@ Twinkle; jééééééé, wat een goed nieuws!! Ik hoop echt zo voor je dat je een mooie cyclus hebt deze maand! (en dat jullie gisteren goed geklust hebben ) @ Marsonny; goed dat je gegaan bent en even door wilt zetten meid. Dat je die uitbarsting al gehad hebt duidt er toch wel op dat die vrouw wel degelijk íets gedaan heeft, of niet? Ik hoop echt dat ze ja kan helpen. @ Dolfijn; ow, wat sneu dat Beau zo'n pijn had! Hoe is het nu met hem? @ hier; alles goed bij de vk. Hoofdje lag weer (of nog steeds) beneden dus ik heb goede hoop dat beebje zo lekker blijft liggen. Ben nu totaal 7,1 kilo aangekomen dus dat is ook nog heel netjes. Ik voel me verder prima, behalve last van mijn lies en mijn rug. We gaan zo naar de Efteling, maar dat wordt echt maar een paar uurtjes want ik lijk wel een oud vrouwtje als ik lang moet lopen.
Jeeeaah twinkle ei gevonden en hoppelijk gezellie samen geweest met manlief dat het maar flink mag knallen bij jullie & dat het raak is deze keer!! Dolfijn Wat sneu dat Beau last had van de enting! Bibi Bij jou gelukkig ook alles oke met jou en de kleine. Wat leuk naar de efteling wil ik ook al een tijdje weer naar toe! Hier Of het geholpen heeft weet ik niet, ik merk er verder zelf niets van eigenlijk. Ben wel netjes op tijd ongi geworden, heb daar deze ronde niet zo veel last van, maar dat heb ik wel vaker!
@ Marsonny; dat je ongi bent is balen, maar wel fijn dat je een mooie cyclus hebt en niet zoveel last deze maand. Hopelijk blijft dat zo! De Efteling is leuk hè? Ga een paar keer per jaar. Ik twijfel elke keer over een abbo, maar dat vind ik toch net wat teveel van het goede, zeker nu met de zwangerschap. Kon het niet lang volhouden gister, maar het was wél gezellig.
@ bibi ja hoor met klussen zat het wel goed wat fijn dat alles weer goed was @ marsonny wat balen van je ongi knuffel voor jou
Ooh dolfijn wat is die kleine van jou toch een mooi ventje zeg, Marsonny, ik hoop echt dat de vitaliteitscoach je kan helpen, ik denk niet dat je er veel slechter van kan worden. Hier gaat alles prima, druk druk druk alleen. De badkamer en toilet zijn helemaal opnieuw getegeld, en daar tussendoor moeten we ook nog babyshoppen , niet dat dat erg is. We hebben vrijdag de kinderwagen gekocht, en we hebben al een goed begin gemaakt met de babykamer Zie bijgevoegde foto: Bekijk bijlage 156497
Mooi Denise!! echte meiden kamer! Leuk! @All; sorry dat ik hier zo weinig reageer.. merk dat ik het momenteel wat druk heb met Beau en daardoor weinig op ZP ben, en dan veel bij te lezen heb en eigenlijk weinig te reageren.. Sorry hiervoor! Ik lees dus wel alles wat jullie schrijven en probeer te reageren waar mogelijk.. Dikke knuffel voor jullie allemaal! xx
@ denise mooi hoor ben benieuwd hoe het eruit ziet als het af is @ dolfijn dat geeft niks geniet maar lekker van je mannetje knuffel terug
Het ongi zijn was geen probleem hoor meiden ik wist dat ik ongi werd, want afgelopen maand hadden we geen poging kunnen ondernemen ivm dat ik een antibioticakuur had en mn man was geopereerd aan een acute blindedarmontsteking! Dolfijn Logisch toch dat zo'n klein mannetje veel van je tijd opslokt! Geniet maar lekker van hem voor je het weet is die groot!
Wauw Denise wat onwijs gaaf. Ben benieuwd hoe het eruit ziet als alles klaar is. Lekker ook hoor een nieuwe betegelde badkamer en wc. Enne shoppen is altijd leuk toch? Twinkle: yeeehhhhhhh, fijn dat je je ei gevonden hebt. Hoop dat het iets mag opleveren. Ik duim nog harder dan normaal. Marsonny: Goed dat je toch doorgaat. Geef het een kans. En zegt je gevoel stoppen, dan doe je dat gewoon. Gelukkig hebben jullie ook veel steun ook bij elkaar. Succes in deze ronde weer. Ik duim Bibi: Wat fijn dat je kindje al aan het indalen is. En maar zo weinig kilo. Is wel heel netjes. Vaak groeien mensen nog flink in de laatste weken. Ben beniewd Dolfijn: Geeft toch niet, geniet van je prachtige zoon! Hier: Ook wat minder aanwezig. Zit totally burn out en heb nergens de energie voor. Zit in een enorm negatief spiraal (al te lang en ik vrees nog behoorlijk lang aangezien je pas na 2 jaar ziekte met UWV te maken krijgt). Heeft iemand tips hoe je van je werkgever af kunt komen (zij maken je alleen maar zieker)Ik kan niet van alles op het forum zetten ivm nu bang voor herkenning maar er is een hoop narigheid gebeurd afgelopen jaren waar WG niet al te aardig mee is omgegaan. En ze geven me de kans nergens op te herstellen. Ik ga een goed gesprek voeren met de gyn binnenkort en mijn huisarts en therapeut willen sowieso wel een brief schrijven. WG bevordert mijn gezondheid sowieso niet. Tips zijn van harte welkom. Maar vandaar wat meer mijn afwezigheid. Ook die ellendige buik zit me in de weg. Weer bloedingen gehad e.d. Die hormonen doen wat mij betreft hun werk niet goed. Kan niet wachten tot eind Juni. Dan heb ik eindelijk die afspraak bij de gyn.
@ Denise; wat een lief kamertje wordt het al! Een echte meiden kamer, leuk joh! Voel je je goed? @ Dolfijn; heel logisch dat je nu minder tijd hebt voor zp. Lekker genieten van je ventje.
Fijn dat jullie het begrijpen meiden! Jullie zijn lief! en jullie verdienen heel veel knuffels.. @Musicalfan; helaas geen tips voor je en kan me voorstellen dat het lastig is om hier alles neer te zetten, maar mocht je even je hart willen luchten kan het ook altijd via PB.. maak graag even tijd voor je! KNUF @Marsonny; knap dat je doorgaat meis, denk alleen ook goed aan wat je zelf wilt en niet alleen je vriend.. Hou je eigen grens in de gaten! KNUF @Bibi; fijn dat alles zo goed gaat meis! lekker genieten! (je gaat je buikkie echt missen!) @Denise; super dat je zo lekker bezig bent.. geniet ervan! @Twinkle; ik duim @Hier; even moeilijke dagen gehad, wieg van Beau verkocht.. erg snel misschien maar hij sliep er niet meer in en ik moet ergens gaan accepteren dat er geen tweede komt en dat kan ik niet als ik alles ga bewaren.. dus dit was de eerste stap.. een moeilijke maar gelukkig gaat het nu per dag weer beter Manlief en ik genieten erg van elkaar en hij begrijpt gelukkig dat het besef er nu pas begint te komen, ondanks dat we het er al vaak genoeg over hadden gehad.. Daarnaast genieten we natuurlijk erg van ons mooie mannetje, hij doet het super en was weer gegroeid.. dus alle maatjes 50 zijn nu definief de kast uit.. ja! hij zit volledig in maat 56 Knuffel voor jullie allemaal! xx
Musicalfan Jeetje meis wat ontzettend kl*te dat ze het op je werk ook allemaal nog moeilijker voor je maken. Voor mij geld ook wil je even van je af kletsen en kun je het niet in het topic zetten kun je me altijd pb-en! Dikke knuf voor jou! Dolfijn Het stomme is als er iemand is die mijn grenzen bewaakt is het mn man wel !!! Jij ook een dikke knuf! Het lijkt me ook wel heel moeilijk als je graag 2 kindjes wilde en ook al weet je dat het er bij 1 blijft dat toch een keer echt dat kwartje valt dat het ook echt niet gaat gebeuren! Hier Manlief en ik hebben een heel goed gesprek gehad en besloten niet verder te gaan met de vitaliteitscoach. De rede waarom niet is dat toen ik er naar toe ging wist ik niet zo goed wat ik kon verwachten, na de behandeling heb ik geen uitleg gehad van wat ze nu eigenlijk gedaan had. Via de mail zocht die vrouw contact hoe het nu met ons ging die had ik netjes beantwoord en hierin netjes gevraagd wat ze nu precies gedaan had. Hier kreeg ik geen antwoord op toen heb ik het nog 1x directer gevraagd & nog geen antwoord op gekregen! Het enige positieve wat er voor mij uitgekomen is is dat mn man benoemt heeft dat hij bij me blijft ook al komt er geen kindje, dit was eigenlijk mn grootste angst en of die nu reëel was of niet ik had die wel, maar dat is nu wel weg genomen! Een vriendin van me zei dat ik iedere dag 10x tegen mezelf moest gaan zeggen; ik kan zwanger worden met de achter liggende gedachte die zij had was omdat ik steeds maar denk dat het toch niet gaat lukken of dat het toch mis gaat als het wel gelukt is. Ik zo tegen manlief dan moet jij maar iedere dag 10x tegen jezelf zeggen; ik kan mn vrouw zwanger maken
@ musicalfan wat vervelend dat ze het op je werk zo moeilijk maken ik heb ook geen tips voor je meid ik had ze graag gegeven ik had gehoopt dat het wat beter met je zou gaan ook mij kun je altijd pben als je iets kwijt wilt weet dat ik aan je denk @ dolfijn dikke knuffel voor jou @ marsonny dat is ook raar dat ze daar niet op antwoord fijn dat jullie er toch samen over hebben kunnen praten en tot dit besluit zijn gekomen ik begrijp heel goed dat je wilde weten hoe het verder zou gaan als er nooit een kindje komt tussen jou en manlief die vraag heb ik ook gesteld een hele dikke knuffel voor jou @ hier heb ongikrampen sinds het einde van de middag en last van de afscheiding die ik altijd heb dus denk dat mijn ongi zit te broeden helaas
@ marsonny dankje wel nog geen ongi maar denk dat hij er wel aankomt even afwachten gelukkig vrijdag weer naar de gyn
Hoe is het nu Twinkle? Aan je banner te zien nog geen ongi? @ Dolfijn; Fijn dat Beau zo goed groeit! En dat je man en jij goed kunnen praten samen, dat is echt heel belangrijk. Ik kan me wel indenken dat het niet makkelijk is als je beseft dat je alles maar één keer mee gaat maken. @ Marsonny; als je er geen goed gevoel bij hebt is het verstandig om te stoppen met die coach denk ik. Jammer, maar als je er niks aan hebt is het verspilde moeite. Hoe is het verder met iedereen? Een leuk pinksterweekend? Hier gaat alles prima. De kleine is lekker druk en ik voel me ook goed. Alhoewel ik doodmoe ben door ernstig slaapgebrek, maar ja, dat zal de komende maanden vast wel zo blijven ben ik bang.
haha Bibi, ja het slaapgebrek hoort erbij.. en dan kan je er nu vast een beetje aan wennen Totdat jullie beebje straks ineens een nacht doorslaapt.. dan sta je raar te kijken en ben je moe van een hele nacht slapen hihih dat is namelijk hier van de week gebeurd! Geniet nog maar lekker! @Twinkle; KNUF @Marsonny; Fijn dat je begrijpt dat dit besef even heel zeer heeft gedaan.. Lief van je! Fijn dat jullie er samen achterstaan te stoppen met de coach, en dat jij een stukje zekerheid hebt gekregen dat hij bij je blijft, ook zonder kindjes.. dat heet liefde meis.. geniet van dat geluk! en ik blijf hopen en duimen dat er nog meer geluk bij mag komen @Musicalfan; hoe is het nu met jou meis? Fijne dag gehad met je mams? @Denise; hoe is het meis?
@ bibi nee hier nog geen ongi maar ook geen positest dus denk vandaag en anders morgen ongi ik hoop datje toch nog wat beter kunt slapen fijn dat je je verder prima voelt @ dolfijn dankje knuff terug