op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Wat een rot nacht :( Werd echt helemaal gek van mezelf.. Elk kwartier wakker.. kan echt niet meer op me rug slapen, dus moet elke keer op mijn zij draaien.. maar toch elke keer weer terug vallen op mijn rug waardoor ik wakker werd :( Dan moeite doen om weer goed te liggen op mijn zij, en dan dus weer kwartiertje slapen..
    Bah, best vermoeiend zo.. vannacht toch maar eens kijken of het helpt als ik voedingskussen gebruik..

Vandaag even huis schoonmaken, en even de bonnen voor de 9mnd beurs uitprinten.. en verder rustig aan.. morgen energie hard genoeg nodig :)

Fijne dag allemaal!
    ps. wat is het hier rustig de laatste week.. hoop dat het een goed teken is en dat iedereen gewoon lekker haar ding aan het doen is.. KNUF voor all!

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig vanuit mijn kant omdat ik geen mailtje kreeg van reactie hier, heb nu even geen tijd om te reageren die ik binnenkort even, moet werken strakkies!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn ja dat ben ik helemaal met je eens lang leve het internet:D fijn dat het allemaal geregeld is:)

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    daarom Twinkle.. geeft ook wel een hoop rust als alles geregeld is :)

Vanavond lekker alleen met manlief tot half 12 vanavond :D Alle kids zijn weg (vriendjes of werk) dus echt even RUST! :) Heerlijk!

@Marsonny; Werkze en we lezen je reactie vanzelf wel hoor ;)

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn geniet lekker van jullie avondje met zijn tweeen eigenlijk is het ook wel eenbeetje drieen:D plaats je als jullie dummie geboren is wel een foto van het kaartje ben namelijk erg benieuwd:)

6. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden hoe is t hier.. twinklestar bijna de uitslag van zaad en bloedonderzoek spannend meid. verder nog zwangeren bijgekomen?? denk aan jullie.

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey Michele, fijn weer wat van je te lezen :) Hoe is het met jou en de kleine? Gaat alles een beetje volgens planning? Hoop dat alles goed gaat en dat je vooral geniet! xx

@Twinkle; denk niet dat ik kaartje hier op forum zet ivm alle gegevens die er op staan.. maar ga em zeker wel pb-en naar de degene met wie ik goed contact heb :D en jou dus ook :)

@Hier; gisteravond is totaal mislukt :( Avondje met z'n tweetjes? hier onmogelijk lijkt het wel.. We hadden om half 7 visite aan de deur staan (van ver weg dus kon ze ook niet afwimpelen ;)) die gingen rond 22u weg.. en om 22.30 stond jongste zoonlief al weer binnen.. hahah dus weg avond!
    Nu maar kijken of het nog een keer gaat lukken voor bevalling, manlief zei al dat we de volgende keer weggaan zodat er ook niemand is die ons kan storen :)
    Vandaag HHB/9mnd beurs.. wel veel zin in, maar zie een beetje op tegen hele dag lopen.. maar komt vast goed en we gaan gewoon vaak zitten tussendoor..

Fijn weekend allemaal! xx

8. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    dolfijn probeer.rustig aan te doen op de beurs. t schijnt dr erg druk te zijn. tis dat elize nog zo klein is anders waren we ook gegaan. ben zelf nog steeds niet opgeknapt. heb al griep met flinke koorts gehad en nu n voorhoofdholteontst. en zo blijf ik bezig. dus rustig aandoen. maar genieten proberen we wel voorop.de tijd vliegt ineens weer. hoe voel je je?

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ michele ja ik zit nu in de mmm maar voel me verder wel goed ik moet 4 maart voor de uitslag en dan zullen we verder zien maar ik voel me verder prima;)

@ dolfijn dat kan ik begrijpen helemaal niet bij nagedacht :) ben helemaal benieuwd wat het gaat worden het komt wel snel dichterbij:) jammer dat jullie avondje samen in de soep is gelopen

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Zo meiden, ik heb de HHB/9mnd beurs achter de rug..
    Pff wat een mensen gister! Het was echt super gezellig, maar ook super vermoeiend.. Weet niet of ik het nog een keer zou doen met bijna 34 wk zwangerschap ;)
    Gelukkig voel ik me verder prima, op wat nachtelijke ongemakken na (maagzuur en reflux).. en gister aan het eind wat last van harde buiken en mijn bekken, maar dat vond ik totaal niet vreemd.
    Dummie werd na zo'n actieve dag natuurlijk pas 's avonds dat ik stil zat echt actief dus het duurde even voordat ik mocht gaan slapen..
    Vandaag nog maar even rustig aan doen en bijtanken, dan ben ik er morgen vast wel weer helemaal! xx

11. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hier vrijdag ook een leuke dat HHB en 9 maandenbeurs gehad, de 9 maanden was wel lekker te lopen en lekker ruim opgezet maar de HHB wat een zooitje zeg, veeeel te druk.

Heb je nog veel dingen gekocht Dolfijn?

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat ik heb aangeschaft;
    - dikkie dik tas (inhoud viel wat tegen, maar tas is leuk!)
    - zwitsal startpakket en nog wat extra dingen (met knuffel!)
    - tuniek voor mezelf
    - deo voor de kids
    - speentje
    - wat etenswaren
    - en veel dingen opgehaald door aanmelding nieuwsbrief zoals speendoekje, startpakket nestlé, gratis lepeltjes, tutteldoek, sleutelhanger.. hahah en zo nog heel veel meer!

en jij dan?

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn dat was een aardige tas vol:D:p had je een trolley mee genomen;)

@ denise wat fijn dat het gezellig was heb je nog wat gekocht?

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    nee, we hadden geen trolley mee.. maar had manlief :D en kinderwagen van onze vrienden.. plus de auto dichtbij ;) hahah dus gelukkig hoefden we niet veel te sjouwen!

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    gelukkig maar dolfijn want dat slepen de hele tijd is ook niks:p en wat voor tuniek heb je gekocht;)

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Ik heb een zwangerschapsshirtje, en hempje, een mok, een echolijstje en een hoop gratis spul, o ja ik heb ook de dikkie dik tas.

Je hebt nog aardig wat gekocht dolfijn, wel handig dat je niet zoveel hoefde te sjouwen

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    leuk hoor denise;)

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Een zwarte tuniek met ster net aan zijkant van me buik.. heerlijk nog voor die laatste weekjes :) Kan prima over een legging maar ook over een broek.. Dus kan er alle kanten mee op.. Helemaal blij mee!

@Denise; was idd wel blij dat we niet alles hoefden te sjouwen, vrienden hadden namelijk ook nog fietsstoeltje etc gekocht hahaha dus blij dat we tussendoor even konden dumpen!

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn klinkt erg leuk dus wees er maar lekker bij mee;) ja de weekjes schieten nou op

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gaat nu idd wel hard hoor, als ik bedenk dat met een goede maand de uitgerekende datum eraan komt dan komt het wel heel dichtbij.. maar heb ook wel het idee dat het tegen die tijd wel mag.. het wordt nu gewoon echt zwaarder om te dragen dus denk dat het met een maandje ook wel genoeg is ;) hahah toch mooi hoe de natuur dat gepland heeft!

Zo weer me bedje in, ben nog niet helemaal lekker en denk dat het echt komt omdat gister beetje teveel is geweest..

@Musicalfan; hoe is het nu met jou meis? is de pijn een beetje te houden?
    @Marsonny; hoe is het met jou meis? hoever ben je in je cyclus? *probeer het bij te houden maar lukt niet helemaal :(*

Deel Deze Pagina