@ bibi dat vind ik heel lief van je ik hoop het ook @ marsonny wat spannend zeg volgende week ik hoop dat de wortelkanaalbehandeling goed is gegaan balen dat manlief niet zo snel hersteld ik hoop dat het snel beter zal gaan knuffel voor jou
Marsonny: De wortelkanaalbehandeling is inmiddels achter de rug. Hoop dat je er niet al teveel pijn van hebt. Hoop ook dat het snel beter gaat met je man. Herstel heeft tijd nodig. Maar ja, geduld is moeilijk soms. Veel succes ook bij de vitalitietscoach. Ik hoop dat je je er goed bij zal voelen. En wat ontzettend knap van je, dat je alleen bent gegaan naar je paard en hebt gereden. Liefs van mij
Bibi: Het gaat met heel veel vallen, ik kan niet weg bij werk en dat is een hele lastige. Ben veel bezig met e.e.a. Duurt nog wel even voordat mijn zon gaat schijnen, maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Hoe gaat het verder met jou?
Lieve Twinkle: Je weet meis, hoe zeer ik het je gun. Ik ga weer heel hard voor je duimen deze ronde. Ik ben benieuwd wanneer ik weer kan gaan starten. Duurt helaas nog wel een maand of 2/3 denk ik. Krijg eerst nog een injectie binnenkort weer. Heel fijn. Die ellendige hormonen. Maar als het uiteindelijk op kan leveren wat mijn liefste wens is, zal ik achteraf vast zeker zeggen dat het het allemaal waard was. Meis, ons kleintje komt, daar ben ik van overtuigd,maar wanneer dat blijft de vraag. Hou je haaks. Knuf van mij
Hoe is het met Dolfijn en de kleine Beau? En hoe gaat het met Denise. Je gaat ook best hard volgens mij?
@ Musicalfan; Goed en knap van je dat je positief blijft! Met mij gaat het prima. Werk nu halve dagen, dat is veel beter vol te houden dus ik ben blij dat ik dat heb kunnen regelen.
lieve musicalfan wat ontzettend knap dat je ondanks de tegenslagen toch positief blijft ik weet dat het soms niet meevalt en ik geloof net als jij dat onze tijd ook komt alleen duurt het allemaal wat langer een dikke knuffel terug @ bibi wat fijn dat je hebt kunnen regelen dat je nu halve dagen werkt
Vind het knap dat jullie beiden Musicalfan en Twinkle zo positief blijven, het is jullie van harte gegund en ik hoop dat jullie wens in vervulling komt. Hier gaat het inderdaad hard, leef echt op een roze wolk, heb weinig tot geen kwalen en voel mij verder helemaal lekker dus jah, niks te klagen eigenlijk. We hebben het behang uitgezocht en bepaald welke kleuren er verder op de muren komen, volgende week gaan we aan de klus, ik heb vanaf hemelvaart een weekje vrij en david vanaf maandag al, die gaat de toilet opnieuw tegelen. Lekker druk dus. Ook gaan we in de vakantie de erkenning nog regelen dan is dat ook maar gedaan
@ denise dankje wel soms vind ik het wel moeilijk hoor en is de postiviteit ver te zoeken gelukkig zet manlief me dan met bijde benen weer op de grond wat gaat het snel he heel veel succes met klussen aan jullie huis
He meiden Ben gisteren weer een jaartje ouder geworden we vierden het niet, want tja manlief kan niet rustig stil zitten en om nu in mn eentje alles voor te bereiden voor onze verjaardagen (manlief is woensdag jarig) en een man die ik dan steeds moet temperen zag ik niet zitten. Nu vieren we het strakjes tegelijker tijd met mn weekend kind in November, die vind dat dan weer helemaal geweldig Volgend weekend hebben we ook al een druk weekend familiedag in Groningen van de familie van mn man bij mn schoonouders en dat word een aardig eind rijden vanuit de omgeving Rotterdam. Manlief heeft me wel onverwachts verwend met een mooie bos bloemen met gerbera's mn lievelings bloemen en een hangertje voor aan mn ketting! Een hartje met een steentje in het midden omdat die nog steeds zo gek op me is Bekijk bijlage 154599
Dolfijn & twinkle Hebben jullie binnenkort een date ?? Alle Zijn jullie ook nog actief in andere topic's, ik op dit moment alleen hier!
ben alleen hier en bij de roze kletskoppen actief.. de roze kletskoppen gaan meeten dus dan zien twinkle en ik elkaar (en beau!) wat ontzettend lief van je mannetje! helemaal super! errrug mooi enne.. nog gefeliciteerd!
Marsonny: Nog van harte gefeliciteerd. Wauw, en wat een mooie cadeau heb je gekregen zeg. Hoop dat het gezellig is geweest ook al vierde je het niet echt. Leuk een familiedag. Ik had gisteren een familiebbq, balen van het slechte weer, maar daarom niet minder gezellig. Leuk Twinkle en Dolfijn, dat jullie elkaar gaan meeten. Alvast heel veel plezier zo met elkaar. Denise: Fijn dat alles goed gaat. Ben benieuwd naar hoe je de babykamer gaat inrichten straks. Bibi: Jeetje de tijd vliegt echt. Nog eventjes en dan kun jij ook je kleintje in je armen houden. Probeer wel positief te blijven, maar dat moet ook wel. Maar dat maakt het niet altijd makkelijk. Maar door te blijven geloven, behoud je ook de kracht om in mijn geval straks weer door te kunnen gaan. xxx
Oh meiden.. ik krijg net een mailtje van mijn moeder.. Vrienden van ons hebben heel slecht nieuws gekregen Er was bij hem (36!) een tumor ontdekt en dit zouden ze gaan opereren, zag er allemaal goed uit.. Gingen vol vertrouwen de operatie tegemoet.. Maar gisteren met de operatie is gebleken dat het dusdanig is uitgezaait dat er niets meer te doen is! (weet zo goed hoe dit voelt daar mijn vriendin en eerste vrouw van manlief ook op deze manier is komen te overlijden.. het LEEK allemaal zo goed!) Nog maar 36 jaar, 2 kleine kinderen en vol in zijn leven.. Sorry, moest het even ergens kwijt.. en pak even alle knuffels die hier gegeven zijn..