Musicalfan Meis ik hoop dat je vrijdag duidelijkheid kunt krijgen uit het bloedonderzoek! Ik duim voor jou toch ook met de andere meiden mee!! Dolfijn Ik ga voor jou duimen dat het donderdag allemaal mee mag vallen en dat de kleine nog even mag blijven zitten!! Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet veel rust geeft zo'n boodschap, maar voor de kleine zit er nu even niets anders op om toch te proberen te ontspannen/rusten! Kun je afleiding zoeken in het lezen van boeken/tijdschriften, films kijken? Bibi Het was echt heerlijk die twee weken, moet donderdag weer beginnen om 7.30 dat is dan wel weer een beetje jammer hier Zelfs manlief was het al opgevallen dat ik er niet zo mee bezig ben, hij zei moeten we nog test halen het ik komende zondag toch??? Ik zo ja het is komende zondag, maar dan kunnen we ook nog maandag een test halen mocht het nodig zijn . Je bent er niet druk mee hé de vorige keer wilde je wel voor de testdag een test in huis hebben & nu niet, maar schat we doen wat jij wil!
@Bibi; ik geloof dat het met 17 weken was dat ik de eerste streling voelde.. maar dat was echt nog niet super herkenbaar hoor.. pas achteraf besefde ik dat het toen was Jouw tijd komt vast ook snel! @Musicalfan; we duimen gewoon door en horen wel hoe of wat.. Hoop idd niet dat je nu ineens cyclus over slaat ofzo, hopelijk heb je snel duidelijkheid! @Marsonny; heerlijk toch dat je er zo ontspannen mee om kan gaan! en je mannetje gaat dat lekker in mee.. Heerlijk! Ik ben hard aan het duimen, want ik hoop het natuurlijk wel voor je! Geniet van je paardje met dit mooie weer! @Hier; net weer gelegen, hadden boodschappen gedaan en dat was eigenlijk even teveel.. maar net 1,5u gelegen dus netjes gedaan wat er gezegd is Nu wel wat meer hoofdpijn maar hoop dat het zo wel weer zakt.. Rustig beginnen aan het avond eten, meeste kan ik zittend doen en ik heb nog even de tijd!
@ marsonny goed zo ik ga gewoon nog wel heel hard verder duimen @ dolfijn goed zo dat je het nu rustiger aan gaat doen het is echt belangrijk hoor meid knuffel voor jou @ musicalfan ik hoop dat je snel duideljkheid hebt @ bibi je buik kan ineens heel snel groeien hoor meid soms gaat het heel snel
@ Marsonny; wat goed dat je er zo weinig mee bezig bent! Dat is voor jezelf gewoon veel prettiger. Ik hoop dat je werkdag meevalt vandaag. @ Dolfijn; ik voel steeds vaker onbekende dingetjes in mijn buik dus denk wel dat het beebje is. Maar toch, ben héél blij als we maandag het hartje weer gehoord hebben. Kreeg gisteren trouwens naar bericht...Een klasgenootje van me was ook zwanger, had ik volgens mij verteld. Zij had zaterdag (met 21wkn) de 20wkn echo. Alles helemaal perfect en ze wisten zeker dat het een jongen was. Ze gingen helemaal blij naar huis. Is zondag ineens de bavelling begonnen en gisteren hebben ze afscheid van hun kleine mannetje moeten nemen... waarschijnlijk het gevolg van een te korte baarmoedermond...Ik ben er echt helemaal van ondersteboven, kan zo weer huilen nu ik het hier neer zet...Ik moet nu niet meteen bang zijn voor mijn kindje, maar het geeft wel weer aan hoe bijzonder een zwnagerschap en een gezond kindje zijn. Sorry voor dit zware bericht op de vroege morgen, maar dan ben ik het weer even kwijt.
Bibi Het is helaas niet allemaal vanzelf sprekend een gezonde zwangerschap, kan me voorstellen dat het je wel heel erg raakt vooral omdat jullie zwangerschappen dichtbij elkaar liggen! Gelukkig gaan wel heel veel zwangerschappen goed, dus je niet te veel zorgen gaan maken! Hier Nog in dezelfde ontspannen toestand, ik moet zeggen dat ik nergens last van heb geen zwangerschap of echt ongi kwaaltjes heb wel wat gevoelige borsten, maar dat zegt niets die heb ik ook als ik ongi word! Nog steeds geen behoefte om een test te gaan halen voor zondag!
@ bibi wat naar zeg kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent sterkte meid @ marsonny knap hoor ik ben nog steeds heel hard aan het duimen
Bibi: Jeetje krijg helemaal kippenvel van dit bericht. Wat ontzettend moeilijk zeg voor hun. Maar inderdaad de meeste zwangerschappen gaan goed. Ga van het positieve uit. Pff, maar het is wel een harde confrontatie zeg. Sterkte en een dikke knuffel voor jou. Marsonny: Weinig kwaaltjes hebben hoeft niet negatoef te zijn,toch. Ik blijf voor je duimen. Dolfijn: Dikke knuffel voor jou. Hoop dat je de dag vandaag goed bent doorgekomen.
@ musicalfan jij hebt toch nog een telefonisch consult deze maand voor de uitslag of was dat al geweest ik dacht half maart toch
Ach lieve twinkle, jij denkt ook overal aan. Ja, net telefonisch contact gehad met de gyn. Bloeduitslagen zagen er wel oke uit, alleen de uitslag van ca125 was verhoogd. Niet ernstig ofzo, maar dat zien ze wel vaker bij endometriose. Ik mag ook doorgaan met de medicijnen die de huisarts voorgeschreven heeft. Had vandaag overigens de uitslag van progesteron en die was van 0,9 naar 15,9 gestegen, maar nog steeds niet echt hoog. Maar als je aan begin van nieuwe cyclus zou zitten, zou deze weer lager moeten zijn. Dus er is hoop. Zeker qua misselijkheid die ik heb en temp was de laatste dagen ook verhoogd. Maar toch ben ik pas gerustgesteld bij een evt positest (doe ik w.s ergens volgende week als het dan nog nodig blijkt, want ik hou in mijn achterhoofd ook nog steeds dat ik ieder moment ongi kan worden). Lieverd ik zal morgen veel aan je denken. Zie je er erg tegenop? Ik hoop echt dat alles goed zal zijn, maar dan heb je iig duidelijkheid. Leuk zal het onderzoek niet zijn, maar duidelijkheid is wel erg fijn en de reden waarvoor je het doet. Hou je haaks en ik hoor het wel. P.s De komende dagen ben ik w.s. minder aanwezig aangezien ik een weekend met de kids van mijn zus heb. Dus w.s tot ergens volgende week.
musicalfan jij bent ook lief hoor wat fijn dat de uitslag op zich wel positief was het progesteron was toch wel en stuk hoger dus hou hoop meid je maakt het wel erg spannend hoor meid ik ben zo hard voor je aan het duimen ik hoop dat je ongi weg blijf en je volgende week een positieve test in handen hebt op welke cyclus dag zit je vandaag
@ Musicalfan; klinkt op zich toch positief hè meid. Hier draaien de duimen ook voor je hoor! @ Twinkle; jij succes en sterkte morgen! Had net mail van een klasgenoot; we gaan met z'n allen geld uitleggen voor een kaartje en een mooi boeket. Zal ze vast goed doen te weten dat we aan ze denken lijkt me...
ik heb de HSG achter de rug het deed echt heel pijn moest er op een gegeven moment gewoon van huilen ze heeft de foto wel een beetje toegelicht maar de uitslag krijg ik van de gyn volgende week vrijdag het onderzoek duurde alles bij elkaar 15 minuten dus gelukkig was het wel zo voorbij
pff.. heftig Twinkle Balen dat het zo'n pijn deed.. een kwartier kan dan best lang zijn hoor.. Neem nu even lekker tijd voor jezelf meis, verwen jezelf maar lekker! Nu is het afwachten tot volgende wk.. ik wacht met je mee.. KNUFFEL! xx
@ dolfijn zeker een kwartiertje duurt dan heel erg lang dankje voor je knuffel die heb ik in ontvangst genomen ja nog even een weekje afwachten maar kreeg wel het gevoel dat het niet helemaal goed was
Balen meis dat je dat gevoel er al bij hebt ik hoop en duim dat het mee mag vallen.. je kan zoveel knuffels krijgen als je nodig hebt! KNUF xx
Twinkle Ik wil je ook een hele dikke knuffel geven!! We wachten allemaal met je mee tot je volgende week de uitslag krijgt en ik hoop toch ook dat die een beetje positief mag zijn!! Bekijk bijlage 136610