Dit is Noah toen die 4 maandjes oud was en net bij ons was; http://i59.photobucket.com/albums/g317/marsonny/Noah/DSCF0041.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g317/marsonny/Noah/DSCF0018.jpg Dit is een foto van een paar maandjes geleden; http://i59.photobucket.com/albums/g317/marsonny/Noah/CIMG0512.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g317/marsonny/Noah/CIMG0810.jpg http://i59.photobucket.com/albums/g317/marsonny/Noah/CIMG0800.jpg
@ marsonny ik hoop dat we allebei snel wat duidelijkheid krijgen in onze cyclus en inderdaad dat maakt me af en toe wel onzeker wat een mooi paard zeg ja ik vind het thuis blijven heerlijk maar zelfs dan heb je het nog druk maar dat vind ik niet erg @ denise wat een mooie bull zeg wij hebben ook twee honden eigenlijk zijn dat ook een beetje me kindjes
@Operatie manlief; nee, ze kunnen dus nog helemaal niets zeggen.. in het "ergste geval" is herstel 9 weken voor wat ze nu kunnen zeggen.. dus dan gaat het er om hangen @Mij; ben 29 jaar (sinds zondag!) en getrouwd (sinds 09-08-07)met een weduwnaar met 4 kinderen uit zijn eerste huwelijk. 20,18,17 en 16 jaar.. Die van 20 hebben we geen contact meer mee. Hij is 48 jaar We hebben een franse bulldog (bijna 7) en een lieve poes (bijna 13) Ben inderdaad blij dat ik de tijd en ruimte heb voor ons gezinnetje, want na het overlijden van hun moeder (2005) is er veel veranderd voor ze.. dus gemakkelijk is het zeker niet geweest. Gelukkig is alles redelijk op de rit en genieten we gezamelijk van de zwangerschap @Denise; ik ga duimen voor een hele mooie echo enne.. vergeet je tissues niet.. het is echt super speciaal dat eerste moment dat je iets ziet van jullie wonder!
Net even foto gemaakt van onze wieg (zie foto album babykamer) hihihi onze poes gedraagt zich super! Ligt heel netjes in haar mandje onder de wieg helemaal trots op haar!
Aaach wat ligt ie lekker, dus jij hebt ook een knorretje rondlopen dolfijn, het is ergens een beetje familie hihi Mijn moeder wilt ook graag mee naar de eerste echo, dus dat worden zeker tissues mee. Ik had even gevraagd en met 7 en halve week kan een uitwendige echo ook werken dus ik ben benieuwd, anders kan een inwendige altijd nog.....
ik ook, ik had verwacht dat mijn moeder blij was dit weekend toen we het gingen vertellen, maar zo blij, echt niet normaal. Ze werd helemaal emotioneel en heeft het hele etentje zitten glunderen, ongelooflijk haha, we gaan het volgende week zaterdag aan mijn schoonouders vertellen en zondag aan mijn opa en oma. Wij komen eigenlijk nooit zomaar bij s-ma omdat ze ruim uur rijden weg woont, maar zaterdag is schoonbroer terug van 6mnd studie in China, dus mooi moment om samen te zijn en het te vertellen
@ denise wat leuk zeg dat ze zo blij was dat moet wel goed voelen wat spannend zeg je schoonouders zijn vast net zo blij en natuurlijk je schoonbroer ook
Ik denk het wel, had eigenlijk het idee dat s-ma het niet zo leuk zou vinden dat haar zoon vader werd toen we begonnen. Maar met kerst ging het er ineens over dus toen hadden we verteld dat we al bijna 10 mnd bezig waren, ze werd er helemaal vrolijk van dus ik weet zeker dat ze blij is. Mijn vriend heeft ook nog een zus, een stiefzus en nog 2 stiefbroers dus we krijgen nog wat te verduren hahahahah. Ik heb alleen nog een zusje die vertel ik het volgend weekend als mijn oma hier is denk ik.... Hoe gaat het eigenlijk bij jou, voel je nog wat???? Ik duim nog steeds
@ denise wat spannend allemaal maar het komt vast goed als jullie het mooie nieuws vertellen ga maar lekker van die mooie momenten genieten hier nog steeds last van me boobs verder af en toe wat last van ongi krampjes de afscheiding valt nu wel weer mee ik wacht het af nog zes dagen dan zulen we zien
ik ben echt heel erg benieuwd, ik was er echt van overtuigd dat ik ongi ging worden, maar het gebeurde maar niet, ik hoop echt voor jou dat het ook zo uitkomt
Twinklestar: Ik blijf heel hard voor je duimen hoor! En, mocht het niet raak zijn, doe dan waar je je goed bij voelt. Misschien geeft het je rust als je inderdaad dan naar de huisarts geweest bent. Dikke knuffel speciaal voor jou xxx
Jeetje, wat is er veel geschreven zeg. Dolfijn: Fijn dat je man snel aan de beurt is. Hij is vast wel weer op de been tegen de tijd dat dummie zich aankondigt. Daar gaan we voor! Enne, dummie is net als zijn mamma beetje eigenwijs. Die ligt heerlijk zoals hij ligt. Maar ik hoop voor je dat hij zich nog omdraait. Inderdaad verstandig om antibioticakuurtje te nemen dan. Hoop dat je snel van die blaasontsteking af bent. Enne, die wieg, prachtig! Ik heb hem ook, alleen dan in koloniaal. Helaas heb ik hem dus nog niet nodig, maar dat komt vast wel. Marsonny: wat een prachtig paard! Ik vind het sowieso prachtige dieren. Ben alleen niet zo'n held met paarden. Geniet er maar van! Leuk dat je zo van iedereen wat meer te weten komt. Denise: Spannend die echo volgende week. Leuk dat je moeder zo enthousiast was.Hoop dat je een mooie echo zal krijgen.En inderdaad de tissues mee! En wat een geweldige hond! Oke, ik dan, ik ben 28 jaar, hoop bam moeder te worden, werk in de kinderopvang en heb 2 katten(zie foto avatar)en een konijn.
O ja, twinklestar: Quote:ik werk niet ben huisvrouw zou ik maar zeggen. Dat al is een hele zware baan hoor! mensen onderschatten het ten zeerste. Maar juist als huisvrouw, moet je van alle markten thuis zijn. Enne, ik hoop ook heel erg dat je gevoel er naast zit xxx