op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje musicalfan;) ik hoop dat jij ook snel goed nieuws hebt:)

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; ik voel me prima hoor, dank je wel. ;)
    Leuk dat je ook in de kinderopvang werkt, ik ook. :) Heb wel vandaag bekend gemaakt dat ik niet terug kom als de beeb er is...Heb mijn studie en stage nog en ik wil echt heel graag mijn diploma halen dus straks ben ik even mama en student, denk dat ik het daar druk genoeg mee ga hebben. ;)

@ Denise; dus jullie hebben het nieuws verteld? Leuk is dat hè?

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi morgen alweer 12 weken joh;)

4. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden wilde graag denise nog feliciteren.. gefeliciteerd meid!!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ michele het begint op te schieten meid nog een paar dagen:)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Musicalfan; ik hoop dat jij je wieg ook snel klaar mag gaan maken meis.. het is je zo gegunt! KNUF

@Bibi; fijn dat je je goed voelt! enne.. student en mama is inderdaad al zwaar genoeg lijkt me ;) Geniet van je zwanger zijn!

@Denise; ben heel benieuwd naar iedereens reactie op jullie goede nieuws, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen!

@Michele; Alles in de startblokken? hihih ik hoop dat je er klaar voor bent en snel mag gaan genieten van jullie meissie! Zie staan dat je 2-1 gestript wordt als het dan nog niet is begonnen. Ik hoop dat je alles volledig op eigen kracht mag doen meis! Succes!

@Twinklestar; ik duim nogsteeds hoor! ;) xx

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dankje:)

@ weinig nieuws te vertellen nog steeds last van me boobs maar en stuk minder ga zometeen even de boodschappen in huis halen is dat ook maar weer gebeurt:p verder een druk weekend met verjaardag en we willen ook nog wat in huis doen dus al met al weinig tijd voor zp:(

8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinklestar
    Ik hoop ook dat mn cyclus niet meer zo all over the place is, maar daarvoor zal ik gewoon geduld moeten hebben en letten op de seintjes die mn lichaam geeft

Als je een druk weekend heb geeft dat ook lekker wat afleiding ;)!!

Dolfijn
    Wat schattig jullie wieg en met de poezel er onder, denk dat onze katten niet zo hun best gaan doen om braaf in een mandje te gaan liggen.

Musicalfan
    Wat een ontzettend leuke poezebeesten heb je!!

Bibi
    Wat voor studie doe je?

Hier
    De ongi is klaar of ik moet in eens net als de afgelopen 2x nog een nabloedinkje krijgen 2 dagen na de ongi is af gelopen, dat zou morgen moet en zijn ben benieuwd. Verder gaan we het deze maand weer proberen :)

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny dat is waar de dagen gaan dan wel een stukje sneller;) ik hoop dat jou cyclus snel weer normaal verloopt dat geeft toch weer een stukje rust:) ik wens jullie heel veel succes deze ronde;)

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey ja hier wel klaar voor de dame. trekken jullie het nog een beetje (nog niet zwangeren)?? tijd komt echt meiden!!!!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Even dikke weekend knuffel voor allemaal!

Hier wat last van harde buiken door lichte blaasontsteking.. ruzie gehad met HA dus geen antibiotica gekregen..
    Wacht het even af maar ga anders toch ff HAP bellen..

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    ach lieve dolfijn, het zit je niet mee. ruzie met de huisarts?? Dat is niet zo mooi. Bel maar de huisartsen post. Die kan je vast wel helpen. Dikke knuffel terug

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje dolfijn wat een toestand met de huisarts, gaat het wel met je??

hier
    Vandaag nog op kraamvisite geweest bij een vriendin van mij die is vorig jaar oktober bevallen, maar kon me er eerder nog niet toe zetten en vandaag was het nog best confronterend!

Moet ook nog bij mn nichtje op kraamvisite die is begin deze maand bevallen!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn doe rustig aan meid dikke knuffel voor jou;)

@ marsonny ik begrijp dat je er niet eerder toe in staat was je hebt een hefftige periode achter de rug knap dat je nu toch bent gegaan;) voor jou ook een dikke knuffel:)

@ hier mijn boobs heb ik geen last meer van wel meer last van de afscheiding die ik altijd heb als ik ongi ga worden dus denk dat het er wel aan zit te komen:( als ik maandag nog niet ongi ben ga ik misschien wel weer een testje wagen:) allemaal een fijne weekend heb het erg druk dus weinig tijd voor zp

xx twinklestar;)

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; wat vervelend meis. Heb je de hap inmiddels gebeld?

@ Marsonny; ik doe de Pabo. :) Echt super leuk en ik weet ook heel zeker dat het is wat ik wil dus ik werk momenteel super hard om zover mogelijk te komen voordat de kleine er is.

@ 12 weken; ja ja, die mijlpaal hebben we bereikt. :) Het voelt echt als een opluchting. Nu op naar de 20 weken...

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Musicalfan; nogmaals dikke knuf en nu houden hoor ;)

@Marsonny; knap dat je toch bent gegaan meis! heel veel bewondering voor.. kan me goed voorstellen dat het eerder niet pastte bij de gevoelens die je zelf een plek moest geven.. Dikke knuffel voor jou meis!

@Twinkle: ik duim stug door: wil roze zien :D:D duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

@Bibi; gefeliciteerd met je 12 wk :) heerlijk gevoel vond ik dat.. maar het blijft de onzekerheid je vast af en toe parten spelen.. maar ook dat komt goed hoor meis! als je straks je beebje voelt bewegen weet je dat het echt is!

@Hier; nog geen HAP gebeld, het is te doen vandaag.. alleen heel vaak plassen.. drink veel cranberry sap en groene thee met cranberry en hoop daarmee verdere ontsteking in elk geval voor te blijven. Maandag weer controle bij VK dus dan even verder overleggen.. Hou temp in de gaten want verhoging mag ik dus echt niet krijgen.

Fijne avond allemaal! xx

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    vanmorgen een test gedaan maar hij was weer omo wit:(:(:( ik ga nu mijn ongi afwachten en als die is doorgekomen ga ik de ha bellen;)

@ dolfijn 30 weken alweer wat vliegt de tijd;)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen van je omo test meis, ik heb echt heel hard geduimt :( Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dat je goed geholpen mag gaan worden nu verdere stappen noodzakelijk lijken.. KNUF
    enne..
    Gaat zeker hard Twinkle! maar ik geniet nog elke dag en nu des te meer..
    hahah gister echt mega smile op me gezicht bij de VK; voor 90% zeker is Dummie gedraait :D:D en ligt ie nu eindelijk met hoofdje naar beneden..
    Dus als alles goed gaat mag ik gewoon lekker thuis bevallen :) haha het is maar waarnaar je uitkijkt ;)
    Begin nu wel heel nieuwschierig te worden naar onze Dummie hoor.. hihi nog in 8-12 weekjes geduld hebben :p

Hoe is het verder met iedereen? het is hier erg stil de laatste tijd.. Hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Dikke knuff voor allemaal! xx

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dankje voor je lieve woordjes:) ik hoop ook dat ik snel duidelijkheid heb want tot nu toe geen ongi geduld is een schone zaak;) ja de weken schieten voor bij ga nog maar lekker van elke minuut genieten;) ik hou jullie op de hoogte

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle
    Wat balen van je test, maar ik duim ook nog voor je dat het toch allemaal goed mag gaan en dat je snel duidelijkheid mag hebben! Ik kan me goed voorstellen dat je mocht je ongi worden je toch een afspraak bij de HA wilt maken!!

Dolfijn
    Fijn dat de kleine toch bedacht heeft om te draaien :D brave dummie!! Kan me goed voorstellen dat je er zoveel mogelijk van geniet!

Hier
    Gaat het het goed, na nog wat na-hikjes van de ongi is dat nu over en gaan we zien wat deze ronde mag brengen!!

Deel Deze Pagina