Zo meiden, jullie hebben flink geshopt, leuk hoor! Ik heb heel erg getwijfeld of ik zou gaan, maar ik hou lopen echt niet lang vol. Krijg het meteen in mijn onderrug/billen. Dus ben donderdag naar de Babydump geweest met mams, heb ik daar alvast weer wat dingetjes gekocht. @ Dolfijn; wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Een goede nachtrust doet zoveel voor je. Ik slaap ook nog steeds niet goed, maar bij komt het uiteraard nog niet van mijn buik, die zit nog niet in de weg. Ik hoop dat je toch nog even goed kunt rusten voor de bevalling, je zult je energie hard genoeg nodig hebben.
En wat voor leuks heb je allemaal gehaald Bibi? Heb je je uitzet al een beetje op orde? je hebt nog tijd zat maar weet hoe leuk het is om van alles in huis te mogen halen En hoe voel je je verder? is alles te doen? Hoop dat je vooral geniet! Het slapen hier is echt knudde op het moment, hoop idd dat ik nog even goed mag uitrusten voordat het hele gebeuren begint.. Gelukkig kan het nog wel even duren; nog 3 tot max 8 weken, (uitgaande van uitgerekende datum nog 6 weekjes) en dan mag ik mijn wonder in handen houden Kijk er echt naar uit!
@ bibi wat leuk dat je bij babydump ben wezen shoppen nog leuke dingen gekocht @ dolfijn doe maar lekker rustig aan dan vandaag knuffel voor jou @ musicalfan hoe gaat het met jou @ marsonny ben je druk met je paardje in de weer @ denise heb geprobeerd op jou hyves te komen maar lukt niet
@ uitzet; nog lang niet op orde hoor. Je hebt zóveel nodig. Heb van de week echt wat kleine dingetjes gehaald; hydrofielluiers en washandjes, flessenborstel, bakje om tutjes in mee te nemen, rompertjes....Ik vind de keuze voor een badset ook zo lastig. Maar heb wel een leuke van Bambam gezien bij Prénatal dus ik denk dat die het gaat worden. Wil eigenlijk een keer samen met mijn vriend gaan kijken, maar hij heeft zoiets van beslis jij maar. Op zich natuurlijk leuk dat ik alles mag kopen, maar ik ben een enorme twijfelkont dus kan nog wel even duren voordat ik alles bij elkaar heb.
hahah succes dan maar Bibi met alles uitzoeken, klinkt inderdaad alsof het nog wel even kan duren met al die twijfels.. haha en wordt er vast niet beter op door hormoontjes Misschien toch vriendlief maar mee sleuren naar de winkel Was hier in elk geval blij dat manlief mee ging en de keuze maakte als ik er niet uit kwam
@ bibi succes met het uitzoeken van de babyuitzet twijfelen maakt het er zeker niet makkelijker op hier gaat manlief gewoon mee als het zo ver is en anders trek ik hem gewoon mee maar hij vind het zelf net zo leuk als ik
Dolfijn Jammer dat jullie avond samen in duigen is gevallen! Was best pittig de 9m/hh beurs zo te lezen, maar wel wat leuke dingen gescoord!! Denise Ook een leuk dagje op stap geweest naar de 9m/hh beurs! Word het zwanger zijn nu ook wat echter voor je?? bibi Je heb veel nodig idd qua uitzet, maar er zijn ook zoveel leuke dingen te koop Hier Hier in afwachting van mn ovulatie, volgens ticker nog 5 dagen! Verder voel ik me redelijk best een pittig weekend achter de rug waarin ik me in eens realiseerde dat als alles goed was gegaan ik nu 34 weken in verwachting had geweest ik schrok ook wel een beetje van die gedachte omdat ik dit een aantal maandjes terug echt had los gelaten en in eens was het er weer, maar ja het is ook nog maar 4 maandjes geleden dat we ons kindje zijn verloren en we hebben ook nog maar 2 keer een poging gedaan voor een volgende zwangerschap! Verder op mn werk een aantal dingen moeten afronden & idd druk met paardje geweest die zijn been had bezeerd, maar nu heb ik vrij voor 2 weken en dus lekker wat tijd voor mezelf!
@ marsonny al met al een hefftig weekend toch vind ik het knap dat je zo positief blijft ik hoop zo dat je binnekort een mooie test in handen hebt ik ga heel hard voor je duimen wat zielig voor je paardje gaat het nu wel weer goed geniet lekker van je twee vrije weken
Gelukkig helpt mn man me heel goed met positief blijven en we richting elkaar ook op meer dingen in het leven dan dat, maar bij all you need is love was jeroen van der boom met het nummer werd de tijd maar teruggedraaid en toen kwam dr een knal aan emotie vrij!! Paardje is soms wat jong en onbehouwen en die heeft met een gekke sprong zijn been over een hek gehangen, hij loopt nog wel goed, maar heeft een wond & het been is wat gevoelig even een paar daagjes rust en dan gaat het wel weer! Twinkle Hoe is het nu met jou??
ja dat is ook zo'n tranen trekker wel een heel mooi nummer fijn dat manlief je zo steunt ben blij dat ik hier ook zo'n lieve man heb hij beurt me op als ik het even niet meer zie zitten of als ik mijn tranen niet meer de baas kan ik voel me eigenlijk heel goed heb deze cyclus eigenlijk geen seconde aan me ei gedacht heb zelfs geen idee of hij al is geweest
Ik moet zeggen dat ik ook niet echt aan mn ei had gedacht, moest in mn onderschrift kijken om dolfijn haar vraag te kunnen beantwoorden! Fijn dat jou man je ook zo kan steunen en opvrolijken!!
Meiden, ik ben trots op jullie positiviteit! en heerlijk om te lezen dat jullie gesteund worden door jullie mannetjes Vind het echt super om te lezen hoe jullie er in staan.. weet echt niet of ik het zelf zo had gekunt @Marsonny; dat nummer kan inderdaad een hoop losmaken maar denk dat het goed is om af en toe het verdriet te voelen, het is nog maar zo kort geleden allemaal! en zeker als je dan bedenkt hoe ver je zou zijn geweest is het best heftig.. Geef je tranen maar de ruimte hoor meis! Wel goed om te horen dat je er niet heel erg gefocust bent op je cyclus hihih zelfs op banner kijken om te zien hoe of wat! Lekker zo door gaan meis! enne.. geniet van je vrije tijd! @Twinklestar; ook van jou vind ik het knap dat je er samen met je mannetje zo sterk instaat! Fijn dat je de ruimte kan geven aan je tranen en onmacht en dat hij je dan weer op de rit helpt! Meiden, ik hoop dat er snel een positieve test voor jullie is.. en blijf duimen! en zolang die test er nog niet is, mogen jullie zeker de ruimte hier ook gebruiken om even te klagen en je verdriet te uiten! Dikke KNUF!
Thanx dolfijn!! Ik luister altijd heel veel naar muziek en op dit moment is het dit nummer voor mij; YouTube - Wees maar niet bang - Guus Meeuwis vooral dit stukje tekst De wereld heeft jou zo bedrogen, beloofde veel maar jij kreeg niets, Je kijkt me aan met grote ogen En daarin lees ik je verdriet Je worstelt met herinneringen De onmacht, wanhoop en de pijn Je kijkt niet naar de mooie dingen Je had iemand anders willen zijn
Wauw Marsonny, die tekst komt inderdaad binnen! Kan me goed voorstellen dat het je helpt om bepaalde gevoelens in muziek terug te vinden! KNUF meis! denk aan je! *helemaal omdat het morgen de sterfdag van mijn broertje is *
@ dolfijn wat lief dat je dat zegt ik ben ook heel blij met mijn lieve man ik heb me er gewoon bij neergelegd denk ik nu ik bij de gyn loopt weet ik dat er naar me geluisterd word en dat ik geholpen ga worden ik vertrouw erop dat het uiteindelijk allemaal goed komt ik hoop natuurlijk dat het snel zal zijn maar dat zal de tijd ons leren intussen ga ik gewoon met volle teugen genieten van de tijd die manlief en ik samen hebben ik wil je even een hele dikke knuffel geven het zal morgen geen gemakkelijke dag zijn