Bibi: Wauw, wat een enorm mooie spullen heb je gekocht voor de babykamer. Ik vind vooral de kast echt heel mooi. Het model. Is het een ouderwets idee of niet? Want ik hou er wel van. Echt heel mooi allemaal. Lekker genieten hoor. En lekker toch op vakantie in Nederland. Ik ga ook nooit lang en/of ver weg op vakantie. Hoeft voor mij allemaal niet zo. Wel fijn dat jullie zo lekker genoten hebben. Dolfijn: Beau is een heerlijk mannetje. Snap heel goed dat je zo van hem geniet nu hij meer kan, maar ook dat het allemaal wel snel gaat. Fijn dat je lekker hebt kunnen fietsen. En dat je cyclus op gang is, is ook fijn. Je weet in ieder geval dat het allemaal werkt. Geef de kleine maar een dikke knuf, en voor jou ook natuurlijk. xx Twinkle: Van harte met je neefje. Lekker knuffelen hoor! Snap die dubbele gevoelens wel hoor. Maar bij jou komt het ook echt wel. Fijn dat je zo'n lieve vriend hebt. Want steun bij elkaar hebben is zo belangrijk. Is je ongi al doorgezet? Denise en Marsonny: Hoe is het met jullie?
De arts had gezegd dat een eerste bloeding wel vaker voorkwam doordat je midden in cyclus een injectie krijgt, maar een tweede zou niet moeten mogen. Nu had ik gisteren gebeld, omdat dit wel gebeurd was, maar krijg arts niet te spreken en voorlopig heeft hij ook geen plek. Ik zit er aan te denken om de derde injectie niet te nemen, maar de verpleegkundige was best streng en zei dat het wel belangrijk was voor de endometriose e.d. Nou, ik vraag me soms alleen maar af hoe rotter ik me nog kan voelen. Die medicijnen die voor de overgang zorgen,veel slapeloze nachten, enorme opvliegers en daarbij al een niet al te beste gezondheid en heel veel werkellende doen me/mijn gezondheid geen goed. Ben alles meer dan zat. Ik wil gewoon graag dat die zon heel snel gaat schijnen (buiten de enorme kinderwens om), maar vrees dat dit nog wel even kan duren. Ik blijf vaak de positieve dingen zien, dat houdt me ook op de been, maar het is zo verdomd kl*te. Zeker omdat e.e.a al te lang speelt. Er gebeuren gelukkig ook nog wel leuke dingen hoor! Klinkt allemaal heel deprimerend, maar dat is het momenteel ook wel een beetje. Maar zoals vandaag heb ik even genoten van mijn neefje, die zijn eerste sponserloop had, heb ik over een maand een uitvoering (dus als jullie zin hebben om in Gouda naar een musicalvoorstelling te komen, zijn jullie allen van harte welkom, kost wel 12,50 per kaartje), en heb ik wat feestjes in het vooruitzicht. Die leuke dingen heb ik ook zeker wel nodig, maar zelfs die kosten me momenteel zoveel energie. Heb gewoonweg nauwelijks meer iets over.
lieve musicalfan wat ben ik blij om even wat van je te horen wel vind het jammer om te horen dat het nog steeds allemaal niet de goede kant op gaat bij jou. ik had gehoopt dat er nu wel vooruitgang zou zijn maar eigenlijk lijkt het steeds donkerder te worden ik hoop en gun het je zo erg dat het zonnetje snel zal gaan schijnen. ik zou willen dat ik wat voor je kon doen maar dat gaat eigenlijk niet maar wel kan ik je door deze woordjes laten weten dat ik aan je denk en er voor je ben heel veel knuffels voor jou hier nog geen ongi maar de krampen en de lage rugpijn blijven aanhouden dus denk niet dat het heel lang meer gaat duren en ik ga zeker zo veel mogelijk genieten van mijn neefje dat komt goed
Thanks lieve twinklestar, dikke knuffel terug voor jou! Ben zo blij dat ik op dit topic zit met zulke enorm lieve meiden!! xxxx
Hye Musicalfan! Idd fijn weer wat van je te lezen.. maar wat balen dat het nogsteeds niet is wat het moet zijn Fijn dat er dingen zijn die je gelukkig op de been houden, maar ik kan me zo goed voorstellen dat je er klaar mee bent en dat je ook gewoon eens wilt gaan genieten! Ik gun het je zo! KNUF!
Jahoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongi ik zou normaal juist willen dat hij weg zou blijven maar voor deze ene keer vind ik het niet ergnu de ongi uitzitten en dan weer aan de klus zal ronde twaalf geluk gaan brengen meiden ik ben zo blij na 43 lange dagen werd het ook echt wel tijd.
Gelukkig maar Twinkle. Nu kun je weer verder. En ik blijf enorm voor je duimen. Dolfijn en Twinkle: Mijn zonnetje gaat ook weer schijnen dat geloof ik sowieso, maar dan moet er snel iets goed gaan. Maar hou daar sowieso vertrouwen in hoor! Jullie zijn lieverds. xxx
Bibi Wat een schattige meubeltjes in het kinderkamertje! Musicalfan Ik hoop zo dat het zonnetje een prachtige mooie zonnestraal op je mag schijnen en dat die zoveel geluk met zich mee schijnt!! Dikke knuffel voor jou meis! Twinkle Jeah je bent ongi!! Ik duim zo voor je dat ronde 12 je geluk mag brengen!! Hier Deze maand slaan we om een aantal reden over laten we beginnen met mij ik heb sinds dit weekend een flinke oorontsteking en daarvoor een antibiotica kuur gehad niet bevorderlijk voor de ei-kwaliteit! Manlief is afgelopen zondag nacht opgenomen in het ziekenhuis met een acute blindedarmontsteking terwijl ik op mn werk was ivm een slaapdienst. Na een dag vol spanning en twijfel want pas maandag middag was duidelijk dat hij echt een blindedarmontsteking had. Hij is pas maandag midden in de nacht geopereerd, maar dinsdag avond mocht die gelukkig mee naar huis! Om meerdere reden is het hier dus even niet mogelijk deze maand! Ook had ik contact opgenomen met een hele goede kennis van mij zij is homeopaat en behandeld regelmatig mn paard, maar ze doet ook mensen en ik had aan haar gevraagd wil jij me niet eens doormeten? Ze durfde het niet goed aan, maar gaf me wel een tip om met iemand anders contact op te nemen & binnenkort gaan we dan ook naar een vitaliteitcoach om hulp te krijgen bij het lichamelijk verwerken van het verliezen van het kindje en het evt opnieuw zwanger worden! Ik heb al telefonisch contact met haar gehad wat heel goed voelde en waar bij ik niet meteen zoiets had van ja ja dat zal allemaal wel, ze doet ook geen beloftes dat zij er wel voor kan zorgen dat ik weer zwanger kan worden, maar is echt meer gericht op het herstellen van de schade die de missed abortion heeft aangericht en vanuit daar weer verder kijken! Deep coaching Met mn paardje gaat het weer goed, hij loopt weer goed & zn zadel ligt weer goed nu wij weer uit de lappenmand en dan kan ik weer lekker gaan rijden met hem!
Ondanks alle tegenslag klinkt het nogsteeds goed Marsonny.. Fijn dat jullie weer iets hebben gevonden waar je hopelijk verder mee komt. Ik hoop dat jij en je mannetje snel volledig opknappen zodat jullie er weer voor kunnen gaan! Doe rustig aan meis en blijf zo positief als je klinkt KNUF!
@ marsonny dat waren even een paar hele heftige dagen gelukkig komt ales goed met je mannetje je paardje en natuurlijk ook met jou ik hoop dat de coach jullie verder kan helpen een hele dikke knuffel voor jou
Hey lieve marsonny Jeetje, bij jou gebeurd er ook weer veel zeg. Hoop dat je man snel wat opknapt en zich weer wat beter voelt. En jij natuurlijk ook. Hoop dat de antibiotica zijn werk goed doet en je snel van de oorontsteking af bent. Gelukkig dat je paard zich weer beter voelt. Kun je straks met het mooie weer lekker genieten. Goed van je dat in contact staat met een coach. En vooral dat het voor jou goed voelt. Dat is altijd waar je ook heen gaat, de uitgangspositie. Hoop dat ze je een beetje kan helpen. Meis, een hele dikke knuf van mij
@ Marsonny; pfff, wat een weekje heb je weer achter de rug. Hoe gaat het nu met je vriend? Fijn dat jullie in elk geval weer een lichtpuntje hebben, wie weet kan die vrouw jullie helpen, ik hoop het echt! @ Twinkle; je ongi is doorgebroken zie ik. Niet leuk, maar nu kun je weer verder. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk ben je nog wel een beetje positief? @ Dolfijn; hoe is het met jou en de kleine man? @ Musicalfan; hoe is het met jou? Hoe voel je je? (geestelijk én lichamelijk) Ik hoop dat het voor jou ook allemaal weer een beetje de goede kant op gaat.
hey meiden hier ben ik ook weer even hier gaat het wel goed mijn ongi is weer voorbij en kunnen dus weer aan de klus hij was deze keer wel erg heftig nu hopen dat ronde twaalf onze ronde mag zijn 17 juni weer naar de gyn en daar horen we hoe nu verder ik hou jullie op de hoogte hoe gaat het met jullie?
@ Twinkle; goed zo meid, flink aan de klus jullie! Ik zeg het elke maand, maar nu weer; ik hoop echt van harte dat het deze ronde eindelijk zover mag zijn voor jullie!! *knuffel*
Twinkle Ik hoop dat het deze ronde raak is en dat ze de 21ste positief nieuws voor jullie hebben! Hier Ik heb volgende week mn 1ste afspraak bij mn vitaliteitscoach vind het toch wel spannend. Morgen gaat de wortelkanaalbehandeling plaats vinden, die schoof ik ook steeds weer voor me uit, maar morgen moet het dan maar gebeuren ! Manlief hersteld heel langzaam (te langzaam naar zijn zin ) voorlopig is die uit de running en het is even de vraag of die al weer voldoende hersteld is voor onze volgende ronde, we gaan het zien & anders heeft het zo moeten zijn!! Vandaag voor het 1st weer op mn paardje gereden, dat doe ik al tijd met mn man erbij, maar dat gaat nu even niet & vanavond voelde ik me moedig en had de stoute schoenen aan gedaan en ben dr op gegaan zonder mn man erbij!