@ Twinkle; lekker rustig aan meis, zorgen dat je goed herstelt. Heel fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan! Hopelijk ben je snel opgeknapt, beterschap! @ Musicalfan; hoe is het nu met jou? Is het bloeden al wat minder? Wel even een teleurstelling dat het toch zo heftig is...Kan dat ook minder worden na een tijdje? Dat het nu misschien komt omdat het je eerste menstruatie sinds de operatie is? En hoe is het nu met je vriendin en haar kindje? Heftig hoor, zo vroeg bevallen. Knuf voor jou! @ hier; geen nieuws, alles nog steeds prima. Alleen wel flinke kuitkrampen 's nachts. (< zo ziet mijn gezicht er dan ongeveer uit, haha ) Het is echt heel pijnlijk, maar als dat alles is mag ik niet klagen dus dat doe ik ook niet.
@ Musicalfan; hoe is het nu met jou? Is het bloeden al wat minder? Wel even een teleurstelling dat het toch zo heftig is...Kan dat ook minder worden na een tijdje? Dat het nu misschien komt omdat het je eerste menstruatie sinds de operatie is? En hoe is het nu met je vriendin en haar kindje? Heftig hoor, zo vroeg bevallen. Knuf voor jou! Hey Bibi Wat een onwijs mooie foto weer. Je buik begint echt te groeien. Ik denk dat er een meid in zit. Bij Dolfijn had ik het geslacht goed geraden, maar ach ja, ik heb 50% kans, haha. Vervelend dat je 's nachts zo'n kuitpijn hebt. Is dat een zw kwaal? Hier gaat het met veel downs. Die injectie maakt me neerslachtig en ik zat al helemaal niet oke in mijn vel. En de pijn e.d maakt het allemaal niet beter. Die menstruatie kwam door w.s. doordat de injectie laat was gezet. En er was voor gewaarschuwd. Nu was het over, en begon het na 2 dagen weer. Dat was gelukkig maar 1 dag. Maar ik snap niets van mijn lijf. Hoop dat ik me snel wat beter ga voelen. Ben alles zo zat. Van het weekend maar even kijken of ik een mooie taart kan maken. Heb ik weer even wat leuks omhanden. Met baby van vriendin gaat het goed. (lief dat je ernaar vraagt)Moet natuurlijk wel in ziekenhuis blijven, maar ze ligt niet aan allerlei slangen e.d. Dus dat is allemaal positief. En ik ga ervan uit dat het zo blijft. Dat moet gewoon!! Het is overigens een prachtig kindje. Voor een prematuurtje vond ik haar eigenlijk heel mooi uitzien. Qua kleur e.d. Hoe gaat het eigenlijk met jouw vriendin (klasgenoot) die baby verloren heeft. xxxx
Marsonny: Ik blijf toch steeds voor je duimen. Dolfijn: Hoe is het met jou? Twinkle: Rustig aan hoor meis. Ik denk aan je. xxx
Hoi Meiden Hoe gaat het met jullie?? Genoten van de Pasen en het mooie weer? Wij hier wel mn weekendzoon was er en zondag hebben we samen met mn man zn zus die bij ons in de straat woont & haar kids + vriendjes van haar kids een dagje aan een plas gezeten, kids hebben lekker gezwommen en zij hebben gezellie zitten kletsen of lezen op een kleedje in de schaduw Gisteren zijn we met het zelfde clubje naar de geluidwal geweest achter ons huis dat is een park, waar ze een nieuwe natuurspeeltuin hadden aangelegd, maar helaas was daar geen schaduw (ik verbrand heel makkelijk zelfs met hoge beschermingsfactor) dus na een uurtje ravotten lekker naar huis gegaan! Verder gaat het hier allemaal wel goed. Lekker druk met paardlief, manlief, werk, genieten van het mooie weer dat ik dacht toen ik mn onderschrift zag ooow over 10 dagen weten we al weer of het raak is ja of nee
@ musicalfan hier gaat het steeds een stukje beter de pijn is al een heel stuk minder ben alleen nog wel snel moe maar dat komt goed ik hoop dat jij je ook snel beter zult voelen want het wil maar niet vlotten bij jou ik hoop dat de injectie's hun werk gaan doen een hele dikke knuffe voor jou @ marsonny dat klinkt als een heel gezellig weekend geniet van alles wat je doet maar vooral van elkaar maar dat zit wel goed een knuffel voor jou en ik hoop dat jullie geduld beloond gaat worden @ denise hoe gaat het met jou
@ Twinkle; fijn om te lezen dat je je steeds beter gaat voelen. Heb je een gezellig paasweekend gehad? @ Musicalfan; en jij, ook een beetje van je weekend kunnen genieten? Ben heel benieuwd of je het goed hebt wat betreft het geslacht van onze uk... De een zegt een meisje, de ander een jongen dus ik heb nog steeds echt géén idee, haha. @ Marsonny; jij hebt je ook prima vermaakt dus dit weekend, mooi zo. @ Dolfijn; hoe is het met jou?? En jullie kleine man?
@Twinkle; fijn dat het redelijk gaat meis! Blijf wel rustig aan doen zodat je snel helemaal kunt herstellen.. KNUF @Musicalfan; Ik hoop dat je snel weer meer ups mag krijgen als downs.. hopelijk heb je genoten van het mooie weer de afgelopen tijd! KNUF @Marsonny; klinkt als een gezellig weekend! enne.. ik hou je banner wel in de gaten hoor en duim dat er wat positiefs te wachten staat! KNUF @Denise; hoe is het meis? is het allemaal nog een beetje te doen? en hoever ben je met aanschaf van spulletjes? Ik hoop dat alles beetje voorspoedig verloopt! KNUF @Bibi; Geniet je nog een beetje van alles? Hoop dat je niet teveel klachten hebt verder en dat alles voorspoedig verloopt.. ruim 25 weken alweer.. wat gaat het snel! Geniet er maar van! KNUF @Hier; het gaat hier gewoon z'n gangetje We genieten erg van onze kleine man al kost het momenteel flink wat energie.. maar heb het er graag voor over 1e paasdag is Beau gedoopt.. zal even foto bijvoegen.. echt een hele mooie dienst en dag gehad.. was echt genieten! 2e paasdag heerlijk met onze beste vrienden en spetter aan het wandelen geweest in het Natuurpark.. was echt lekker en alle 6 erg genoten Al met al wel erg druk geweest dus vandaag maar even rustig aan gedaan, en alle tijd voor Beau die ook wat van slag was dus wat onrustiger was.. maar nu slaapt hij gelukkig en hopelijk hebben we nu het ritme gewoon weer te pakken. Hier nog een foto van het dopen afgelopen zondag:
en mijn paps heeft Beau gedragen.. wat was hij trots.. kijk maar edit; sorry.. krijg em niet gedraaid..
Mooi hoor Dolfijn, en wat lekker dat je zulke fijne dagen gehad hebt. Nou ik ben echt heel benieuwd Marsonny, wat denk je zelf, heb je er al een gevoel bij, Twinkle, ik hoop dat je je snel weer top voelt, dit is ook niks zo Musicalfan, ook voor jou, ik hoop dat je je snel beter voelt, werkt gewoon niet om op deze manier door te lopen. bibi, voor jou schiet het ook al aardig op he, is je uitzet al bijna compleet Ik ben al wel lekker wezen shoppen maar zelf heb ik nog niet overdreven veel gehaald, mijn oma en moeder zijn wel helemaal los gegaan en daar heb ik nu flink wat spullen van staan haha. Heb wel van die roze allstarschoentjes gehaald, ik vond ze zo gaaf. Verder gaat alles wel goed eigenlijk, ben normaal echt een zonaanbidster dus moet even wennen dat ik niet vol in de zon kan zitten. Gister en vandaag behoorlijk last van steken rond mijn baarmoeder, waar mijn eierstokken zitten ong. ik moet misschien toch wat rustiger aan gaan doen, dat is er nog niet echt van gekomen.
@ bibi we hebben een heel fijn paasweekend gehad we zijn een dagje weg geweest en we hebben een dag eters gehad maar was wel erg moe na de dagen nu weer rustig aan hoe gaat het met jou je heb al een mooie buik meid @ dolfijn mooie foto's meid snap dat jullie trots zijn op jullie Beau geniet ervan meid @ denise wat lief dat mams en oma zich helemaal hebben uitgeleefd
@ Dolfijn; wat een mooie foto's! Lief hè, die trotse opa's. Jullie hebben dus een heerlijk weekend gehad, fijn hoor. Ik geniet inderdaad nog steeds. Alhoewel het nu wel weer zwaarder wordt hoor. Ben sneller moe en heb ook een breukje, waarschijnlijk een liesbreuk dus ik geloof dat ik ook echt wat voorzichtiger moet gaan zijn met tillen enzo. Het kan gelukkig geen kwaad en ik heb er weinig last van, maar toch. Maar de baby is nog steeds lekker actief en mijn buik groeit goed dus ik ben helemaal happy. @ Denise; jij gaat ook hard, alweer bijna op de helft! Wat gaat het toch snel allemaal hè. Morgen komen ze hier de gordijntjes hangen in de babykamer, zó leuk! De meubeltjes en de kinderwagen komen over 2 weken dus dan zijn we echt al een heel eind. Moet vooral nog kleine dingetjes zoals billenzalf, doekjes, lotion etc. @ Twinkle; wat fijn dat je zo'n goed weekend hebt gehad! Volhouden zo meid, goed voor jezelf zorgen.
Fijn dat je zo geniet Bibi en balen van de liesbreuk, dus nu idd heel voorzichtig met tillen (eigenlijk gewoon maar niet meer doen ) Heb je straks nog een liggings echo? of doen ze dat niet? Ik had het officieel niet en mocht alleen bij de gyn nog even spieken naar ons wonder.. Met je bloeddruk ook alles goed? Ik hoop dat je een rustiger eind mag hebben als mij Geniet ervan meis! xx
@ Dolfijn; officieel hebben wij ook geen liggingsecho. Maar de vk heeft wel gezegd dat we waarschijnlijk rond de 30/32 weken nog wel een keer mogen kijken. Dus daar hoop ik stiekem wel op natuurlijk. Verder gaat het allemaal prima hoor. Controle is alweer 2,5 week geleden, maar de bloeddruk is elke keer perfect en ook mijn gewicht dus hopen dat we het zo vol kunnen houden tot het eind. Hoe is het bij jullie? Doet de kleine het goed? Al gewend aan je nieuwe leven? Meiden, ik wil echt even de gordijntjes spammen, ben er zo blij mee! Bekijk bijlage 146922 aan de andere kant van het kamertje zit nog zo'n zelfde raam.
Wauw Bibi! Super lief die gordijntjes kan me voorstellen dat je trots bent! Fijn dat je bloeddruk goed is en de rest ook.. houden zo! @Hier; ja hoor, alles gaat goed! Beau doet het super.. hij groeit echt gigantisch (gisteren weer even gewogen thuis en ongeveer 3900 gram alweer ) mama-melk lijkt hier wel slagroom!! Ook slaapt hij 's nachts de laatste dagen wat meer.. zit rond de 6u tussen laatste en eerste voeding.. Dus dat is wel lekker! Vandaag slaapt hij echt abnormaal veel, maar volgens CB is dat normaal met zo'n harde groei.. Zelf ben ik weer zo goed als opgeknapt, nog wat beurs gevoel van onderen (vooral met fietsen) maar gelukkig gestopt met vloeien en de hechtingen zijn ook helemaal opgelost.. Fijne middag allemaal! xx
@ bibi wat lief zeg die gordijntjes echt mooi wel vervelend dat je waarschijnlijk een liesbreuk hebt doe rustig aan meid je buik groeid nog een stukkie hoor @ dolfijn fijn om te horen dat het goed gaat met Beau en dat jezelf ook weer bijna helemaal opgeknapt bent geniet lekker van je kleine mannetje
@ Twinkle; ja inderdaad, mijn buik zal nog wel zwaarder worden. Ik heb nu lekker vakantie, mijn collega zei gisteren al 'dat wordt uitdijen' . Ben benieuwd of de rust inderdaad invloed op de groei zal hebben. @ Dolfijn; wat fijn zeg dat Beau het zo super goed doet! En heerlijk dat ie 's nachts al wat langer slaapt. Mooi dat jij ook weer helemaal bent opgeknapt! Ik zie wel een beetje tegen de bevalling op. Maar komt vast allemaal goed. En als je dan dat kleine hummeltje ziet ben je denk ik echt alles zo weer vergeten.
Dank je wel meis, gaat helemaal goed komen! Het wordt niet echt warm, maar ze voorspellen veel zon volgende week dus dat zit wel goed. Jij ook rustig aan!