op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh, je was nog aan het typen..Sorry!
    Balen dat het nogsteeds allemaal niet wil lukken meis! Had zo gehoopt dat je je nu langzaam wel wat beter zou voelen :( Ze roepen zo gemakkelijk dat je nu snel zwanger moet worden anders... hopelijk is er nog iets wat je gaat helpen meis!
    Ik denk aan je! KNUFFEL! xx

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hey lieve Dolfijn, mijn reactie hoe het met mij gaat boven de jouwe.
    Vervelend de dip die je hebt, maar hou inderdaad goed in de gaten of het ongi is of bm die nog niet leeg is.
    Doe rustig aan en dikke knuf voor jou. Liefs

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan wat naar om te horen dat je je nog steeds niet beter voelt eigenlijk lijkt het alleen maar nog slechter te worden:( ik had gehoopt dat het de goede kant op ging dat heb je na alle ellende wel verdiend:) snel zwanger worden is makkelijker gezegd dan gedaan ik hoop toch dat je wens snel zal uitkomen weet dat wij er voor je zullen zijn dus ook voor je klaagzang:p een hele dikke knuffel voor jou. ik moet 17 juni terug naar de gyn en dan hoor ik hoe verder dus even afwachten

@ dolfijn ik snap wat je bedoeld ik had ook niet verwacht dat die woorden uit mijn mond zouden komen maar kom maar op met die ongi dan kunnen we weer verder:) balen dat je een dipje hebt meid ik hoop dat je je snel beter voelt wij zijn er voor je ook voor jou een hele dikke knuff:)

4. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Om te beginnen voor iedereen die het nodig of al dan niet nodig heeft een hele dikke KNUFFEL!!!!

Musicalfan
    Meis wat ontzettend balen dat het nog steeds niet beter met je gaat en zoals de andere meiden al zeiden je mag hier altijd van je af komen kletsen, we zijn er hier om elkaar te steunen met leuke & minder leuke dingen.

Dolfijn
    Vergeet niet jezelf te tempen als je verhoging hebt dan kan het zijn dat idd je baarmoeder nog niet goed schoon is.

Twinkle
    Lijkt me ook dubbel om te hopen op een ongi, maar wel heel logisch zoals je zelf al zei dan kun je verder!

Hier
    Ik ben alleen nog verkouden, incl een oor wat dicht zit, maar verder gaat het wel weer oke. Ongi is al weer klaar en we gaan al weer richting een nieuwe poging deze maand.
    Wel druk geweest met paard, maar helaas niet met rijden, hij had last van zijn bekken waarschijnlijk gevallen op de wei, maar na een paar massage behandelingen is hij weer oke verklaard en mag ik vrijdag weer rijden!

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Jullie allen ook een dikke knuffel terug. Jullie zijn schatten, echt waar. Vind het altijd fijn om hier te posten. Hoop dat het snel weer eens wat leuks mag zijn.

Twinkle: Ik hoop dat je ongi snel komt, zodat je verder kunt. Ik moet 23 juni naar de gyn, dus we liggen dicht bij elkaar.

Marsonny: Wat vervelend van je paardje. Gelukkig dat het weer wat beter gaat. Ach, hij kan zelf niet zeggen of het wel of geen zeer meer doet. Vind het altijd zo sneu als dieren ziek zijn.xxx

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Musicalfan; wat ontzettend vervelend dat het nog steeds niet lekker gaat allemaal. :( Gebeurt het vaker dat die injecties niet goed werken? Kunnen ze daar niks aan doen? Ik geef je van hieruit ook een hele dikke knuffel en hoop dat het zonnetje snel weer gaat schijnen voor jou! *knuf*
    Ik ben op vakantie geweest naar Zandvoort. ;) Vond het wel een prettig idee om in Nederland te blijven nu met de zwangerschap. En vliegen vind ik toch vreselijk dus gewoon een keertje lekker met de auto.

@ Twinkle; hoe is het met jou?
    Met mijn liesbreuk gaat het wel hoor. Ben bij de ha geweest en er is niks aan de hand. Als het zo blijft is de breuk zeer waarschijnlijk na de bevalling weer weg en kan ik gewoon thuis bevallen. Dus nu een beetje voorzichtig de komende tijd zodat het niet erger wordt. ;)

@ Dolfijn; en, is het je ongi denk je? Dat is al best weer snel na de bevalling. Dat is wel een voordeel tijdens die 9 maanden hè, dat je daar geen last van hebt. :p

@ hier; kamertje en kinderwagen zijn er!!!! :D:D:D Vriendlief is nog druk bezig om alles in elkaar te zetten en dan kan ik zometeen mijn schoonmaakwoede weer even botvieren. :D Laat ik alles mooi een dag luchten en dan kan ik zaterdag beginnen met inrichten!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ musicalfan dat ligt zeker heel dicht bij elkaar je weet dat we er voor je zijn ook als je je minder goed voelt:) dikke knuffel

@ marsonny dat voelt ook wel wat dubbel maar ben wel blij als mijn ongi gaat komen want hij lat wel erg op zich wachten:( gelukkig valt het mee met je paardje heb je vandaag nog gereden;)

@ bibi wat fijn dat het allemaal mee lijkt te vallen doe dan maar lekker rustig aan dan kan je straks gewoon thuis bevallen ben benieuwd hoe het kamertje word maar dat word vast erg leuk:)

hier ook goed nieuws ben weer tante geworden van een kanjer van een neefje een ruime 8 ponder en helemaal gezond:)

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; gefeliciteerd met de geboorte van je neefje! Wat fijn, zo'n stevige gezonde jongen. :) Ik hoop dat je voorlopig in elk geval lekker van hem kunt genieten en dat je dan je eigen zorgen een klein beetje kunt vergeten.

@ kamertje; voor wie nieuwsgierig is, heb een paar foto's in mijn album staan. :)

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dat ga ik zeker doen al voelt het wel heel dubbel:) ga zo even naar je kamerje spieken ben heel benieuwd:)

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat een mooi kamertje in die kast kan je heel wat kwijt dus kom maar op met de kado's:D:D:D:D

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, zo is het Twinkle. Daar heb ik 'm voor gekocht. :p Het is een lekker diepe kast, dat is echt wel fijn. Er hangen al wat kleertjes in hoor, maar vol is ie nog láng niet. Bovenop is ie trouwens heel diep, heb nu de wipstoel erop staan. Misschien een keer mandjes kopen ofzo, kan ik op de kast ook mooi wat spullen kwijt.
    Snap wel dat het heel dubbel voor je is zo met je nieuwe neefje...Hoe gaat het nu verder met je? En met je vriend, hoe is hij onder de omstandigheden?

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi dat is een leuk idee die mandjes:) hier gaat het wel goed hoor ben nog steeds aan het wachten op mijn ongi zit vandaag geloof ik al op dag 41 vanmorgen toch maar even een testje gedaan maar deze was nega maar dat wist ik natuurlijk al:p ik hoop dat mijn ongi snel komt want dit wachten schiet ook niet op:( ik wacht het nog even af anders van de week toch even de gyn bellen want vind het toch wel erg lang duren:) mijn man is de rust zelf die zorgd ervoor da ik met bijde benen op de grond blijf staan en fluisterd me steeds in het komt allemaal wel goed het is een echte lieverd:D

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat fijn dat je zoveel steun aan je man hebt Twinkle! Heeft je ongi nog niet doorgezet? Zou anders inderdaad de gyn even bellen want van dit wachten wordt je alleen maar onzeker. Sterkte hoor!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi mijn langste cyclus was 44 dagen dus wacht het nog een paar dagen af en anders ga ik zeker even de gyn bellen;)

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier nog steeds weinig te melden heb vandaag wel al de hele dag ongi krampen dus hoop dat het nu echt wil doorzetten

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny hoe gaat het met je paardje:) en natuurlijk ook met jou;) knuffie

@ musicalfan hoe gaat het ben je weer een beetje opgeknapt;) heb je al contact gehad met je gyn over de situatie ik hoop dat je weer wat duidelijkheid hebt gekregen:) knuffel voor jou

@ denise hoe gaat het me jou en je buikkie:)

@ dolfijn knuffie

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ja, idd Twinkle.. hoe is het met iedereen? ik hoop dat alles beetje goed gaat met iedereen! KNUF

@Hier; Beau doet het super! Hij blijft maar groeien en aankomen, bijna jammer dat het kleinste er al weer af is ;) Maar des te meer geniet ik van alles wat hij elke dag meer kan :) hij drinkt overdag alle voedingen zonder tepelhoedje (alleen 's nachts niet omdat mama en hij dan te moe zijn ;))
    Ik voel me weer helemaal top en zelfs fietsen was vandaag weer fijn :p
    Eerste ongi alweer achter de rug.. pff.. had eigenlijk gehoopt dat het even weg zou blijven door BV maar helaas, ach wel een teken dat alles weer prima werkt :D

KNUF voor jullie allemaal! xx

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    goed zo dolfijn ben blij om te horen dat het goed gaat:) geniet van alle momenten

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    doe ik zeker twinkle :D
    binnenkort mag je ook even van hem meegenieten ;)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja dolfijn daar ben ik heel blij mee en kijk er nu al naar uit;) xx

Deel Deze Pagina