@ bibi wij willen het ook niet weten als het zo ver is maar ja net wat je zegt de verleiding maar net wat je al zei als het maar gezond is dat is toch het aller belangrijkste nee bibi ik ben er niet zo mee bezig alleen heb het gevoel dat me lichaam me voor de gek aan het houden is we zullen het zien
Jeetje Bibi, dat was schrikken zeg! pff, ik lees het en schrik er al van, maar gelukkig was alles goed. Kun jij ook weer rustiger slapen. Hoop dat je je verder goed voelt. En mooi hoor de echo foto. Beebje groeit goed. Geniet ervan! xxx
Dank jullie wel meiden! @ Twinkelstar; ow, vertel, heb je kwaaltjes dan? Ik duim voor je hoor, je weet nooit meis.
Musicalfan Ik vind het dapper van je dat je toch nog wacht met de pil ondanks dat je weet dat je dan best heftige pijn kan hebben ik hoop echt dat de pijnstilling zal helpen! Bibi Ik heb echt heerlijk gereden Van mijn ouders heb ik ook nooit een paard gehad, heb jaren lang een paard bij gereden van een vriendin en mijn 1ste paard heb ik van mijn man gekregen 7 jaar geleden helaas is deze binnen een jaar overleden. Mn huidige paardje word 6 in maart, maar hem heb ik al vanaf 4 maanden oud op de grond er naast vertrouw ik hem volledig, maar als ik in het zadel zit nog niet zo dus vandaar les, heb gisteren gelijk voor volgende week afgesproken! Kan me heel goed voorstellen dat je schrok toen ze het hartje niet konden vinden! Wel fijn dat de echo liet zien dat alles goed was. Ga strakkies even je foto's kijken! Hier Verder is hier de rust weer terug gekeerd ongi loopt op zijn eind en dan begint de nieuwe maand weer met nieuwe kansen
@ bibi ik heb last van me (*)(*) dat heb ik normaal nooit zolang alleen rond me ei en als ik ongi ga worden heb erg last van het zuur al ik heb gegeten maar heb ook af en toe ongi krampjes dus denk toch dat me ongi eraan zit te komen we zullen het allemaal wel zien bdankt voor het duimen
Ik duim heeeel hard Twinklestar Fijn dat je prettig gereden hebt Marsonny! @Hier; lichte blaasontsteking geconcludeerd door HA, eerst proberen het op natuurlijke manier op te lossen en anders vanaf vrijdag aan de antibiotica.. maar HA vond het nu nog niet noodzakelijk.. Ben wel blij dat er oorzaak is gevonden voor harde buiken, maakte me er toch wel wat druk over.. Dus we wachten het even af
Marsonny: Inderdaad nieuwe ronde, nieuwe kans. Ik blijf voor je duimen hoor! En fijn dat je fijn hebt gereden. Lijkt me wel heel veel verzorging ook een eigen paard, maar wel super gaaf! Hoop dat je lang van je paard mag genieten. Twinklestar: Spannend, ik hoop het echt zo voor je. Dolfijn: Een blaasontsteking? Bah! Hoop dat het vanzelf overgaat, en dat je niet aan de antibiotica hoeft. Doe rustig aan hoor!
@ Dolfijn; dat is wel minder meis. Hopen maar dat het snel over is. Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn echo! @ Twinklestar; spannend meid. Ik zal er niet de hele tijd over proberen te beginnen, ik duim gewoon mega-hard voor je dat het deze ronde hartstikke raak is! @ Marsonny; goed zo, je klinkt lekker positief. Je paard is nog jong, leuk zeg. Als het goed is kun je er dus nog heel wat jaartjes plezier van hebben. Is het een hengst of een merrie? Want zo'n jonge hengst rijden zou ik ook niet zomaar durven denk ik. (ik weet trouwens niet eens of ik na al die tijd überhaupt nog zou durven rijden )
Graag gedaan hoor Bibi oh ja, HA had nog even gevoeld hoe kindje lag.. maar nogsteeds in onvolkomen stuit.. begin langzaam toch wel benauwd te worden dat dit zo blijft.. maar aangezien bij beste vriendin in wk 35 nog draaide hou ik moed Nu ruim 29 wk dus nog 5,5 te gaan! hihihi liever wat eerder hoor.. het draaien dan.. De bevalling mag nog even op zich laten wachten!
meiden bedankt voor jullie lieve woorden ik hoop dat het zo mag zijn maar de hoop hier word wel steeds minder krijg steeds meer afscheiding die ik normaal heb als ik ongi ga woorden dus denk dat het niet ermee bezig zijn deze ronde niet echt heeft uitgehaald maar we zullen zien @ bibi geeft niks hoor meid ik vind het niet erg als je het er over hebt we wachten het af vind het lief dat je zo meeleeft @ dolfijn doe rustig aan ik hoop dat de antibiotica niet nodig zal zijn en de blaasontsteking zelf verdwijnt en ook hoop ik dat jullie dummie gewoon nog even omdraait @ musicalfan dankje wel
ik heb nog steeds last van me boobs maar krijg steeds meer het gevoel dat ik toch ongi ga worden kon vanmorgen mijn nieuwschierigheid niet meer bedwingen en denk misschien heb ik mijn ei toch eerder gehad ik doe een test maar geen twee roze streepje op mijn test ik hoop dat mijn gevoel er naast zit maar tot nu toe heeft me gevoel er nog niet naast gezeten jammer genoeg wel ga ik na deze ronde denk toch een afspraak maken bij de ha want ik vraag me toch steeds en steeds vaker af of er niks mis is ik heb me er bijneergelegd dat als het onze tijd is ons wondertje wel komt maar toch wil ik wel graag weten of het kan dit klinkt misschien raar maar zo voelt het nu gewoon
Je bemt nog bijna een week voor Nod, ik zou nog ff wachten met testen hoor, wordt je alleen maar depri van Ik testte een 5 dg voor nod ook negatief met oud en nieuw, ik moest die dinsdag pas ongi worden. Die donderdag testte ik pas positief dus er is echt nog wel hoop meid......
dankje denise we wachten het maar af ik weet wel het is heel vroeg maar heb ook sterk het gevoel dat ik me ei eerder heb gehad maar we zullen zien over 6 dagen
Dolfijn Balen van de blaasontsteking, hoe gaat het daar nu mee? Dummie ligt nog lekker met de bips naar beneden, heb trouwens toen op internet ook gelezen dat ze met accupuntuur een kindje kunnen draaien die in stuit ligt. Musicalfan Het is idd een hele verzorging een eigen paard, je moet er dagelijks naar toe, maar ik heb geluk dat mn man me helpt we gaan eigenlijk bijna altijd samen. Hij gaat ook als ik 's avonds moet werken, maar ik ga ook geregeld overdag als ik vrij ben zelf als ik de auto tot beschikking heb. Ons paard word in maart 6 jaar en we hebben hem al vanaf dat hij 4 maanden oud is, zou hem ook niet kunnen missen! bibi Mn paard Noah is nu 6 jaar oud en hij is inmiddels al 3 jaar geen hengst meer Paardrijden verleer je niet als je op een heel braaf dier zou zitten dan ben je 1st je balans even kwijt maar op een gegeven moment dan komt het spiergeheugen weer boven en dan gaat het steeds makkelijker Twinklestar Lastig hé om geduld en vertrouwen te blijven hebben in je lichaam als je al een tijdje bezig bent met zwanger worden! Ik ken dat gevoel wel een beetje (het kwijt raken van vertrouwen in je eigen lichaam) toen we er achter kwamen dat ons kindje niet meer leefde en dat heb ik nu soms nog wel een beetje! Neem de tijd meis, geef je een hele dikke knuffel, misschien was je net wat te vroeg met testen! Even iets anders Wat voor werk doen jullie of studeren jullie nog? Ik Ik werk 28 uur op een woonvorm voor mensen met een verstandelijke beperking en autisme, heb dus een onregelmatige baan met vroege, avond en slaapdiensten Misschien leuk om elkaar net wat beter te leren kennen, misschien heeft 1 van jullie ook een vraag over iets anders dan zwanger worden
@ marsonny wat lief van je het is inderdaad moeilijk om vertrouwen te hebben in je lichaam vooral omdat mijn cyclus ook zo wisselend is ik geef jou ook een hele dikke knuffel ik ben 29 jaar en ben getrouwd met een hele lieve man inmiddels al weer bijna twee jaar ik werk niet ben huisvrouw zou ik maar zeggen manlief heeft een goede baan en zegt dan kan jij je straks lekker voor ons wondertje zorgen ik heb wel altijd gewerkt maar de laatste 2 jaar ben ik dus thuis leuk dat je erom vraagt marsonny
@blaasontsteking; vandaag wat meer pijn dus gaat toch antibiotica worden VK gebeld en die gaf aan dat er meer gevaren zitten aan doorlopen met blaasontsteking dan aan de antibiotica.. Dus morgen ochtend weer naar HA voor recept. @Manlief; is goed gekeurd voor knieoperatie! had het eigenlijk niet verwacht na alles maar gelukkig is alles goed genoeg en kan hij 03 febr de operatiekamer in.. Wat er precies gaat gebeuren blijft onbekend tot orthopeet erin is en ziet wat hoe alles erbij ligt.. Dus de herstelperiode is ook onbekend.. hihihi nu maar hopen dat manlief (letterlijk) weer op de been is voor bevalling! @Werk; ik werk als hulp in de huishouding bij een gezin (nu nog 1 dag in de wk) en verder ben ik stiefmoeder van een stel pubers Dus werk genoeg.. en straks lekker de tijd voor onze Dummie.. @Stuitligging Dummie; ik wacht het nog maar even gewoon af en probeer me er niet te druk over te maken.. maar ben idd al wel aan het inlezen op draaipogingen en andere opties Dus bedankt voor de tip!
@dolfijn: wat vervelend zeg die blaasontsteking en dan ook nog een die antibiotica bah Ik hoop dat dummie nog uit zichzelf draait, is toch makkelijker haha @twinkle: heb je helemaal niets gevoeld van je ei dan......? ik duim voor een roze test. @marsonny: fijn dat je je een goed gevoel had bij het berijden van je paard. ik heb zelf helemaal niet met paarden en paardrijden maar ik heb hier vriendinnen die mij ervan overtuigen dat het heel ontspannen kan werken. @musicalfan: ik hoop echt dat het geluk je binnenkort toelacht en je niet meer zoveel pijn hoeft en dat je opnieuw een wondertje bij je mag dragen. ikzelf: Alles gaat prima, volgende week donderdagavond eerste echo, ik kon toch niet wachten dus heb bij een echobureau een afspraak gemaakt Mijn opa gaat die week daarna voor een paar maanden terug naar suriname dus ik wil het graag het weekend vertellen met ondersteuning van een hopelijk goede echo. Heb nu een soort van spierpijn in mijn buik, het voelt een beetje raar en vanmorgen voor het eerst kokhalsend door het huis gewandeld. Was gelukkig snel weer weg. Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 28 jaar wij zijn 5,5 jaar samen en wonen 3 jaar samen. Wij hebben een engelse bulldog van nu 2 jaar (ons kind nu nog ahaha) En jah wat doe ik, ik heb een administratieve baan bij de pliesies heel leuk en veelzijdig. Bekijk bijlage 123252
Twinklestar Het is logisch dat de wisselende cyclus het allemaal veel lastiger maakt, dat herken ik wel want sinds alles wat er gebeurd is zwangerschap, miskraam opwekken, gedeeltelijke curretage is mn cyclus ook niet meer zo betrouwbaar als dat die was! Ik probeer daar zo ontspannen mogelijk mee om gaan, maar toch gaat je gedachte er wel naar uit! Jeetje dat lijkt me echt fijn dat je thuis kunt zijn en idd als jullie wondertje er dan is om daar alle tijd voor te hebben om voor te zorgen! Dolfijn Als de antibiotica idd minder schadelijk is dan doorlopen met blaasontsteking is dat een verstandige keus! Wat fijn dat je de tijd en ruimte heb om voor het gezin en het aankomende gezinslid kan besteden! Super dat je man goed is bevonden voor de operatie, maar als ze nog niets kunnen zeggen over de operatie zelf dan is er ook geen zicht op het herstel? Hier; Ik ben zelf 31 (word in mei 32) en ik ben dit jaar 11 jaar samen met mijn man waarvan in september 4 jaar getrouwd. Ik heb ook een stiefkind of zoals ik het noem mn weekendkind/zoon van nu 13 jaar oud ook een heerlijke puber al moet ik zeggen dat wij daar niet zo heel veel van merken. Over mn werk heb ik net al verteld en er gaat in dit huishouden ook veel tijd naar mn paardje Noah
Denise Het 1ste wat ik kon zeggen toen ik klein was was paadje dat zegt denk ik wel voldoende. Ik mocht van mn moeder pas met 9jr op paardrijden en dat is nu 22 jaar later ook niet verdwenen. Ik hoop dat je een mooie echo krijgt om te showen aan de familie! Wat een onwijs gave hond!!