op zoek: de meiden van 1e ronde maart/april.. Waar zijn jullie?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dolfijn1982, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben zo ontzettend aan het twijfelen over mn afspraak van dinsdag, ik ben helemaal niet goed in dat spirituele gedoe, geloof er gek genoeg wel in, maar pff wat zie ik op tegen dinsdag!!
    Heb wel met manlief afgesproken als het na de 1ste keer niet goed voelt dan stop ik er direct mee!

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn:

Wat een heftig en naar nieuws. Soms is het leven zo niet eerlijk of in ieder geval niet te snappen. Dikke knuf extra voor jou en heel veel sterkte toegewenst.

Marsonny:

Je had er van tevoren eerst wel een goed gevoel over toch. Ik zou zeggen probeer het en inderdaad voelt het niet goed, kun je altijd weer stoppen. Aan de andere kant als gevoelens nu al overheersen van er tegenop zien en zo twijfelen, kun je beter nu al afzeggen. Sorry, je hebt niet zoveel aan me[, maar ik wilde je wel antwoorden.
    Volg je gevoel zou ik zeggen.
    Succes met je keuze en als je wel gaat Dinsdag ook alvast veel succes. Misschien moet je er open in gaan, niets van verwachten, dan kan het wellicht alleen maar meevallen.

Liefs van mij

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wat heerlijk hier al die knuffels:)

@ marsonny nog gefeliciteerd met je verjaardag kan begrijpen dat je het niet hebt gevierd;) wel een heel mooi kado van je man gekregen zeg geniet van elkaar:) ik hoop dat het je verder kan helpen en wat je al zegt als het niet goed voelt kun je er beter mee stoppen maar proberen kan altijd

@ musicalfan een hele dikke knuffel voor jou:)

@ dolfijn heb in roze kletskoppen gereageerd maar toch even heel veel sterkte meid met dit nieuws een hele dikke knuffel voor jou:)

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Dolfijn; wat een vreselijk nieuws meid...Krijg er kippenvel van. Het leven kan zo hard en oneerlijk zijn....Heel veel sterkte de komende tijd!

@ Marsonny; wat een mooi kado! Echt lief zeg.
    Wat voor afspraak was dat morgen ook alweer? :) Er staat me nog wel iets van bij, maar precies weet ik het niet meer.
    Ik ben zelf wel van het spirituele, ga regelmatig naar de Paraview en laat dan kaarten leggen. De laatste keer vroeg die vrouw 'moet je nog een kaar studeren?' Dus ik zeg, nee, officieel nog drie zelfs. Toen zei ze dat ze dat vroeg omdat ze zag dat ik dit studiejaar misschien nog net zou kunnen afmaken voordat ik zwanger zou zijn. Nou, het is dus geworden dat ik het jaar net kan afmaken voordat de beeb er is. ;) Die mensen kunnen meestal echt wel wat en het kan je soms heel veel inzicht verschaffen in jezelf en je echt een goed gevoel geven dus ik hoop dat dat voor jou ook zo is.

@ hugs; hier van mij ook maar even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal *knuf*

@ hier; straks naar de vk, ben heel benieuwd hoe beebje ligt! Vorige keer lag het hoofdje naar beneden en vanaf nu kan hij/zij goed gaan liggen dus ik hoop dat we geen eigenwijsje hebben en dat ie z'n positie al ingenomen heeft. :)

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi hoe was het bij de vk;)

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Twinkle; de vk had een bevalling dus er hing een briefje op de deur. Spreekuur is verzet naar woensdag middag en heb gelukkig op mijn werk kunnen regelen dat ik dan op tijd weg kan en dat een collega afsluit. Anders moet ik misschien nog wel een week wachten en ik vind die controles toch wel prettig.
    Hoe is het met jou?

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ bibi wat vervelend zeg maar ja dat hou je dan niet tegen:D ik hooda je dan woensdag wel kan het is zeker fijn die controle;) hier is alles goed hoor ben aan het wachten op mijn ei en 17 juni terug naar de gyn ben benieuwd wanneer mijn ei komt

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    balen bibi! hoop dat je je verder wel goed voelt.. geniet van je buikkie! xx

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dolfijn een dikke knuffel voor jou Beau en manlief:)

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank je Twinkle! ;)

Jij ook knuf en ik hoop dat je je ei snel mag spotten! :) Ik denk aan je!

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    graag gedaan dolfijn:) ik hoop het ook even afwachten wat het gaat doen

12. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    De rede waarom ik twijfel is ik heb er moeite mee om nieuwe mensen te leren kennen & dit gaat toch om iets wat heel dichtbij me staat en ik het erg lastig vind om me daarin open te stellen!

Maar hier ga ik naar toe;
    Praktijk Vitaliteitscoach
    In de volgende tekst wil ik je graag kennis laten maken met mijn Praktijk Vitaliteitscoach en werkwijze. Ik ben Marjolein van der Meulen, Vitaliteitscoach.

Een Vitaliteitscoach is een persoonlijke coach die jou begeleidt in fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel welzijn. Doel van mijn coaching is een optimale verbondenheid met jezelf en je innerlijke Kracht, zodat jij een leven creëert waarin je jouw eigen keuzes kunt maken, in liefde, zelfvertrouwen, inspiratie en vitaliteit!

De benadering is holistisch. Ik coach op fysiek, emotioneel, mentaal en spiritueel niveau. Fysiek niveau betreft het lichaam, emotioneel de emoties, mentaal niveau betreft je gedachten en spiritueel: jouw levenspad en doel op aarde. Ik schenk niet alleen aandacht aan de klachten, maar ook aan de mogelijke oorzaken ervan. Deze oorzaken kunnen puur fysiek van aard zijn, maar ook een psychisch-emotionele, mentale of spirituele achtergrond hebben, of een combinatie hiervan. Door aandacht te schenken aan zowel klachten als mogelijke oorzaken kunnen klachten verminderen of zelfs verdwijnen. De coaching vindt plaats vanuit Aquariusenergie (1), de energie van het nieuwe tijdperk.

Door middel van gesprek, communicatie met het onderbewuste, oefeningen, voedingssupplementen en energetische behandelingen of middelen:
    - kunnen fysieke en psychische klachten verminderen en/of verdwijnen,
    - maak je jezelf positieve gedachten eigen,
    - worden eigen identiteit en eigenwaarde ontwikkeld,
    - ervaar je balans en harmonie,
    - ontstaat verbinding met jouw innerlijke Liefde en
    - wordt het zelfgenezend vermogen geactiveerd.

Coaching sessie
    Door het op verschillende energetische niveaus loslaten van emoties, patronen en oude herinneringen ontstaat er inzicht en bewustzijn. Je leven gaat stromen in de richting die bij jou hoort. Tijdens de coaching is er "hulp van boven", zoals van engelen, meesters en dierbare overledenen. Je hoeft hier niet in te geloven, het gebeurt vanzelf. In sommige gevallen vinden er energetische operaties plaats. Wat er tijdens een coaching sessie gebeurt gaat ons bewustzijn vaak te boven. De verandering is wel te voelen. Na afloop van de coaching ervaar je een diepe ontspanning, opgelucht, helder of is er letterlijk een last van je schouders afgevallen.
    Na een aantal sessies merk je dat je minder gestrest omgaat met moeilijke situaties; je leert relativeren. Het is de bedoeling dat je de handvatten die je tijdens de sessie krijgt aangereikt, in het dagelijks leven kunt toepassen. Een standaard behandeling voor een bepaalde klacht is niet mogelijk omdat ieder mens uniek is. In overleg kunnen de middelen of oefeningen worden ingezet zoals Liefdeskracht®middelen, Voedingssupplementen, Aqua OPTIMIZER®, LifeGuide® en Chi Neng Qigong. Het is aan te raden om regelmatig een check-up te laten doen, minimaal één keer per half jaar.
    Klachten die ik behandel zijn onder andere
    migraine, hoofdpijnen, epilepsie, oorsuizingen, chronische vermoeidheid en pijn, huidklachten, allergieën, eczeem, hooikoorts, rugklachten, RSI, whiplash, nek en schouderklachten, bekkeninstabiliteit, fibromyalgie, reuma, artrose, spier- en gewrichtsklachten(*), dyslexie, dyspraxie, hoge bloeddruk, hypoglykemie(*), candidiasis(*), ME, MS, PMS, overgangsklachten, menstruatie klachten, kanker, nier- en galstenen, gebidsklachten, herstel na operatie en ongeluk, oogklachten, brandwonden, burn-out, stress, depressie, posttraumatische klachten, incest, slaapstoornissen, lusteloosheid, ADHD, gedrag- en leerproblemen(*), angsten, onzekerheid, tiks, sabotagemechanisme, hyperactiviteit, relatieproblemen, rouwverwerking, zwangerschapsbegeleiding, bevallingen, borstvoeding, huilbaby’s, begeleiding zelfstandig ondernemers en managers, en spirituele groei.
    (*)Zie "Behandeling van klachten"op www.vitaliteit-service.nl .

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vandaag weer naar CB geweest met Beau.. eerste prikjes :( ik zag er echt zo tegenop!
    Maar ik heb gelukkig een heel stoer ventje :D hij liet even merken dat hij het echt niet fijn vond, maar huilen heeft hij niet gedaan.. dus mama hoefde ook niet te huilen ;)
    Met aankleden meteen weer vrolijk en daarna lekker slapen in de auto :) echt zo trots!

Ook was hij weer goed gegroeid: 4825 gram en 56cm :)
    Hij zit nog wel onder gemiddeld, maar niet meer zo aan de onderste rand.. dus het gaat super! *en dat allemaal op mijn melk*

Hier nog even een foto van mijn Boefje :D

14. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Dolfijn: Wat een mooi ventje heb je toch. Fijn dat hij (en jij;)) de prikjes achter de rug heeft. Is toch zo sneu, maar ja, wat moet dat moet. Een tweede keer is dat vast weer zo moeilijk. Nu maar lekker met hem knuffelen. Goed dat hij ook goed gegroeid is. Lekker genieten hoor zo. Gaat het met jou verder ook goed?

Marsonny: Ben benieuwd of je gegaan bent en hoe je het ervaren hebt. Ik ben wel in voor dit soort dingen, alleen vond ik dit ook een beetje "zweverig", maar zou het dan evt proberen en voelt het niet goed zou ik er mee stoppen. Ben benieuwd naar je verhaal als je geweest bent.

Twinkle: Ik duim dat je ei er snel aan gaat komen en dat je hem goed kunt spotten natuurlijk. Jeetje, ik zat naar je cyclussen te kijken en daar wordt je ook niet echt vrolijk van. Zitten toch best wat verschillen tussen. Nog even en dan mag je weer naar de gyn. Ben heel benieuwd wat voor evt verdere stappen er worden ondernomen.

Bibi: Balen dat de afspraak verzet is. Maar morgen mag je dan. Ben benieuwd of beeb goed gegroeid is.

Hier: Veel buikpijn, gisteren weer hormoon injectie gekregen. Echt ik vraag me af waarom ik het doe. Ik heb eind Juni een afspraak met de gyn en hoop dat ie dan sowieso een echo maakt. En ik wil duidelijke afspraken over e.e.a. Maar komt vast goed. Nog even doorbijten dus.

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Volhouden Musicalfan, al zal dat soms echt wel heel moeilijk zijn. Ik hoop maar dat de gyn je snel duidelijkheid kan verschaffen. *knuf*

@ Dolfijn; wat een mooie foto! En wat goed dat Beau niet huilde. Lijkt me zo sneu als je kindje huilt. Denk dat ik dan inderdaad ook spontaan mee zou gaan doen. :):D

@ Marsonny; was je afspraak nou vandaag? Hoe ging het?

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny hoe is het gegaan vandaag of heb je toch maar afgezegd;)

@ musicalfan ja vind het zelf heel vervelend dat hij zo schommeld ik zou liever een cyclus hebben waar je een touw aan vast kan knopen maar helaas:( ik heb zo en zo een kortere lf en laat ei we zullen zien wat de gyn gaat zeggen:) wat vervelend zeg dat je weer zo'n last hebt van de buikpijn ik hoop dat de gyn je meer kan vertellen knuffel voor jou

@ dolfijn wat een mooie foto weer van jullie knappen vent:)

17. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was toch gegaan, maar ben nog steeds niet veel wijzer :) ik heb van te voren allemaal vragen ingevuld en we hebben daar eerst een gesprek over gehad. Toen kreeg ik een uur lang een behandeling ik lag op de behandeltafel en manlief lag naast me op een bank. Wat ze doet is ze pakt je beet bv bij je enkels (chakra punten) en dan gaat ze proberen de energie blokkades in de energie banen op te heffen. Ik kreeg ongelofelijke hoofdpijn, dat moet je ook melden en toen kwam ze bij mn hoofd zitten.
    Ik kreeg ook een zeurend gevoel in mijn onderbuik dat was mn baarmoeder en linker eierstok daar heeft ze me ook behandeld.
    Om nu te zeggen ik merk er iets van, nee, maar heb er ook geen last van, de pijn in mn onderbuik kan ook heel goed te maken hebben met mn ongi die er aan zit te komen.
    De komende dagen moet ik veel water drinken om de afvalstoffen, emoties die opgeslagen zaten in mn cellen uit te plassen.
    Wat wel kan gebeuren zei ze dat ik heel moe ben de komende dagen en een emotionele uitbarsting kan krijgen (boos, verdrietig) die uitbarsting heb ik gisteren al gehad had les met mn paard en heb me daar op zijn rug toch zitten janken :)

Hoe nu verder, we kijken het de komende dagen aan en dan zou ik voor over een maand weer een afspraak moeten maken!
    Ik wil het denk ik wel doorzetten al is het maar ook voor mn man (klinkt misschien stom) , maar heb hem beloofd het niet zomaar of direct af te kappen wat ik eigenlijk altijd wel doe.

Het gekke was ik lag tijdens de behandeling rustig adem te halen naar de fluitende vogeltjes te luisteren en bij mn man kwam er heel veel emotie los toen die naast me lag & vooral op het moment dat ik last kreeg van mn buik

18. marsonny

marsonny Bekend lid

13 aug 2010
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    musicalfan
    Wat ontzettend naar dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt. Ik hoop voor je dat er meer duidelijk word strakkies bij de gyn!!

Bibi
    Hoe was het vandaag bij de VK??

Twinkle
    Hoe gaat het nu met jou? Gingen jullie het deze ronde nu weer proberen of gaan jullie eerst naar de gyn?

Dolfijn
    Wat een knap ventje is het! Hoe gaat het vandaag met hem geen last van de entingen?

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Klinkt allemaal best heftig Marsonny! Ik hoop dat jullie er uiteindelijk toch wat aan gaan hebben.. en zorg inderdaad dat je voldoende drinkt.. en die uitbarsting kan eigenlijk alleen maar goed zijn.. fijn dat je bij je paardje was en daar even hebt kunnen laten gaan.. KNUF meis en doe rustig aan!

@Musicalfan; ik had echt zo gehoopt dat het langzaam wat beter zou gaan, maar nu weer zo'n pijn :( wou dat ik iets voor je kon doen meis.. denk in elk geval aan je.. KNUF!

@Denise; lekker aan het genieten?

@Bibi; hoe was het bij VK? alles nogsteeds goed? en hoe voel je je verder?

@Twinkle; je ei gevonden las ik bij de kletskoppen :) Super voor je meis! KNUF

@Hier; Beau heeft heel veel pijn aan zijn beentjes gehad gisteravond :( echt liggen schreeuwen van de pijn.. dus toch maar paracetamol zetpil gegeven.. hij is daarna lekker gaan slapen, maar vervolgens de hele nacht om de 1,5u wakker geweest ;) dus een echte gebroken nacht.. vandaag gaat het iets beter maar hij is nog wel wat jengelig en niet helemaal zichzelf..
    hoop dat het na vandaag toch echt weer beter gaat..

xx

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ marsonny best heftig allemaal knap dat je toch wil doorzetten;) je hebt een hele lieve man meid geniet van elkaar:) we gaan er deze ronde weer gewoon en zoals je zo zult lezen kunnen we aan de klus want heb mijn ei gevonden:D

@ dolfijn jaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeker was hier nog net geweest maar lief dat je het even hebt gemeld:D sneu dat Beau zo'n last van zijn beentjes heeft gehad ik hoop dat het vandaag beter gaat:) knuffel voor Beau en jou

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meiden heb mijn ei gevonden ik deed vanmorgen een ovutest en wat denk je was hij toch knal positief:D ben echt super blij want dat zou betekenen dat voor het eerst in al die tijd ik een cyclus heb van 27/28 dagen:D

Deel Deze Pagina