@ marsonny voor jou ook een hele dikke knuffel geniet lekker van alles wat je aan het doen bent weet dat we aan je denken
Musical een dikke knuf idd voor de napijn, en dan nu ook de rest van de gevolgen, verschrikkelijk zeg, ik hoop dat je snel een wondertje in je buik en daarna in je armen mag hebben. Twinkle, voor jou ook een knuffel, en over de operatie had ik in een ander topic al gevraagd. Marsonny hoest is het met jou, iets meer als een week tot testen, voel je als wat? mijn duimen draaien. Dolfijn wat een prachtig ventje zeg..... Mijn buik begint nu pas te groeien dus ben nog aan het wennen dat ie er zit hihi Bibi, voor jou gaat het nu natuurlijk ook hard, is het genieten zo denk ik.... zal nog even foto's spammen van onze dame: http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/eerste-symptomen/141311d1301669328-vroeg-merken-evt-zwangerschap-deel-2-echo-15.3-weken2-kopie.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/eerste-symptomen/141312d1301669375-vroeg-merken-evt-zwangerschap-deel-2-echo-15.3-weken1-kopie.jpg
Wat een mooie duidelijke foto's weer Denise echt super! Voor de gene die het leuk vind.. heb foto's van geboortekaartje in me foto-album staan Vandaag met Beau klein stukje gewandeld.. wat een trotse mama voel je je dan! echt genieten.. al was het nog wel erg inspannend en hebben zowel Beau als ik daarna heerlijk geslapen Hopelijk heeft iedereen genoten van het mooie weer! Fijne avond allemaal meiden! xx
@ Dolfijn; wat heerlijk dat je al naar buiten bent geweest met jullie kleine man! Geniet ervan meid, kan haast niet wachten tot ik zelf achter de wagen mag! Onze kleine is me toch druk, echt geweldig. Gisteren avond en vanochtend hebben we samen naar mijn buik zitten kijken, die ging helemaal op en neer! Heerlijk gevoel, ik word steeds nieuwsgieriger naar onze uk. @ Marsonny; een dikke knuffel terug voor jou! Fijn dat het zo goed met je gaat. @ Denise; wat een leuk nieuws, een kleine meid! Gefeliciteerd hoor! Ik geniet inderdaad volop. Gisteren dacht ik ineens 'nog maar 18 weken!' Gaat echt zo ontzettend snel. @ Twinkle; Hoe is het met jou? Vrijdag nog wat wijzer geworden? @ Musicalfan; je hebt al een pb, maar nogmaals veel sterkte en een dikke knuf!!
Marsonny:Ben blij dat het goed met je gaat en je zo lekker aan het genieten bent van je paardje. Ik ga weer heel hard voor je duimen dat het raak mag zijn. Ook al ben je er wat minder, we denken aan je. Twinkle: Hoe gaat het met je. Wat vind je zelf van het nieuws dat je een laparoscopie krijgt? Ben je er erg zenuwachtig voor? Denise: Van harte gefeliciteerd met het nieuws dat je een meisje krijgt. Leuk hoor! Lekker shoppen. En fijn dat het goed met je gaat. Mooie foto's ook! Bibi: Thanks voor je pb'tje. Komt allemaal vast goed. Snel gaan die weken zeg. Nog maar 18 weken. Lijkt enerzijds veel, maar anderzijds vliegen ze voorbij. Lijkt me heel bijzonder als je de baby zo ziet bewegen aan je buik. Geniet er maar lekker van, voor je het weet is die buik weer weg. Dolfijn: Wat een prachtig mannetje is Beau. En wat fijn dat je al lekker hebt kunnen wandelen met hem. Neem inderdaad ook goed je rust hoor! En geef hem maar een dikke knuffel van mij. To you all,want anders blijven we ze uitdelen,haha
Hier nog veel pijn. Was Vrijdag nog met spoed bloed gaan laten prikken, maar gelukkig geen ontstekingswaarde in te zien. Hematoom is geslonken, maar man, wat heb ik een pijn met plassen. Als het over 2 dagen nog zo is, bel ik zelf toch even met het ziekenhuis voor de zekerheid over hoe en wat. Ik heb pas eind Juni weer een afspraak met de arts. Dat is best laat vind ik na zo'n ingreep, maar ik schrijf al mijn vragen op. Vandaag komen ze de lucrin zetten. Ze komen thuis prikken dus dat is wel heel fijn. Ben benieuwd. Hoop echt dat ik er niet teveel last van krijg. Voel me er namelijk niet echt happy onder, maar goed, tis voor een goed doel zullen we maar zeggen.
@ denise wat een mooie foto's meid en ben je al wezen shoppen @ dolfijn wat een super kaartje echt heel leuk @ bibi ik word 20 april geopereerd dus het blijft nog even spannend hoe voel jij je @ muscalfan wat balen zeg dat je nog zo'n pijn hebt gelukkig geen ontsteking ik hoop dat je snel opknapt meid ik ben wel zenuwachtig voor de operatie maar ben eigenlijk banger voor de uitslag
@ Twinkle; dat is inderdaad spannend meid. Ik hoop zo voor je dat het mee zal vallen! Ik voel me prima! Tot nu toe fiets ik echt door de zwangerschap heen. (zal het even afkloppen, *klop klop*) Beebje beweegt lekker, kan het elke dag goed voelen en zien dus dat ik volop genieten. @ Musicalfan; hoe is het nu met je? Nog naar de ha geweest of is de pijn inmiddels wat afgenomen? Hoe is het met de andere meiden??
@ bibi fijn om te horen dat alles goed gaat met je geniet maar lekker van je zwangerschap voor je het weet is het alweer voorbij
Lieve twinkle, ik snap dat je nog meer opziet tegen de uitslag. Hoop dat het meevalt, maar tis wel belangrijk dat het gebeurd, dan weet je hoe dan ook waar je aan toe bent. Ik zal voor je duimen dat het meevalt. Hou je haaks meid. Knuf van mij Bibi: Ik hoop voor je dat het zo blijft.Dat je lekker kunt blijven genieten zo van je zwangerschap Hoe is het met de andere meiden? Hier een bacterie in de urine en nog steeds zo'n pijn met plassen. Maar mijn huisartsen hebben allebei een andere mening. En dat is wel/niet behandelen. Nu dus nog niet. Als het aanhoudt nog een keer urine laten controleren en dan hopen dat het weg is.
Dat is lekker handig dan met die huisartsen. Laat je niet van het kastje naar de muur sturen hè meid, jij bent degene die met de pijn rond loopt. Sterkte!!
Bah, balen dat het niet duidelijk is Musicalfan.. hopelijk krijg je snel duidelijkheid zodat ze wat kunnen gaan doen.. KNUF @Bibi; fijn dat je je zo goed voelt.. dan kan je echt zoveel meer genieten van je zwangerschap! ik heb het gelukkig ook zo goed gehad tot 36 weken Lekker blijven genieten dus! @Hier; Beau doet het super goed en groeit snel.. ook veranderd hij nu snel in zijn gezicht.. elke dag wel even een foto gemaakt om alles bij te houden Zelf voel ik me iets minder, wat last met plassen dus gister extra controle gyn gehad.. blaas ligt iets gekanteld en baarmoeder is nog niet leeg.. maar is gewoon afwachten.. De gebroken nachten zijn redelijk vermoeiend dus doe verder nog niet zoveel.. Hoop dat alles verder goed gaat met iedereen! Liefs xx
Met mij alles nog steeds prima Dolfijn! Dat gaat zo hard hè bij die kleintjes, dat veranderen. Leuk dat je zoveel foto's neemt! Over een paar maandjes is het anders denk ik al moeilijk terug te halen hoe Beau eruit zag zo vlak na de geboorte. Kan me voostellen dat de gebroken nachten zwaar zijn, ik zie daar ook wel enigzins tegenop. Maar aan de andere kant wordt het vanzelf je ritme, of niet? Ik denk dat je er zo in zit. Hopelijk voel jij je snel weer helemaap top!
Het wordt inderdaad snel je eigen ritme hoor Bibi ik ben vaak eerder om de 3u wakker dan Beau, hihih dus dan soms echt wachten tot hij het nodig vind om wat wakkerder te worden zodat ik kan gaan voeden. Ook merk ik dat overdag een uurtje slapen wonderen doet, dan kan ik tenminste een normale avond mee maken.. Verder behoorlijk wat hoofdpijn de laatste dagen, maar ook dat zal toch een stukje vermoeidheid zijn.. Merk dat ik er langzaam wel weer eens uit wil, maar durf het nog niet zo goed aan met Beau daar hij toch niet altijd goed zijn temp vast kan houden. Morgen wegen op CB.. heel benieuwd of hij gewoon netjes is gegroeid zodat ik me daar wat minder zorgen over hoef te maken. Zondag viert mijn paps zijn verjaardag, dus daar wil ik in elk geval even heen.. maar dan morgen eerst maar eens kijken in welke kleding ik wél pas, want de kilo's extra zijn er echt nog niet af Was uiteindelijk bijna 22 kilo aangekomen *shame* en er is pas 9 kilo af.. dus nog heel wat te gaan.. Fijn weekend alvast voor allemaal! xx
Musicalfan Wat onhandig dat de HA-en het niet met elkaar eens zijn. Heb je nog veel last van je blaas? Dolfijn Veel foto's maken van de kleine man & deze goed opslaan + back up maken dit hadden mn broer en schoonzus niet gedaan en zijn veel foto's kwijt hun hebben nu een externe hardeschijf speciaal voor de foto's van de kinderen. Hopen dat hij goed gegroeit is en een OK stempel van CB krijgt! Hier Gaat alles zijn gangetje, maak me nog steeds niet druk om wel of niet zwanger zijn, als ik kijk naar me gevoel zegt die niet zwanger, maar we wachten braaf af of beter gezegd we gaan gewoon lekker verder met het leven Is het deze ronde niet raak overweeg ik een maandje over te slaan ivm de wortelkanaalbehandeling die ik nog steeds moet ondergaan en dat kan maar beter gedaan zijn voordat ik klachten krijg.
@ musicalfan zo denk ik er ook over ik wil heel graag duidelijkheid wat vervelend dat het nog steeds niet zo goed gaat en dat de artsen allebij een andere mening hebben ik hoop dat het snel beter met je zal gaan oom voor jou een hele dikke knuffel @ dolfijn wat vervelend dat je zo'n last hebt van hoofdpijn succes morgen bij het cb methet wegen van Beau maar het is vast goed meid doe wat je gevoel zegt en me je gewicht komthet vanzelf goed knuffel voor jou @ marsonny neem lekker de tijd voor jezelf en je mannetje dat is ook heel belangrijk hoor ik merk aan mezelf dat ik daar op het moment ook heel veel behoefte aan heb geniet lekker van ekaar
Twinkle Mn mannetje en ik genieten echt van alles wat het leven ons brengt & nog wel meer van elkaar. Het lijkt ook wel of we na alles wat er vorig jaar is gebeurd we nog meer naar elkaar toegegroeid zijn. Hier Zoals jullie aan mn ticker zien ben ik vanmorgen ongi geworden, helaas niet raak deze ronde. We lassen waarschijnlijk een pauze in komende maand, maar daar moet ik het met manlief nog even over hebben!
@ Marsonny; jammer meis, maar fijn dat je het nog steeds zo goed opneemt allemaal. Heb je nog met je man gesproken? @ Dolfijn; alvast veel plezier morgen! Even eruit is wel lekker hè. Al wat gevonden om aan te trekken? En hoe is het met de hoofdpijn? Ik heb vanavond verjaardag van mijn broer. Hij doet er nooit veel aan, maar overslaan vind ik zo saai dus ik nodig mezelf altijd gewoon uit.
Ik heb twee leuke WIJDE shirts gevonden op de markt.. legging eronder en het kan er wel mee door Beau is trouwens gewogen gisteren.. De kraamhulp had gezegt dat hij dan ongeveer 2730 gram moest wegen................ hahah hij deed iedereen verbaast staan; 2905 gram! Echt zo super trots! Jammer van je ongi Marsonny.. maar knap dat je samen met manlief elke keer op één lijn komt over hoe jullie verder gaan.. KNUF