op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit topic is mij helemaal ontgaan!

Heb het een en ander gelezen; voor de meiden met flinke tegenslag, sterkte, ik hoop dat jullie ook snel een gezonde beeb in je armen kan houden :).

Voor de zwangeren en bevallen dames; gefeliciteerd!

Ik heb in mei vorig jaar een positieve test gehad en ben inmiddels mama van een dochter die alweer 6 weken is! Alles is gelukkig heel goed gegaan hier, snel zwanger, gemakkelijke zwangerschap en ook een hele makkelijke en snelle bevalling :). Dochter is gezond en de mooiste en liefste meid van de wereld :D

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Maryam; hihihi dan heb je topic zeker gemist :p Fijn dat je zo snel zwanger mocht worden, de zwangerschap voorspoedig mocht gaan en dat je bevalling ook vlot is verlopen..
    Van harte gefeliciteerd met je dochter!

3. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!

Ja, zag opeens dit topic en door jou geopend, en toen opeens dat er al 95 pagina´s waren! Toen eens even gekeken naar de datum en al vanaf oktober! Maar heb ´m echt nooit voorbij zien komen...:)

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ach, maakt toch niet uit meis! Fijn dat je het in elk geval even laat weten :)
    Hoe voel je je verder nu? weer helemaal bij gekomen en een beetje in het ritme?
    Geniet in elk geval van je dochter! xx

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Maryam; gefeliciteerd met je kleine meisje! Leuk dat je weer eens langs komt. :)

@ Dolfijn; doe nou eens rustig aan jij. :p Moeilijk is dat hè, je wil toch dat alles doorgaat, ook het huishouden. Maar je zult niet alles meer kunnen, of wel? Kan me best indenken dat die buik aardig in de weg kan zitten.
    Het was inderdaad weer genieten bij de echo, heerlijk om te horen dat de beeb het zo goed doet! :) Het blijft onwerkelijk hoor, dat dat ons eigen kleine frutje is. Het geslacht weten we niet. Zodra we wisten dat we zwanger waren, waren we het erover eens dat we dat een verrassing willen houden.

@ Twinkle; meid toch, ik vind het echt rot voor je dat je zo'n verdriet hebt...Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter? Misschien dat je er nog even op uit gaat met dit mooie weer? Ik denk aan je hoor, sterkte!!

6. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Nou dolfijn gelukkig heb je een mannetje die je een beetje in bedwang houd, let je wel goed op jezelf.

Nou Bibi dat is een prachtig buikje hoor.

Twinkle neem lekker je tijd, het is allemaal niet niks :(

Musicalfan hoest met jou?

Begint nu allemaal wel wat echter te worden, buikje komt op en gister hebben we het kamertje gekocht, was echt onwijs leuk allemaal

7. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Leuk hè Denise, babyshoppen. En wat leuk dat je buikje bol begint te worden! Geniet er maar lekker van!

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wil inderdaad graag dat alles doorgaat, en het liefst nu nog iets meer dan anders.. want normaal liet ik de was echt wel eens een paar dagen staan, maar nu heb ik elke keer zoiets van.. ALS die kleine nu komt dat moet een ander het doen of het blijft staan.. dus dan toch nog maar even vandaag doen :) Buik kan inderdaad best in de weg zitten, maar gelukkig merk ik dat eigenlijk alleen als ik lager dan mijn knieeen moet zijn :p dus op de grond schoonmaken, hoekjes bij de wc en vooral sokken en schoenen aantrekken is tegenwoordig een heel gevecht ;) Manlief lacht zich rot de hele tijd omdat ik zo heerlijk eigenwijs ben het toch zelf te willen doen :D

Fijn dat jullie het er meteen over eens waren dat het een verrassing moet blijven :) Leuk! ik vind het echt nogsteeds fijn niet te weten wat het is (al verlang ik er naar om het wel te weten!) dan heb ik straks alleen maar meer verrassing :)

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha gelukkig wel ja, anders was het vast helemaal niets geworden met mijn rust.. al moet ik wel zeggen dat ik echt wel voel waar mijn grens ligt ;) Zoek em alleen graag op :D

Fijn dat je buikkie begint te groeien.. maak je ook buikfoto's? is echt heel handig om te vergelijken per paar weken :) en wat voor kamertje hebben jullie gekocht? Ben heel benieuwd wat jullie voor beeb-kamer hebben straks! En vooral blijven genieten!

10. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn: Ik snap je gedachten wel van de was en dat zal met meer dingen zo zijn. Maarre, jij bent nu echt wel het belangrijkste. Fijn dat je man zo op je let. Enne, spannend vandaag, want misschien gaan ze wel strippen. Ik ben zo benieuwd wat je gaat krijgen. Ik denk vanaf het begin een jongetje, maar ik zit er toch ook weleens naast bij mensen.
    Succes meid, met de laatste loodjes. Ik denk aan je en dikke knuf terug.

Bibi: Hoop dat alles goed met je gaat. Blijft echt een verrassing wat het straks gaat worden. Leuk is dat. Zijn jullie al uit de namen of niet?

Denise: Fijn dat alles zo goed gaat. En een babykamertje gekocht. Wat gaaf, ben benieuwd. En leuk dat je buikje begint te groeien. Spannend allemaal zeg. Geniet ervan.

Marsonny: Alles goed met jou?

Twinkle: Nogmaals een big hug voor jou, ik denk aan je.

Hier: Nog steeds misselijk, maar wordt gelukkig iets minder. Ik voel me gewoon raar en in de war van alles. Maar ik blijf positief. De zon gaat vast voor mij en de andere meiden echt wel een keertje schijnen, maar wanneer dat is nog de vraag.

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Even ego: Ik kreeg vanmorgen te horen dat ik volgende week Dinsdag de operatie zal krijgen. Dus ben en blij en zie er tegelijkertijd tegenop. Maar goed, het is voor 2 goede doelen, minder pijn en hopelijk snel een blijvende zwangerschap.

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Musicalfan
    De zon gaat idd voor ons allemaal een keer schijnen, kop op meis!
    Kan me heel goed voorstellen dat je in de war bent van hoe het allemaal gaat nu!
    Spannend hoor de operatie, maar wel fijn dat je toch snel geholpen kunt worden!!

Hier
    Gaat alles zijn gangetje totaal niet bezig met zwanger worden,
    vandaag bij t afvegen doorzichtig slijm en toen dacht oow ja dan
    maar starten met klussen vanaf vandaag t lijkt wel of ik me er
    steeds minder druk om maak allemaal :)
    Ben ook daardoor denk ik minder vaak op het forum!

Voor alle lieve meiden die het hard nodig hebben (&
    ook die het minder hard nodig hebben ;)) een hele
    dikke knuffel!!!!!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Musicalfan; Spannend meis! Kan me goed voorstellen dat je nu een beetje opziet tegen de ingreep zelf maar gelukkig weet je waarvoor je het doet! Heel veel succes met afwachten.. KNUF!

@Marsonny; jouw relax/ontspannen modus is bijna beangstigend :D Je doet het geweldig met het zwanger worden niet op nr één te zetten.. Fijn dat je er zo mee om kan gaan meis!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; wat spannend meis. Maar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Kun je je mooi deze week nog geestelijk voorbereiden. Ook van mij succes met wachten en een dikke knuf!

@ Marsonny; wat heerlijk dat je het allemaal zo goed los kunt laten. Maakt het voor jezelf een stuk makkelijker. Lekker genieten van de lente en wie weet wat het jullie brengt...

@ Twinkle; hoe is het met jou??

@ Dolfijn; over twee daagjes weer naar de vk lees ik. Ben benieuwd hoe het met je bloeddruk is en of de kleine nog even mag blijven zitten. Succes meid!

15. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve meiden thanks. Jullie steun doet me altijd zo goed.

Marsonny: Wat fijn en knap dat je er zo mee omgaat. Echt jullie zon gaat ook snel schijnen. En wie weet wel heel snel.

Dolfijn: Spannend, de kleine zit nog heerlijk bij mamma. Ben heel benieuwd wanneer die zich aandient. Ik denk komend weekend.

Twinklestar: Hoe gaat het met je. Neem je tijd, we denken aan je.

Denise: Ben je lekker aan het genieten van alles wat je nu tegenkomt op babygebied?

Voor jullie allen: Een hele dikke knuffel terug. xxx

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ben even terug gaan lezen en zie dat ik geen verslag heb gedaan over gisteren..
    Ben toen namelijk ook al bij de VK geweest voor controle..
    Mijn bloeddruk was weer te hoog (135/95) bij eerste meting :( Ze hebben toen geprobeerd te strippen omdat ik zo graag thuis wil bevallen.. maar helaas is er nog te weinig ontsluiting om iets te beginnen..
    Toen tweede bloeddruk meting en die was gelukkig iets lager waardoor ze het nog aandurfde om me naar huis te laten gaan en donderdag terug te komen voor extra contole..
    Helaas is het wel zo dat als deze dan weer hoger uitvalt dat het toch echt Gyn en ziekenhuis wordt.. met waarschijnlijk inleiden.. Ze durven het niet aan mij nog heel lang door te laten lopen..

Dus we wachten donderdag af.. en ik ga er in elk geval vast een beetje vanuit dat het ZH bevalling wordt.. dan kan het alleen nog maar meevallen :p

17. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat spannend Dolfijn! En ook wel jammer natuurlijk aangezien je liever thuis wil bevallen...Maar ja, het komt zoals het komt. Succes hoor, zal aan je denken donderdag!

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dank je Bibi! :)
    Vind het inderdaad wel spannend en probeer het maar over me heen te laten komen.. haha anders bloeddruk bij voorbaat al te hoog :p Jullie horen het donderdag van me!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Nog even een buikfoto van 38 wk :D

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden het gaat hier op zich wel goed maar als er stilte's vallen en ik s' avonds alleen ben dan heb ik het wel even moeilijk. ik heb het wel laten bezinken heb alles op mijn gemak doorgenomen het kan alle kanten op:( manlief zorgt gelukkig wel voor genoeg afleiding overdag we zijn al een dagje weg geweest en ben nu even aan het kijken voor een midweekje weg want daar zijn we wel even aan toe even alles vergeten en tijd voor elkaar. ik ben nu lekker aan het genieten van het mooie weer daar knap je al van op. ik denk aan jullie allemaal:)

@ musicalfan wat fijn dat je geopereerd word meid dat is goed nieuws ik kan me voorstellen dat je er ook tegen op ziet maar het komt allemaal goed het zonnetje zal voor ons allemaal weer gaan schijnen ik wens je heel veel succes een hele dikke knuffel voor jou:)

@ marsonny wat fijn dat alles zo goed gaat ik ben blij voor je ook voor jou een knuffel

@ bibi spannend wat zal het worden een jongen of een meisje;)

meiden voor jullie allemaal een hele dikke knuffel en tot gauw ik denk aan jullie

liefs twink

Deel Deze Pagina