@ musicalfan lief van je dat je dat zegt ik ben wel een beetje nerveus maar op zich valt het nog wel mee ik hoop dat ik zo rustig kan blijven ik hoop ook op een goede uitslag nee van karen wist ik niet dat ze zwanger was wat leuk voor haar enwat lief van jou dat je het even meld
Wat fijn voor Karen! Hoop dat ze een goede zwangerschap heeft! Ben best wat zenuwachtig voor morgen, maar probeer er maar niet teveel bij stil te staan hoe of wat.. kan er verder toch niets aan doen Duim gewoon dat morgen bloeddruk gezakt maar in elk geval niet gestegen is en anders horen we wel hoe of wat.. @Twinkle; hoop dat jij je dagen ook beetje doorkomt tot uitslag en duim voor een goede uitslag! @Musicalfan; hoe is het nu met jou meis? trek je het allemaal nog een beetje? KNUF
Wat leuk voor Karen! @ Musicalfan; inderdaad, hoe is het met jou? @ Dolfijn; succes morgen bij de controle! Hopelijk valt het allemaal mee.
@ dolfijn ik duim voor jou ook voor een goede uitslag meid ik hoop zo dat je goed nieuws krijgt hier begin ook wel een beetje nerveus te worden maar op zich gaat het wel we weten dan in ieder geval waar we aan toe zijn
Twinkle: Inderdaad straks weet je waar je aan toe bent. Succes nog even met afwachten. Hier nog op de wachtbank. Ik denk Zondag ofzo nod. Maarre ik ga nergens meer vanuit. Wel blijf ik stiekem een beetje hoop houden natuurlijk. Maar ik acht de kans zeer klein. Ik hou jullie op de hoogte.
@ musical dankje wel ik ben weer heel hard voor je aan het duimen meid ik hoop zo dat het raak zal zijn een beetje hoop houden hoor al valt het niet altijd mee knuffel voor jou en trouwens hoe vond je zus de taart voor de bruiloft
Ook ik blijf gewoon een beetje hoop voor jou houden hoor Musicalfan! en duim even heel hard.. je weet maar nooit dus hou ons zeker op de hoogte! xx
Bloeddruk was idd niet gezakt maar gestegen.. nu 130/90.. dus werd meteen door verwezen naar het ziekenhuis voor controle gyn.. Een lange middag achter de rug met bloedprikken, urine afgeven, half uur aan CTG, half uur aan bloeddrukmeter, echo , en gesprek met gyn.. Conclusie al met al; geen pre eclapsie (zwangerschapsvergifitiging) En gelukkig was mijn bloeddruk met totale meting ook wel wat lager.. Dummie doet het helemaal prima (nu 2400 gram, bij geboorte (40wk) ong. 2900 gr) Terug bij de VK voor verdere controle, en het gewoon heel goed in de gaten houden.. maar bloedbeeld was helemaal goed en voor zover nu bekend verwachten ze geen problemen! Dus sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten, maar gelukkig wel met goed nieuws!
Hey dolfijn Gelukkig maar dat het uiteindelijk allemaal redelijk oke was. Je moet je echt rustig houden om je bloeddruk ondcer controle te houden hoor! Enne, blij dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. Nu nog de laatste weekjes en dan is je kindje er eindelijk. Mooi gewicht trouwens zo. xxxx
Twinkle: Zus vond de taart erg mooi en lekker,haha. Was bijna zonde om hem aan te snijden. Thanks twinkle en dolfijn voor het duimen, Hoop dat het deze ronde wel mag helpen. xxx
@ dolfijn wat fijn dat het toch geen zwangerschapsvergiftiging is ben zo blij omdat te horen doe wel rustig aan meid nog even volhouden dan hebben jullie je wondertje in handen @ musicalfan mooi dat de taart lekker was en dat het zonde was om aan te snijden snap ik wel hij zag er ook zo mooi uit ik hoop dat het duimen je nu geluk brengt @ marsonny hoe is het met jou meid
Twinkle: Morgen eindelijk de uitslag. Ik zal aan je denken. Hoop dat je duidelijkheid krijgt,maar wel op een positieve manier. Hoop dat je een beetje kan slapen. Liefs van mij
@ musicalfan je bent een dagje abuis ik krijg vrijdag de uitslag maar lief dat je het zegt ik hoop het ook
haha, o ja stom, zit al helemaal in de vrijdagsfeer, maar idd dagje te vroeg, maar daarom niet minder gemeend. xxx
dat weet ik musicalfan lief van je ik heb vandaag het gevoel dat het vrijdag is maar dat is het niet nog een dagje wachten en dan weten we meer
@ Dolfijn; wat fijn om te horen dat het goed met je gaat! En met dummie natuurlijk. Nog een paar weekjes rustig aan meid en dan heb je een prachtig kindje in je armen. @ Twinkle; succes morgen! Hopelijk krijgen ook jullie een goede uitslag.
@ bibi dankje wel ik hoop ook op een goede uitslag jij morgen alweer 18 weken ga je nog een buikfoto plaatsen
Dolfijn Wat fijn dat er geen enge dingen uit kwamen woensdag bij de controle!! Twinkle Hoe is het gegaan vandaag?? Hier Hier gaat alles goed zn gangetje, zit op het wachtbankje, maar ben er eigenlijk niet zo heel erg mee bezig (druk met paard ) had ook een beetje afstand van ZP genomen even rust, wel met jullie mee gelezen!
Marsonny, ik snap dat je af en toe wat afstand neemt (alleen wat meeleest) Doe ik ook weleens. Doe wat voor jou goed voelt.