@ dolfjin dankje wel het is soms wel moeilijk om positief te blijven het klinkt raar maar als je zo graag iets wilt en het wil niet echt lukken we zijn natuurlijk nog niet zo heel lang bezig maar toch vraag ik me weleens af is er niks mis is die vraag word wel steeds groter maar ik hoop dat we eerdaags worden beloont voor het hebben van geduld meer kunnen we er toch niet aan doen heb deze ronde in ieder geval me lh piek gevonden daar was ik al erg blij mee ik ben ook blij dat ik weer met je kan kletsen heb je zo gemist een dikke knuffel terug
@Twinklestar; Blij dat ik er weer voor je kan zijn meis En geef niet op, jouw tijd gaat ook zeker nog wel komen.. Ik ben al weer hard aan het duimen voor je! Komt vast snel goed meis, en we kletsen gewoon weer lekker door dan gaat al dat wachten misschien ook wat sneller.. KNUF @Denise; ook jouw tijd gaat komen.. Alleen wanneer de tijd is kan helaas niemand je vertellen. Toch hoop ik met je mee dat je snel een groeiend buikje bij jezelf mag gaan zien. KNUF!
@ dankje voor je lieve woordjes dolfijn ik ben ervan overtuigd dat het goed gaat komen alleen wanneer dat weet ik niet de tijd zal dat leren nogmaals ben blij dat je er weer bent
Mooie buik foto dolfijn voor mij iets confronterend rond deze tijd had ik anders ook een buikje gehad, heel raar, maar dat schiet dan in eens door mn hoofd
Sorry Marsonny.. ik wou je er niet mee kwetsen.. Begrijp heel goed dat het pijnlijk is om te zien, neem je tijd meis en sla mijn foto dan maar even over.. Hele dikke knuffel speciaal voor jou! KNUF!
Je heb me niet gekwetst hoor, maar in eens schoot dat door mn hoofd heb ik wel vaker en echt op momenten dat ik dan denk, waarom nu?? Gewoon lekker je foto's plaatsen, mijn (onze) tijd komt ook wel weer!
Die waarom vraag zal helaas nog wel langer blijven.. ik hoop echt dat jouw tijd weer snel mag komen. Ik plaats mijn foto's ook wel gewoon hoor, maar kan me goed voorstellen als je er niet op wilt reageren.. Nogmaals; ik vind het vervelend dat ik er niet voor je heb kunnen zijn.. KNUF
Dat geeft niet hoor meis je bent er nu weer dat is ook goed, komt nog een verrekte spannende tijd aan hier!
Fijn dat alles weer normaal lijkt te verlopen Marsonny.. Toch fijn dat je weet dat je lichaam een nieuwe zwangerschap aan zou kunnen. Ik blijf voor jullie allemaal duimen en hoop dat we snel allemaal een mooi buikkie mogen krijgen!
Hoe is het met de andere meiden? Hoop dat alles goed gaat en ik ben alweer hard aan het duimen voor iedereen! xx KNUF xx
Alles gaat goed hoor hier. Cyclus loopt een beetje raar, woe beetje bruinverlies, vrijdag eipijn maar nega ovutest, za eipijn (of wat op leek) en nu niets. Ik ben benieuwd maar als je vanalles voelt is het moelijk om er niet mee bezig te zijn
Ben benieuwd wat dat te betekenen heeft allemaal Denise.. Kan me goed voorstellen dat het heel lastig is er niet mee bezig te zijn als je zoveel voelt in je lichaam.. maar ach, als je maar blijft genieten en ook andere dingen doet.. Dan komt het vast allemaal wel op z'n plaats. Ik ga vast duimen voor je! Hou ons op de hoogte! Fijne dag vandaag allemaal! xx
Denise Dat lijkt me zo lastig als je lijf van die gekke grapjes uit haalt om het dan te negeren of er niet mee bezig te zijn!! Ik schrok me vandaag rot had voor het 1st sinds 10/11 jaar een doorbraakbloeding ben vorige week ongi geweest en dit heb ik echt nog nooit gehad! Morgen heb ik de na-controle bij de gyn!
Bah meis, dat lijkt me echt heel heftig! Vast flink geschrokken.. Hoop voor je dat alles verder goed is morgen bij de controle. Heel veel succes alvast meis! KNUF!
Foto's van de 20wk echo staan in mijn foto album Dummie is eigenwijs en had zich tever in mijn bekken genesteld Dus ruggewervels konden niet bekeken worden.. Volgende wk terug komen om te kijken of deze beeb ons dan een kijkje aan die kant wil gunnen Heerlijk zo'n kind met eigen willetje hahah en ik mag nog een keertje kijken.. Helemaal niet erg! Voorkant was alles prima in orde, ligt nu in stuit met rug naar beneden.. Hopelijk neemt ie de tijd om te draaien
Even gauw, we hebben het erg druk! Gisteren liep eerst het spreekuur een uur en kwartier uit! Toen we dan uiteindelijk aan de beurt waren vertelde ik van die doorbraakbloeding dat kon opzicht geen kwaad kan een reactie zijn op de curettage. Ze hebben toch nog even een echo gemaakt om te kijken of er toch niet nog weefsel in mn bm zat, maar die was helemaal netjes schoon! Ze heeft ook nog even mn eierstokken beken die zagen er netjes uit! Verder nog best een emotioneel gesprek gehad omdat er toch wel het één en ander is mis gegaan en toevallig hadden we dezelfde arts als die avond. Mn man speelt ook nog met het idee om een officiële klacht in te dienen! We kunnen het gewoon weer gaan proberen!
Dan wens ik je heel veel succes meis! Neem je tijd voor alles en leg je vragen daar neer waar ze horen.. Wees niet bang om voor jezelf op te komen! En ik hoop natuurlijk dat er, wanneer het jullie tijd is, weer een wondertje in je buik mag blijven groeien.. KNUF