Ooh Musicalfan, ik hoop echt dat het geluk nu ook een keer aan jouw kant staat, minder pijn is al prettig maar een blijvende zwangerschap is natuurlijk het beste. Dolfijn........wat spannend, ik hoop dat je gewoon thuis kan bevallen, mss komt de beeb vanzelf vandaag of morgen Marsonny, heel prettig dat het goed gaat om er zo luchtig mee om te gaan, werkt denk toch het beste en is prettiger voor je gemoedsrust, ook voor jouw snel weer een plakbeeb. Hier begint het nu inderdaad allemaal echt te worden, vorige weekend een kamertje besteld, die komt half juli.....en de buik die groeit een beetje. Heb zelf het idee dat ik gewoon onwijs dik aan het worden ben hihi, maar pas eigenlijk nog steeds in mijn broeken op de irritatie bij de knoop na dan......
@ Dolfijn; en, hoe is het gegaan vandaag? Zag in je onderschrift dat je maandag weer terug moet? @ Twinkle; fijn dat je vriend en jij steun hebben aan elkaar. Lekker genieten samen en goed voor elkaar zorgen! @ Denise; dat jij je broeken nog past joh! Dan ben je echt nog niet super dik hoor. Ik ben zelf wel van de strakke broeken en vanaf een week of 13 paste ik er echt niet meer in. Ben ook reuze benieuwd hoe ik er na de bevalling uit zie...
Ben vandaag weer bij VK geweest.. en helaas was mijn bloeddruk weer te hoog Dus nu definitief overgedragen naar de gyn.. en dus ziekenhuis bevallen Had het min of meer verwacht, maar toch kwam het even hard aan. Ik mag het weekend nog even aan het idee wennen, dit alleen maar omdat mijn urine gelukkig nog schoon was.. Dus maandag afspraak met de gyn en dan zullen we het horen, maar de VK zou er niet van opkijken als er komende week tot inleiden wordt besloten.. Even best teleursgesteld, weet dat het beter is voor mij en dummie.. maar toch vind ik het moeilijk los te laten dat ik niet meer thuis mag bevallen en dat het misschien zelfs helemaal niet meer spontaan mag gaan gebeuren.. Manlief ziet er nu ook wat tegen op (heeft moeite met ziekenhuizen) dus gelukkig houden we elkaar omhoog en weten we waar we het voor doen!
He bah dolfijn, het is wel het beste voor jou en de beeb maar toch, erg jammer dat je niet thuis kan bevallen
Ach lieve Dolfijn: Dikke knuf voor jullie samen. Kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Ik denk aan je. Hoop dat de baby zich vanzelf aandient. Twinkle: Jij krijgt ook een operatie zie ik. Weet je al wanneer? Spannend. Hoop dat dit je mag helpen voor een wondertje. Ik blijf voor je duimen.Dikke knuffel Bibi en Denise: Geniet van de zwangerschap. Fijn dat het goed gaat met jullie. Marsonny: Lekker aan het genieten van het mooie weer en je paardje?
@Dolfijn; balen zeg! Maar wat je zegt; het is wel beter voor jou en je kindje. Hoe voel je je nu? Nu je het wat hebt kunnen laten bezinken? Weetje; het gaat toch bijna nooit zoals je in je hoofd hebt. Ik wilde juist wel in het ziekenhuis bevallen omdat ik in mijn omgeving veel mensen heb gezien met complicaties tijdens de bevalling, maar mijn bevalling ging zo snel dat we niet meer naar het ziekenhuis konden en thuis moesten blijven, we waren helemaal niet voorbereid op een thuisbevalling! Uiteindelijk heb ik het maar gewoon over mij heen laten komen en kijk ik er met een goed gevoel op terug. Het gaat hier redelijk, ik ben even een paar dagen bij mijn ouders geweest want dochterlief huilt nogal veel. Ze heeft veel last van krampjes en zit onder het eczeem, zo zielig Maar goed, ik zat dus de hele dag met een huilende baby op de arm en er kwam niets meer uit mijn handen. Ik heb haar ook veel in een draagdoek, maar dan kan je ook alleen maar wat kleine klusjes doen. Mijn ouders waren hier dus zondag en mijn vader vroeg toen of ik mee wilde. Ben heel blij dat ik het heb gedaan, heb lekker kunnen bijtanken en even geen huishouding aan mijn hoofd. Ben nu weer thuis, zo meteen maar eens even een wasje gaan draaien en stofzuigen, het is prachtig weer, dus kan even lekker de boel open gooien!
hey lieve meiden ik wil jullie even laten weten dat dolfijn vanmiddag om 12.49 is bevallen van een pracht zoon
@ musicalfan ik weet nog niet wanneer ik de operatie krijg misschien dat ze dinsdag kunnen vertellen hoelang de wachtlijst is
Wat????? Wat een verrassing! Dolfijn en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!
Lieve Dolfijn en man Eindelijk is hij er. Jullie zoontje. Van harte gefeliciteerd. Had ik toch gelijk. Jongetje, dit weekend geboren,hihi Hoop dat alles goed is gegaan. Nu lekker genieten van jullie mannetje. Ben benieuwd naar de foto's. Doe rustig aan en laat je lekker verzorgen. Ik denk aan je. Liefs en dikke knuffel van mij
Hier: Dinsdag sta ik gepland voor een operatie vanwege de endometriose. Maarre nu ben ik ziek. Echt ik word nog net niet gek van de stress. Heb nu geen koorts, en slik van alles en nog wat. Echt ik heb zoveel vieze drankjes en dergelijke geprobeerd. Morgen toch even overleggen met huisarts en aan de hand van wat hij zegt natuurlijk ook met het ziekenhuis. Willen jullie hard duimen dat het gewoon door mag gaan. Ik zou het zo erg vinden als het door dit niet door mag gaan. Ik denk alleen maar, ik heb nu geen koorts, dus dan zal het wel goed zijn. Hoe is het met de rest van de meiden? Twinklestar: Ik duim voor je dat je snel duidelijkheid mag hebben. Succes alvast Dinsdag voor als ik hier niet meer ben voor die tijd. Ik denk aan je. xxx
@ musicalfan wat balen zeg ik ga heel hard voor je duimen je hebt er zolang op gewacht en dan ben je ziek meid ik hoop zo dat het door kan gaan knuffel voor jou
Nou Musicalfan, ik duim dat het allemaal gewoon door kan gaan morgen............niet leuk dat je nou ook nog eens ziek bent. Kan het ook nog wat te maken met eventuele zenuwen voor de operatie dat het wat meer uitwerking op lichaam geeft?
Ik heb het ziekenhuis gebeld en ze opereren meestal wel ook als je verkouden bent. Maar ze zei dat ze het meestal bekijken als de patient er is. Fijn is dat, aangezien het niet om de hoek is. Mocht ik koorts krijgen houdt het sowieso op. Maar temp blijft redelijk netjes. Flink zitten stomen, allerlei vieze gorgeldrankjes e.d. en vanmiddag eindelijk beetje geslapen. Nu op naar morgen. Ik ga er dus vanuit dat het gewoon doorgaat. We zien wel. Van de zenuwen heeft het wel uitwerking op mijn buik, maar deze flinke verkoudheid/keel heeft daar denk ik niet zoveel mee te maken. Ik weet het niet. Morgen om deze tijd heb ik alles als het goed is achter de rug. Zodra het wat beter gaat zal ik even laten weten hoe en wat. Twinklestar: Veel succes morgen. Ik zal aan je denken. Lieve meiden, thanks voor het duimen. Hoop dat het goed gaat met jullie. Dikke knuffel van mij
@ Musicalfan; hopen dat je temp netjes blijft dan meis. Ik snotter zelf al zeker 4 weken, kom er ook niet vanaf. Vorige week zat alles helemaal dicht, maar nu gaat het gelukkig beter. Hopelijk knap jij ook snel op! Heel veel succes morgen!!!!!! *knuffel*