Fijn dat de arts je meer kon vertellen Musicalfan! en meteen een behandeling voorstelde.. Kan me goed voorstellen dat je nu niet eerst aan de pil wil, maar alle tijd en kansen nog wilt benutten! Ik duim/hoop/bid met je mee dat er nog een wondertje mag ontstaan zodat je operatie niet nodig hebt.. het is je gegunt meis! En 4 maanden is wel een beste periode maar te overzien, zeker als de pijn tijdens menstruatie nu te behappen is.. Fijn dat medicijnen accupunctuur hier bij wel iets helpen.. Heel veel succes meis! Dikke knuffel! xx
Wat fijn musicalfan dat de artsten hier zo goed mee omgaan, en ook nog eens snel reageren met een een behandelplan. Ik hoop voor je dat het allemaal niet nodig is en dat het voor de operatie lukt, het is je van harte gegunt
@ musicalfan vier maanden zijn best lang als je iets graag wilt maar gelukkig te overzien wat fijn dat de pijn wel redelijk houdbaar blijft ik hoop dat de operatie niet nodig zal zijn en dat je voor die tijd hier gewoon komt vertellen dat je een wondertje verwaacht je hebt het zo verdient net als alle andere dames natuurlijk een hele dikke knuffel voor jou
Vandaag controle bij VK gehad.. Alles was weer ok Bloeddruk is wel iets hoger, maar niet ernstig. Dummie ligt er netjes voor in hoofdligging en is al iets ingedaald. Zijn/haar hartslag was ook prima.. Dus we gaan gewoon lekker door saampjes Moet iets gaan halen tegen maagzuur in de hoop dat dit de misselijkheid ook wat doet afnemen, baarmoeder zit gewoon hoog momenteel dus daar kan ik best wat last van hebben..
All: Thanks voor jullie lieve reacties meiden. Dolfijn: super dat je kindje nog goed ligt. gaat nu allemaal wel opschieten. Spannend hoor! Doe rustig aan en hoop dat je straks iets hebt tegen het maagzuur wat je gaat helpen daar iets minder last van te hebben. xxx
En Marsonny?? mag ik nogsteeds verder duimen voor je?? oh.. ik vind het spannend!!! en duim heel super mega hard verder
Nog niet ongi, maar het zit er denk ik wel aan te komen > buikpijn! Ook nog niet getest we wachten vandaag af!
@ Marsonny; wat spannend!! Meid, ik blijf ook hopen en duimen hoor. Sterkte met afwachten vandaag! @ Dolfijn; wat heerlijk dat alles ok is met jou en beebje. Het begint al op te schieten joh! @ Musicalfan; fijn dat de arts in elk geval meteen opstond voor een operatie. Ik hoop inderdaad dat je dan minder pijn zult hebben. En ik snap heel goed dat je niet aan de pil gaat. 4 maanden is te overzien en ik zou ook elke kans benutten denk ik. Succes met alles meis! @ hier; moest eigenlijk werken vandaag, maar de waterpokken zijn uitgebroken. Ik heb ze nog nooit gehad dus kan nu echt niet op het kdv komen. Maar heb vorige week al gewerkt met twee kindjes die het nu dus blijken te hebben dus ik maak me wel wat zorgen...Duimen jullie mee dat ik niet besmet ben?
Natuurlijk duim ik mee Bibi.. en hoop dat je niet besmet bent! maar gelukkig ben je je eerste trimester al door, dus wat dat betreft zijn risico's voor beebje al wat minder.. en ff gezocht op internet.. lees dit maar eens: Waterpokken en zwangerschap - Medic Info Dus niet teveel zorgen meis, dat is ook niet goed voor beebje! Dikke knuffel! en hoe voel je verder? begint er al een mooi buikje te groeien?
Bibi Ik duim voor je dat je niet besmet bent, jeetje meis!!! Hier Vanmorgen net na ik hier het bericht geplaatst heb moest ik naar het toilet en bij het afvegen was het licht rood dus ik dacht jammer het is niet raak en de ongi is begonnen. Nu voel ik me wel ongesteld buik en rugpijn, maar net ging ik naar het toilet en ik vloei helemaal niet en bij het afvegen ook helemaal niets Ik zal wel eens iets normaal doen
hahah hou jij het maar lekker apart hoor meis.. hihiih zolang je ongi dan maar wegblijft en je snel een mooie test in handen hebt!
Ik moet wel zeggen dat ik lichtelijk gek word van mezelf dat nooit iets simpel en duidelijk lijkt te verlopen!
pff, Marsonny, je houdt het wel spannend. Ik blijf voor je duimen. Kan me voorstellen dat je er zelf ook gek van wordt. Bibi: Jeetje, heb je dat nog nooit gehad. Dat is sowieso vervelend want dan zul je het echt nog wel een keer krijgen. Maar ik hoop dat er nu geen risico's aan verbonden zijn. Ik zal voor je duimen. Denise: Hoe is het verder met jou. Ondertussen al een tweede echo gehad? En hoe voel je je verder? Twinkle: Hoe gaat het met jou? Dolfijn: Heb je nog iets kunnen vinden qua medicijn voor maagzuur?
@ bibi ik duim voor je meid dat je niet besmet bent @ marsony ik duim gewoon stevig door het blijft zo wel spannend @ musicalfan hier is alles goed voel me prima manlief heeft volgende week vakantie en ga lekker een dagje naar de hhb met een vriendin en we zijn ook nog eens ons huis aan hetopknappen dus weinig tijd om stil te staan bij het zwanger worden maar dat voelt wel fijn vooral nu ik in de mmm zit hoe voel jij je nu
De huidige status is nog niet gewijzigd niet vloeien nog niet getest. Moet zeggen dat ik het niet eens spannend vind en dat ik vanmorgen toen ik dacht ongi te worden ook niet eens teleurgesteld was. Mijn het is wat het is houding helpt goed!!
Fijn Denise! ik weet zeker dat je nu al heel wat meer kan gaan zien op de echo.. zo super speciaal! Veel plezier alvast! @Marsonny; mijn duimen vertonen blaren, maar ik doe heeel hard mijn best om hard voor je door te duimen Ga je morgen testen? dan duim ik vannacht namelijk NOG harder door!