Hier: Stop maar met duimen. Nog niet ongi, maar had uitslag van progesteron gevraagd en nu was deze wel erg slecht. 0,9. En dat zou boven de 20 moeten zijn voor een redelijke eisprong. Nou ja, ik zie wel. Ik ga dit ook bespreken met gyn,want ik wil gewoon duidelijkheid. Wordt hier niet vrolijk van zeg maar. Toen ik vorig jaar zwanger was had ik ook een zeer lage waarde, maar misschien was dat wel de reden dat de miskraam kwam.
Balen Musicalfan Ik hoop zo dat je in elk geval duidelijkheid mag gaan krijgen.. dit is toch ook niets?! Leef met je mee meis.. KNUFFEL! @Marsonny; klinkt lekker ontspannen, en ik ga wel duimen hou jij je maar bezig met je paard.. Heerlijk van genieten meis!
@ marsonny neem de tijd meid dat doen we allemaal wel eens @ musicalfan wat balen zeg ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want dit schiet ook niet op @ meiden sorry dat ik jullie heb laten wachten en wat lief dat jullie aan me denken de uitslag van het zaadonderzoek was super helemaal goed dus mnlief helemaal blij want die was toch ook wel nerveus het bloedonderzoek was goed geen gekke dingen gevonden en had wel een eisprong gehad deze ronde dus dat was ook erg fijn nu moet ik vrijdag een HSG (baarmoederfoto) laten maken en aan d hand van die uitslag gaan we verder kijken ben wel een beetje bang voor vrijdag maar het komt vast allemaal goed ik hou jullie op de hoogte
Hey Twinkle Fijn om van je te horen. Gelukkig dat die uitslagen goed waren. Spannend Vrijdag. Lees er maar niet teveel over. Je leest zoveel verschillende verhalen over dat onderzoek. Ik hoop dat daar ook uit komt dat alles goed zal zijn. Wel fijn dat alles snel in werking wordt gezet. Ik blijf voor je duimen hoor dat je snel een kleintje in je armen mag houden. xx
Dolfijn en twinkle: Thanks voor jullie lieve woorden. Ik ben nog niets wijzer. Nog niet ongi ook (volgens mij was nod Vrijdag). Geen positest vanmorgen helaas. Maar ja, die had ik vorige keer ook pas na 11 dagen vet posi. Wel ga ik morgen langs huisarts. Ben de laatste dagen wel misselijk namelijk en vanmorgen moest ik rennen naar de wc om vervolgens te spugen. Dat is niets voor mij. Daar heb ik een behoorlijke angst voor, maar goed, dit was absoluut niet tegen te houden.(laatste keer was 3 jaar geleden). Maar stel dat ik posi zou testen (ik acht de kans klein, maar ja je weet nooit) weet ik nog niet of ik blij zou zijn ivm lage progesteronwaarde). Wat qua theorie ook nog zou kunnen en wat ik stiekem hoop is dat ik te vroeg heb geinsemineerd, eisprong 4/5 dagen later was (zaadcel dan wel heel sterk)en daarom waarde progesteron ook op dat moment op de folliculaire fase zat. Dan is de uitslag laag, maar op zich wel binnen de waarden. Maar ik vraag sowieso of de huisarts progesteron in de gaten wil houden, want als dat de reden is van niet zwanger worden/blijven dan zou dit makkelijk op te lossen kunnen zijn door bepaalde medicijnen. Nou ja, ik zie wel. Anders dan afwachten kan ik toch niet. Was tot nu toe rustiger dan alle andere maanden, maar na de uitslag van Vrijdag was ik een beetje overdonderd. Maar goed, geen ongi is toch wel positief. Tenminste dat hoop ik.
@ Musicalfan; wat spannend weer meid en wat een onzekerheid. Ik duim toch nog even verder voor je, je weet nooit. Voel je je, buien dat spugen vanochtend, gewoon goed? Want dan is het geen griepje dus dan zou je toch haast wat gaan denken...Snap wel dat je je nog niet teveel wil verheugen, maar er is dus best nog hoop deze ronde. Hou ons op de hoogte hè! @ Twinkle; jippie, goed bericht dus voor jullie! Fijn om te horen. Nu hopen dat jullie snel de juiste hulp kunnen krijgen want zo te lezen zou een wondertje toch echt mogelijk moeten zijn hè. Jij staat in mijn vriendenlijst toch? Ik heb wel buikfoto's in een album namelijk dus die kun je bekijken. De laatste is van 16 weken, denk dat ik bij de 20 weer een nieuwe maak want zo heel hard groeit mijn buik niet.
Hey Bibi Wel rommelende darmen, maar geen diarree of buikkrampen. Wel vandaag meer gevoel van spuug momenten,maar gelukkig blijft het tot nu toe binnen. En de afgelopen ochtenden was ik ook behoorlijk misselijk. Ik blijf op mijn hoede en ga morgen kijken of huisarts iets kan betekenen. Hoe gaat het verder met jou? Nog twee weken en dan krijg je weer een echo. spannend!!
@Musicalfan; balen meis dat het weer zo onzeker is allemaal en dat je je zo beroerd voelt! ik hoop natuurlijk op dat één mooie wonder en duim daarvoor ook op volle toeren! Overleg idd met je HA, ik hoop dat hij je meer duidelijkheid kan geven. @Bibi; hoe voel je je meis? voel je al wat van de beeb? hoop dat alles goed gaat! @Twinkle; had het je al gezegd maar ben blij dat de uitslag tot nu toe goed is, en duim voor verdere duidelijkheid! KNUF @Marsonny; hoe is het meis? is het nog steeds de relax stand waar je in staat? ik hoop dat je je goed voelt! xx
@ musicalfan jij ook bedankt voor je lieve woorden meid ik heb van de gyn een papier mee gekregen wat ik kan verwachten maar ik denk dat het per persoon verschillend is we zullen het zien ik ben er wel een beetje bang voor maar dan heb ik het maar achter de rug ik blijf heel hard voor je duimen meid ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt heel veel succes morgen bij de ha @ bibi dankje wel ben ook wel blij dat daar geen gekke dingen uitgekomen zijn nu even afwachten wat er verder uitkom het blijft nog even spannend ik hou jullie op de hoogte ga zo even naar je buikfoto's kijken ben erg benieuwd. @ dolfijn dankje wel
Musicalfan Je maakt het wel spannend hoor allemaal, duim toch voor je dat je maar snel wat meer duidelijkheid mag krijgen!! Twinkle Het 1ste gedeelte van de onderzoeken was dus positief dat is in ieder geval fijn nieuws, kan me voorstellen dat je het spannend vind voor vrijdag!! bibi Heb net even je buik foto gekeken, heel bescheiden buikje heb je! Dolfijn Hier nog steeds in de relax stand & nog steeds druk met paardlief heb de afgelopen weken veel gereden en genoten van het zonnetje ondanks dat het koud is buiten! Hier Gaat alles nog lekker zijn gangetje ben dr niet echt mee bezig of het nu wel of niet raak is, nog totaal niet de behoefte om alvast een zwangerschapstest te gaan halen. Ben de afgelopen 2 weken vrij geweest heb lekker in huis gerommeld dingen gedaan waar ik anders niet de tijd voor had en niets nieuws lekker druk geweest met mn paardje!
@ marsonny ja daar ben ik al heel blij om we wachten het even af meer kunnen we nu toch niet doen wat fijn dat je lekker met je eigen dingen bezig bent en er niet de behoefte aan hebt om een test te gaan halen ik ga toch wel heel hard voor je duimen meid @ musicalfan hoe is het bij de ha afgelopen is er al wat duidelijkheid
Marsonny: Fijn dat je zo lekker bezig kunt zijn met je paardje en in huis. Toch blijf ik ook voor jou duimen meid!
Ja, ik hou het idd spannend. Ik was ook erg rustig tot ik die uitslag kreeg. Maar nu ben ik ook weer iets rustiger. Want wat komt dat komt en zo niet, dan is het wel balen dat mijn lijf nu anders doet. Ik ben iig erg misselijk. Moest vanmorgen weer bijna spugen. Bij de huisarts geweest. Hij heeft me op mijn verzoek medicijnen gegeven, maar ik moet dat ook wel bespreken met de gyn (donderdag) en ik heb opnieuw bloed laten prikken. Die uitslag hoop ik Vrijdag te hebben. Overigens niet op HCG. Het is afwachten nu en hopen dat er geen ongi komt. Maar nog steeds blijf ik voorzichtig en gereserveerd en probeer ik niet teveel hoop te hebben.Maar lieverds, ben wel blij dat jullie zo voor me duimen. Overigens is dat ook wederzijds. Twinkle ik hoop dat de dagen voor je omvliegen en dat Vrijdag dan snel achter de rug zal zijn met wat meer duidelijkheid. Dolfijn: Hoe gaat het? Het zal nu wel allemaal heel snel gaan. Ben zo benieuwd!!!
Bibi: Wat een mooi buikje heb je zeg. Je begint het echt goed te zien. Voel je je oke? Denise: Hoe is het met jou?
@Musicalfan; ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest; toch weer doorgestuurd door VK (na huisbezoek) omdat mijn bloeddruk weer erg hoog was (140/90) weer bloed, urine, CTG en bloeddruk meting gehad.. Bloeddruk is algeheel wel weer iets hoger (gem. 135/84) maar bloed, urine en CTG waren goed dus mocht gelukkig weer naar huis. Nu donderdag weer terug naar ZH afspraak gyn voor CTG en bloeddruk meting en mocht er dan weer hogere bloeddruk uitkomen of CTG veranderen dan moet er toch gedacht worden aan inleiden Laten we hopen dat het niet nodig is en dat alles rustig blijft.. Moet me rustig houden en zeker niet teveel doen, en bellen bij welke klachten dan ook.. Laat Dummie nog maar even zitten, is ook beter voor hem/haar! xx
Jeetje Dolfijn, heftig allemaal. Hou jij je dan maar heel erg rustig. Hoop dat het je lukt. Want zou fijn zijn als beebje tenminste nog 1 tot 2 weekjes blijft zitten lijkt me. Maar krijg je hier ook niet de zenuwen van, want dat is natuurlijk ook niet goed. Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden. Dat is wel fijn lijkt me. Nou ik zeg vanuit hier wel tegen je beebje, moet je wel even doorgeven natuurlijkBeebje blijf je nog even zitten?? Ik duim voor je. Hou je haaks meid. xxxx
@ musicalfan ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt ik duim in ieder geval met de meiden mee bedankt voor je lieve woordjes @ dolfijn doe rustig aan meid ik hoop voor je dat de uitslag donderdag goed is hou je maar heel rustig een hele dikke knuffel voor jou
@Musicalfan; heb de boodschap doorgegeven.. en boodschap terug is; als mama zich goed blijft voelen blijf ik nog lekker zitten hihihih Thanx voor jullie lieve woorden allebei!
@ Dolfijn; oei meis, spannend. Ik hoop echt voor je dat beebje nog even mag blijven zitten! Maar anders ben je echt wel in goede handen bij de gyn, het komt hoe dan ook in orde. *knuf* Ik voel beebje denk ik nog niet. Ik twijfel af en toe wel, maar het is in elk geval nog niet heel duidelijk. Wanneer voelde jij ook alweer wat? @ Musicalfan; wat maak je het spannend!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, maar dan uiteraard wel in de vorm van goed nieuws. @ Marsonny; fijn dat je twee weekjes je eigen ding hebt kunnen doen. Kun je mooi je gedachten verzetten. @ buikje; ja, is nog best bescheiden hè. Van mij mag het wel wat harder groeien, maar ja, daar heb je niks over te zeggen hè. Heb vanochtend weer gemeten en er is overal een paar centimeter bij gekomen sinds het begin van de zwangerschap dus het gaat zoetjes aan.
Wacht maar bibi, straks groei je misschien ineens zo hard. Dan ben je blij dat het nu nog rustig aan gaat. Zodra ik meer weet horen jullie het ook.Kan ook best zijn dat ik een cyclus oversla ofzo. Wat ik natuurlijk niet hoop.