onregelmatige cyclus is echt heel vervelend. Ik hoop voor je dat je lichaam alles snel weer op orde heeft.

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jeetje Marsonny, het zit je ook niet mee. Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten. Kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Dikke knuffel meis!

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Bibi, bah dat is niet leuk als je je zo beroerd voelt. Hoop dat het snel beter is. xxx

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    bibi wat vervelend dat je je niet lekker voelde, hoe gaat het nu??

hier Nog niet ongi, zucht wil je ongesteld worden komt er niks!
    Vandaag vertelde een collegaatje me dat ze zwanger is, pff dat is dan toch wel weer dichtbij en confronterend iemand die straks met een zwangere buik rondloopt.
    Ik hoop dat ik snel mag volgen, maar ik krijg er mn twijfels over (dipje)

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat vervelend zeg dat je cyclus onduidelijk is:( en dat van je collega dat snap ik best meid ik hoop dat je snel een mooie test hebt meid;)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hoe voel je je nu Bibi? Hoop dat het weer wat beter gaat.. er gaat een boel in de rondte qua griep etc, dus zorg dat je goed uitziekt! KNUF

@Marsonny; balen dat het niet wil gaan zoals verwacht :( wat je al zegt: wil je ongi worden, wordt je het niet.. Kan me heel goed voorstellen dat het heel frustrerend is..
    en dan het nieuws van je collegaatje; heel dichtbij komt het dan.. Dikke knuffel meis! en ik hoop dat je cyclus snel weer duidelijk is!

@Twinklestar; al ei-verschijnselen? ;) Op tijd beginnen met klussen :D KNUF!

@Musicalfan; heb je al weer een poging mogen wagen meis? heb namelijk even geen idee hoever je in je cyclus zit.. en wil graag met je mee leven ;) KNUF!

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn ik weet niet dolfijn zou kunnen maar kan het niet zo goed plaatsen maar met klussen komt het wel goed;)

Deel Deze Pagina