op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Voel niks eigenlijk, heb een blaasontsteking sinds zaterdag en eergister had een flinke steek rond mijn eierstok en raar soort rugpijn, maat nu helemaal niets.

Hoe is het bij jou?

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @musicalfan oh ja p die pendels daar pin ik me niet meer op vast.......heb er al zoveel gehad :(

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan hier gaat het niet zo lekker heb een beetje griep ondewr de leden denk ik en zit al een paar weken niet zo lekker in mijn vel maar dat komt wel weer goed met praten kom je een eind hoe is het met jou;)

@ sasje wat leuk dat je hier mee komt kletsen dus bij deze welkom hier:D

@ dolfijn ja ik mis haar wel heel erg het duurt wel erg lang voor ze weer internet heeft ik hoop dat ze snel weer terug is;)

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey Denise, geen pijl op te trekken met die kwaaltjes, aangezien je die bij beide kan hebben. Hoop dat die voor zwangerschap zijn.

Twinklestar: Wat naar dat je niet zo lekker in je vel zit. En een griepje. Bah, je hoort het veel. Beterschap meid en zorg goed voor jezelf (of laat je verzorgen).

Ik zit op de wachtbank, maar ik ga nergens meer van uit. Ga in Nov terug naar gyn en ben erg benieuwd of er iets gaat gebeuren op het gebied van de pijn en de kinderwens. We zien wel.

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan dankje wel meid het komt ook allemaal wel goed daar geloof ik in heb gewoon even een dipje maar ik heb een hele lieve man die helemaal achter me staat gelukkig;) ik hoop dat het gewoon raak is voor je meid ik hoop in ieder geval dat de gyn je pijn weg kan nemen een hele dikke knuffel:)

6. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sonny & ik zijn gister avond naar t strand geweest, wezen uit eten & daarna symbolisch de foto van t overleden kindje verbrand op t strand (die ik niet wilde hebben, maar bij son in zn handen
    was geduwd)
    Ik voelde me ook heel erg opgelucht dat ik die foto ook nooit meer per ongeluk kan tegen komen in de toekomst.
    Samen een poging gedaan voor een nieuwe start, sampies & en hopelijk in de toekomst met een kindje van ons samen erbij.
    De avond verder voelde goed, we bedachten heel onverwacht om naar t strand te gaan, t enige wat we wel gepland hadden is die foto mee nemen.

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Fijn dat het symbolisch verbranden het gevoel van opluchting geeft. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik zit hier met tranen te lezen wat je schrijft Marsonny.. wat ontzettend erg voor jou en Sonny..
    Kan me niet voorstellen wat voor leegte het moet geven om je kindje te verliezen.. maar voel je pijn en leef met je mee..
    Hele, hele dikke knuffel speciaal voor jou.. neem je tijd om dit allemaal te verwerken en te plaatsen..

@iedereen; ik heb inderdaad nog geen internet door problemen met de provider, maar als het goed is wordt het deze week eindelijk opgelost :D
    Mis iedereen ontzettend, maar het doet mij goed om te lezen dat ik gemist wordt door jullie..
    Alles gaat super goed, buikje groeit prima en eerste getrappel vorige week gevoeld.. en sindsdien kan ik er elke dag wel even van genieten..
    Voel me verder ook prima :)
    Hoop einde van de week weer mee te kunnen kletsen met jullie en zal dan ook verder reageren op alles..

Hele dikke knuffel voor nu alvast en hopelijk tot het einde van de week!

xx KNUF xx

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies neem de tijd om alles te plaatsen;)

@ dolfijn wat heerlijk dat je even snel langs komt we hebben je zo gemist kan niet wachten tot je weer met ons mee komt kletsen
    en wat heerlijk dat je de kleine nu ook voelt ga genieten van elk moment;)

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Was net bij de HA voor een testje van mijn blaasonsteking, ze heeft gelijk even een zw test gedaan maar deze was nega :(
    Ongi zal vandaag of morgen dus wel doorzetten, jammer maar helaas. Ik heb iig geen blaasonteking meer hihi

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ongi heeft idd gister doorgezet zonder aankondiging, dus wij mogen door naar ronde 8 :(

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    :(wat balen denise een hele dikke knuffel

13. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dank je ik kan hem wel gebruiken :(

14. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marsonny, heel veel sterkte joh! Gelukkig heb je een lieve vriend die je steunt en wij zijn er natuurlijk ook voor je!! Xxx

@Denise balen van je ongie!!dikke kus

Hier gaat alles goed. Alles gezond en wel..elke dag weer knijp ik in mijn handjes. Met dit geluk.

Ik wens jullie dit allemaal.
    Ik blijf duimen voor jullie allen. Veel liefs

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ biancje bedankt meid geniet maar lekker van je buikkie meid;)

@ denise geen dank we hebben die knuffel soms zo nodig;)

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Marsonny: Wat een mooi symbolisch afscheid hadden jullie gemaakt voor jullie kindje. Ik las het met kippenvel.
    Hoop dat het een beetje met jullie gaat. Sterkte meid en je weet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan.

Liefs van mij

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey meiden

Tis hier best stil.

Twinklestar: Hoe is het nu met je. Gaat het weer wat beter? Ik hoop het zo. Dikke knuf

Denise: Balen meid, van je ongi. Hoop dat je wel met volle moed een nieuwe ronde in gaat. Al blijft het iedere maand moeilijk als die ongi zich aandient. Knuffel van mij voor jou!

Dolfijn: Blij om te lezen dat alles goed met je gaat. Hoop dat je internet snel weer werkt want we missen je wel.

Sas: Hoe is het met jou?

Biancje: Fijn dat het zo goed met je gaat. Volgende week weer naar de vk. Spannend.

Andere meiden: Hoe is het verder met jullie?

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier nog op het wachtbankje. Nog even geduld, maar weinig hoop ivm endo. Ik heb Maandag een afspraak bij de gyn. Daar kijk ik wel naar uit.

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Spannend maandag, musicalfan, ben benieuwd wat zijn bevindingen zijn.

Wij hebben voor deze maand even pauze, geen ovutesten of gericht klussen. De teleurstelling is erg rot als je zo je best doet rond de eisprong.
    Dus nu even niks, probeer hier ook wat minder aanwezig te zijn om er minder mee bezig te zijn

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan heb even in een dipje gezeten maar voel me nu weer goed lief dat je ernaar vraagt;) heb op 09-11 mijn lh piek gevonden dus ben helemaal blij;) veel succes bij de gyn ;)

Deel Deze Pagina