Heel veel succes Musicalfan! ik denk aan je.. Hier; weer thuis met onze prachtige zoon Beau Angelos.. een geweldig ventje van 2565 gram en 47 cm. We doen het allebei helemaal goed en moesten een dagje blijven omdat mijn bloedwaardes waren verslechterd maar gelukkig vandaag weer beter. Beau moet nog bijgevoed worden ivm laag geboorte gewicht maar doet dat zonder mopperen
@ musicalfan ik ben waarschijnlijk al te laat maar heel veel succes met de operatie een hele dikke knuffel voor jou @ dolfijn wat een mooi mannetje ga lekker genieten meid @ bibi op zich gaat het wel redelijk ik heb me wel eens beter gevoeld maar gelukkig heb ik nu even genoeg afleiding dus zit er gelukkig niet de hele dag aan te denken het blijft spannend na de operatie weten we weer meer maar ik heb nog geen idee wanneer dat is vrijdag kan ik naar het opname bureau bellen ik hoop dat ze me dan meer kunnen vertellen
@ Dolfijn; wat een prachtig mannetje!! Nogmaals van harte hoor, lekker genieten van jullie kleine ventje! @ Twinkle; hopelijk heb je vrijdag duidelijkheid. Gelukkig maar dat je afleiding hebt, fijn om te horen dat het wat beter gaat.
Even snel een knuffel voor jullie allemaal! weet dat ik wel probeer mee te lezen, maar reageren lukt wegens tijdgebrek jammer genoeg niet altijd.. Opstart met Beau kost veel tijd.. vooral BV.. doe het graag voor hem maar heb dus helaas wat minder tijd voor jullie! Gelukkig gaat alles goed en geniet ik erg van ons heerlijke, sterke ventje! KNUF! xx
@ musicalfan hoe is de operatie gegaan? knuffel voor jou @ marsonny hoe gaat het met jou ben je nog lekker met je paardje bezig
Dolfijn geniet lekker van je kraamtijd, wij hangen hier nog wel rond hoor. Ik vraag mij ook wel af het met musicalfan is, hoop dat alles goed gegaan is
@ Dolfijn; sluit me bij de rest aan, gewoon genieten en wij zien je af en toe wel verschijnen. Ben inderdaad ook benieuwd naar Musicalfan... @ Twinkle; alvast weer veel succes voor morgen!!
hey meiden ben net gebeld door het zh en heb op 20 april de operatie dus op zich nog best snel drie weekjes wachten vind het wel spannend maar ben toch ook wel een beetje bang voor de uitslag
heel veel sterkte met afwachten Twinkle.. natuurlijk is het spannend en maak je je zorgen.. ik denk aan je! KNUF
Meiden even voor jullie allen een dikke knuf. Sorry even ego bericht, want voel me helemaal niet echt oke. Bedankt voor al jullie steun.Ik reageer snel op jullie berichtjes. Operatie geslaagd, wel wat complicaties en voorlopig eerste maanden in de overgang(lucrin), dus mag even niet zwanger worden om de boel rustig te houden. En dat doet toch wel veel pijn,(had daar nl niet op gerekend)maar ja, is voor goed doel hopen we dan maar. Nu veel pijn en hou alles goed in de gaten. Had ook hematoom, maar begint gelukkig langzaamaan af te nemen. Nu maar eerst opknappen.Maar die pijn, pff, als morgen niet minder is misschien toch even langs huisarts.
Toch even snel: Dolfijn: Wat een prachtig mannetje. Geniet ervan en doe rustig aan. Twinkle: Wat ontzettend spannend allemaal. Dikke knuf voor jou, ik leef met je mee. Bibi en Denise en Marsonny: Hoe is het met jullie. Thanks voor jullie medeleven. xxx
Dikke KNUF musicalfan! Hou jezelf goed in de gaten en schakel de HA in als het nodig is.. niet te lang doorlopen hoor meis! Ik denk aan je! xx Hier nog even foto van onze Beau
@ musicalfan wat vervelend zeg dat je je zo kl*te voelt ik hoop dat je pijn snel afneemt neem je tijd en laat het allemaal even tot rust komen ik snap dat je niet blij bent met het advies om voorlopig even niet zwanger te worden maar het is beter voor je zelf een hele dikke knuffel voor jou
hier van mij even snel een ego berichtje want ik zit op werk, gister de geslahtsbepaling gehad en het is 100% zeker weten een meisje
Gaaf Denise! Lekker roze shoppen! Geniet ervan meis! Voel je je verder goed? en jij Bibi? ook alles goed? Geniet allebei van jullie buikje.. want echt, je gaat em missen als je straks bevallen bent.. al is dat wonder zoveel meer waard
Hé meiden Moet eerlijk bekkenen dat ik totaal niet bezig ben met zwanger worden en daardoor hier ook minder aanwezig ben (lees nog wel mee zo af en toe). We hebben wel een poging gedaan deze maand en volgend weekend weten we meer! Zoals iedereen al vermoede idd druk met paard, genoten van het lekkere weer & druk met mn werk! Wil Musicalfan een dikke knuf vanwege de vervelende napijn van de operatie, Twinklestar een dikke knuf voor de geplande operatie!! De andere meiden een dikke knuf, zomaar omdat jullie ook aan mij denken!! Denise Wat leuk een meisje!! Dolfijn Wat een mooie ventje, kan me voorstellen dat je dr van geniet, maar ook dat het raar is dat de buik ineens weg is!!