op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Dank je wl dolfijn, ik hoop ook mooie foto's mee te krijgen

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; vervelend meis, maar zo te lezen ben je er wel nuchter onder, goed zo. ;)

@ Musicalfan; feest was gezellie! Was om 23:30 thuis dus niet te laat. Sommige meiden gingen nog stappen, maar daar heb ik voor bedankt. ;)

@ Denise; veel plezier morgen! :)

3. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier goed nieuws, ben vanmiddag voor mijn termijnecho geweest, ben nu officieel een week terug gezet en ben uitgerekend op 19 september.......
    Ik heb nog geen foto's want ik heb hier geen scanner, maar morgen scan op werk dus......morgenavond foto's

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Fijn om te horen Denise. Super! Een week terug gezet is nog best wat, maar dat hoor je wel vaker. Als alles maar goed is met de beeb is dat ook niet zo erg. Geniet ervan en hoop dat je snel een foto kunt plaatsen.

5. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Jah die week kan precies zijn van een innesteling of iets dergelijks, die online calculators zijn niet altijd even betrouwbaar omdat je nooit weet wanneer de innesteling is.
    Heb nog even gevraagd wat nu de risico's nog zijn, zeker omdat ik een week korter zwanger ben, maar alles zag er goed uit, hartje klopt stevig en de kans is klein zei ze.

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn om te horen dat alles goed was Denise! Die week terugzetten is inderdaad niet heel erg vreemd. De risico's zijn al heel wat afgenomen nu het hartje klopt.. Dit is namelijk het punt waar het vaak mis gaat..
    Gewoon lekker gaan genieten meis! en ik zie dat je met 3 weekjes weer echo hebt dus dat gaat snel genoeg!

Ben benieuwd naar de foto morgen :D

Hoe is het verder met iedereen?

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Denise; jippie, weer goed bericht dus! Lekker genieten meid. Je bent al een eindje op weg hè dus de risico's worden kleiner.

@ hier; beebje en ik zijn ook weer helemaal goedgekeurd! :D Hartje was snel gevonden en mijn baarmoeder groeit goed. Verder ben ik precies een kilo aangekomen tot nu toe, op zich netjes, toch? Heb ook een formulier meergekregen voor de 20 weken echo dus ga van de week bellen voor een afspraak. Wordt over 4 weekjes in elk geval.
    Hoe is het met jou Dolfijn?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey Bibi,

Fijn om te horen dat bij jou ook alles goed was en dat het hartje nu snel gevonden was :D toch altijd fijn om weer gerustgesteld te zijn!
    Enne een kilo is super netjes! haha wou dat ik dat kon zeggen.. *helaas veel vocht vasthouden sinds 3 weken dus nu veel aangekomen :(*
    Ben benieuwd wanneer je voor 20wk echo mag.. dat was echt een super ervaring vond ik zelf: zo knap om te zien hoe ze alles, maar dan ook echt alles kunnen bekijken..

Met mij gaat het wel ok, begint nu wel langzaam wat zwaar te worden ;) Niet heel vreemd natuurlijk als je bedenkt dat ik over 4 weekjes al thuis zou mogen bevallen.. Alleen handig is anders.. hihih kan behoorlijk in de weg zitten en gewoon zitten is niet echt lekker meer..
    De laatste dingen zijn zo goed als gedaan, alleen het bed moet nog op klossen, ziekenhuis tas nog klaar gezet en de laatste babywas moet nog gevouwen worden. Dus al met al zijn wij er ongeveer wel klaar voor :)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    waar blijven je foto's Denise :D hihihi niet nieuwschierig hoor.. gewoon leuk om te kijken :)

10. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Sorry het is nog niet echt gelukt met scannen, ik ga er zelf maar 1 aanschaffen vandaag :)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan ik hoop ook dat het gewoon lukt voor de operatie ik ga gewoon dubbel zo hard duimen;) knuffel voor jou:)

@ bibi wij zijn alles aan het schilderen behangen we willen wat nieuws dus we zijn er erg druk mee:p wat fijn dat je weer goedgekeurd bent het is toch altijd fijn om te horen:)

@ marsonny wat balen zeg van je ongi maar je hebt wel een mooie cyclus meid;) ik hoop dat je snel een mooie test in handen hebt maar intussen kan je nu nog even lekker genieten van je paardje;) en ik ben het helemaal met je mans wooren eens als de tijd er is komt het:)

@ denise wat fijn dat alles goed was ik ben benieuwd naar de echo;)

@ dolfijn de tijd gaat ook wel erg hard hoor en is je buik nog gegroeid of valt dat wel mee want je hebt al zo'n mooie grote buik;)

@ hier is alles goed manlief heeft vakantie dus ben niet zoveel op zp we brengen de tijd lekker met elkaar door maar kom af en toe wel even spieken;) knuffel voor jullie allemaal

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben benieuwd Denise, jammer dat scannen niet gelukt is.. haha meteen een eigen aanschaffen.. tja, wel zo handig met al die leuke echo foto's :D

@Twinkle; zal straks weer eens een buikfoto maken, maar heb zelf het idee dat het nu iets minder hard gaat.. Al heeft Dummie de ruimte nu echt wel nodig ;)

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; wil je ook thuis bevallen, of niet? Ik vind dat wel een heel moeilijke beslissing, heb echt nog geen idee...Denk thuis, maar ja, wie weet wil ik tegen die tijd wel heel graag naar het ziekenhuis.
    Deed jij trouwens iets van gym of yoga ofzo? Ik ga yoga doen. :) Dat spreekt me meer aan dan gym, heb er wel zin in. Gezellig met andere zwangere dames.

@ Twinkle; fijn dat jij en je mannetje lekker genieten samen!

@ Hier; 18 Maart hebben we de 20 weken echo! :D Ben die dag precies 20 weken. Wilde eigenlijk 's avonds, maar dan moest het de dag ervoor en ze doen het pas vanaf 20 weken 0 dagen. ;) Dus dan maar in de middag, ik had echt geen zin om nog een week langer te wachten. :p

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah gelijk heb je hoor Bibi, lekker meteen doen.. Ik was heel benieuwd naar die echo :) Maar je moet nog even geduld hebben.. Toch wel fijn om een datum te hebben waar je weer naar toe kan leven!

Ik wil inderdaad graag thuis bevallen indien haalbaar, lekker mijn eigen omgeving, eigen bed, eigen douche en eigen spulletjes.. Ben in het ziekenhuis wezen kijken, maar daardoor heb ik alleen maar meer het gevoel dat ik thuis fijner vindt.. maar dit is echt heel persoonlijk.. Alleen als je twijfelt ga naar de voorlichtings avond van het ziekenhuis, dan kan je in elk geval een beeld krijgen bij hetgene waar je een keuze uit mag maken.

Ik volg de cursus "Samen Bevallen" thuis samen met manlief, nu bezig met ademhalingstechnieken.. hihih wel lastig hoor om dat 'droog' te oefenen.. is zo niet mijn manier van ademhalen :p
    Ontspanningsoefeningen gaan gelukkig goed en ik ben niet zo'n hele erge stresskip dus maak me er ook niet zo druk om.. hahah moet alleen de touwtjes uit handen gaan geven en dat vind ik wel heel erg lastig! Ben de hele tijd bezig met briefjes en lijstjes te maken van dit moet zo, en dat zo.. hihihi manlief gooit ze net zo hard weg ;) Dus ben bang dat ik me maar moet gaan overgeven tegen die tijd..

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
  16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
  17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mooi duidelijk Denise! Gaaf om te zien hoe hard het groeit in het begin hé?! Fijn dat alles er zo mooi op staat, heb alles in album zitten.. en erg blij dat ik ze allemaal heb!

Hier weer eens een buikfoto van mij.. 33 wk buikJE :p

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Mooie buik hoor dolfijn, super..............

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi groot gelijk heb je een week is dan wel weer lang ja;) en wat leuk precies op de dag dat je twintig weken bent:)

@ denise wat een mooie echo zeg;)

@ dolfijn mooie buik joh hij is al zo mooi rond:) toch is hij wel weer gegroeid met de vorige foto;) en ja die ruimte die heeft het echt nodig ben benieuwd wat het word meid zijn de kaartjes al klaar

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    De kaartjes zijn klaar en betaald :D Nu is status in afwachting geboorte.. hihihi want dan kan ik ze pas helemaal klaar maken, staan nu nog op dubbele naam (J/M) Dus blijft een verrassing welke het gaat worden..
    Gelukkig kan dat tegenwoordig allemaal via internet, en kunnen we ze de volgende werkdag al in huis hebben.. Dus dat scheelt weer!

Ben inderdaad sinds laatste buikfoto nog wel wat in omvang toegenomen :) Maar blijft mooi rond buikje vind ik ook zelf.. Ben benieuwd hoe groot hij nog gaat groeien :cool:
    Heb namelijk nog geen strepen en hoop het zo te houden.. hihih smeer ook heel veel dus voor mij in elk geval wel effect!

Deel Deze Pagina