op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Je mag er best een beetje tegen op zien hoor Bibi! is helemaal niet vreemd.. vooral omdat je nooit precies weet hoe het gaat verlopen is dat best een beetje angstig..
    Ik weet me ongeveer alles nog te herinneren, maar het is het zo waard! Dat kleine wondertje op je buik maakt alles goed!
    en ach, de rest geneest weer hoor :) Komt echt goed!

Vandaag Beau weer gewogen op CB (officiele weging :p) en hij weeg 3895 gram.. dus gaat nogsteeds super!

Fijne koninginnedag allemaal! xx

2. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dolfijn
    Wat een mooie foto's van de doop!!
    Wat fijn dat de kleine man zo goed groeit!

Denise
    Leuk om te horen dat het goed met je gaat, die kleine all stars heb ik ook gezien, te schattig!

Bibi
    Wat balen van de liesbreuk, heb je er veel last van?
    Lekker gaan genieten van je vakantie heb je nog dingen gepland?
    Wat een leuke gordijntjes heb je uitgezocht!!

Twinkle & musicalfan
    Hoe gaat het met jullie??

Hier
    Ik wacht nog rustig af deze week moet het weer duidelijk worden, heb geen duidelijke tekenen of het wel of niet zo is, maar gevoel zegt dat het niet zo is!

Gisteren wel een gigantische dip gehad, een oud vriendin (ik noem het meer een spook uit het verleden) is zwanger (kleine kanttekening wilde nooit kinderen vond het maar gedrochten en verklaarde mij voor gestoord dat ik wel kinderen wilde), maar nu zijn ze zo gelukkig
    Ik had dr op Hyves, omdat ze weer toenadering zocht & ik wist niet zeker of ik het wel of niet weer wilde contact, maar heb haar er nu uitgeknikkerd, had dr al bijna een jaar toegevoegd en zelf geen toenadering gezocht dus ik dacht na het lezen van dat bericht ik ben er klaar mee hop verwijderd van Hyves

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; snap heel goed dat je geen zin meer in haar hebt. Als ze zelf nooit wat laat horen is het sowieso al niks en dan zoiets, daar zou ik ook misselijk van worden.
    Ben heel benieuwd of jij goed nieuws hebt de komende week, ik hoop het zo voor jullie!
    Ik heb gelukkig nauwelijks last van de liesbreuk. Het kan ook nog zijn dat het een ander breukje is hè, of dat er vocht zit. Heb de 10de een afspraak bij de ha, hopelijk kan die me meer duidelijkheid geven.

Meiden, ik ben er de komende week niet, wij gaan er nog even saampjes tussenuit. :) Een dikke knuffel voor jullie allemaal! xxx

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geniet van je weekje weg Bibi.. zal de laatste keer met z'n 2-tjes zijn? ;) en ben benieuwd wat de ha volgende wk zegt!

@Marsonny; ik duim voor je meis, en hoop dat het misschien toch wel raak mag zijn! enne.. die 'vriendin'.. ik kan het me goed voorstellen! Neem je tijd voor dit soort dips en loop er niet aan voorbij.. dikke KNUF meis!

@Denise; hoe is het met jou meis? verloopt alles nog goed? ik hoop dat je geniet!

@Hier; Beau is wat verkouden :( zo zielig! maar gelukkig doet hij het prima! Geniet erg van ons ventje, alleen hij wordt zo snel groot!! hahah het echte kleine is er al af.. dus meiden, mocht het zover zijn.. geniet er van! voor je het weet zijn ze groot!

Allemaal een fijne koninginnedag gehad?

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi hele fijne dagen meid geniet ervan;)

@ marsonny hier gaat het nu wel goed hoor heb nog wel last van pijn met bukken en rekken maar niet meer de hele tijd dus dat scheelt wel een hoop;) ik begrijp heel goed dat je haar eruit hebt geknikkerd denk aan jezelf en net wat dolfijn al zegt loop het niet voorbij:) ik hoop dat je een mooie test in handen mag hebben aan het eind van de week knuffel voor jou

@ dolfijn wat sneu dat Beau zo verkouden is:( ik hoop dat he snel over is gelukkig doet hij het wel heel goed geniet van je kleine mannetje:)

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ denise vandaag de 20 weken echo leuk hoor geniet ervan had al in het andere topic gereageerd maar las net dat je vanavond een afspraak hebt geniet ervan;)

7. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoogst waarschijnlijk weer niet raak hier, 1ste tekenen van ongi zijn al aanwezig!
    Pff merk wel dat het steeds lastiger word om mn koppie :( omhoog te houden inmiddels
    zijn we een jaar verder en er is niets!
    1 niet goed afgelopen zwangerschap is wat er wel is geweest :(!

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny wat ontzettend balen zeg kan me voorstellen dat het wel steeds moeilijker word:( ik weet wel hoe het voelt om iets zo graag te willen maar je het nog niet mag krijgen ik wou dat ik je pijn kon verzachten maar dat kan ik helaas niet maar ik kan je wel laten merken dat ik er voor je ben en naar je wil luisteren:) een hele dikk knuffel voor jou

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan hoe is het met jou meid gaat het alweer wat beter;) heb je nog taarten gebakken dat wilde je doen als afleiding ik hoop dat dat een beetje is gelukt:)

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat balen Marsonny :( ik had zo gehoopt dat je weer een posi-test in handen mocht hebben deze ronde.. Begrijp heel goed dat het steeds weer zwaarder wordt.. en dat de vraag blijft waarom het vorige keer niet goed heeft mogen gaan :(
    Meis, weet dat ik er voor je ben en naar je luister.. meer kan ik helaas niet doen.. alleen heel veel digi KNUFS vanaf hier..
    en een kusje van Beau :)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook hier kom ik nog even mijn kanjer spammen :D

12. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    en nog een close-up :D

13. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk ventje Dolfijn en met die grote beer, veelste schattig!

Hier
    Sinds gisteren ongi en sinds eer-gisteren ziek :(

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Flink balen Marsonny :( Dikke knuffel en ik hoop dat je snel weer opknapt! enne.. thanxx voor het compliment over mijn mooie ventje :)

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Marsonny; wat balen meis. :( Hopelijk knap je snel op, knuf!

@ Dolfijn; wat een mooi mannetje is Beau toch! Je bent terecht een hele trotse mama hoor. ;)

@ hier; weinig tijd, ben nog op vakantie en de internetminuten zijn bijna op. ;) Tot gauw!

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hey, waar zijn jullie allemaal? Alles is toch wel ok met iedereen hè??
    Ik ben weer thuis. :) Net weer bij de vk geweest en helemaal goedgekeurd! De kleine groeit super! Mijn moeder was ook mee, dat was wel een keer leuk. Heeft ze ook mooi het hartje kunnen horen. :)

Nou, ik hoop dat jullie gewoon allemaal lekker van het mooie weer aan het genieten zijn en dat jullie snel weer komen kletsen!

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn wat een lieve foto's smelt hier helemaal wat is het toch een knap mannetje:)

@ marsonny wat balen zeg voel je je alweer wat beter:) knuffel voor jou

@ bibi hoe was jullie vakantie;) fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine en jou

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey meiden,

Sorry, tijdje niet geweest.

Marsonny: Dikke knuffel voor jou. Balen dat het weer niet zo mocht zijn. Ik ken het gevoel van een jaar verder en dan eigenlijk nog met lege handen staan. Maar meis, het komt vast goed. Maar die verdrietige momenten is logisch dat je die hebt. Hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt na de ongi en ziek zijn.

Bibi: Hoe was je vakantie. Waar was je heen geweest? En fijn om te horen dat beeb het zo goed doet. En dat je moeder heeft mogen meegenieten van het hartje. Hoe gaat het nu met je liesbreuk? En wat een mooie gordijntjes. Echt zo lief.

Dolfijn: Wat een prachtig mannetje is Beau toch. Heerlijk die foto's. En idd hij groeit als kool. Wat zit er in jouw moedermelk, haha!!
    Fijn dat je zo van hem geniet. Ook mooie foto's van het doopfeest trouwens.

Twinkle: Hoe gaat het met je. Weet je inmiddels al wat een volgende stap zou kunnen zijn (sorry als ik ergens daarover heen heb gelezen). Hoop dat het goed met je gaat. Knuffel van mij

Denise: Hoe gaat het met je. Lekker aan het genieten van je meisje in je buik?

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier gaat het helemaal niet lekker. Nog steeds niet. Op alle gebieden. Nog steeds buikpijn van operatie. lucrin werkt niet goed, want al 2 x ongi door injecties heen, en veel problemen werk. Dus zit er zo ongeveer helemaal doorheen en die injecties laten me het allemaal misschien nog wel somberder inzien dan ik al deed en emoties zitten ook hoog. Fijn hoor al die hormonen. Nog maar niet te spreken van alle opvliegers en hoofdpijnen e.d. Ook heeft deze gyn bevestigd wat andere gyn zei: Je moet zo spoedig mogelijk proberen straks zwanger te worden. Jaja, makkelijker gezegd dan gedaan. Volgende maand ga ik e.e.a goed met hem bespreken (dit was een tel afspraak).
    Nou ja, ik probeer te blijven stralen, maar soms is het verdomd moeilijk. Sorry voor mijn klaagzang, maar moest het even kwijt.

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En hoe is het met jezelf Musicalfan? Hoop dat je je goed voelt!

Hier beetje vreemde nacht, Beau kwam vaak om te drinken en ik ben ongi geworden :( tenminste dat denk ik ;) zou ook vloeien kunnen zijn als BM toch nog niet leeg blijkt te zijn.. dus moet het nu heel goed in de gaten houden! Daardoor beetje dipperig, hopelijk voel ik me straks weer wat beter..
    Geniet verder nogsteeds super van mijn ventje en hij groeit inderdaad mega hard.. de kleinste pakjes passen echt niet meer!
    Hij is nu ruim 4200 gram en 54 cm :D Dus wat er in mijn mama melk zit weet ik niet, maar hij doet het er prima op :)

@Bibi; lekker genoten van je vakantie?
    @Denise; bevalt je dikke buik nog? of begin je nu wel heel nieuwschierig te worden?
    @Twinkle; hoop dat je snel ongi wordt (weet het klinkt vreemd, maar je snapt wat ik bedoel)
    @Marsonny; hoe is het nu meis? veel genoten van je paardjes?

Fijne dag allemaal! xx

Deel Deze Pagina