op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny ik krijg ook behoorlijk rode duimen maar het is het waard;) en wat goed dat je het zo bekijkt je kunt er toch niets aan veranderen dat zou wel heel makkelijk zijn:p

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Marsonny: Spannend hoor, ik blijf doorduimen. Hoop op goed nieuws. Maar je staat er wel goed in. Knap hoor!

Twinkle: Hier gaat het wel. Ik ga vol goede moed straks hoop ik weer een ronde in. Maar moet zeggen dat ik er ook vanuit ga dat het niet voor de operatie gaat lukken, maar stiekem hou ik wel hoop natuurlijk.

Denise: Spannend Maandag. Dan zie je dat je beebje vast heel goed gegroeid is. Hou je ons op de hoogte!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En Marsonny??????????????????????????????????????
    ik ben aan het wachten op je test :D:D:D en duim super mega hard voor een mooie roze test!!!!

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    oh oh, je banner staat op dag 1.. is toch niet waar he meis????

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nog niet wakker Marsonny?? ;)

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik zag het ook ja...Marsonny, waar zit je??

@ Dolfijn; die info had ik al gevonden, dank je wel. ;) Verder gaat het prima met me. Buikje begint echt zichtbaar te worden. :cool: Mijn vriend kwam gisteren thuis van zijn werk, zet ie ineens hele grote ogen op. Hij zegt 'zo, jouw buik begint echt ineens te groeien zeg!' :$ Haha :D Maandag weer naar de vk, hopen dat ze het hartje nu in 1 keer kan vinden...

@ Denise; maandag tweede echo, leuk! Hoe laat mag je?

@ Twinklestar; fijn dat je lekker veel afleiding hebt. :) Wat zijn jullie aan het doen in huis? (ben niet nieuwsgierig hoor :p)

Ik heb vanmiddag een vrijgezellenfeest...Ben heel benieuwd, is de eerste keer voor mij. Het is wel erg jammer dat het geen mooi weer is, hoop toch dat we het een beteje droog houden.
    Fijn weekend ladies!

7. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dolfijn lilipy banners gaan auto over naar dag 1, we gaan door met duimen ;)

Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte musicalfan, ik wou dat het al maandag was, duurt allemaal zo lang

8. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik mag om kwart over 1, das nog redelijk vroeg, ik heb een overleg die ochtend op werk dus dat gaat lekker snel

Jammer genoeg een zieke vent hier, koorts gaat af en aan vanaf dinsdag, maar echt uitzieken wil die niet dus ik weet niet zo goed wat ik met die eigenwijze vent aan moet vandaag :(

Vanmiddag gaan we het aan mijn oma en opa vertellen, ik ben heel benieuwd :)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Bibi; dat hoop ik ook voor je meis, is toch altijd even spannend als hartje niet meteen te vinden is.. en grappig dat je vriend je buik nu ineens ziet groeien.. haha manlief hier blijft maar zeggen dat het elke nacht weer is gegroeid.. hihihi zal binnenkort weer eens buikfoto maken.. denk namelijk zelf elke keer dat het wel mee valt maar als ik dan ga meten heb ik er weer 2cm in omvang bij per week :D

@Denise; veel plezier met het vertellen aan opa en oma vandaag.. heel bijzonder! Beterschap en succes met die zieke vriend van je ;)

@Marsonny; je houdt ons wel in spanning meis!

10. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had uitgeslapen :)

We hebben getest en het was negatief > ben niet zwanger!!
    Er komen ook steeds meer ongi tekenen!

mn banner is idd doorgesprongen naar dag 1, maar dat is het nog niet, want het is nog niet doorgezet!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen Marsonny :( had toch wel goede hoop voor je..
    Nu maar hopen dat je snel ongi wordt zodat je verder kan in een nieuwe ronde..
    Heel veel succes meis en dikke knuffel! xx

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt misschien suf, maar aan de ene kant ben ik blij want deze cyclus komt in ieder geval weer in de buurt bij mijn oorspronkelijke cyclus van 29 dagen ipv de laatste keer met 36 dagen!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klink helemaal niet suf meis! kan me goed voorstellen dat je het zo bekijkt.. en is gewoon lekker positieve instelling dus Vasthouden zo! :)
    *al had ik je natuurlijk graag posi test gegunt*

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Balen marsonny van de negatest. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En het klinkt idd niet suf wat je zegt. Je wil gewoon duidelijkheid in je cyclus en weten waar je aan toe bent.

Denise: Heel veel plezier vandaag met vertellen aan je opa en oma. Beterschap met je man, en veel plezier morgen bij de echo. Wel fijn dat je in de ochtend afleiding hebt, zodat de tijd voorbij vliegt.

Dolfijn: Ja, het schijnt dat je buik in de laatste weken in groei toeneemt. Maar geniet er nog maar even van, straks is je buik weg, maar dan heb je natuurlijk wel een prachtkindje in de handen.

Bibi: hoe was je vrijgezellenfeest? Spannend weer naar de VK. Veel plezier morgen. Hoop dat ze het hartje snel kunnen vinden, maar dat zal vast wel.Wel leuk dat je het nu echt begint te zien.

15. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is vandaag doorgezet, gisteren rommelde het al, maar ben nu echt ongi en gewoon op 29 dagen. Ik had dus als van ouds deze ronde een vroeg ei en een cyclus van 29 dagen

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En nu maar hopen dat je deze nieuwe ronde wel op een positieve test eindigt.. Succes meis! xx

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals mn man zegt het komt vast wel een keer goed :) ;) en het
    komt als alles goed is & jij er klaar voor bent!

Nu kan ik nog even verder door rijden met mn paardje :) :D

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Vervelend marsonny, wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. En echt, inderdaad jouw kindje komt.
    Goed dat je er zo positief in staat. Geniet lekker van je paardje meid! Knuffel voor jou

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Balen dat je ongi geworden bent Marsonny maar wel fijn dat je cyclus nu wat korter is en dat je zekerheid hebt, we duimen gewoon door voor de volgende ronde :)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Morgen tweede echo Denise! Heel veel plezier alvast.. enne.. hoop wel mooie foto te gaan zien :)

Deel Deze Pagina