op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jeetje Dolfijn, pff, da's inderdaad schrikken zeg. Rustig aan hoor! En ik hoop Woensdag op beter nieuws voor je. Beebje moet nog wel eventjes blijven zitten hoor!

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0

Hey Twinkle,

Ik krijg 10 maart uitslag van het bloed. Maar er staat sowieso een operatie gepland ongeacht de uitslag. Maar daar is dus een wachtlijst voor van 4 maanden.
    We zien wel. Daarna overleg ik met de gyn verder. Maar hij hoopt dat als alle endo is weggebrand e.d. dat de kansen op zwangerschap op de manier waarop ik nu bezig ben groter zullen zijn en de pijnen minder.

Jij volgende week de uitslag. Spannend hoor! En bij jou, gaan ze dan aan de hand daarvan plannen maken?

Pff, hier nu bezig met een bruidstaart maken. Tis uberhaupt de 4e taart die ik maak, maar heb het even helemaal gehad. En dan heb ik ze nog niet eens versierd. Dat is nog het moeilijkste. Hoop dat het resultaat er straks mag zijn. Nu eerst even chillen!!!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Leuk musicalfan dat je bezig bent met een bruidstaart :) Post je hier ook een foto als ie klaar is? Ben heel benieuwd! maar je maakt er vast wat moois van!

Dikke knuffel voor jullie beitjes Musicalfan en Twinkle.. jullie weg is zwaar, maar uiteindelijk leidt het vast tot een mooi wondertje!

@Bibi; iemand nog iets van haar vernomen? is al een poosje hier niet geweest..

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Nou hier is ie dan. (zus is 5 jaar getrouwd en had zin om een verassingsfeestje voor haar man te organiseren:p).Dat is dus morgenavond.
    Het is niet perfect, maar ja, wat wil je als je uberhaupt voor de 4e keer een taart bakt. Uiteindelijk ben ik er best wel tevreden over, nu maar hopen dat ie morgen niet ingezakt is(heb wel gestut, maar had niet de juiste spullen daarvoor:( helaas, dus op hoop van zegen) en hopen dat ie heel aankomt op plaats van bestemming. Van binnen zit chocoladecake, gevuld met botercreme en kersenvlaaivulling.:)
    Fijn weekend, knuffel van mij

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dit was begin dit jaar de tweede taart die ik maakte. xxx

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Leuk hoor, ziet er goed uit

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Gaaf hoor Musicalfan! :) ik vind het knap van je :p hihihi en doe het je niet na ;)

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn ik duim mee hoor ik hoop zodt de uitslag woensdag goed is;) doe lekker rustig aan meid ook voor jou een dikke knuffel

@ musicalfan wat vervelend dat de wachtlijst zo lang is:( ik hoop dat de uitslag van je boed goed is en dat straks de operatie j voorit helpt;) wat een mooie taart zeg en klinkt ook erg lekker kan me voorstellen dat je even moest bijkomen:)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik hoop het ook Twinkle.. Baal nu best even dat ik heel weinig mag doen van manlief, maar weet dat het voor mijn eigen én Dummies bestwil is!

@Musicalfan; Sterkte met het lange wachten meis, het zal je allemaal vast te lang duren nu je zo graag voor een nieuw wondertje wil gaan.. Dikke knuffel en weet dat je hier alles kwijt kunt..

@Hier; vandaag even de stad ingeweest (wou kleertjes Dummie halen) maar echt te weinig energie dus maar weer naar huis gegaan :( Heb de hele tijd trek maar zodra ik eet wordt ik misselijk.. ik hoop maar dat het allemaal niets zegt.. en dat woensdag alles goed blijkt te zijn..

Fijne avond meiden! xx

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn: Vervelend dat je trek hebt, maar tegelijk daar zo misselijk van wordt. En dat je zo weinig energie hebt, maar dat komt gewoon omdat het nu heel zwaar is.
    Doe rustig aan, inderdaad voor jou en dummie beter. Ik snap dat het best moeilijk zal zijn.
    Ik duim voor je dat Woensdag alles goed zal zijn.

xxx

Thanks twinklestar, ik duim ook voor jou. Zie dat je morgen evt kan testen. Ik duim voor je dat het wegblijft. xxx

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn toch wel lief van je man dat hij zo zorgzaam is:) vervelend dat je zo misselijk bent ik hoop op goed nieuws ik duim heel hard;)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan dankje;)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Thanxx voor het duimen Twinkle! :)

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier vanmorgen ongi geworden weer een dagje korter nu even de uitslag van vrijdag afwachten en dan zien we verder;) bedankt voor het duimen meiden

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik duim door voor een goede uitslag vrijdag Twinkle! en in elk geval voor duidelijkheid.. Balen van je ongi :( KNUF!

16. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Bah Twinkle, zo geduimd voor je, nou maar hopen op een positieve uitslag vrijdag

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; jammer meis...Hopelijk krijgen jullie vrijdag positief nieuws!

@ Dolfijn; hier ben ik weer eens. ;) Hoe gaat het vandaag met je? Hoge bloeddruk lees ik? Vervelend hoor. :( Rustig aan meis, goed aan jezelf een beebje denken. Jullie moeten het saampjes nog even volhouden. *knuffel*
    Met mij gaat het redelijk...Ben zaterdag ziek geweest, 's ochtends erg last van mijn darmen gehad. 's Middags zakte dat wel, maar ik heb zowat de héle dag geslapen en haast niks gegeten en gedronken, voelde me zo beroerd en uitgeput. :( Ik kon steeds een uurtje uit bed en dan moest ik gewoon weer gaan liggen, was helemaal op. Gisteren ook alleen maar op de bank gelegen dus ik denk dat ik toch echt wat rustiger aan zal moeten doen. Doe in elk geval een stapje terug met mijn studie. Ik wilde versnellen, maar dat zal er dan gewoon niet in zitten. En ik denk dat ik naar fysio zal moeten voor mijn bekken, krijg er steeds vaker last van en met werken heb ik echt behoorlijk pijn. Maar goed, ik wilde een beebje dus dat zal ik weten ook. :p

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt meiden nog even en dan weten we weer wat meer het begint toch wel spannend te worden:)

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Jammer om te lezen dat het nu al zo zwaar is Bibi, ik hoop ook echt dat je nog een beetje mag genieten! Doe inderdaad maar even heel rustig aan, jij moet zeker nog een poosje door..
    Fijn wel weer even wat van je te horen, maakte me al wat zorgen! ;)
    Heb idd een hoge bloeddruk op het moment en moet woensdag voor extra controle met urine check.. Vind het allemaal best spannend maar probeer me er niet te druk over te maken daar het daar vast niet beter van wordt ;) We wachten af en gaan het wel horen woensdag!

@Twinkle; Denk dat het heel normaal is dat je het spannend vind, er hangt toch best wat van af zo al met al.. Nog een paar dagen meis, ik denk aan je! xx

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Twinkle

Wat ontzettend balen van je ongi. Dikke knuf voor jou. Nu inderdaad erg spannend wat de uitslag zegt. Ik ga voor je duimen dat er niets vervelends uitkomt en dat jullie alsnog snel in blijde verwachting mogen raken. xxx

Bibi, wat vervelend dat je je nu zo voelt. Doe idd rustig aan en hopelijk kan de fysio je wat helpen. Vervelend dat ook werken nu zo moeizaam gaat. Enne, wat je schreef ik wilde een baby en zal het weten ook! Niemand wil dit toch. Dat er wat kwaaltjes bij horen, oke, maar men vraagt er verder niet om.
    Ik hoop dat je met rust en fysio je wat beter gaat voelen.
    Liefs van mij

Dolfijn: Ik duim voor je meis voor morgen. Ben je erg zenuwachtig?

Marsonny en Denise: hoe is het met jullie.

O ja, weten jullie dat Karen die hier op het topic zat al 16 weken zwanger is??
    Ik zag het toevallig staan omdat ze in mijn vriendenlijst stond.

Deel Deze Pagina