op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat heerlijk dat Beau zo goed groeit! Houden zo!

Wat is het hier trouwens rustig. Liggen jullie allemaal lekker in de zon? ;)
    Ik mag zometeen weer naar de vk. Ben vooral benieuwd naar wat ik weeg. :p

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny jammer van je ongi meid maar vind het knap dat je het zo opneemt;) ik begrijp wat je bedoeld dat gevoel heb ik hier ook we zijn alleen nog maar meer naar elkaar toegegroeid en meer van elkaar gaan houden:) geniet maar van elkaar

@ bibi succes bij de vk:) ik ben wel aan het genieten van de zon en ben veel bezig zo gaat de tijd snel voorbij en heb ik niet zoveel tijd om stil te staan bij de operatie:)

@ dolfijn wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met Beau hoe gaat het met jou;)

@ musicalfan hoe gaat het met jou meid is de pijn al een beetje afgezakt dikke knuffel voor jou:)

@ denise hoe gaat het met jou;)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; fijn dat je lekker bezig bent meis, goed zo. :)
    Alles was weer helemaal ok bij de vk, hoef pas over 4 weken terug. Over 3 weken kon ik niet en toen zei ze dan doen we gewoon over 4 want het ziet er allemaal zo keurig uit. :)

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    fijn dat alles er zo goed uitzag Bibi! lekker blijven genieten dus :)

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat fijn dat alles goed was dat is altijd fijn om te horen;)

@ hier vandaag de tijd gekregen dat ik aanwezig moet zijn in het ziekenhuis volgende week 06:45 wel vroeg maar ook wel fijn dan hoef ik niet de hele dag te wachten totik aan de beurt ben:) ik hou jullie op de hoogte;)

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat is inderdaad vroeg Twinkle! Hopen dat je van te voren gewoon goed kunt slapen en dan kun je 's ochtends meteen gaan, hoef je niet te stressen. ;)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dikke knuffel Twinkle! denk aan je! hou ons op de hoogte meis en ik hoop dat je de dagen tot operatie beetje doorkomt.. xx

8. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden

Hoe is het hier??

Manlief en ik hebben de afgelopen dagen veel gesproken met elkaar & er is zelfs stoppen ter spraken gekomen, maar dat is voor nu nog niet aan de orde, maar we hebben beide wel uitgesproken is het aan het eind van dit jaar niet gelukt dan is het klaar!
    Voor nu gaan we nog lekker door op dezelfde voet, ontspannen en met en instelling van we zien wel wat het leven brengt ja of nee!

Ik heb de afgelopen dagen een beetje een dipje gehad, aankomende maandag zou de uitgerekende datum zijn en het is echt heel raar om te bedenken dat ik nu dus & hoogzwanger had moeten zijn als alles goed was gegaan, maar ook dat ik al moeder of bijna moeder had geweest, Het woord moeder trickert wel veel emoties

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    pff.. heftig Marsonny.. maar wel goed dat jullie er zo goed over kunnen praten samen :)
    ik hoop natuurlijk dat jullie ontspannen instelling nog mag leiden tot een wondertje dit jaar, gun het je erg!
    je uitgerekende datum zal zeker een beladen periode zijn.. en het woord moeder, dat is zeker een tricker, begrijp dat heel goed!
    Hele dikke knuffel voor jou meis! ik denk aan je!

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wow marsonny, dat is wel heftig allemaal...Gelukkig dat jullie samen zo goed kunnen praten. Hopelijk voel je je nu weer helemaal ok?

@ de rest; ons topic zakt weg! :$ Hoe is het met iedereen??
    Hier alles prima. :) Beebje is druk druk druk dus super gezellig. :) Begin wel weer meer last te krijgen van vermoeidheid, maar zolang het allemaal nog lukt gaan we gewoon lekker door. ;)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn en bibi tuurlijk hou ik jullie op de hoogte ben er op het moment niet zoveel want probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar de zenuwen krijgen zo langzamer hand wel de overhand ik heb al dagen hoofdpijn en heb last van me buik voel me nu ook weer echt beroerd:( maar het komt goed meiden lief dat jullie aan me denken;)

@ marsonny wat heftig zeg. maar ik kan begrijpen dat je het even heel moeilijk hebt. ik hoop dat jullie blijven praten en deze instelling vast kunnen houden;) ik hoop dat jullie wonder zich snel aan zal kondigen een hele dikke knuffel en weet dat we aan je denken:)

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan hoe gaat het met jou meid ik hoop dat de pijn is afgezakt ik denk aan je dikke knuffel voor jou

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik blijf aan je denken Twinklestar! en begrijp goed dat je nu wat zenuwachtig wordt.. ik hoop dat je je hoofdpijn en buikpijn nog wat zakken anders worden het nog lange dagen :(
    Hele dikke knuffel meis! xx

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik zou ook ontzettend zenuwachtig zijn Twinkle, kan het me heel goed voorstellen. Goed dat je afleiding zoekt, probeer lekker te genieten van het mooie weer samen met je vriend. Alvast sterkte de komende dagen en natuurlijk van de week met de operatie. *knuf*

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje jullie wel meiden ik heb vandaag heerlijk genoten van het weer nu even onderuit op de bank zo met manlief lekker voor de tv;) ik hou jullie op de hoogte:)

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Meiden

Sorry dat ik er even niet was, maar in mijn gedachten ben ik wel vaak bij jullie hoor! Wil sowieso wat meer afstand soms nemen.
    Sorry daarvoor

Bibi: Wat fijn dat je pas over 4 weken terug hoeft te komen bij de VK en dat het zo goed gaat. Dat je vermoeider bent dat is logisch nu het toch wat zwaarder gaat worden allemaal. Geniet er van hoor! Ik ben echt zo blij voor je dat het allemaal zo goed gaat met je.

Marsonny: Pff, wat een verhalen weer. Wel fijn dat jullie samen zo goed kunnen praten en ik ga heel hard voor je duimen dat het dit jaar raak mag zijn. Jullie is een wondertje ook zo gegund. En inderdaad het woord moeder is een moeilijke. Dat heb ik ook nog steeds, zo van dat ik al een paar maanden mamma had kunnen zijn, maar denk dat je dat ook nooit zal vergeten, ook niet als er een nieuw wondertje op komst zal zijn.

Dolfijn: Wat fijn dat Beau het allemaal zo goed doet. Het is een heerlijk kind om te zien. Hoop dat je straks lekker veel naar buiten kunt als zijn temperatuur wat meer onder controle is. Neem je wel zelf je rust nog een beetje wanneer dat kan.

Twinkle: Deze week is het zover.Je moet er wel vroeg zijn, maar dan wordt je ook vast wel op tijd geholpen. Hoop dat het meevalt allemaal. Ik denk heel veel aan je. Hou je haaks meid.

Voor allen een dikke knuffel van mij

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier, nu heel hevig ongi met pijn. Oke, ietsje minder als daarvoor, maar had dit niet verwacht gehoopt na de operatie. Het was de bedoeling eigenlijk dat de ongi helemaal weg zou blijven ivm de hormooninjecties, maar ze hadden me wel gewaarschuwd dat het alsnog door kon komen en heftig zou kunnen zijn.
    Nou en dat is het ook. Als het volgende maand weer doorkomt stop ik abrupt met de injecties, want dan heeft het wat mij betreft geen zin. Heb Vrijdag de hechtingen eruit laten halen, want de wondjes begonnen te ontsteken. En nu trekt het ook nog allemaal heel erg.
    Hoop dat ik me deze week eindelijk weer een beetje beter ga voelen, want ik ben er wel een beetje klaar mee.

Vanmiddag is mijn beste vriendin bevallen van haar dochtertje. Ik schrok me wild toen ik hoorde dat ze bevallen was, aangezien ze pas 31 weken en 5 dagen zwanger was. Maar gelukkig gaat tot nu toe alles goed met haar en de kleine. Maar ja, je hebt normaal gesproken liever dat de kindjes nog even blijven zitten.
    Maar wat ben ik trots op haar zeg. Morgen ga ik bij haar kijken. Ben zo benieuwd

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    lieve musicalfan

wat vervelend om te horen dat het nog steeds niet zo goed met je gaat:( ik had voor je gehoopt dat je er van op zou knappen maar wat je al aangeeft de pijn is nu nog onthoudbaar ik hoop dat dat snel zal afnemen;) kan me voorstellen dat je wil stoppen met de injecties want als het niet werkt heeft het zeker geen zin ik hoop dat je je snel beter zal voelen een hele dikke knuffel voor jou:)

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    even snel een berichtje want heb best veel pijn het is wel iets minder als gisteren:( en dat kan nog wel een paar dagen duren ik mocht aan het eind van de middag naar huis en op zich is de operatie goed verlopen dus geen heel slecht nieuws eigenlijk wel goed nieuws de eileiders zijn nu doorgankelijk dus de doorgang is er ziet er nu prima uit nu moet alles herstellen en dan weer terug naar de gyn om te kijken hoe we nu verder gaan want ik heb zo en zo een laat ei dus waarschijnlijk gaan we daar wel mee verder en blijf ik onder behandeling bij de gyn maar voorlopig zolang ik bloedingen heb niet klussen dus deze maand slaan waarschijnlijk over maar dat geeft:) ik ben zo blij was er zo bang voor maar nu weet ik waar we aan toe zijn en dat geeft een heel stuk meer rust;)

ik hou jullie op de hoogte ik denk aan jullie

liefs twink

20. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twinkle

Heel veel sterkte met herstellen & super fijn dat het allemaal goed is gegaan!!

Dikke knuffel voor jou!

Musicalfan
    Ik hoop dat het bij jou ook snel beter mag gaan, dikke knuf voor jou!
    Kan me voorstellen dat je wil stoppen met de injectie's als het niet blijkt te werken voor je!

Hier
    We hebben een poging gedaan en we zien het wel over 2 weekjes. Verder gaat het allemaal goed hier!

Deel Deze Pagina